WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Tomia

Idź do strony: 1 ... 37, 38, 39, 40, 41 ... 52
permalink „Sposób na dorobienie golda” wysłany:
Jak to nie ta sama grupa tank i dps? Ta sama grupa i ten sam cel.
Dam inny przykład. Biały i murzyn zamiatają ulice, ale murzyn dostaje za to x2 więcej tylko dlatego ze jest czarny? Sprawiedliwe? Prace wykonują taką samą ale naleza do innych grup[ w tym przypdku grupy podzielimy na kolor skóry].
Nawet gdyby patrzeć na to kto sie ile "napracuje" w inst to heale powinny najmniej dostawać. Przy obecnych ilvl nie ma co leczyć. Bosy padają w 20 sec.

Mam loladyna i dru ale nie chce mi sie nimi grać. Generalnie altami nie wychodzę poza garnizon.
permalink „Sposób na dorobienie golda” wysłany:
Dobra zakończmy juz temat paczek bo widzę ze sie nie dogadamy. Normalnie jak bym z jakimś narodowcem rozmawiał. Mogl bym dac inne przykłady z zycia ale to juz odbiega od tematu za mocno.

Raidy mozna robić raz na tydzień i w srode rano sa resetowane.
Farmienie instancji chyba nie ma sensu. Przynajmniej ja nie słyszałem aby ktoś je robił po gold.
W pierwszym mieś jak jeszcze musiałem wbić lvl to moze być problem aby uzbierać tyle gold na token.
Jak będziesz miał farta to mozesz dostać misje dla followerów na itemek dający 1k cp +1k honor - nie używaj go, tylko od razu leć z tym na ah. cena to okolo 10k gold. Jest jeszcze podobny na 1k reputacji, ale ten wart jest tylko 1500g
permalink „Shadow czy Warlock?” wysłany:
Nie ma co patrzeć na dps na raidzie. Blizz moze w formie hotfixu dac np +10% dmg z jakiegoś spela i juz dany spec wychodzi na prowadzenie. Taka zmiana nawet nie wymaga ściągania od nas patcha.
Dla mnie lock jest słabo zrobiony w tym dodatku nie ze względu "teoretycznego dps" z jakiś tam śmiesznych symulacji, ale przez beznadziejne talenty i nudne rotacje. Talenty t90i t100 są strasznie zrobione. Wybierając je nie ma sie odczucia typu "co tu wybrać, oba talenty sa ciekawe" tylko mamy "meh, niech będzie ten syf od biedy".
permalink „Sposób na dorobienie golda” wysłany:
1. Po zabiciu macki wychodzi duzy add
2. Pozniej wychodza małe addy - takie gluty
3. Po zabiciu gluta na ziemi pozostaje mały ogien
4. Wchodzisz duzym addem w ten ogien i add dostaje 1 stack bufa
5. Jak uzbiera 9 stackow to podchodzisz nim pod łuske. Strona jego głowy i zabijasz adda
6. Add wybucha i odrywa sie łuska.
7. Pojawia sie kawałek nieoderwany który musisz szybko zbić, aby cała łuska odpadła
8. Powtarzasz całość jeszcze 2x
permalink „Varian Wrynn” wysłany:
Jak ohydnie wyglądają te ikony z przedmiotami z diablo 3.
permalink „stormshield pvp” wysłany:
Ludzie organizują tak grupy na nemesis achi/quest. Ponieważ na samą myśl o ashran dostają nudności.
permalink „DS25HC solo” wysłany:
Obie walki z Dw są żałosne. Chcieli zrobić jakiś epicki pojedynek, a tylko odkryli słabości własnej gry. Mechanika sprowadza sie do durnego bicia addow cała walke.
permalink „DS25HC solo” wysłany:
HFC przemalowane na nie zielono BRF. Te z kolei są przemalowanymi podziemiami SSO. Kolejnego raidu w tym samym orkowym stylu, z orkami jako bosy bym chyba nie przetrawił.
permalink „Sprzęt PVP” wysłany:
Aniel napisał :
Witam,
Czy jak ubiorę się w ilvl 710 (740pvp), ten ogólno dostępny to to już jest aktualnie the best of the best do zdobycia w PVP?

