Kolejne info na temat przejścia star warsów na częściowe F2P
http://www.cdaction.pl/news.... Oczywiście dla mnie mmo bez abonamentu to jedno wielkie naciągactwo, więc bez aktywnego suba nawet nie będę się logować. Boje się tylko że EA rozkaże Bioware dodać do swtora item shop in-game z jakimiś zwojami zajebistości +10 i stimami zwiększającymi przyrost doświadczenia, tak więc mam nadzieje że pozostaną tylko przy pomyśle stałego odblokowywania zawartości za cartel credits i plus jakieś ewentualne customizacje towarzyszy i
ścigacze sprzedawane w jakimś ukrytym sklepiku kartelu, bo w końcu te bonusowe kredyty za suba będzie trzeba jakoś speniężyć... LucasArts błagam nie pozwólcie EA spieprzyć kolejnego mmo!
BTW coś na temat mojego filozofowania na brak craftingu(crew-u) na początkowym etapie prologu(mam jedenasty level i dalej jest prolog, tylko tym razem zwalczam gang
black sun xD). Myliłem się co do ewentualnego jego braku, bo bioware wpakowało dosyć spory content z craftingiem(żeby nie powiedzieć że ogromny). Natomiast bez tego bym się pogubił w tym wszyskim:
Czyli znalazłem pierwszą rzecz która wyróżnia sw od wowa. Oczywiście na korzyść tego pierwszego, chociaż nie mogę jeszcze tego stwierdzić, ponieważ nie wiem jak crew wygląda na end-game i czy faktycznie przedmioty z niego będą przydatne(a nie jak w wowie przejściowe albo po prostu śmieciowate). Więc z końcowym werdyktem jeszcze się wstrzymam. Tak przy okazji, czy wiecie że na gathering możemy wysłać naszych kompanów w trakcie misji?
Teraz kolej na baty dla sw. Po pierwsze ustawienia engine są zrobione totalnie z d@$y, bo nie zależnie czy ustawie detale high czy low zawsze mam takie same przycięcia animacji mimo że max frame na high mam na poziomie powyżej 30(niestety miejscami spada do 1-3). Winne wszystkiemu są textury które non stop się doczytują w trakcie czego gra właśnie klatkuje, wiec bez conajmniej 1 GB vram lepiej do tej gry nie podchodzić...
Następna sprawa, ilość dostępnych grywalnych ras... Owszem jest ich wszystkich niby 9,5(Zabrakowie występują w dwóch odmianach). Szkoda tylko że większość opiera się na modelu humana ze zmienioną karnacją, chociaż szczegóły twarzy różnią się w zależności od wybranej rasy, np. Mirialanie mają wytatuowane twarze, natomiast Zabrakowie mają czaszki pełne małych spiczastych rogów. Produkcja kosztowała 200mln dolarów, więc w tym aspekcie pozostaje spory niedosyt...
Dobra, narazie koniec mojego raportu z sw. Teraz czas na perę ciekawostek.
Jakiś maniak zarobił 33tyś złotych grając w Diablo 3.
Aha, czy wiecie że:
Egzemplarz StarCrafta został umieszczony w przestrzeni kosmicznej na pokładzie promu Discovery podczas misji pierwszego dokowania do międzynarodowej stacji kosmicznej w maju 1999 roku.
???