WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Tomia

Idź do strony: 1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52
Takie tam gadanie. Jak dla mnie ally nadal częciej wygrywa bg.
Trochę to tez zalezy od szczęścia przy dobieraniu ludzie. Jak na takim wsg w ally będzie tylko 10 dps, a w hordzie 3 w miare ogarniętych heali to juz praktycznie jest przegrana itp.
Patrząc na ilość komentarzy na stronie głównej pod newsami z hs, mozna stwierdzić spadające zainteresowanie grą. Sam gram tyle aby mieć co mies wbitą 20 range na rewers i ten dodatek kompletnie mnie nie grzeje.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Juz od ponad 3 tyg nie bylo żadnego nowego beta bulidu z poprawkami/balansem:/ Trochę słabo wygląda obecny stan klas i nie wiem jak mozna to uznać za skończony produkt.

Nie ma tez jak na razie żadnych przerywników filmowych, miejmy nadzieje ze je jeszcze dodadzą.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Mag ostro dostał po tyłku pod względem mobilności i cc. Frost jest słabe, a arcane jak zwykle nie ruszone i strasznie nudne. Jedynie fire trzyma jakiś tam poziom. Sporo zmian mag potrzebuje.
Ret moze mieć 2x combat mounta, jest do wystarczająca mobilnośc. Nigdy wcześniej tak mobilny nie był. Dmg i selfheal ma również dobry.
Najbardziej przyczepił bym sie do locka. Jest niesamowicie nudny w destro i affi i przy tym praktycznie nieśmiertelny. Moze tankować mele klasy, a co dopiero takiego maga.
Generalnie znerfil bym wszystkie mele klasy. Ret jako mele jest ok, niestety cała reszta jest mocno przesadzona pod kazdym względem.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
- pvp affi lock: dot dot dot i spam drain life. Nie dośc ze mamy super selfheal to jeszcze z pvp talentami drain life redukuje o 50% dmg celowi i odnawia automatycznie doty. Destro to głupi spam shadowburn

- U reta bym zmienił układ talentów. Nie wiem kto to wymyślił aby w jednej lini dawać talenty do single target i aoe. Logicznie powinny być tak, ze np t15 - 3 rózne rodzaje singletarget talentow, t30 - 3 rodzaje talentów pod aoe, t45 - 3 rodzaje talentow pod selfheal/survi itp. Takie talenty jak divine hammer, consecration i greather judgement powinny byc w jednej lini. Teraz jest tak ze chcemy dobry single to bierzemy wszystko po lewej stronie, do aoe po prawej.

- Ret ma mobilnośc w porzadku. Po prostu reszta mele jest absurdalna pod tym względem np fury war moze miec jednocześnie 2 charge + 3 skoki na recharge + wbudowane charge w execute, Ww monk moze mieć teleport+ 2 roll + 2 flying serpent kick, dh ma 2x fel rush+ cos na styl charge + odskok. Sub rog ma vanish+cloak+ shadowstep+ sprint+ teleport wbudowany w atak. Nie ma jakiejkolwiek szansy nic zrobić na takiego rog.

- Ludzie popłaczą ze np mag słaby to zbufuja frostbolt o 10% i myślą ze sprawa załatwiona. Tu jednak nie chodzi sam dmg, ktory az taki zły u maga nie jest, tylko o sama rozgrywkę. Co po tym bufie dmg jak nie ma jak castować gdy melasy maja po 2 rodzaje stunów + interupty często z 30yd zasieg + mobilnośc i slowy o wiele lepsze od casterów.

