WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 4.0.6 na PTRach, zmiany w gildiowych flaskach i aktualizacja Armory na iOS

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Patch 4.0.6 na PTRach, zmiany w gildiowych flaskach i aktualizacja Armory na iOS

  Kumbol:
http://www.wowcenter.pl/Files/cata-logo-m.pngAktualizacja 12:50: Noty Patcha 4.0.6 uaktualniliśmy o kolejną porcję zmian opublikowaną przez Blizzarda. Nowe wpisy oznaczyliśmy (N).

Wygląda na to, że ostatni patchowy spokój dobiega końca. Blizzard właśnie wprowadza na publiczne serwery testowe (PTR) nową łatkę opatrzoną numerem 4.0.6. Znajdujemy w niej sporo zmian, przede wszystkim w balansie, które jakiś czas temu zapowiadał i uzasadniał na swoim blogu Ghostcrawler. Tłumaczenie opublikowanych dotychczas oficjalnych patch notów znajdziecie na końcu tego newsa, wcześniej jednak o dwóch innych kwestiach.

Ci z Was, którzy aktywnie rajdują w ramach swojej gildii w Cataclysm z pewnością wiedzą, jak kosztowne są obecnie przygotowania na każdy wypad. Ceny flasków i potionów szybują w górę a jedyną nadzieją na zaoszczędzenie złota są wprowadzone w ramach gildiowego systemu nagród tzw. Flaski Gildiowe i Kociołki (Cauldrony). Dotychczas jednak odblokowanie tychże nagród wiązało się z wyprodukowaniem okrutnie dużej ilości flasków, co w większości gildii potrwałoby jeszcze długie tygodnie. Blizzard jednak poszedł po rozum do głowy i oto mamy zmiany!

Cytat z: Blizzard (źródło)
http://www.wowcenter.pl/Images/Chars/alchemy.pngNiedawno wprowadziliśmy szereg zmian dotyczących bezpośrednio gildiowych osiągnięć, flasków i kociołków (cauldrons). Kiedy po raz pierwszy tworzyliśmy gildiowe osiągnięcia, przesadziliśmy z liczbą flasków, które gildia być może zrobi zanim dobije 10 poziom i ustawiliśmy liczbę wymaganych Cataclysmowych flasków do dwóch związanych ze sobą osiągnięć na 10,000 (Mix Master) i 25,000 (Better Leveling Through Chemistry). W rzeczywistości, większość gildii zrobiło mniej flasków niż początkowo przypuszczaliśmy i wielu graczy wkrótce odblokuje gildyjnego perka (Chug-A-Lug) bezpośrednio związanego właśnie z flaskami i kociołkami.
Dzisiaj zaaplikowaliśmy kilka poprawek, aby przywrócić związane z flaskami osiągnięcia na właściwy tor:

Czujemy, że ważnym jest, aby te poprawki wprowadzić natychmiast, zamiast czekać na następny patch, z racji tego, że w tym tygodniu większość gildii odblokuje perka Chug-A-Lug. Proszę pamiętać, że podczas gdy te zmiany są już w grze, to tooltipy o nich nie informują, dopóki w życie nie wejdzie następny patch. Jeśli Twoja gildia już osiągnęła wymagane liczby, to dostaniesz to osiągnięcie, gdy ktoś w Twojej gildii stworzy flaska.

Dodatkowo, dokonaliśmy kilku zmian dotyczących kociołków:
  • Aby upewnić się, że Big Cauldron of Battle, uzyskiwany z Better Leveling Through Chemistry, jest odczuwalny jako istotne ulepszenie w porównaniu do jego „regularnej” wersji, powiększyliśmy liczbę flasków przez niego generowanych z 17 do 20.
  • Oba kociołki znikną dopiero po 10 minutach (podniesiono z 5).

