Animacje zaklęć, chociaż arcane i frost praktycznie żadnych nowych nie maja. Warki obecnie maja bardziej błyszczące animacje od arcane maga.
Arcane to generalnie chyba jedyny spec praktycznie niedotknięty przez bliza. Ta sama rotacja od paru lat, zero nowych speli z talentów, brak nowych animacji.
Tylko ja narzekam...
„Nowości w Legionie”
wysłany:
|
|
„Nowości w Legionie”
wysłany:
Zgadzam sie. Jest to zwykły frostbolt z 3x wiekszym dmg i 2x dłuzszym castem. Mogli by sie bardziej postarać. Na 110lvl pvp bije gdzieś po 260k bez kryta i ma bazowo 3 sec cast. Chaos bolt przy castach frosta to prawie jak instant:p Wycastuj sobie coś takiego albo 5x frostbolt + 3 sec base cast glacial spike na tego typu walki: Arcane bym całkowicie przebudował i wywalił wszystkie obecne spele/mechaniki. Ten spec wymaga gruntownej naprawy jak demo lock czy combat rog. |
|
„Nowości w Legionie”
wysłany:
Dlaczego legion nie jest taki wspaniały:
Powód numer 174 LINK kompletnie nie mam pojęcia co oni maja w tych głowach. 175: |
|
„Nowości w Legionie”
wysłany:
Pomysł z tym aby brain frezze resetował cd na orb i frozen orb miał by być w głównej rotacji był absurdalny. Samo flurry moze być, animacje ma taką sobie i mozna po nim jeszcze szybko lance wcisnąć. Jako zamiennik frostfire bolt ujdzie, tylko nadal nie wiem dlaczego usuneli frostfire.
Gdyby ktoś pomyślał, ze dodanie flurry naprawia w jakiś sposób maga, to niech o tym szybko zapomni. |
|
„Warlock w Legionie ?”
wysłany:
Pograłem trochę dueli i bg destro lockiem i na pewno nie moge powiedzieć ze jest słabszy od frost/arcane. Na pewno jest to najnudniejszy spec jaki do tej pory ogrywałem. Cała gra nim polega na: 1. odpaleniu firestone+soulburn [100% kryta na 6 sec] 3. Przywołaniu 3 instant portali z artefaktu 3. Spamowaniu instant shadowburn 4. w razie potrzeby co cd uzycie instant conflagrate Przeciwnik po takim combo pada srednio w 6 sec. Na bg destro robi dość solidny dmg dzieki spamowaniu shadowburn. Chaos bolt mozna sobie wywalić z paska, immorate i incinerate tez praktycznie sie nie używa. Spec jest całkowicie zrąbany i niesamowicie nudny, jednak nie jest słaby tak jak mag. Słabo zaczyna sie robić gdy przyjdzie nam do głowy grac chaos boltem, ktory moze i ma 2,5x wiekszy dmg od shadowburn, ale i zjada 2 shardy i ma cast time. W czasach gdzie każdy melas ma po 2 rodzaje skili do mobilnosci, czesto po 2 stuny i interupty, castowanie chaos staje sie praktycznie niemożliwe. Wtedy to destro jest zjebany niczym arcane i frost. Kolejne glupoty to np aoe destro locka. Teraz ma fajny skill fire and brimstone, ktory po uzyciu daje nam cos na styl specjalnego trybu gdzie nasze skille single target są jako aoe z mniejszym atakiem. Swietny pomysł, a na legionie zrobili z tego talent pasywke. Gdzie po prostu inicerate samo bije jeszcze dodatkowy cel obok. Jeden prosty przykład z wielu jak to na kazdym kroku psują cały system rozwoju klas i je spłycają. Poświecenie peta tak samo zepsuli. Kiedyś dawało nam to mały bonus do dmg i skill na własność w zależności od tego jakiego zabiliśmy peta. Teraz juz skilla nie dostajemy:/ Tak aby czasem za duzo ich nie mielismy i nowi gracze nie musieli sie zastanawiać którego peta sobie zabić. |
|
„Warlock w Legionie ?”
wysłany:
Nie wstyd ci grac DK? drain life>frost mag |
|
Dzieciaki z podstawówki/gim pewnie to kupią, starsi nie za bardzo.
|
|
„Warlock w Legionie ?”
wysłany:
Najlepiej aby zrobili z shadowburn z powrotem finisher, usuneli go całkowicie, lub dali jakiś cd.
|
|
-Na wowhead jest opcja z przymiezaniem i kompletowaniem transmogów. Dobrze by było dać link prosto do wowhead z gotowym zestawem.