- na sam temat maga szło by wiele pisać, połowa jego talentów to zwykłe, nic nie znaczące pasywki:/ Mimo wszystko jak ktos gra tylko pve raidy i 5 many to nadal uważam, ze fire i frost mag jest o wiele przyjemniejszy do gry od locka. Dps rotacja i animacje speli frost/fire sa o wiele lepsze od destro/affi.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Nie przesadzać z tymi narzekaniami. Pre event z wod był gorszy od tych inwazji.
Jeżeli o mnie chodzi, to był wyłączył pvp w miejscu inwazji. Legion to przecież wspólny wróg z którym walczymy. Juz nie wspomnę ze taki kek idzie ratować westfal przed inwazja i jednoczesne atakuje ally. Trochę to sie sensu nie trzyma.
Najlepsza metoda na inwazje to afk na fly mouncie i niech murzyny same je zrobią:]
permalink „Serwery z Polakami” wysłany:
Ellnore napisał :
Hej, może nie pytanie zwiazane stricte z polskimi gildiami. Ale temat bliski.

Oprócz Burning Legion Hordy - jakie są jeszcze serwery, gdzie po stronie ally jest większa grupka polaków lub kilka polskich gildii do wyboru?

dzięki z góry za pomoc

Nie wiem skąd masz informacje, ze Burning legion to tylko Horda. Na tym serverze masz największa społeczność Polaków po obu stronach konfliktu. Jak chcesz grać w Polskich gildiach to Bl zaprasza.
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
Jak nie bedzie nowych bosków, i ulepszeń graficznych w tym kara to trochę słabo. Obecnie takie skalowanie lvl i gearu dla nich to żaden problem i większość inst by mogli nam dać. Wolałbym tez dostać 10 osobową inste


Btw. W filmiku podczas śmierci Variana, Genn jest w postaci wilka i ma pełne ubranie. Podczas wykonywania scenario biega w samych spodniach. Jaki ten cały legion jest nielogiczny!

permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
Ja tam nigdy nie rozumiałem dlaczego z Illidana zrobili tego złego do zabicia na TBC. No wiem ze sie dobrze sprzedał jako znana postać, ale od strony logicznej i fabularnej? Po Warcraft 3 uważałem go za pozytywną postać i szkoda mi go było jak przegrał z Arthasem.
permalink „Pvp w legionie” wysłany:
- Bazowe staty zwiększają sie chyba o 1% na każde 10ilvl
- Bazowe staty działają tylko na arenach i bg
- Im wyzszy mamy rating, tym lepsze itemy nam lecą z pvp. Podobno przy wysokim racie mają lecieć itemy prawie tak dobre jak z raidów mythic.
- Według mnie pvp talenty powinno sie odblokowywać tylko raz, a resetowanie prestige nie powinno ich kasować. Obecny system jest irytujący, bo bez pvp talentów jesteśmy bardzo słabi. Później szukamy kogoś do np aren i dostaniemy odpowiedz " sorka wczoraj zresetowałem prestige i nie mam jeszcze talentów itp"
permalink „Pvp w legionie” wysłany:
Ja na magu planuje wbić x4 prestige w miare szybko, a na altach wystarczy raz do samych talentów.
Na world nie ma ustawionych z góry statystyk i działają tez legendary itemy/trinkiety/set bonusy.
Jakie setupy na arenach będą dominować to sie jeszcze okaże.
Trochę grałem na becie, testowałem i widziałem innych i generalnie mogę powiedzieć ze mele klasy dominują.
- ww monk, dk, dh, war, rog, feral robią straszny dmg.
- z casterów najlepszy i najnudniejszy jednocześnie jest affi i demo lock
- mag jedynie w fire jest grywalny pod kątem dmg[przeżywalność w kazdym specu beznadziejna], a nad frost i arcane lepiej spuścić zasłonę milczenia.
Sprejem trzeba stać na uszach aby cokolwiek ugrać. Teraz chyba gra nim jest trochę łatwiejsza niz na wod. Podobnie jak affi ma najlepszy dmg done z casterów na zasadzie dot dot następny target dot dot. Do tego ma chyba największy selfheal z wszystkich dps klass.