Jeśli słowo „kociołki” jest dla Ciebie obce, to poniżej znajduje się mała rozpiska mówiąca o tym, jak działają:
  • Odblokowanie formuł (recipes): Gildie mogą odblokować Cauldron of Battle (formuła alchemika) poprzez ukończenie osiągnięcia Mix Master i formułe Big Cauldron of Battle poprzez ukończenie osiągnięcia Better Leveling Through Chemistry. Kupienie każdej formuły od Guild Vendora wyniesie cię 150 sztuk złota, wymaga reputacji z gildią na poziomie Honored oraz alchemii na poziomie 525.
  • Tworzenie kociołków: Cauldron of Battle to soulbound, jednorazowy w użyciu item, który wymaga wymieszania 4 Cataclysmowych flasków i 8 Deathblood Venom w celu utworzenia. Kiedy alchemik postawi kociołek na ziemi, może zostać z niego wyczarowane 7 Flasks of Battle zanim zostanie opróżniony. Podczas gdy możesz je trade’ować, nie mogą zostać sprzedane na Auction House i zostaną usunięte z Twojego ekwipunku, jeśli wylogujesz się na 15 minut – na wzór magowego jedzenia. Użyte, automatycznie dadzą Ci buff najlepszy dla Twojej klasy i speca na godzinę. Big Cauldron of Battle działa tak samo, z tym wyjątkiem że wymaga użycia 12 Cataclysmowych flasków i wydaje 20 flasków, zamiast siedmiu.
  • Korzyści wynikające z Guild Perków: Wraz ze wzrostem poziomu gildii, otrzyma ona perk związany z kociołkami i flaskami. Na 10 poziomie otrzymasz gildiowy perk Chug-A-Lug, który zwiększa czas trwania Flasks of Battle o 50% - co oznacza, że flaski z gildiowych kociołków będą trwać 1,5 godziny, zamiast 1. Na 20 poziomie, perk Happy Hour zwiększa liczbę flasek wyczarowanych z gildiowych kociołków o 50% (10 z Cauldron of Battle zamiast 7; 30 z Big Cauldron of Battle zamiast 20). Na koniec, na 22 poziomie gildii, otrzymasz ulepszoną wersję Chug-A-Lug, która zwiększy czas działa Flasks of Battle o 100%, czyniąc je flaskami 2 godzinnymi.

Doceniamy wszystkie opinie, które dotychczas otrzymaliśmy o systemie gildiowych perków i dalej będziemy dążyć do jego poprawiania, aby mieć pewność, że jest fajnym i przyjemnym przedsięwzięciem.


Kolejną nowinką, tym razem adresowaną dla posiadaczy sprzętu z systemem iOS - iPhone'ów, iPodów Touch i iPadów - jest nowa aktualizacja dla Mobile Armory, czyli aplikacji do przeglądania oficjalnej bazy danych World of Warcraft z poziomu urządzeń mobilnych Apple.

http://www.wowcenter.pl/Files/iphone.png
Cytat z: Blizzard (źródło)
Właśnie udostępniliśmy darmowe uaktualnienie aplikacji World of Warcraft Mobile Armory. Najważniejsze nowości to:
  • Obsługa dodatku World of Warcraft: Cataclysm, w tym nowych przedmiotów, ras goblinów i worgenów oraz nowych kombinacji rasa/klasa.
  • Nowy wygląd: Mobile Armory została odświeżona, by dorównać wyglądem stronie społecznościowej World of Warcraft.
  • Różnorodne ulepszenia interfejsu użytkownika, w tym poprawiona czytelność i usprawnione przełączanie postaci.

Aplikacja World of Warcraft Mobile Armory jest dostępna w językach: angielski, niemiecki, francuski, hiszpański i rosyjski. Można ją pobrać w sklepie App Store na iPhone i iPod touch oraz pod adresem www.itunes.com/appstore. Więcej informacji (w języku angielskim) o World of Warcraft Mobile Armory znajdziecie na naszej stronie poświęconej Mobile Armory.


Przyszedł więc czas na noty patcha 4.0.6! Pamiętajcie, że to wciąż noty z PTRów i część z rzeczy tu zawartych może ulec zmianie do czasu premiery łatki, zaś sama lista może nie być w pełni kompletna.

Cytat z: Blizzard (źródło)
Patch 4.0.6 PTR

Ogólne
  • Wiele tooltipów zostało zaktualizowanych, by odzwierciedlać zmiany wprowadzane w niedawnych hotfixach.
  • Nagroda gildiowa Armadillo Pup wymaga teraz reputacji na poziomie revered zamiast exalted.
  • (N) Wszystkie gildiowe sztandary teraz nagradzają również bonusową reputacją oprócz dotychczasowego dodatkowego honoru i doświadczenia.

