WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Goraidh

Idź do strony: 1, 2, 3 ... 6
permalink „transmogi” wysłany:
Zajrzyj na Icy Veins - masz tam zestawienia poszczególnych itemów dla różnych klas. Wszystko z obrazkami i informacjami gdzie można dane rzeczy zdobyć
permalink „Warrior tank” wysłany:
Haste jest ostatnim statem jaki Cię interesuje jako tanka.

Podstawa to: hit 7.5% > expertise 15% > mastery > parry > dodge, przy czym parry powinno być około 2x więcej niż dodge. Gemować też przede wszystkim warto mastery, ew. gemy expertise + stamina i mastery + stamina.

Poczytaj sobie podstawy na Icy Veins - link
Garfan napisał :
Z tego co wiem to grając warriorem fury powinieneś używać albo dwóch 2handów albo dwóch 1handów
This!

Używając 2H +1H tracisz bonus jaki daje granie z 2x 1H czyli w singe minded fury: When you dual-wield one-handed weapons, all damage is increased by 35%, and your off-hand weapon will deal an additional 35% damage. Zdecyduj się czy grasz 2x 1H czy 2x 2H.

Jeżeli chodzi o macra, to mogą pomóc - w macro można wpisać kilka skilli i użyć ich równocześnie, ale najpierw fajnie by było napisać jakich umiejętności używasz, w jakiej kolejności, jaki robisz DPS na tych instancjach, że inni narzekają - czy ten słaby DPS jest na trashu czy na bossach - inaczej to tochę będzie wróżenie z fusów i zgadywanie co tam nie gra.

Jeżeli nie masz dobrze opanowanych podstaw, to macra nie pomogą - same nie zrobią za Ciebie DPSu. Zwłaszcza, że fury nie ma sztywnej "rotacji" - odpowiednich skilli używa się gry "procną".

Przy okazji - spróbuj zmienić talent w T6 na Bloodbath i wrzucić go właśnie w macro razem z Dragon Roar, coś w stylu:

#showtooltip Dragon Roar
/cast Bloodbath
/cast Dragon Roar

Storm Bolt to najsłabszy talent z 90 levelu, mocno sytuacyjny - przydatny głównie jako dodatkowy stun.
permalink „Zarabianie za pomocą jewela” wysłany:
cokolwiek napisał :
Siemano!A i jeszcze tutaj się zapytam jak zdobywac wiecej meta gemów?
Jeżeli pytasz o to, skąd wziąć "recepty" na nowe meta gemy, których jeszcze nie masz - wszystkie dropią jako BoP z mobków w Pandarii (także w dungach) albo mogą być w nagrodach za daily q - Treasures of the Vale. Szczegóły tutaj - klik.
permalink „DPS WW” wysłany:
@ Reek - jeżeli mowa o postaci, której armory masz podpięte w profilu, to zapewne cześć problemu tkwi w tym:

6 unenchanted items
8 empty sockets in 6 items
Missing Living Steel Belt Buckle
Engineering: 3 missing tinkers


Gemy i enchanty naprawdę sporo dają. Założenie nawet zielonych gemów dających +60/120 lub +240 do statystyk pomaga, a kosztują na ogół niewiele. To samo z enchantami - nie musza być te topowe, po 1000+ golda, ale nawet te słabsze pozwalają wyciągnąć więcej z postaci. Jesteś inżynierem - możesz na gloves'y zrobić Synapse Springs, dodatkowe 1920 agility co minutę to sporo, a koszt zrobienia poniżej 2 golda. Gdybyś chciał trochę zainwestować w postać, to zmiana enchantów na broni na Windsong też byłaby dobrym rozwiązaniem, Elemental Force daje 3k dodatowego DPS czasami i wydaje się być najsłabszym wyborem, Windsong boostuje crita, haste lub mastery. Wymiana meta gema na Agile Primal Diamond to też postawa, w tej chwili masz gem typowo pod pvp.

Dodatkowo wypadałoby jakieś reforge zrobić, w tej chwili nie masz expertise capa, co może powodować, że Twoje ataki będą przez cel dodge'owane lub parowane. Jeżeli czytałeś poradnik jakiegoś dobrego monka, to prawdopodobnie polecał też użycie innych major glyphów niż masz w tej chwili - glyph of sparring i glyph of fists of fury mają niemal zerową przydatność dla DPSa, założeniem jest że jako melee stoisz za bossem a tank trzyma aggro, więc nie potrzebujesz zwiększenia parry.

Zapewne twórca poradnika zakładał też, że postać jest zreforge'owana pod wszystkie wymagane capy a także ma gemy i enchanty. Co z tego, że rotacja jest w miarę prawidłowa, jeżeli część ataków nie trafia w cel, a te, które trafiają są o kilka(naście) procent słabsze niż mogłyby być po ogemowaniu i poenchantowaniu gearu?

