WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ukazanie się Pandarenów w WoW.

permalink wysłany:
Witam, w tym temacie chciałbym poruszyć temat, który dręczy mnie od dość długiego czasu. Mianowicie chodzi o ukazanie się pandarenów w WoW. Oto moje pytania na ten temat:

-Czy wydanie dodatku Mists of pandaria był tytułem, który zrobiono tylko dla kasy?
-Skąd w Warcraft III Powstanei Durotaru wziął się pandaren?

Jeżeli temat i pytania są bez sensu, przepraszam. ^^
https://i.imgur.com/oxyymJZ.jpg
permalink wysłany:
Z punktu widzenia Blizzarda WoW (W3,W2 i W:O&H też) jest dla kasy. Bo dlaczego do czego innego ma byc? Gdybyśmy my kierowali Blizzardem z Cartias jako Panią Prezes na czele też byśmy myśleli nad tym jak zarobic na WoWie jak najwięcej. Owszem uwzględniają oni opinie i sugestie graczy, bo w ten sposób zarobią jeszcze więcej. I w tym nie ma nic a nic złego. Po to zakłada się firmę i prowadzi jakąś działalność by na niej zarabiać.

A ów Pandaren zbierał sobie tam składniki na piwo, z żółwia daleko nie miał ;)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
  mikbur
permalink wysłany:
null
permalink wysłany:
Pasja nie wyklucza zarabiania. A właściwie najlepiej łączyć jedno z drugim. Jak zarabiasz na swojej pasji to jesteś szczęśliwy 24/h :)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Co do pandarenów przed MoP - LINK
permalink wysłany:
Jak zarabiasz na swojej pasji to jesteś szczęśliwy 24/h :)
No tak się może wydawać, potem przychodzi czas, że nie wiesz, czy to rzucić, czy odłożyć na jakiś czas, a nie możesz, bo z tego żyjesz :)). Szczęście jest takie ważne w życiu!

@MoP dla kasy - zauważ, że dodatek miał pokazać wojnę między Hordą a Przymierzem i udało się to zrobić, nie ma póki co części Warcrafta, która bardziej koncentrowałaby się na tym temacie. Pandareni to tylko tło, które jeszcze 10 lat temu ludzie uznaliby za "mega epickie".
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Wszystko jest robione dla pieniędzy, Blizzard to firma, i musi zarabiać co to w ogóle za pytania. Dzięki temu że ludzie tam pracujący kochają to co robią, dostarczają nam przez te wszystkie lata mega epickie gry emocje i dużo zabawy, i mam nadzieje żę tak będzie jeszcze przez 10 kolejnych. Pandaren który był przy założeniu Durotaru to Chen Stormstout, i szukał on w Azeroth materiałów na specjalny trunek i tak trafił na Thralla i horde.
Walki z bossow raidowych
permalink wysłany:
Ja tam doceniam Blizzard, że z 1-szo kwietniowego żartu miał odwagę zrobić naprawdę porządną rasę wkomponować ją doskonale w świat Azertoh i jeszcze zrobić ją tak bardzo klimatyczną.
A co do kasy, dla mnie abonament jest zrobiony dla kasy a dodatki są robione dla graczy

PS: Pamiętacie jeszcze że kiedyś w Warcrafcie byli tylko ludzie i orkowie?
permalink wysłany:
Eee, a w pierwszej części nie było już ogrów ?
permalink wysłany:
Misiaczki, głównym i jedynym celem "firmy" to zarabianie pieniędzy. Jeśli ktoś myśli inaczej, czyli szuka w tym wszystkim jakiś wyniosłych idei(lol powołania) to jest po prostu głupi i naiwny...
  mikbur
permalink wysłany:
null
permalink wysłany:
Co innego forum fanów takie jak to, założone i prowadzone przez graczy dla graczy a co innego założenie firmy. Odrzuc takie podejście, że albo kasa albo przyjemnośc. Jak napisał Viper Blizz zatrudnia ludzi, którzy lubią pracować nad grami komputerowymi. Wątpię by dało się stworzyc dobry model postaci bez żadnego zainteresowania.
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
mikbur napisał :
No bez przesady może szef firmy tak myśli, Bobby Kotick, ale przecież niektórzy pracownicy mogą oprócz pieniędzy robić to własnie z powołania, Kumbol prowadzi wowcenter tylko dla pieniędzy? A Lady Caritas
albo Sir Tommy piszą newsy tylko dla zdobycia sławy czy jednak lubią to co robią?

Obetnij pensje pracownikom blizza albo jeszcze lepiej, każ im robić za friko. Ciekawe ile wtedy tej "pasji" otrzymacie.

Gremi ma całkowitą rację, głównym celem firmy jest zarobek. Dbanie o klienta i wypuszczanie "klimatycznych" dodatków to czysty marketing i przyciąganie nowych potencjalnych klientów lub utrzymywanie starych subskrybentów.
http://i.imgur.com/CEDw2av.pnglast.fm
  mikbur
permalink wysłany:
null
permalink wysłany:
mikbur napisał :
Kumbol prowadzi wowcenter tylko dla pieniędzy?
A to niby Kumbol za prowadzenie tego forum dostaje jakieś pieniądze? :O

Tworzyć z pasją to sobie mogą zwykli pracownicy, decydenci na górze myślą tylko w kategoriach $$$. Ale to też nie tak, że dodatek jest tworzony tylko z nastawieniem na kasę. Oczywiście jest to czynnik decydujący bo każda firma wypuszczając dowolny produkt myśli przede wszystkim o tym żeby zarobić.
Ale tworząc dodatek do takiej gry jak WoW i rozbudowując jego uniwersum trzeba też myśleć długofalowo. Bo jeśli teraz wypuścimy coś tylko dla kasy co zrazi do siebie graczy to w późniejszym czasie nikt nie kupi kolejnego dodatku. czyli wszystko nadal sprowadza się do kasy :O