Instancje i rajdy
  • (N) Gracze na 85 poziomie mogą teraz wybrać dowolną normalną instancję poprzez Dungeon Finder. Wybranie Losowej Instancji (Random Dungeon) nie będzie uwzględniało w rotacji niskopoziomowych instancji.
  • The Vortex Pinnacle
    • (N) Kierunek wiatru oraz współczynnik zabawy Cyclone’ów, które pojawiają się na poziomie Heroic podczas walki z Altairusem są teraz bardziej przejrzyste.


PvP

  • Areny
    • Bloodlust, Heroism, Time Warp i Ancient Hysteria nie mogą być już używane na Arenach.
  • Battlegroundy
    • The Battle for Gilneas
      • Czas przejmowania flagi został skrócony z 8 do 5 sekund.
    • Strand of the Ancients
      • Obrażenia zadawane przez działka Antipersonnel Cannons zostały podwojone.
      • Prędkość rakiet Rocket Blas (z Antipersonnel Cannons) została zwiększona o ok. 50%.
      • Niektóre Antipersonnel Cannons mogły strzelać na platformy, na których się pojawiały. Zostało to poprawione.
      • Battleground Demolisher nie ma już dwu dodatkowych miejsc dla pasażerów i teraz wejdzie do niego tylko kierowca.
      • Znacznik PvP został dodany na Battleground Demolishery. To spowoduje, że efekty crowd control rzucane na nieobsadzone machiny nie będą już trwały dłużej, niż powinny.
      • Nie powinno już być rozbieżności w czasach, kiedy na początku rundy pojawiają się Battleground Demolishery.
      • Battleground Demolishery pojawiające się na dokach nie będą już znikać, kiedy przejęty zostanie północny cmentarz.
      • Ładunków Massive Seaforium Charges będzie można teraz używać na rankingowych Battlegroundach.
      • Czas trwania debuffa Teleport został zmniejszony do 10 sekund, z dotychczasowych 20 sekund.
      • Pole rażenia Seaforium Blast zostało zmniejszone do 10 jardów, z dotychczasowych 20 jardów.
      • (N) Teleportery, których używa obrona, będą teraz teleportować graczy na podstawie stanu zniszczeń bram, zamiast zawsze teleportować za bramę, przy której jest dany teleporter. Dla przykładu, jeśli gracz użyje Teleportera przy Niebieskiej bramie, kiedy któraś z bram przy plaży jest już zniszczona, zostanie on przeniesiony za Czerwoną bramę.

Rasy
  • Rasowa umiejętnośc draenei Gift of the Naaru leczy teraz 20% życia celu w ciągu 15 sekund, zamiast konkretnej skalującej się wartości.
  • Rasowa umiejętność dwarfów Stoneform zmniejsza teraz otrzymywane obrażenia o 10%, zamiast zwiększać armor o 10%. Zwiększa także po użyciu rozmiary dwarfa.
  • Rasowa umiejętność gnomów Escape Artist ma teraz cooldown wynoszący 1,5 minuty, obniżono z dotychczasowych 1,75 minuty.
  • Rasowa umiejętność humanów Every Man for Himself ma teraz ponownie cooldown wynoszący 2 minuty, zmniejszono z 3 minut.
  • Rasowa umiejętność night elfów Shadowmeld może teraz być używana także po przekształceniu się w jakąś formę.
  • Rasowa umiejętność taurenów War Stomp może teraz być używana także po przekształceniu się w jakąś formę.
  • Rasowa umiejętność worgenów Darkflight ma teraz cooldown wynoszący 2 minuty, zmniejszono z 3, i jest poza global cooldownem. Ponadto, bonus do prędkości łączy się z innymi obecnymi bonusami, lecz nie może zostać aktywowany, kiedy Sprint lub Dash są aktywne (i na odwrót – tych umiejętności nie można aktywować, kiedy Darkflight jest aktywne).