Może takie zmiany nie podniosą Ci DPSu o połowę, ale z pewnością na niego wpłyną. Potem zostaje już tylko trening, żeby opanować postać odpowiednio dobrze.
Jeżeli chcesz w prosty sposób zdobyć itemy 476 i przy okazji podbić sobie ilvl, żeby szybciej wejść na LFRy, to warto zbierać honor points (można na nie wymieniać zebrane na dungach justice points jeżeli nie bawi Cię bieganie na BG) i wydawać je na gear PVP - do kupienia u PVP vendorów - tutaj masz mapkę z ich lokalizacją.
permalink „Parę pytań” wysłany:
Ad 1. proponuję się przyjrzeć Tidy Plates: Threat Plates - zamiennikowi standardowych name plates Blizzarda. Name plate'y zmieniają wygląd (kolor, rozmiar) w zależności od tego czy trzymasz aggro czy też je gubisz. Addon ma spore możliwości konfiguracji.
widzicie na głównej w boksie Społeczności ładny guzik Obserwuj z twittera, czy tylko tekstowy link?
Znaczek jest widoczny - przeglądarka chrome. Za to przy pierwszym dziś ładowaniu, niedługo po włączeniu komputera, strona zawiesiła mi przeglądarkę na dobrych 8-10 sekund, więc mam wrażenie, że optymalizacja jednak nie do końca działa tak, jak powinna.
permalink „jaki tank lepszy ?” wysłany:
liq napisał :
Nie jestem w stanie znaleźć jednej walki w tym patch'u na która przytargałbym ze sobą DK/Druid'a

Ty może nie, ale taka gildia Method, nie wiem słyszałeś o nich? Ma Blood DK.

O ile pamiętam, to akurat Method progresował SoO z paladynem (Treckie), warriorem (Sco, Kazzraki) i monkiem (Justmonk) jako podstawowymi tankami. Jakoś nie kojarzę żadnego ich first killa w SoO, w którym mieliby tanka DK czy druida. Blood Legion też grał na progresie duetem pala-monk, druida w topowych gildiach prędzej możesz szukać w Paragonie czy w Экзорсус, za to DK na progresie w world top10 raczej trudno będzie znaleźć. To tak w ramach małego sprostowania.

Natomiast co do samego pytania - jeżeli autor tematu pyta, kto jest lepszym tankiem, to spokojnie może wybrać każdą klasę i grać czym mu wygodniej. Tu się zgadzam, że do grania casualowego, tankowania 5-manów, LFR-a czy rajdowania flexa ze znajomymi sprawdzi się każdy tank, o ile gracz stojący za tą postacią będzie miał choćby podstawową wiedzę co ma robić. Natomiast jeżeli chodzi o umiejętności przydatne dla całego rajdu, to pala/warr/monk wygrywają - i jeżeli planuje się jakieś ciut poważniejsze granie na endgame, można to brać pod uwagę przy wyborze postaci. Oczywiście, o ile do czasu, w którym autor pytania dobije do endgame nic się nie zmieni. ;)
Landmaj napisał :
Przecież nikt tym 10-osobowym grupom nie broni raidować, a najwyższy poziom trudności to nie jest rzecz do raidowania "z kumplami". 75% poziomów trudności możesz z nimi zrobić, tylko na najwyższy trzeba coś więcej. To nie Lego Warcraft tylko World of Warcraft. Ta gra nie ma przechodzić się sama, coś by z nią było nie tak jakby najtrudniejsze rzeczy można było zrobić z zebraną na szybko grupą znajomych...

Chyba jednak nie do końca wiesz jak rajdują gildie grające hardmody na 10-tkach - wiele z nich ma w miarę stały skład od kilku patchy, często od początku Cata. Nawet jeżeli nie zaczynali jako "grupa kumpli", to po 2-3 latach wspólnego grania często się w takie paczki dobrych znajomych zmienili. I teraz będą zmuszeni albo znaleźć kolejnych 10 osób o porównywalnym poziomie, mających tyle samo czasu, potrafiących się odnaleźć w tej konkretnej grupie z jej zwyczajami, wadami, poczuciem humoru etc. Nie każdy dobry (skillowny) gracz, pasuje do każdej grupy rajdowej i jest w stanie się z innymi dogadać. Znalezienie kogoś z kim chce się grać i kto gra na poziomie danej grupy/gildii wcale nie jest takie proste. A co dopiero znalezienie 10-12 takich osób. Dodatkowy problem będą mieć gildie narodowe (wystarczy spojrzeć na mmo-champ, na narzekania Finów czy Szwedów) i te grające na low/mid serwerach. Żeby móc złożyć 20-stkę będą musiały migrować na bardziej zaludnione serwery, bo u siebie nie będą mieć szans na znalezienie uzupełnień.

