WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Fixy z 6 i 8 grudnia

permalink wysłany:
Co tak właściwie robi Blizz? Buffy dla już moim zdaniem wywyższających się klas, na 2vs2 nie da się grać z dk'em. Jakie są wasze odczucia co do wprowadzonego dzisiaj fix'a ?
permalink wysłany:
To co jest teraz z PvP jest żałosne, a ich poprawki coraz zabawniejsze.
Pamiętam, że odnośnie healerów/casterów mniej instantów itp. A DPS'y meele mają takiego INSTANT heala, że to porażka. Jak widzę co dzieje się na 2v2 to mi się płakać chce. 3v3/5v5 wygląda ciut lepiej, co nie znaczy, że jest ok.
  voodoo5
permalink wysłany:
Porażka to grać przeciwko feralowi.
permalink wysłany:
Leczenie kogoś instantem za 60-80k i siebie z tego samego spella za tyle samo. Przecież to jest jak najbardziej w porządku. Blizzard nie widzi problemu xD
permalink wysłany:
Zdaje mi się że w kolejnym fixie zobaczymy buff dla DK tak dla odmiany xD
  Tomia
permalink wysłany:
Dk to była porażka jak tylko się pojawił w 3.0 i przez te lata duzo sie nie zmieniło. Za 2 patche, gdy tylko trochę gear podskoczy, będzie solował aktualne raidy. Bo coś im sie ubzdurało aby część klas mogła sie instantowo leczyć i bic jednocześnie. Znerfil bym o 50% leczenie kazdej dps hybrydzie typu bala, dk, ret, feral itp.
Te ich balansowanie to tylko np +/- 10% dmg na jakimś skillu, tak aby im sie na wyliczeniach i recouncie zgadzało. To ze wiele mechanik jest zepsutych, talenty sa bezsensu lub całkowicie nieużywane przez graczy, to ich to zupełnie nie obchodzi. Przez cała bete i live nawet nie ruszyli palcem, aby coś sensownie poprawić.
permalink wysłany:
Najlepsze były zapowiedzi jak to zmienią system healingu w pvp żeby klasy leczące nie były niesmiertelne, a prawda jest póki co taka że są bardziej nieśmiertelne niż były kiedykolwiek w sytuacjach 1v1 dps vs heal.
Co do heala hybryd to szkoda słów, boomkin prawie jak resto zresztą feral nie lepszy, i ten self heal maga z glyphem LINK :D
http://imagizer.imageshack.com/img921/9890/LbuQi0.png
permalink wysłany:
Boomkin ma dużo słabszy healing niż feral. A jednak mu ciut bliżej do "resto". Według mnie teraz Death knight nie jest tak irytujący na 2v2 jak RETRI/FERAL. Widać ich co arene na przemian...
  Tomia
permalink wysłany:
40%hp co z cd 5 min jest złe i op? Juz rogal i hunter maja lepsze leczenie, które tez bym im skasował. Jak w cata dodali heal rogalowi i mówili ze to dlatego ze za trudno sie im expi i musi jeść co pare mobków, to jaki był wrzask wśród graczy. Jak to rogal z healem, co to ma być, jaja sobie robicie. Pewnie teraz gdyby go skasowali to ludzie by znowu płakali. Nie mówie aby każdemu całkowicie zlikwidować heal, ale niech ma on jakieś ograniczenie. Zamiast stałego hota rogal powinien biec np leczenie 30% z 2 min cd. Niech zrobią ikonke z strzykawka czy przenośna apteczka i sprawa załatwiona.
Taki bala i dawniej potrafił sie wyleczyć, ale jak nie miał wpakowane z 40 talentów pod resto to takie leczenie było dośc wolne i szybko był bez many. Teraz praktycznie mana nie ma znaczenia.
permalink wysłany:
To wystarczy zablokować skille leczące dpsów na PvP lub je mocno ograniczyć. I w końcu resto/holy nabierze jakiegoś znaczenia.