Nie wiem gdzie to affi jest tak znefiony.
LINK

Większość klas ma znerfiony dmg z skili na pvp. Np "Pyroblast deals 70% damage in PvP", niektóre klasy nawet o 50%. Affi lock nie ma nic znerfionych dotek. Jak nerf 2% versa jest znaczący to jak nie wiem co powiedzieć.

Do tego jest nieśiertelny ma
Dark pact [banka 1 mil hp na 110lvl]
Soul leech i demon skin [leczenie za dmg]
Unending Resolve - redukcja dmg
Heartstone - instant 100%hp
Shippon life - lecząca dotka
Drain life - spel który leczy i zadaje dmg jednocześnie. Większość klas dps aby sie podleczyć musi przestać robić dmg i castowac jakis heal. Lock napierdala i leczy sie jednoczesnie.
Podczas drain life redukuje celowi dmg o 50% - pvp talent Oo

Mając to wszystko jest nieśmiertelny i nic lockowi nie zrobisz jako np frost mag. Moze jedynie jakimś op mele dasz rade zabic locka przy szczęśliwym burst.

Jako mag juz nawet curse nie moge sobie zdispelować.

Talent na redukcje dmg podczas drain life powinni usunąć, a sam heal z drain life powinien być znerfiony o 50% w pvp.

Znerfili "Cauterizing Blink heals for 50% in PvP" uznając ze 15% hp regen na 15sec cd to juz jest op i przesada [1 cast 1,2 sec u reta,ele, enha,shadowa itp daje tyle samo mniej wiecej heal], ale nie maga trzeba znerfic o 50% do jakiś śmiesznych wartości.
Na becie zrobiłem tylko Azsuna i muszę powiedzieć ze bardzo słabo została zrobiona. Nudne i słabo oskryptowane questy, niczym nie wyróżniające sie na tle poprzednich dodatków. Pewnie szybko od tej samej zacznę, aby mieć juz ja z głowy.
Nerf dispel UA był potrzebny, trochę głupio aby dispel bił za 70% hp.
Dla takiego frost maga lock jest nieśmiertelny, dla polowy klas pewnie taki jest. Dmg done na multidot ma nadal ogromny.

Mag tez dostawał w trakcie bety duzo nerfów np iceform z 50% na 355, deep shatter z 300% na 200%, brak iceicles bonus z deep shater itp.
Efekt końcowy jest taki ze frost to chyba najgorsza dps klasa, a lock chyba najlepszy caster.

Generalnie sie z nim zgadzam

Obecnie to 3 przyciskowy DH z tylko 2 talentami, gdzie nawet podstawowy atak moze przerobic na pasyw, robi 2x wiecej dmg niz ja magiem:/

Ktos tam pisał ze blizz bedzie sie starał zbufować słabe spece. Moze i tak, lecz niestety te ich bufy polegajątylko na np +10% do dmg na dany spell. Kompletnie pomijając fakt zepsutego gameplay, nudnych talentów, irytującej rotacji.
Przykładowo przez cały wod nikt nie uzywał frostbomb i na legionie nawet jej nie ruszyli i nadal nikt nie będzie tego używać. Co mi po tym, ze zbufują jej dmg jak sama zasada działania tego skila jest denerwująca.

Lockiem gram jako alt od czasów Wotlk. Nie narzekam na niego dlatego, ze magiem nie jestem w stanie go pokonać. Bardzo był chciał aby był ciekawszy, dawał większe możliwości, ale nie byl przy tym twardy i stateczny jak ściana.
Teleport powinien mieć baseline, podobnie shadow powinien cos do mobilności dostać.

Lockowi dali teleport jako talent a taki WW monk ma:

- Teleport baseline
- 2 roll [mozliwośc 3] baseline
- Flying serpent kick [2 z pvp talentem] baseline
- 70% sprint jako talent.
- 10yd doskok z tiger palm jako talent pvp

Gdzie tu jest sens?
Idź do strony: 1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52