-Transmog nr4 uzywa frostfire naramienników. Jest to t3 maga i lock ich nie założy. -Generalnie transmogi fajne, mam nadzieje ze sam je wymyśliłeś. |
|
„Warlock w Legionie ?”
wysłany:
Pozostawienie o obecnej formie shadowburn skutkuje całkowitym wycięciem chaos bolt. Chaos nie jest w tym przypadku do niczego potrzebny.
Najlepiej aby nic nie zmieniali i shadowburn był jako finisher, wtedy mamy 2 rózne spele do uzywania. Do tego teleport powinien być baseline. Bo moze by tak dac warkowi charge i skok jako talent? Dać do wyboru charge/skok/storm bolt w jednej lini i niech sobie decyduje. Chce skakac, szarżować czy stunować z daleka. Mniej wiecej tak widze ich pomysły co do niektorych talentów maga i locka. Shadowfury powinno być instant. Kompletnie nie mam pojęcia co za debili wymyślił na to cast time. Pewnie ten sam co dał cast time na vopid form shadowpriesta. Tak samo niech avatar warka ma cast time. |
|
„Anime”
wysłany:
Jaki gimbus, jaki murzyn? Gdyby faktycznie L miał grać murzyn to chyba nie wyrobie.. Berserk czytałem mange od początku aż to tego jak płynęli na wyspe wrózek, czy jakoś tak. Forma mangi niestety stopniowo spadała przez lata. Chciałem sie kiedyś zabrać za wersje animowane, ale wyszło tego kulka serial/filmy i nie wiedziałem jak sie za to zabrać w sensowną kolejność. |
|
„Anime”
wysłany:
Co za geniusz zrobił ten Duda Note. Mam tylko nadzieje, ze komuna mu nie zapuka do drzwi o 6 rano.
|
|
„Czy Blood Elf Hunter jest słaby?”
wysłany:
Przynajmniej Be nie sa zielone, garbate, bezmózgie i nie wydają przy walce odgłosów jak srający pies.
|
|
„Tankowanie - rasa - klasa”
wysłany:
- Dk był, jest i będzie zawsze niesamowicie op. Jak tylko na tym ci zależy to spokojnie mozesz go wybrać. Ja osobiście ich nienawidzę i nigdy go nie wybiorę.
- rzygający monk z stafem i rzucający beczkami w bosów jest dla mnie trochę absurdalną klasą i całkowicie psującą klimat - druid bardzo uniwersalny, ale jakoś oglądanie grubej dupy niedźwiedzia mnie nie interesuje. Podobnie jest z feralem. Wole grać pod postacią ludzka i widzieć naszą postać walczącą bronią, jak rozłupuje mieczem czaszki orków:] Postacie zwierzaków i zwykłe machanie łapami mnie nie interesuje. - war i pal klimatem dla mnie to najlepsi tankowie. Pewnie dlatego ze jako jedyni noszą tarcze i plate, czyli najbardziej standardowy przykład tanków. Ktora z tych klas lepsza? To juz bardzo ciężko jest mi określić. oczywiście graj czym chcesz. |
|
„Anime”
wysłany:
L - chudy, przygarbiony nerd w sweterku, który prawie nie wychodzi z swojej bazy operacyjnej. Często siedzący z podkurczonymi nogami na fotelu i wpatrujący sie w monitory. Nie wiem jak tak wyrazista postać moze zagrać murzyn. Jak zrobią z L jakiegoś agenta fbi w garniaku i z okularami przeciwsłonecznymi to równie dobrze mogą juz teraz zwinąc ten interes. Nie widzę w tej obsadzie nic więcej jak "poprawność polityczna". Bo murzyn musi być i koniec! Hunter x hunter przynajmniej w blizzie wiedzą co dobre. Chyba najlepszy combat shounen jaki widziałem. Genialna adaptacja, swietne animacje, zero przeciagania i zapychaczy. Duza ilośc planowania, taktyk w walkach, a nie tylko power of love. Ostatnio oglądałem 2 sezony anime Haikuu!. Jest to sportowe anime opowiadające o piłce siatkowej. Spokojnie moge dać mu 9/10 lub nawet więcej. Dobra realizacja techniczna, ciekawi bohaterowie i jako ze siatkówka to mój ulubiony sport drużynowy to dodatkowo mnie wciągnęło. W październiku ma wyjść 3 sezon:] |
|
„Tankowanie - rasa - klasa”
wysłany:
Cała gra jest beznadziejnie prosta. Zginać na jakimś 5 manie to osiągniecie.
Te ich całe zmiany w klasach i "class fantasy" to nic więcej jak przykrywka na kolejne usuwanie skili i zmniejszanie wpływu gracza na rozwój postaci. Dostajemy gotowe specializacje w których nic praktycznie ie mozna zmienić. Połowa talentów to pierdołowate pasywki nic nie zmieniające w grze i mające minimalny wpływ na dps. Usunęli glyphy w których mogliśmy sami decydować co używamy mając wyór. Dali zamiast tego artefakt pasywki które wszystkie odblokowujemy. Jak każdy ma wszystkie pasywki typu 10% do dmg to równie dobrze mogło by ich wcale nie być. Tanki na legionie to takie dps klasy z 10x lepszą przeżywalnością. Z czego ta przeżywalność wynika głownie z pasywnych rzeczy. |
|
„Tankowanie - rasa - klasa”
wysłany:
- Jak ktos obecnie nie ogarnia gry i wow go przerasta to tylko jego wina. Najwięcej ludzi grało na wotlk gdzie mieliśmy 70 talentów do wydania, nie było dungeon finder, jednocześnie mielismy wszystkie spele dostępne [nie bylo podziału na specjalizacje] i jakoś ludzie grali i dawali rade.
- tego typu gry jak wow czy diablo głownie polegaja na rozwijaniu swojej postaci i kontakcie z innymi ludzmi. Nie rozumiem więc dlaczego ten aspekt jest tak mocno co dodatek niszczony. Robienie czegoś super łatwego i nie dawania graczowi mozliwości wpływania na styl gry nie jest dobre. Wystarczy popatrzeć na beznadziejny system rozwoju postaci i itemizacje w diablo 3 i takim Poe. Kompletnie inne ligi. niej wiecej tak samo wygląda wotlk do legionu - Tanki nie powinny mieć selfheal, ewentualnie na tyle co by w solo grze podczać robienia q nie były za słabe. Jest to gra zespołowa i od leczenia powinien być healer. Zadaniem tanka jest przyjmowanie ciosów takich co by dps padł na 1 hit. Taki dk to healer tank i dps w jednym.. - Tanki powinny mieć skille typu; 40 sec cd, redukuje 90% dmg w ciagu następnych 5 sec. Jednocześnie same bosy powinny okresowo bić w tanka ciosy które go zabijają jak tego skila nie użyje[przynajmniej od hc poziomu]. Wtedy przynajmniej tankowanie wymagało by więcej skilla i szło by odróżnić dobrego od słabego tanka. Jest słaby i nie potrafi użyć odpowiednio skili to nawet z wiekszym ilvl moze paść. Obecnie to róznica miedzy dobrym i słabym tankiem to głównie ilvl. - Z dps jest podobnie. Jak rotacje są na tyle proste, ze uzywamy np 3 skili, to cięzko rozpoznać dobrego od słabego gracza. po prostu nie ma czym sie wykazać, a gra za nas głównie ilvl. Na takim wotlk szło zrobić większy dps przy mniejszym ilvl takim feralem czy rogalem jak tylko idealnie zachowywało sie skomplikowana rotacje. |
|
„Bronie artefaktowe”
wysłany:
- aby mieć 3 bronie artefaktowe musimy po prostu wykonać 3 chain questy.
- obok talentów jest zakładka specializations i tam po prostu klikamy na inny spec i nam zmienia. - przy zmianie specjalizacji automatycznie zakłada nam sie inna broń - nie mozemy założyć ręcznie broni od nie aktualnej spec. - za wykonywanie questów, inst, followerów itp nie dostajemy bezpośrednio artefakt power, tylko itemek do użycia. Sam item dodaje np 100 artefakt power do aktualnie noszonej broni. Więc mozna zmienić na chwile spec i go użyć. - Blood napierdala jak dps i mozna w nim expić. |
|
„Nowości w Legionie”
wysłany:
Jeden z wielu przykładów jak to legion jest genialnie zrobiony pod względem klas/pvp. Chociaż z innej strony dk zawsze były strasznie przesadzone i banalne.
|
|
„Nowości w Legionie”
wysłany:
Beta juz trwa długo, dodatek coraz bliżej, a ilość rzeczy po prostu zepsutych jest bardzo duzo. Generalie od tego czasu co mam bete nic sie w tym zakresie nie zmienia. Wątpię aby podczas bety poczynili jeszcze jakieś sensowne poprawki, moze na 7.1 patchu. Kiedy to więcej ludzi zobaczy te zepsute mechaniki i bardziej na nich nacisną po forach.
Classic nie był dobry pod względem pvp. Unh dk generalnie na becie zabija z dystansu. Masa petów +doty robią swoje, nie musi nawet podbiegać do celu. |