WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w WoD

permalink wysłany:
Quar napisał :
Najgorszy dodatek jeśli chodzi o balans bo zmienił się gościu który nad tym czuwa, nie pamiętam jak im tam było, ale Ghostcrawler chyba odszedł tak? To on był odpowiedzialny za balans?
wysłane po 55 sekundach:Na pocieszenie powiem, że jeśli wszystkich nerfią to znaczy, że nie jest tak źle, gorzej jakby niektóre klasy zostały znerfione a reszta by dostała buffa.

Dlaczego stawiasz, że najgorszy? Fakt, że zmieniła się osoba która była odpowiedzialna za balans nie znaczy, że będzie gorzej. Miejmy nadzieję, że będzie lepiej. Swoją drogą gdzie ten balas? Hunterzy to chodzące GODmode'y i nikt nic nie mówi. Bardziej mnie martwi, że wszystko przechodzi do pasywa. Wciskanie 3 przycisków i topowanie dps/heal, żenada. Osobiście wole mieć "pełno" skilli dookoła z których sam mogę zrobić użytek. Reszta zmian z jaką się zapoznałem jak najbardziej na plus i czekam z niecierpliwością :)
  Fobos
permalink wysłany:
A mnie szczerze zastanawia ten rozwój profesji przez naszych towarzyszy, nie czytałem 1 części, ale w 2 o tym wspominali. Chodzi o skillowanie profek? Samo wytwarzanie itemzów? Jak skillowanie to od 1-675 czy może 600-675?(zamiast craftowania na potęgę, questy z warowni na rozwój profesji)
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
Ja tylko żartowałem - takie to dziwne, że wszystko jest możliwe
Fobos napisał :
A mnie szczerze zastanawia ten rozwój profesji przez naszych towarzyszy, nie czytałem 1 części, ale w 2 o tym wspominali. Chodzi o skillowanie profek? Samo wytwarzanie itemzów? Jak skillowanie to od 1-675 czy może 600-675?(zamiast craftowania na potęgę, questy z warowni na rozwój profesji)
Możliwe, że to będą Daily co dają po kilka pkt Skilla jak w Stolicach z Fishing czy Cooking
Za co kochasz WoWCenter? <---- Podziel się opinią
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów
Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę oraz zrozumiesz swe pragnienia i możliwości...

http://www.nodiatis.com/pub/26.jpg
permalink wysłany:
Nafur napisał :
nogananoge napisał :
Po prostu Wod jest pod względem zmian w klasach najgorszym dodatkiem. Czy jest w ogóle jakiś człowiek z nich zadowolony?

Celestelon czy jak mu tam ;) A oporcz niego to ja, a wiecie dlaczego ? Bo zmieniam majna na rogala ktory sie prawie wcale nie zmienil.

A na powaznie to wiecie co mysle o zmianach w warku...

Ja idę podobna ścieżką, zrywam z demonami i idę w stronę światła.
permalink wysłany:
Już oficjalnie w środę będzie patch 6.0.2 (aka pre-patch). Na mmo-champ podana jest data 14 październik, czyli data dla USA.
permalink wysłany:
so...FOR THE ALLIANCE bitches!
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Wspaniała wiadomość, jak było do przewidzenia.
http://i67.tinypic.com/29ohonl.jpg
permalink wysłany:
To można prepa kupić :)
permalink wysłany:
CO też dużo osób kupiło, na moim serwerze zauważalnie więcej ludzi, normalnie to tak z 10 osób w mieście. Teraz z 15 się znajdzie
http://imagizer.imageshack.com/img661/682/88DMFu.png
permalink wysłany:
liq napisał :
so...FOR THE ALLIANCE bitches!

Kimś znowu trzeba powycierać podłogę... Znaj swoje miejsce.





Trochę za wcześnie to 6.0 Trzeba jeszcze tyle rzeczy zrobić...
permalink wysłany:
Ventu napisał :
Dlaczego stawiasz, że najgorszy? Fakt, że zmieniła się osoba która była odpowiedzialna za balans nie znaczy, że będzie gorzej. Miejmy nadzieję, że będzie lepiej. Swoją drogą gdzie ten balas? Hunterzy to chodzące GODmode'y i nikt nic nie mówi. Bardziej mnie martwi, że wszystko przechodzi do pasywa. Wciskanie 3 przycisków i topowanie dps/heal, żenada. Osobiście wole mieć "pełno" skilli dookoła z których sam mogę zrobić użytek. Reszta zmian z jaką się zapoznałem jak najbardziej na plus i czekam z niecierpliwością :)