Tak

Ten za rating ma lekko zmieniony wyglad pod transmog i ogólnie pojęty fejm.
permalink „Muzyka” wysłany:
Szykuje się kolejna dawka najbardziej epickiego metalu.

permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Staf frost maga tez chyba ma kirin tor, więc bezie pewnie q w nexus.
Bron hpala to pewnie w grobie tyra
arcane maga obstawiam na karazhan
Mozna powiedzieć ze blizz jest leniwy, ale nie spodziewajciee sie cudow. cały wod zrobili na kolanie, więc nagle nie beda robic 36 róznych chain q. Zreszta to ze sie powtarzają mi nie przeszkadza. Robimy je tylko raz i pozniej o nich zapomnimy, a jak ktos nie ma altów to nawet tego nie zauwazy. Najważniejsze aby sie ogarnęli z klaami, bo jak na razie to wygląda to słabo.

Zrobili nowy tier maga, kompletnie mi nie podchodzi.
permalink „Ogolny Poradnik PvP” wysłany:
Filmik ok, ale mógł by być troche głosniejszy
Plus za to ze grasz czymś ambitnym, a nie kolejny war/huntard/dk
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
matstry napisał :
Z tego co mówili na bliskonia, każda kraina może być startową lub ostatnią.

Oprócz suramar
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Nie widzę zbytnio różnicy miedzy questami w wod a np mop czy cata. Jedynie to ze wbijaliśmy 10 lvl zamiast 5. Dzieki temu po kazdym oddanym q pasek lvl bardziej sie ruszał i levelowanie wydawało sie bardziej przyjemne i dostępne. W mop i cata ostatni lvl wymagał oblecenia praktycznie całej krainy [100q+] co mogło każdego wynudzić.
permalink „Blade and Soul” wysłany:
Oficjalna strona
LINK

Nowa gra mmo, która to dopiero co wyszła na rynku EU/NA a na azjatyckim juz zyje sobie z 3 lata.
Gra mi sie podoba jak na razie i jak by to kogoś interesowało lub chciał zagrać to siedzę na serverze angel's wrath.

Kilka szybkich spostrzeżeń:

+ świetny system walki oparty na combosach, unikach [jak ktos jest przyzwyczajony do 3 przyciskowych i statycznych klas z wowa typu destro to moze sie zdziwić]
+ Sensowny rozwój postaci. Mamy talenty które mogą sporo zmieniać nasz styl gry i combosy [w takiej Tera nie było praktycznie nic do rozdawania]
+ Questy poprowadzone w formie dialogów, a główny wątek ma nawet popodkładanych aktorów.
+ Sporo przerywników filmowych w głównym wątku. Generalnie blizzard powinien sie uczyć od B&S jak sie prowadzi wątki fabularne w mmo
+ Największym plusem jest chyba pvp. Jest to jedyne azjatyckie mmo z sensownym pvp, tak naprawdę to jedyne mmo poza wowem z sensownym pvp. Przeważnie twórcy chwalą sie jakimiś duzymi siege bitwami typu 200/200 które tak naprawdę nie mają większego sensu. Prosty przykładmacie w wowie porównując sobie Ashran do aren czy rbg. W B&S pvp opiera sie właśnie na arenach 1/1 lub 3/3 i są one na tyle dobrze zrobione, ze w azji są grane w esporcie.

- Nieczytelna mapa, chat i generalnie Ui standardowo zepsute. Czasami zastanawiam sie czy w azjatyckich produkcjach w kazdej grze nie używają tych samych, gotowych skryptów na UI.
- brak w pełni otwartego świata, każda kraina sie wczytuje. Podobnie jak to miało miejsce w TERA

Gra nie ma podziału na tank/healer/dps i nie jest typowym targetem


Filmik z pvp:


Troche pve:
Idź do strony: 1 ... 37, 38, 39, 40, 41 ... 52