Death Knight
  • Icebound Fortitude teraz po użyciu usuwa ogłuszenia (stun) oprócz zapewniania odporności na nie.
  • Efekt absorbujący Necrotic Strike jest teraz redukowany przez resilience celu.
  • Specjalizacje talentów
    • Blood
      • Crimson Scourge została lekko przeprojektowana. Zamiast 50/100% szansy na uczynienie następnego Blood Boil darmowym kiedy Plague Strike zostanie użyty na celu z Blood Plague, talent ten teraz daje 5/10% szansy na darmowy Blood Boil kiedy death knight zada jakikolwiek cios wręcz celowi z Blood Plague.
      • Will of the Necropolis nie zwraca już Blood Rune kiedy resetuje cooldown Rune Tap. Zamiast tego powoduje, że następny Rune Tap jest darmowy, kiedy Will of the Necropolis jest aktywne.
    • Frost
      • Howling Blast zadaje teraz 40% mniej obrażeń wszystkim celom innym niż główny cel zaklęcia.
      • Might of the Frozen Wastes teraz także zwiększa wszystkie obrażenia wręcz o 4/8/12% kiedy noszona jest dwuręczna broń.
    • Unholy
      • Desecration jest teraz także włączana poprzez Necrotic Strike.
      • Proce z Runic Corruption dodają teraz, kiedy aura jest już aktywna, 3 sekundy do czasu trwania obecnej już aury, zamiast po prostu odświeżać/nadpisywać obecną aurę.
      • Unholy Might (pasywny) zwiększa teraz Strenght o 5%, zmniejszono z 10%.
  • Glify
    • Glyph of Death’s Embrace nie zwraca już Run Power kiedy death knight leczy się Lichborne.

Druid

  • Barkskin nie jest już dispellowalny.
  • Healing Touch można się teraz nauczyć na poziomie 78, zwiększono z poziomu 3.
  • Obrażenia z Lacerate zostały zmniejszone o około 20%.
  • Obrażenia broni z Mangle (Bear Form) na poziomach 80+ zostały zmniejszone do 235%, z dotychczasowych 300%.
  • Obrażenia broni z Mangle (Cat Form) na poziomach 80+ zostały zwiększone do 460%, z dotychczasowych 300%.
  • Obrażenia z Maul zostały zmniejszone o około 20%.
  • Mount Up: Ten gildiowy perk wpływa teraz także na szybkość we Flight Form i Swift Flight Form.
  • Nourish można się teraz nauczyć na poziomie 8, zmniejszono z poziomu 78.
  • Omen of Clarity nie włączy się już z przyjaznych zaklęć (czyli leczenia), chyba że wybrano talent Malfurion’s Gift.
  • Obrażenia z Rake zostały zmniejszone o 10%.
  • Rejuvenation można się teraz nauczyć na poziomie 3, zmniejszono z poziomu 8. Ponadto, jego koszt many zmniejszono z 26% do 16%.
  • Obrażenia z Rip zostały zmniejszone o 10%.
  • Obrażenia broni z Shred na poziomach 80+ zostały zwiększone do 450 %, z dotychczasowych 350%.
  • Specjalizacje talentów
    • Balance
      • Czas trwania buffa The Shooting Stars został wydłużony do 12 sekund, z dotychczasowych 8 sekund.
      • Wild Mushroom to teraz instant, obniżono z 0.5 sekundy czasu rzucania. Ponadto, pole rażenia detonacji zwiększono do 6 jardów, z dotychczasowych 3 jardów, zaś obrażenia zwiększono o 15%.
    • Feral
      • Berserk (instant Mangle proc) posiada teraz nowy wizualny alert informacyjny. Ponadto, Berserk nie zrywa już Fear ani nie czyni druidów odpornymi na Fear.
      • Obrażenia broni z Pulverize zostały zmniejszone do 80%, z dotychczasowych 100%.
    • Restoration
      • Empowered Touch wpływa teraz także na Regrowth.
      • Nature’s Bounty nie wpływa już na Swiftmend, ale ma teraz nowy efekt. Kiedy druid ma zaaplikowane Rejuvenation na 3 lub więcej celach, czas rzucania Nourish zmniejsza się o 10/20/30%.
  • Glify
    • Glyph of Regrowth teraz sprawia, że efekt heal-over-time (HoT) odświeża się na celach z 50% życia, zwiększono z 25%.
    • Glyph of Wrath zwiększa teraz obrażenia z Wrath o 10% i nie wymaga już Insect Swarm na celu.

