WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

WoD - Gear

  Thariel
permalink wysłany:
Czy w WoDzie bedzie jeden gear do wszystkiego ? PvP i PvE do healania i tankowania? czy np jeden gear dps heal i tank do pvp i jeden gear kazdy spec do pve ?
permalink wysłany:
Będzie tak, że przy zmianie speca gear się będzie dostosowywał. Mnie się to nie podoba, ale cóż.
  Gapcio
permalink wysłany:
Będzie tak, że przy zmianie speca gear się będzie dostosowywał. Mnie się to nie podoba, ale cóż.

Nie tak do końca. Zmieniać się będą tylko główne statystki (inteligencja itp.) a te poboczne (mastery itp.)
zostają na swoich miejscach. Więc nie jest to takie całkowite przystosowywanie się do speca.
  Majster
permalink wysłany:
Poza tym dotyczy to tylko zbroi (plate, mail, leather, cloth) a cloaki ringi itd nie beda mialy zmiennych statystyk.
permalink wysłany:
Chodzi o to by druid/palladyn/monk/shaman nie mieli ciężej z gearem na offspeca od innych, no i to pozwala prowadzać klasy oparte na stacie którego w danym typie nie bylo
  Kurcz
permalink wysłany:
Jak już jesteśmy przy itemach. Blizzard zamierza zmniejszyć statystyki. Jak to będzie wyglądać z gearem z Classica TBC itd. Będą one porównywalne z WoD? Trudno żeby zmniejszać statystyki początkowych itemów które i tak są niskie.
permalink wysłany:
Nie tak do końca. Zmieniać się będą tylko główne statystki (inteligencja itp.) a te poboczne (mastery itp.)
zostają na swoich miejscach. Więc nie jest to takie całkowite przystosowywanie się do speca.

ale i tak - dla takiego rozwiązania. Sama możliwośc zmiany lootu dla drugiego speca przy graniu pierwszym pozwala na sprawne ubieranie się. A jak jest jeszcze vendor to już w ogóle.

Będą one porównywalne z WoD?

Chyba nie mogą, bo wtedy na 60 lvl byłby gear zbliżony do tego z 100?
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
A czy PvP i starsze przedmioty z Cata,Mopa itd gear też będzie się w zależności od speca zmieniał?
permalink wysłany:
Tak naprawdę dalej trzeba będzie dobierać itemy na drugi spec, tyle że już nie wszystkie. To trochę ułatwia gearowanie. Poza tym wiadomość dla healerów - z itemów, które dostosowują się do speca znika Spirit. Będzie tylko w ringach, trinketach, cloakach i broni. W zamian za to base regen jest zwiększony oraz jeden punkt Spiritu daje znacznie więcej, niż do tej pory. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu ;)

Z innych zmian - znikają staty: Hit, Expertise, Dodge Parry. Będą ustawione na sztywno, z ewentualnymi bonusami ze speca (czyli tank miałby większą szansę na dodge niż healer, logiczne). To akurat najlepsza zmiana. Cała zabawa z tymi statami ograniczała się do zrobienia reforga za pomocą addonu. Sam reforg też już nie istnieje w świecie WoWa.

Co otrzymujemy w zamian? Pojawia się kilka trzeciorzędowych statów (nowość!):
- Cleave (szansa na zadanie AoE przy normalnych atakach)
- Sturdiness (zmniejsza podatność itemu na uszkodzenia)
- Speed (szybkość poruszania)
- Avoidance (szansa na uniknięcie AoE)
- Lifesteal (kradzież życia)
Trzy nowe secondary staty:
- Readiness (zmniejsza CD niektórych skilli)
- Multistrike (szansa na dodatkowe 30% obrażeń przy ataku)
- Amplify (zwiększa moc ciosów krytycznych)

Pierścienie, trinkety itd. nie będą zawierał main statów Agi/Int/Str. W zamian będą miały Attack Power lub Spell Power, Spirit, Armor, Secondary i Tertiary staty.