Niezgodze sie z toba. Wedlug mnie widac golym okiem ze Celestelon nie potrafi tego ogarnac w taki sposob jak robil to Ghostcrawler. Obecnie, juz od jakis kilku miesiecy przez ktore trwala beta, komunikacja na lini dev-gracze nie istenije, i to nie jest wina graczy bo smiem twierdzic ze ci w dostarczeniu feedbacku byly swietni. O GC mozna mowic rozne rzeczy, ale nie mozna zarzucic mu ze nie rozmawial z community. Ponadto staral sie wytlumaczyc gracza punkt widzenia blizza, dlaczego cos zmieniaja i co ta zmiana ma na celu. Teraz kompletnie tego nie ma. Od kilku miesiecy powtarzam ze jest ogromna szansa ze ten dodatek zaliczy mega faila wlasnie przez idiotyczne zmiany w wiekszosci klas, czesto jest to doslownie "change for the sake of change".
permalink wysłany:
Nafur napisał :
Ventu napisał :
Dlaczego stawiasz, że najgorszy? Fakt, że zmieniła się osoba która była odpowiedzialna za balans nie znaczy, że będzie gorzej. Miejmy nadzieję, że będzie lepiej. Swoją drogą gdzie ten balas? Hunterzy to chodzące GODmode'y i nikt nic nie mówi. Bardziej mnie martwi, że wszystko przechodzi do pasywa. Wciskanie 3 przycisków i topowanie dps/heal, żenada. Osobiście wole mieć "pełno" skilli dookoła z których sam mogę zrobić użytek. Reszta zmian z jaką się zapoznałem jak najbardziej na plus i czekam z niecierpliwością :)

Niezgodze sie z toba. Wedlug mnie widac golym okiem ze Celestelon nie potrafi tego ogarnac w taki sposob jak robil to Ghostcrawler. Obecnie, juz od jakis kilku miesiecy przez ktore trwala beta, komunikacja na lini dev-gracze nie istenije, i to nie jest wina graczy bo smiem twierdzic ze ci w dostarczeniu feedbacku byly swietni. O GC mozna mowic rozne rzeczy, ale nie mozna zarzucic mu ze nie rozmawial z community. Ponadto staral sie wytlumaczyc gracza punkt widzenia blizza, dlaczego cos zmieniaja i co ta zmiana ma na celu. Teraz kompletnie tego nie ma. Od kilku miesiecy powtarzam ze jest ogromna szansa ze ten dodatek zaliczy mega faila wlasnie przez idiotyczne zmiany w wiekszosci klas, czesto jest to doslownie "change for the sake of change".

Popieram, nie przepadałem za GC ale od kiedy odszedł z blizzarda dzieją się złe rzeczy. Ja liczę że może w którymś patchu jeszcze się ogarną i zrobią normalne zmiany a nie niczym niewytłumaczone nerfy dla zrobienia gry bardziej nudnym przez to Wod to dodatek do którego jestem najgorzej nastawiony.
permalink wysłany:
Fobos napisał :
A mnie szczerze zastanawia ten rozwój profesji przez naszych towarzyszy, nie czytałem 1 części, ale w 2 o tym wspominali. Chodzi o skillowanie profek? Samo wytwarzanie itemzów? Jak skillowanie to od 1-675 czy może 600-675?(zamiast craftowania na potęgę, questy z warowni na rozwój profesji)

Możesz wrzucić takiego pachołka do garnizonowej wytwórni danej profesji (np The Tannery produkuje rzeczy z Leatherworkingu) i będzie tam pracował, z czego masz konkretne profity.
Don't cry when the sun is gone because the tears won't let you see the stars.
permalink wysłany:
Dla mnie zmiany frost DK na wielki +! Wreszcie rozdzielili rotacje DW i 2H. Teraz nie będzie problemu z przypadkowym marnowaniem proców z KM! Co prawda jest kilka kosmetycznych zabiegów w tej klasie, których wykonanie w WoD mnie zirytowało (przypisanie niektórych spelli tylko do jednego danego speca). Martwi mnie również system run i mocy runicznej. Jak dla mnie przydałby się drobny rework, aby gra DK frost nie polegała na waleniu głową w klawiaturę :)
http://i64.tinypic.com/ffcolw.pnghttp://imagizer.imageshack.com/img922/1563/I2L72d.pnghttp://i.imgur.com/EereLf7.pnghttp://i64.tinypic.com/15dkix.png
permalink wysłany:
Szukałam, ale chyba nikt nigdzie tego jeszcze nie wrzucił. Nowy komiks warlordsowy, wraz z którym nadeszło OŚWIECENIE! Warlodrów, których nie widzieliśmy w serii animowanej, zobaczymy w wydaniu komiksowym!
http://www.agentsofguard.com/wp-content/uploads/2014/04/how_could_this_face_lie_to_you.jpg

Blackhand
T. <3 Przepraszam za wszystko.