WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Prot Warrior Feedback

blizz -> wysłany:
So how do you think they could change up things to make the spec better?

I for example feel the slight rage starve, especially on the pull which makes things REALLY scary sometimes, so maybe we have the "increase max rage" trait (that's just an example, or maybe just a flat out passive) that let's intercept give a free shield block? Or maybe more rage to Revenge so that I'm more compelled to use it instead of just dev dev dev ss.

Keep it constructive, if you see a problem post a solution not a complaint!!
blizz -> wysłany:
We are discussing a potential hotfix to increase rage generation from Shield Slam and reduce Ignore Pain's maximum absorption, so hopefully that will help with any 'clunky' feeling you guys have been noting.
blizz -> wysłany:
Hey all, quick update on this. You will see this reflected in hotfix notes today, but the changes that are coming for Protection are as follow:

o Shield Slam now generates 20 Rage (was 10).
o Ignore Pain’s maximum absorption has been reduced by 33%.