WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Aze

Idź do strony: 1, 2
Być może nie należę do "elity" wowa, przeważnie progressuję heroica do końca. Natomiast spędzam nawet parę godzin dziennie na czystych cyferkach i teorycraftingu w luźne dni, bo to mnie kręci więc się wypowiem :D. Healowanie jest jak dla mnie tematem rzeką. Po 3 latach grania DPSem postanowiłem coś zmienić i przeszedłem na monka mistweavera. Z założenia żaden healer nie należy do trudnych, gdyż jest to kwestia 5 skilli których używasz notorycznie, i całej reszty którą zdarzy ci się kliknąć 4 razy w ciągu całego encountera. Problem leży bardziej po stronie samego zadania bycia healem. Musisz reagować na nadchodzący dmg dobierając odpowiednie spelle w zależności od ich siły, twoje spelle nie są ograniczone rotacją i procami (w większości przypadków), a sam musisz przewidzieć co za chwilę może się wydarzyć. Co więcej masz o wiele cięższą robotę przy heavy damagu. Sam pogląd na pole walki jest o wiele lepszy niż skupionych na bossie dpsów, natomiast masakra dzieje się gdy twój raid ma 30 % hp, ty chcesz leczyć unikając przy okazji jakiegoś aoe. To tak z grubsza. Co do healerów:

Shaman:
- Świetne aoe, miażdzący healing single, i gama cooldownów. Grało mi się przyjemnie. Jeden właśnie dołączył do mojego raid teamu i jest kolosalna różnica przy teamie hotterów, shielderów.
- Nie lubi bardzo dużego spreadu gdyż nie jest typowym hotterem, musi przygarniać glyphowanego riptida albo chain heala na niektóre walki.

Priest Holy:
- Czarujące aoe, przy dużych spikach dmg robi kolosalny heal, divine hymn robi swoje. Wg. mnie jest bardzo underrated speciem przez community ze wzg na prawie zerowy single target. Nie grałem zbyt wiele więc nie wiem czy jest przyjemny :D


Priest Disci.
- BIG HEALZ INCOMING. Jak dla mnie genialny na CMy nawet po zmianie atonementu, ale trochę nudnawy na dłuższą metę. 3 spelle których używasz w kółko, z czego 80 % uptimu to PW: shield. Robi duże cyferki bo recounty i skady wliczają absorby a overheala już nie :(.

Druid Resto:
- Najmocniejszy RaidCD w grze, mnóstwo mocnych hot, bardzo fajny healer ale nie dla każdego. Trzeba lubić ten styl gry. Był mana hungry na BRF nie wiem jak teraz. Duża mobilność, niech mi ktoś powie że nie. Swiftmend, rejuvenation, a wszystkie wildgrowthy, grzybki i inne zostawiają hoty :D.

Holy pala:
-Tank healer :D Moc beaconów, fajne shieldy, światełka :D Nie grałem nim nigdy więc nic ci tu nie powiem. Ale dla mnie jest jakiś dziwny.

MONK MISTWEAVER:

- Mógłbym ci tu pisać 30 min jaki jest fajny bo sam nim gram. Ale będę obiektywny. Kontrolowanie chi, balansowanie maną, duża gama spelli, uplifty, uplifty i jeszcze raz uplifty, chyba najmobilniejszy healer, crane stance który daje ogrymny fun i wbrew pozorom robi nawet 25 k dpsu jak się uprzesz. Revival jako instant ratuje dupę. Największa wada ? Odpycha mocno nowych graczy ze względu na wstępne skomplikowanie i problemy z maną do capu około 1600 spiritu. Potem już tylko fajniej :).



Do spirit capa ( na brf 1600 - 2200 w zależności od walki, teraz jest dyskusyjnie ze wzg. na trinkety i mechanikę bossów jedni mówią że dla nich 2100 jest ok. a reszta mówi że na mythica nawet 2700 :D, realne jest z trinketami z samego HFC bez mythicowych z BRF około 2400 z HC)

Int > Spirit > Multistrike > Crit > Haste > Versa > Mastery.

