WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

NotTallAtAll

Idź do strony: 1
Jestem studentem socjologii i piszę właśnie pracę dyplomową dotyczącą polskich gildii WoWa jako społeczności sieciowych.
W związku z tym - szukam gildii (przede wszystkim PvE, chociaż PvP też się przydadzą - dla kontrastu), które wzięłyby udział w krótkiej, internetowej ankiecie (trwającej 5-10 minut) dotyczącej gry. Ważne jest, aby w ankiecie brało udział sporo członków tej samej gildii, gdyż tylko wtedy będzie można pozyskać interesujące i wiarygodne dane. Docelowo mam zamiar zbadać w ten sposób około 10 gildii.

Jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany wzięciem udziału w takiej ankiecie - zapytajcie w swoich gildiach, czy inni członkowie również uzupełniliby ten kwestionariusz i dajcie znać w tym temacie, bądź na PMa, wtedy puszczę linka do ankiety i poproszę o rozpropagowanie go wśród gildii.

Niestety w Polsce gracze komputerowi (nie tylko gracze WoWa) są postrzegani przez badaczy jako banda no-life'ów odizolowanych od społeczeństwa i czekających tylko, aż będą mogli przenieść przemoc pojawiającą się w grze do świata rzeczywistego. Dlatego moje badania mają podejść do graczy komputerowych z innej strony i zamazać ten chory (powstały dzięki archaicznemu i jednopoziomowemu podejściu badaczy) stereotyp.

Będę bardzo wdzięczny, jeśli ktoś zechce mi pomóc.

Witam,
Jestem studentem socjologii i byłym (przynajmniej obecnie) graczem WoWa. Obecnie piszę pracę dyplomową dotyczącą gildii w World of Warcraft jako wirtualnych społeczności.
Praca ta ma na celu przede wszystkim wskazać na społeczne funkcje gier online, jak i przeciwstawić się wynikom badań polskich "autorytetów", które twierdzą, że gry powodują tylko i wyłącznie agresję, uzależniają i odrywają jednostkę od społeczeństwa.

W związku z tym, że w swoim badaniu kładę nacisk na grupy - stąd też potrzebuję dużej liczby wypełnień ankiety z jednej gildii (ciężko analizować grupę, jeśli wypowie się mała liczba jej członków). Docelowo mam zamiar przebadać kilka gildii PvE, RP i kilka PvP i porównać je między sobą (oczywiście wszystko anonimowo i bez personaliów).

Idealnym uzupełnieniem mojego badania byłyby wywiady przeprowadzone z członkami gildii RP, jako odmiennych w stosunku do PvE i PvP.
Dlatego chciałbym poprosić członków gildii o wzięcie udziału w wywiadach przeprowadzonych za pomocą wybranego przez Was komunikatora głosowego. Badanie takie potrwałoby 10-15 minut i byłoby oczywiście całkowicie anonimowe.

Chętne osoby proszę o napisanie na PMa.
Ventas napisał :
To zależy ilu osób potrzebujesz do badania.
Badanie gildii RP jest tylko uzupełnieniem szeroko zakrojonego badania, które przeprowadziłem na gildiach stricte PvE.
Ma wskazać na ewentualne różnice i podobieństwa pomiędzy nimi. Więc każdy wywiad będzie dla mnie ważny. Będę bardzo zapodowolony, jeśli znajdę 5 osób do badania, a z tego co widzę - w temacie udziela się znacznie więcej.
Niestety bardzo ciężko jest znaleźć gildię RP, z którą można się w miarę łatwo skontaktować.
Idź do strony: 1