Hunter
  • Obrażenia Broni z Aimed Shot zostały zwiększone do 200%.
  • Aspect of the Wild, Aspect of the Hawk oraz Aspect of the Fox mogą teraz być rzucane jadąc na wierzchowcu.
  • Deterrence zapewnia teraz 100% szansy, że ataki wręcz nie trafią (miss) zamiast 100% szansy na sparowanie ich (parry). Oznacza to, że ataki, które nie mogą zostać sparowane, zwłaszcza niektóre z ataków rogue’a, mogą teraz być zablokowane przez Deterrence, zaś hunter skorzysta z Deterrence nawet będąc rozbrojonym (disarmed).
  • Cooldown i czas trwania Dust Cloud zostały zmodyfikowane, by ujednolicić je z Tailspin (ten sam efekt, inny pet).
  • Obrażenia z Kill Command zostały zwiększone o 20%.
  • Skalowanie attack power w Kill Shot zostało zwiększone o 50%.
  • Master’s Call ma teraz 35-sekundowy cooldown, zmniejszono z 1 minuty. Ponadto, efekt wizualny jest teraz wyraźniejszy.
  • Specjalizacje talentów
    • Marksmanship
      • Skalowanie attack power w Chimera Shot zostało zwiększone o 20%.
    • Survival
      • Into the Wilderness (pasywny) zwiększa teraz Agility o 10%, zmniejszono z 15%.
  • Pety
    • Pety posiadają teraz 70% armoru swego pana zamiast innej wartości związanej z rodzajem zwierzęcia, jakim są.
    • Shale Spiders mają teraz poprawnie spcjalną umiejętność (Web Wrap).
    • Bad Manners (monkey) teraz prawidłowo zrywa się pod wpływem obrażeń.

Mage
  • Flame Orb ignoruje teraz crittery.
  • Koszt many Arcane Brilliance i Dalaran Brilliance został zmniejszony o około 16%, co stanowi odpowiednik kosztu Mark of the Wild.
  • Ring of Frost: Zasięg zmniejszono do 8 jardów, zaś wewnętrzne „bezpieczne” pole ma teraz średnicę 4,7 jarda (dokładnie odzwierciedlające efekt graficzny). Zdispellowanie efektu Ring of Frost spowoduje teraz, że cel będzie odporny na ponowne zamrożenie przez kolejne 3 sekundy. Jeśli drugi Ring of Frost zostanie rzucony przez tego samego maga, podczas gdy pierwszy jest wciąż aktywny (dzięki Cold Snap), pierwszy zniknie i przestanie funkcjonować.
  • Naprawy bugów
    • Ring of Frost może teraz być rzucony i działa prawidłowo na środkach transportu (włączając w to windy, zapadnie itd.)

Paladin

  • Koszta many Blessing of Might i Blessing of Kings zostały zwiększone o około 217%, co stanowi odpowiednik kosztu many Mark of the Wild.
  • Obrażenia broni z Crusader Strike zostały zwiększone do 135%, z dotychczasowych 115%.
  • Divine Plea trwa teraz 9 sekund, zmniejszono z 15 sekund. Zapewnia 4% many na tik, zamiast dotychczasowych 2%, za łącznie 12% many, zwiększono z 10%.
  • (N) Inquisition nie jest już dispellowalne.
  • (N) Każdy paladin może się teraz nauczyć Rebuke na poziomie 54. Postaci będą musiały odwiedzić trenera nawet, jeśli posiadali wcześniej Rebuke z talentu.
  • Specjalizacje talentów
    • Holy
      • (N) Denounce ma teraz graficzną nakładkę powiadamiającą.
    • Retribution
      • Divine Purpose: Szansa odpowiednich umiejętności na wygenerowanie Holy Power została zmniejszona do 7/15%, z dotychczasowych 20/40%, ale zamiast generować 1 Holy Power, kolejna odpowiednia użyta umiejętność nie zużyje Holy Power i zachowa się tak, jakby paladin miał 3 Holy Power.
      • Hand of Light (Mastery): Procent obrażeń zadanych przez Templar’s Verdict, Crusader Strike i Divine Storm jest zadawane jako dodatkowe obrażenia Holy.
      • Repentance nie zrywa się już od obrażeń zadanych przez Censure (Seal of Truth).
      • (N) Talent Rebuke został zastąpiony nowym pasywnym talentem, Sacred Shield. Paladyni, którzy dotychczas mieli Rebuke, automatycznie otrzymają Sacred Shield. Kiedy ma poniżej 30% życia, paladyn uzyskuje efekt Sacred Shield. Sacred Shield absorbuje X obrażeń i zwiększa otrzymywane leczenie o 20%. Trwa 15 sekund. Efekt ten nie może występować częściej niż raz na 30 sekund. Niedispellowalny.
      • (N) Zealotry nie jest już dispellowalne.
  • Glify
    • Glyph of Divine Plea dodaje teraz 6% many, z łącznie 18% przez 9 sekund.
  • Naprawy bugów
    • (N) Word of Glory nie będzie resetować timera ciosu.