Tertiary staty będą przydzielane losowo przy loocie lub crafcie, więc jeden i ten sam item będzie miał wiele różnych wersji z różnymi statami (ale TYLKO tertiary - secondary i primary są ustawione sztywno dla itemu).

Znikają także meta gemy i bonusy z zapełnienia wszystkich socketów. Będzie mniej itemów z socketami na gemy, ale będą potężniejsze niż do tej pory.

Ogólnie zmiany na plus. Większa różnorodność itemów, można się dopasować wedle upodobań, wiele ciekawych statów, usunięcie bzdurnych mechanik. Będzie w czym przebierać.
Martwi mnie natomiast jedna rzecz. Z tego co czytałem na forach, Blizzard nie zamierza wprowadzić tych zmian (prócz usunięcia czterech statów) do poprzednich dodatków. I teraz tak - levelujący gracz musi z każdym dodatkiem dostosowywać się do zmian, jakie w nich nastąpiły. Wiadomo, większość z itemów jest przechodnia lub tylko na transmo, ale jednak dla zasady mogliby pozmieniać to wszędzie.
  Gapcio
permalink wysłany:
Martwi mnie natomiast jedna rzecz. Z tego co czytałem na forach, Blizzard nie zamierza wprowadzić tych zmian (prócz usunięcia czterech statów) do poprzednich dodatków. I teraz tak - levelujący gracz musi z każdym dodatkiem dostosowywać się do zmian, jakie w nich nastąpiły. Wiadomo, większość z itemów jest przechodnia lub tylko na transmo, ale jednak dla zasady mogliby pozmieniać to wszędzie.

Jest to prawdą ale jak sam Blizzard pisał/mówił ciężko jest dostosować tak ogromną liczbę przedmiotów i jeszcze zmiana wszystkich itemów z raidów.

Jednak nie mam bladego pojęcia jak to będzie działało.
permalink wysłany:
Martwi mnie natomiast jedna rzecz. Z tego co czytałem na forach, Blizzard nie zamierza wprowadzić tych zmian (prócz usunięcia czterech statów) do poprzednich dodatków. I teraz tak - levelujący gracz musi z każdym dodatkiem dostosowywać się do zmian, jakie w nich nastąpiły. Wiadomo, większość z itemów jest przechodnia lub tylko na transmo, ale jednak dla zasady mogliby pozmieniać to wszędzie.
Jakość nikt nie płakał jak w Cata podczas levelowania stary gear nie miał defensa i innych pierdółek... po prostu stare itemy nie będę miał tych nowych cudacznych statów, a ich normalne staty będą sztywne... co w tym niepokojącego?
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Po usunięciu ze WSZYSTKICH itemów czterech statów - Hit, Exp, Dodge, Parry - w starych itemach będzie jeszcze mniejsza różnorodność. Późniejszy przeskok na Warlords może się okazać szokiem dla nowych graczy (dla starych zresztą też).
permalink wysłany:
Ludzie i tak pewnie nie mają w planach nosić itemów ze starszych dodatków, więc pewnie jakoś nikogo to nie zaboli w praktyce.
http://www.nodiatis.com/pub/2.jpg
permalink wysłany:
Ofkorse napisał :
Po usunięciu ze WSZYSTKICH itemów czterech statów - Hit, Exp, Dodge, Parry - w starych itemach będzie jeszcze mniejsza różnorodność. Późniejszy przeskok na Warlords może się okazać szokiem dla nowych graczy (dla starych zresztą też).
Mało kto zwraca uwagę na secondary staty w itemach w trakcie levelowania, gdyż są one ledwo potrzebne przy wbijaniu poziomów... taka prawda.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Nikt nie będzie przecież na Soo levelował, liczą się tylko itemy z questów ... a one nie mają zbyt ciekawych rzeczy. Dobicie do 90 lvl na instancjach/questach i do Draenoru.