WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Za kilka dni mam zamiar kupic battlechest, co dalej?

permalink wysłany:
Nie to wcale nie jest wina deweloperów...
przecież to nie oni wprowadzili loomy, expienie przez dungeony, cross-realm, groupfindera, balans tylko i wyłącznie pod areny 3v3, bossy które zaliczają się wszystkim nie ważne z której frakcji jesteś i który pierwszy zaczął się z nim bić, respawn mobów i bossów trwający parę sekund itd. nie wspominając oczywiście o całkowitym olaniu konsekwencji związanych z pvp podczas wprowadzania tych rzeczy...

Nie twierdzę oczywiście, że wszystkie z wymienionych wyżej rzeczy jest zła bo mają swoje plusy, ale przyczyniły się do zaniku world pvp. Gracze oczywiście też mają w tym swój udział, ale wielu domaga się zrobienia czegoś z tym, dlatego w końcu właśnie mamy taki temat następnego dodatku.

Pewnie, że mogę nękać i przy okazji zejść na combo w mniej niż sekundę bo on gra pve a ja pvp bardzo zachęcające ;p
  bydlakk
permalink wysłany:
chyba nie zdajesz sobie sprawy jak chore jest wpvp, dzieki super legendarkom i kompletnym brakiem balansu klas bo blizz skupil sie na stat templatach w instanced pvp
druid guardian moze stac 20minut afk jak go bije caly rajd
rogue zabija 1 spelem ze stealtha - chociaz tu juz pewnosci nie mam bo jakies tam hotfixy na dmg poszly na niektore itemy do outdor pvp PO PONAD ROKU a mimo to jest w tragicznym stanie
permalink wysłany:
Gorzka prawda jest taka, że World PvP nie usunęli. Po prostu dodali alternatywny sposób expienia niż bycie gankowanym podczas robienia questów (np. Dungeon Finder). Heirloomy były już dużo wcześniej, kiedyś nawet z podziałem na PvP/PvE. Z legendarkami problem istnieje od wielu, wielu dodatków, przypomnijcie sobie WotLKa i Shadowmourne'a używanego w PvP. To gracze wybierają w jaki sposób chcą grać. Ja widzę analogię m. in. do ostatnio modnych mikrotransakcji. Niby każdy jest przeciwko, ale większość jednak kupuje i opłaca się to na tyle, że gry są dalej rozwijane w tym kierunku. Gdyby graczom się podobało stare World PvP to WoW napewno nie rozwinąłby się w to, co mamy obecnie. Większość dyktuje warunki gry, a to, że kilkanaście osób narzeka na jakimś forum, nie jest żadnym wyznacznikiem. Z Blizzarda robi się miękka faja ostatnio, zwłaszcza pod względem Classica. Zobaczymy, ile osób się ostatnie na vanilli i będzie tam grało na tygodniu. Zwykle "checmy czegoś, ale tak naprawdę nie chcemy".
  bydlakk
permalink wysłany:
masz jakies urojenia chyba
i wnioskuje ze niestety ale o pvp nie masz pojecia

i ta gloryfikacja kompletnie nie trafionych decyzji blizarda

na wotlku zeby ktos zdobyl smourna musial sie troche naprawcowac i jesli byl noobem to i tak nie mialby szans w duelu /outdoor pvp chyba ze zaatakowalby mnie na afk
tutaj na legionie typ moze miec wylaczony interfejs wciskac byle jakie guziki a i tak nie bede w stanie mu naskoczyc tylko ze wzgledu na klase+ legendarki jakich uzywa

to dziwne ze wybrali taka droge "worldpvp" a nagle po roku okazalo sie ze jednak to bylo nietrafione bo po blizzconie gdzie spotkali sie na zywo z graczami i dostali facetoface feedback od razu znerfili legendarki i dmg taken o 40%
permalink wysłany:
Podczepię się pod temat.
Serwer Defias jest Roleplay, czy ma to jakieś znaczenie tak na prawdę? :)
Również od czasów WOTLK nie grałem i mało co pamiętam.