WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

"Virtual realm" question

blizz -> wysłany:
OK from what i have read they will be introducing "Virtual realms" in a future patch? Question i have is will server capacity be significantly increased so that people playing on or linked to servers like Silvermoon, Dreanor or other high playerbase realms can log in without queues or lag like there is in some cases at the moment?
blizz -> wysłany:
It’s true that we haven’t released that much detailed information about Virtual Realms, but you can rest assured that queues and especially server capacity won’t be a problem. We’ll be paying close attention to its implementation and we’ll make sure that the gameplay is not negatively affected by this, as that would be absolutely counterproductive to what we are trying to achieve here.
Now, there are always some risks inherently associated with new things, but on the odd chance that any hiccups do happen, we’ll make sure that they don’t last very long.