Priest
  • Czas trwania Levitate został zwiększony do 10 minut, z dotychczasowych 2 minut.
  • Koszt many Power Word: Fortitude został zmniejszony o około 68%, co stanowi odpowiednik kosztu Mark of the Wild.
  • Koszt many Power Word: Shield został zwiększony o około 31%, ale efekt jego działania został zwiększony o 208%.
  • Koszt many Renew został zmniejszony o 24%.
  • Koszt many Shadow Protection został zmniejszony o około 65%, co stanowi odpowiednik kosztu Mark of the Wild.
  • Specjalizacje talentów
    • Discipline
      • Focused Will procuje się gdy Priest uderzy krytycznie, dodatkowo do obecnego działania.
      • Improved Power Word: Shield zwiększa także liczbę zabsorbowanych obrażeń o dodatkowe 15/30%, kiedy zostaje użyte na sobie.
      • Pain Supression nie jest już dispellowalne.
    • Holy
      • Blessed Resilience będzie teraz procował gdy Priest uderzy krytycznie, dodatkowo do obecnego działania.
      • Chakra działa teraz minutę, podniesiono z 30 sekund.
      • Desperate Prayer leczy teraz Priesta za 30% jego HP.
      • Holy Concentration zwiększa ilość mana regeneration wynikającej ze Spirita podczas Combat o dodatkowe 15/30%, zmniejszono z 20/40%.
      • Holy Word: Chastise posiada teraz 30 sekundowy cooldown, zwiększono z 25. Dodatkowo, może zostać zniszczone przez obrażenia.
      • HP Lightwella zostało zwiększone o 50% (z powodu PvP).
      • Serendipity posiada teraz Spell Alert i Floating Combat Text.
      • Surge of Light może teraz się procnąć z Flash Heal i Grather Heal, oraz może być uderzeniem krytycznym.
  • Glify
    • Glyph of Mind Flay nie wymaga już, aby na celu znajdował się Shadow Word: Pain.
    • Glyph of Pain Suppression zostało zmienione na Glyph of Desperation i umożliwia teraz użycie Guardian Spirit gdy Priest znajduje się w stunie, dodatkowo do Pain Supression.
    • Glyph of Psychic Horror zmniejsza cooldown Psychic Horror o 30 sekund, zmniejszono z 60.
    • Glyph of Spirit of Redemption zostało zmienione na Glyph of Prayer of Mending, które zwiększa leczenie wykonane przez pierwszy ładunek Prayer of Mending o 60%.

Rogue
  • Combat Readiness trwa teraz 20 sekund, zamiast 30, ale nakładający się buff Combat Insight trwa teraz 10 sekund, zamiast 6.
  • Smoke Bomb trwa teraz 5 sekund, zamiast 10.
  • Specjalizacje talentów
    • Combat
      • Main Gauche (Mastery) zapewnia teraz szansę wyprowadzenia ataku równego 75% obrażeń broni main-hand. Atak ten może aktywować Combat Potency
      • Revealing Strike zwiększa teraz efektywność finiszera o 35% (45% z glifem), zwiększono z 20% (30% z glifem).