Potem

Int > MS > CRIT > HASTE > VERS > MASTERY ale wciąż w miarę możliwości dorzucasz spirit jeżeli chcesz.

I z T18 (opcjonalnie) używamy też tych wag.

Int > MS >>= Haste >= Crit > VERS > MASTERY

Jeżeli chciałbyś więcej wiedzieć a masz godzinkę lub dwie to polecam z całego serca posty i artykuły świetnego mistweavera Geodew. Jest na twitterze i pisze posty na forum monków mmo-champion. Ogólnie jest to najlepsza baza wiedzy i unikałbym icy veins czy noxxica w wypadku monków - szerokim łukiem :) Ja od tego gościa czerpię garściami i nigdy nie zdarzyło się żeby powiedział coś niezgodnego z prawdą.
BUMP! Nowy progress 12/13 NM 7/13 HC, dzisiaj utłuczemy archimonda na normie. Nowa taktyka została przetestowana i pare osób z gildii zabiło go za 3 trayem. Dziękuję również wszystkim którzy nam zaufali i dołączyli w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Miłej zabawy :)
Jest to na 100 % solidny pick, ale nie przesadzony. Gdyby dostawała shielda na końcu tury to owszem byłaby ciężka do ściągnięcia. Natomiast shield na początku tury zmusza nas w praktyce do zużycia jej w naszej turze, toteż przeważnie zostaje odkryta na kontry w turze przeciwnika. A o ile divine shield jest super na early gdzie przeciwnik musi zmarnować turę na jego zdjęcie, to w late game jest na to wystarczająco dużo odpowiedzi, choćby i z hero power większości klas. Niemniej jednak jest to solidna karta, przeżywająca fireballe i inny direct DMG, choć rozważałbym zwiększenie kosztu na 7 ale dopiero po jej przetestowaniu.
Czas na cotygdoniowy BUMP ! Mam nadzieję że moderatorzy mnie za to nie zabiją XD

Nowy progress 9/13 HC :) Zapraszamy. Mamy otwarte szeregi dla wszystkich graczy ! O rekrutacje można pisać do mnie lub jakiegokolwiek członka gildii o randze member wzwyż :)
UP ! Progress 12/13 HC ! Na wczorajszym rajdzie zjawiły się 21 osoby z czego jesteśmy niezmiernie dumni ! Zapraszamy wszystkich chętnych do zabawy. Nadchodzi legion, więc zakasamy rękawy i zaczynamy przygotowania do walki. Mamy ambitny cel zrekrutowania większej ilości osób by rozpocząć nowy content w dwóch grupach raidowych. Miłej zabawy i widzimy się w Azeroth !
permalink „WoW:Legion-Class Orders” wysłany:
Monk - Shado-Pan Monastery. W końcu mogę się poczuć jak mistrz Shaolin :D Mam nadzieję że Tharan-zu wylizał się już po spotkaniu z wujkiem Garroshem.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Podobno Illidan jest demonem, a te nie mogą być zabite poza twisting netherem. Oczywiście Outland jest teoretycznie w netherze, no ale. Krążyły też dywygacje jakoby illidan przechował swoją duszę w jakimś tam kamieniu. Ale najbardziej realna opcja jest taka, że nasz DH dostał się do netheru po tym jak go sklepaliśmy, a potem został znów odesłany w kamyczku do azeroth.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Mam dobrą lub złą wiadomość. Kolega z gildii dopadł gdzieś info że 10 man mythici mają powrócić do nas w legionie. Sam nie mogłem się do tego dogrzebać, więc brałem to na średnio poważnie. Potem jednak ten sam kolega pisał z GM na livechacie. Dostaliśmy odpowiedź że ten rozmiar raidu pojawi się z powrotem na 95 % w legionie. Cieszycie się ? Ja tak, na moim Magtheridonie naprawdę ciężko znaleźć 20 osób chętnych na mythic, ja kiszę się już 2 tydzień po zabiciu archiego HC i tak już pewnie zostanie. Co do informacji jak tylko będę miał jakiegoś screena to podrzucę, sam chciałbym to potwierdzić.
Idź do strony: 1, 2