Nafur napisał :
Generalnie pomysl zeby rajd mial jeden rozmiar jest swietny i potrzebny,ze wzgledu na roznie rozbieznosci miedzy 10/25 ktore nie sa dobre dla gry. Chociazxby kwestia tankow w t15 to dobry przyklad. Z Paladynem i monkiem bylo o wiele latwiej progressowac 10 niz z kazdym innym setupem tankow. Podobnie z hilami bylo. GL,HF z progressem bez disci preja. Takich przykladow traginczego designu bylo gesto wczesniej.

Klopot w tym ze to jest za pozno. Po TBC,Wrathu ta zmiana bylaby spoko, ale teraz gdzie od groma wiecej ludzi rajduje heroici w wersji 10 to moze byc ciezka przeprawa okupiona rezygnacja duzej ilosci rajderow. Kurde,smiem powiedziec ze ta zmiana mialaby sens teraz kiedy w wowa graloby jak za wotlka 12m ludu. Ale kiedy ludzi zainteresowanych rajdowaniem hc jest coraz mniej to moze byc gwozdz do trummny dla rajdowania.

This.

Dodatkowo, w moim odczuciu, to nie jest problem tylko gildii grających hardkorowo 10-many, czy nawet tych semi-hc. Ta zmiana to także spory problem, dla rajdujących bardziej casualowo 2-3 dni w tygodniu gildii, które powoli czyszczą sobie normal i po 2-3 miesiącach dochodzą we własnym tempie do heroików, nie przejmując się specjalnie tym, że HC rajderzy zabili ostatniego bossa długo przed nimi. Te gildie, po wyczyszczeniu normala nie będą miały szans na dalsze rajdowanie w swoim tempie, na swoim poziomie i też mogą mieć problemy z utrzymaniem składu - bo skoro po tych 2-3 miesiącach do wyjścia patcha mają skończony rajd, to co mają robić dalej? Na HC (nowy mythic) nie pójdą, bo nie mają dodatkowych 10-ciu ludzi, a tłuczenie normala (teraz szumnie przemianowanego na HC) przez kolejne pół roku nie wygląda zachęcająco i nie daje rajderom żadnych szans na rozwój i zmierzenie się z nowymi mechanikami.

Dodatkowo zastanawia mnie jak będzie rozwiązany problem różnic między flexem a normalem (czyli normal/HC w WoD). Jeżeli mają się różnić, tak jak obecnie, tylko poziomem HP bossów i ilością zadawanych przez nich obrażeń, to nie widzę wielkiego sensu rozdzielania tych dwóch trybów, skoro oba będą miały możliwość grania składem o zmiennej ilości graczy. To raczej wprowadzi na normalach (przyszłych HC-kach) więcej zamieszania i kombinowania w stylu "na walkę nr 7 zabieramy dodatkowego healera, a na walkę nr 3 dodatkowego DPSa" ale na resztę bossów idziemy w 10-tkę, bo tak łatwiej. A ten dodatkowy heal/DPS będzie mieć rozwalony cały reset i prędzej czy później poszuka sobie grupy do grania w stałym składzie.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Coby napisał :
Mnie ciekawi czy po wprowadzeniu dodatku bedziesz mogl od nowa zaprojektować wygląd swojej postaci nawet tej na 90lvlu...
Zgodnie z tym, co napisali na mmo-champ, nie będzie takiej możliwości: There will be no free re-customization for characters after new character models.
permalink „Prot czy Ret do farmienia ?” wysłany:
Idea farmienia jest raczej taka, żeby robić to w miarę szybko inaczej się nie opłaca tracić czasu, więc długie bicie mobów nie bardzo ma sens. A farmienie skórek w retri można spokojnie robić - pala ma wystarczająco dużo przeżywajek, żeby w dpsie brać po kilka mobków na siebie.
Grupa pierwsza szuka rDPSa (priest lub mag) do uzupełnienia składu. Oferujemy rajdy w miłej atmosferze, stały skład i dobrą zabawę. Progresujemy SoO (obecnie 13/14). Rajdy w każdą środę i niedzielę od 20.00 do 23.30.

Oczekujemy przede wszystkim pozytywnego nastawienia, kultury, odpowiedzialności i poczucia humoru oraz zadbanego gearu pozwalającego na rajdowanie SoO normal (minimum to gear z LFR/timeless/flex), doświadczenie z normala mile widziane.

Rekrutacja na stronie gildii - klik lub whisp w grze do Altheron, Shasnis, Tilani.

permalink „kilka podstawowych pytan” wysłany:
Serduszko napisał :
Recepty do BS'a dropią w raidzie SoO na poziomie normal i heroic.

Nie dropią. Już w ToT nie dropiły. Recek na itemy 553 z BSa oraz na Crafted Malevolent PvP gear można się nauczyć robiąc raz dziennie Balanced Trillium Ingot. Recek uczy się losowo, więc może się zdarzyć, że przez kilkanaście dni będą się pojawiać te na itemki pvp. Żeby zacząć robić Balanced Trillium Ingot trzeba wcześniej nauczyć się recki na niego tj. Plans: Balanced Trillium Ingot and Its Uses - world drop, wymaga posiadania BS 600. Recki na itemy 522 odkrywa się w podobny sposób - robiąc Lightning Steel Ingot. Polecam poczytać poradnik jak działa BS w MoPie.
Bump!

Grupa pierwsza szuka healera (priest, druid, monk) do uzupełnienia składu. Offspec w DPS mile widziany. Oferujemy rajdy w miłej atmosferze, stabilny skład i dobrą zabawę. Progresujemy SoO (obecnie 14/14 normal), zaczynamy HCki. Rajdy 2 razy w tygodniu w każdą środę i niedzielę od 20.00 do 23.30.

Oczekujemy przede wszystkim pozytywnego nastawienia, kultury, odpowiedzialności, pełnoletności i poczucia humoru oraz zadbanego gearu i doświadczenia pozwalającego na rozpoczęcie rajdowania SoO HC (minimum to gear z flex + upgrade).

Rekrutacja na stronie gildii - klik lub whisp w grze do Altheron, Shasnis, Tilani.
kkynioo napisał :
bo jak wiadomo np.: w profesji blacksmithing można dodać jedno dodatkowe gniazdo tylko do waist'ów

Coś Ci się pomieszało - mając BS można dodać dwa prismatic sockety na bracery i rękawice na swoim gearze. Na pasek zakłada się Living Steel Belt Buckle, które robi się mając BS, ale założyć je może każdy - to coś jak enchant na pasek.

A gemy z JC jak już napisano można wrzucić w dowolne sockety, ale warto celować w te itemy, które mają wyższy ilvl i nie wymieni się ich za kilka dni.
permalink „Serwer - nie, nie BL” wysłany:
Na początku MoPa też nie było latania i ja sobie nie przypominam, żeby world PVP w Pandarii wówczas kwitło. Może przez kilkanaście godzin po północy, gdy pod mobkami questowymi kłębiły się setki ludzi próbując je otagować, to coś się działo. Ale i tego nie było za dużo - dla mnie wyglądało na to, że większość graczy chciała jak najszybciej zrobić swoje q i ruszyć dalej, a nie zajmować się zabawą w PVP - byle szybciej do 90-tki.

Potem, jak towarzystwo wyszło z Jade Forest i rozeszło się trochę po świecie, to po grupowych walkach zostały co najwyżej wspomnienia. Owszem, zdarzały się spotkania z przeciwną frakcją zakończone zgonami, ale raczej w strefach projektowanych pod tzw. world PVP - przy daily do Dominance Offensive/Operation: Shieldwall albo na Isle of Thunder. Ew. czasem w innych hubach daily. I wydaje mi się, że na początku WoD będzie podobnie, nawet jeżeli latanie wejdzie dopiero w 6.1.

@topic - jak napisała Lilija - poza Timeless Isle, to world PVP raczej nie uświadczysz, bez względu na serwer. Nie ma raczej za wielu ludzi, którzy spędzają czas w WoWie latając po świecie, żeby w lesie na końcu mapy znaleźć kogoś chętnego do bicia się z nimi. ;)
permalink „Archeologia” wysłany:
Jeżeli te itemy po 1g są z Pandarii, to po użyciu zamieniają się w restored artifacts, które można u Branna Bronzebearda wymienić na kilka popierdółek przydatnych w archeologii oraz na pudełka z fragmentami wykopalisk innych ras niż te z Pand.
permalink „Kusza” wysłany:
Zerknij sobie tu - icy veins. Pierwszy rząd, pierwszy model z lewej. Można taką kuszę dostać z kilku questów albo dropi jako green.
Up.

Grupa pierwsza szuka rDPSa z offspecem w healu do uzupełnienia składu - najchętniej druida ew. priesta lub szamana.

Rekrutacja na stronie gildii - klik lub whisp w grze do Altheron, Shasnis, Tilani. Wymagania i informacje odnośnie rajdów - jak w poprzednich postach, możliwa w najbliższym czasie zmiana godziny startu rajdów na 19.30.
Idź do strony: 1, 2, 3 ... 6