Warlock

  • Curse of Exhaustion redukuje prędkość poruszania się o 30%, zmniejszono z 50%.
  • Drain Mana zostało usunięte z gry.
  • Specjalizacje talentów
    • Affliction
      • Efekt silence Unstable Affliction został zredukowany do 3 sekund, z dotychczasowych 5 sekund.
    • Demonology
      • Demonic Rebirth gdy zostanie aktywowane podświetla teraz czary przywoływania.
      • Inferno nie zwiększa już obszaru Hellfire
    • Destruction
      • Shadow and Flame może teraz zostać aktywowane również przez Incinerate, oprócz Shadow Bolt.
  • Glify
    • Glyph of Soul Swap cooldown został zwiększony do 15 sekund, z dotychczasowych 10 sekund.

Warrior
  • Charge dzieli od teraz kary zwrotne z efektami ogłuszającymi.
  • Obrażenia Cleave zostały zmniejszone o 20%.
  • Obrażenia Heroic Strike zostały zmniejszone o 20%.
  • Specjalizacje talentów
    • Arms
      • Juggernaut nie wydłuża już cooldownu Charge, zamiast tego wydłuża czas działania ogłuszenia Charge o 2 sekundy. Dodatkowo, Charge jest używalne we wszystkich stancjach, jednakże talent od teraz powoduje dzielenie przez Charge i Intercept jednego cooldownu.
      • Lambs to the Slaughter: Zamiast dodawanie 10/20/30% obrażeń do następnego Mortal Strike, Overpower lub Execute, dodaje teraz 10% zwiększenia obrażeń do każdego Mortal Strike, Overpower lub Execute i efekt ten nakłada się 1/2/3 razy.
    • Fury
      • Unshackled Fury (Mastery) zapewnia teraz 5.6% bonusu z każdego punktu mastery, zwiększone z 4.7%
  • Glify
    • Glyph of Rapid Charge został zmieniony z 7% redukcji cooldownu Charge na 1-sekundową redukcję tegoż cooldownu. Zmiana ta została wprowadzona głównie po to, aby unaocznić dokładną redukcję cooldownu jaką zapewnia glif.

Profesje
  • Archeology
    • (N) Fragmenty archeologiczne mają teraz twardy limit 200 na rasę. Gracze nie będą mogli zbierać kolejnych fragmentów dopóki nie ukończą artefaktów, by zmniejszyć liczbę fragmentów poniżej 200. Gracze mający obecnie więcej niż 200 fragmentów nie stracą ich w 4.0.6, jednakże w przyszłości możemy zdecydować się na usunięcie fragmentów wykraczających poza limit 200.
  • Cooking
    • Od teraz istnieją różne miejsca pojawiania się Confectioner’s Sugar (przedmiotu do daily questa) w Stormwind.
  • Jewelcrafting
    • (N) Meta gemy z przedrostkami Chaotic i Relentless wymagają teraz 3 czerwonych gemów.
    • (N) Dodane zostały nowe meta gemy: Agile Shadowspirit Diamond (Agility/3% obrażeń krytycznych), Reverberating Shadowspirit Diamond (Strength/3% obrażeń krytycznych) i Burning Shadowspirit Diamond (Intellect/3% obrażeń krytycznych). Te nowe przepisy nie wiążą się z postacią i mogą wypaść z dowolnego potwora w Cataclysm. Wymagają 3 czerwonych gemów.

Przedmioty
  • Bell of Enraging Resonance może się od teraz aktywować od dowolnych obrażeń od czarów, zamiast samych krytyków.
  • The Fury of Angerforge wewnętrzny cooldown został drastycznie skrócony, przez co ten kolczyk będzie o wiele szybciej gromadził ładunki.
  • Mandala of Stirring Patterns dodaje teraz Intellect zamiast Mastery.
  • 4-ro częściowy zestaw Kapłana PvP został przeprojektowany. Kiedy Power Word: Shield jest rzucane na kapłana, efekty redukujące prędkość poruszania się są tymczasowo osłabiane przez 4 sekundy.
  • (N) Cooldown Horde Battle Standard został zmieniony na 10 minut, aby odpowiadał wersji dla Przymierza.

Interfejs użytkownika
  • Dla filmików otwierających, na ekranie logowania pojawi się opcja streamowania na żądanie.
  • (N) Gracze mogą teraz indywidualnie usuwać terenowe znaczniki rajdowe.
  • (N) Panel Reputacji zapamiętuje teraz, które kategorie reputacji są rozwinięte lub zwinięte.
  • Okienko postaci
    • Okienko informacji o postaci (C) zapisuje teraz dla każdej specjalizacji z osobna, jak kategorie statystyk zostały poukładane przez gracza, oraz czy zostały zwinięte/rozwinięte.
    • Prędkość poruszania się postaci jest od teraz wyświetlana w okienku informacji o postaci (C), tak jak inne statystyki.
    • (N) Licznik Haste w oknie postaci (C) pokazuje teraz łączny procent Haste, zamiast tylko tego uzyskiwanego z haste rating.
  • Archeologia
    • Wartości liczbowe zostały dodane do strony podsumowania i rozwijanego menu.
    • Błysk gotowości został dodany do ikon ras.
  • Interfejs Gildii
    • Opcja „View All” została dodana do widoku profesji, nie zależnie od tego czy opcja „Show Offline Members” jest zaznaczona
    • Członkowie Online mogą zostać teraz posortowani u szczytu listy wyświetlania crafterów.
    • Limit reputacji gildii do zdobycia jest teraz wyświetlany w tooltipie.
  • Real ID i czat
    • Notyfikacje Real ID zawierają teraz postać i ikonę gry.
    • Gracze będą mogli od teraz zamknąć zakładkę czatu za pomocą prawego klawisza myszy, nawet gdy nie będzie to aktualnie aktywna zakładka.
  • Ramki jednostek
    • (N) Oczekiwane leczenie (predicted healing; dotychczas dostępne tylko ramkach rajdowych i rajdowych ramkach dla grupy) zostało dodane do następujących ramek: Ramka Gracza (Player Frame), Ramka Grupy (Party Frame), Ramka Celu (Target Frame) i Ramka Skupienia (Focus Frame).
  • Zmiany w addonach
    • (N) Anulowanie buffów jest ograniczone tylko w trakcie walki.
    • (N) Kierunek rozsuwania czarów jest regulowany atrybutem.
    • (N) Polecenia konsoli zostały dodane do ekranów logowania: ExportInterfaceFiles art, ExportInterfaceFiles code.
  • Poprawki Błędów
    • Wiele błędów... zostało naprawionych!

Questy i potwory
  • Tol Barad Peninsula
    • Nowy achievment, Just Another Day In Tol Barad, został dodany za ukończenie wszystkich codziennych questów w Tol Barad.
    • Crazed Guards upuszczają teraz Rusty Rifles.
    • Częstotliwość odradzania się piechoty Hordy i Przymierza dla questa „The Leftovers” została zwiększona.
    • Magnetized Scrap Collector dla Questu „Magnets, How Do They Work?” będzie od teraz prawidłowo usuwany z toreb graczy po ukończeniu zadania.
    • Zarówno Baradin’s Wardens jak i Hellscream’s Reach Commendations są teraz przedmiotami Bound to Account.
    • (N) NPC-ki do oddawania bonusowych questów (dostępnych po wygranej na Tol Barad) zostały dodane do Baradin Base Camp i Hellscream’s Reach w Tol Barad Peninsula. Pozwoli to graczom oddać te questy, kiedy oryginalne NPC-ki na Tol Barad nie są dostępni.
    • (N) Kredyt za zabicie questowych bossów w bonusowych zadaniach z Tol Barad zostanie naliczony graczom, którzy pomogli ich zabić, nawet jeśli nie są w tej samej grupie. Bossowie o których mowa to Problim, Archmage Galus, Warden Silva i Svarnos.
    • (N) Farson Keep Prisoner pojawiający się w trakcie questa „Walk A Mile In Their Shoes” będzie teraz widoczny tylko dla gracza, który go przyzwał.

Poprawki błędów
  • Fryzjer (Barbershop) działa teraz prawidłowo dla Worgenów.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz