WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Tomia

Idź do strony: 1 ... 10, 11, 12, 13, 14 ... 52
permalink „Okładka WoDa” wysłany:
Zdecydowanie najgorsze pudełko z wszystkich. To Coś na tej okładce przypomina taurena z realistyczną głowa orka.
permalink „MMORts” wysłany:
Grałem w Path of Exile przez jakiś czas. Gra jest dość ciekawa z kilkoma fajnymi rozwiązaniami. Jednak tego typu gry sa dla farmerów. Gra kończy sie na nieustannym przechodzeniu tych samych map i zabijaniu tysięcy potworów w celu zdobywania expa i itemów, jednocześnie korzystając średnio z 1-2 skili.
permalink „Czy wy .....” wysłany:
Historia Arthasa jest zakończona i nie ma sensu nic z tym więcej kombinować. Jak juz w przyszłości ktoś ma powrócić to niech to będzie Illidan, który jest o wiele lepsza dla mnie postacią. Niech blizard po nieudanym TBC sie jakoś zrekompensuje.
permalink „MMORts” wysłany:
Fobos napisał :
A wow różni się tylko tym, że używasz 4 skilli zamiast 2. Ale w Wow'a jakoś grasz, ciekawe.

Chyba jakiś 25-30. Poza tym end game to nie tylko farma ciągle jednakowych mobkow. Mamy tu wiele trybów pvp, rózne reputacje do wbicia, mnówstwo osiągnięć do zrobienia, rozbudowane end game pve, fabułe itp.

POE to prawdopodobnie obecnie najlepszy przedstawiciel H'n'S, ale sam ten gatunek nie jest zbytnio ambitny. Przy Wowie wygląda jak jakaś mini gierka.

permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Raczej nie ma czegoś takiego jak najlepszy legendar. Wszystko zależy od tali, sytuacji, przeciwnika.
permalink „Powrót książek Warcrafta” wysłany:
Mnie książka o Lich Kingu za bardzo nie interesuje. Najbardziej liczę na wydanie the shattering, dawn of the aspects i Twilight of the Aspects
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Ja mam czesto tak jak gram z głupim hunterem. na początku hunter ma przewagę i mnie mocno leje. Jednak po czasie jak sie wybronię i mam przewagę na stole to zanim zdaze go pokonać, to mnie z kuszy ubija.

Lepszy heal do 15hp z Lorda, wieć nie ma znaczenia jaka klasa grasz:p







Czasami zastanawiam sie co ludzie pala, robiąc i wrzucając niektóre rzeczy do internetu.
permalink „Rasa” wysłany:
Jeszcze do tego gnole, kobolty, owce, koty.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Temahemm napisał :
Tomia napisał :
Przecież cały wow jest brzydki.
Kojt napisał :
Granie dla grafiki = oglądanie pornosów dla fabuły.
Nie rozumiem, czy stwierdzenie tej opinii znaczy, że Tomia stawia grafikę grach na pierwszym miejscu? Czy wyrażanie negatywnych opinii jest gorsze od głoszenia tych pozytywnych? Czy gdyby Tomia napisał, że bardzo ładnie wygląda ta krasnoludzica, to spotkałby się z taką reakcją?

czy?

W gry Blizzarda nigdy nie grało sie dla grafiki. Wręcz przeciwnie, zawsze nadrabiały one grywalnością mimo słabej grafiki. Prostym przykładem jest TERA, która ma 100x lepsza grafike od wowa, ale pod prawie każdym innym względem mu ustępuje. Wow ma słaba grafikę i mimo drobnych ulepszeń nadal nie moze konkurować z nowymi tytułami. Lecz to nie oznacza ze jest zły itp.
Nowa krasnalka ma po prostu inna twarz i pewnie będzie szło zrobić tez taka, jaką pokazali na blizzconie. Nowe modele ciał w większości tak i tak będą pokryte beznadziejnymi setami i poza głowa nie będzie widać zbytnio różnicy. Jako mag dostaje identyczne robe od clasica po mop, zwykła płaska tekstura, która imituje swoimi kolorami wszelakie dodatki.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Przecież nie chodzi o to aby WoW miał super realistyczna grafikę. Bajkowy styl nie jest synonimem słabej grafiki. Przecież wychodzą nowe gry w bajkowym klimacie i nie są brzydkie. Nawet bym stwierdzil, ze łatwiej zrobić ładna bajkową gre od realistycznej.
W wowie są pewnie elementy nie do przeskoczenia na tym silniku i polepszenie tekstur nic tu nie pomoze. Przede wszystkim cała mapa wygląda jak zwykła, pofalowana płaszczyzna i naniesionymi gdzieniegdzie obiektami. W nowych grach tego nie widać, jest więcej obiektów, niekiedy ostre krawędzie rożnego rodzaju skarp itp.
Zasięg widzenia w Wowie jest ograniczony przez mgłę. Rozwiązanie dość stare, identyczne do wspomnianego morrowinda. W nowych grach praktycznie mgły nie ma. Istnieje juz całkiem inna technologia rysowania tła nawet bardzo odległych obiektów.
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Ja jedyną karte jaka rozwaliłem to Złoty Melko i zrobiłem sobie z niego Malygosa. Nie jest to może najlepsza karta, jednak chciałem go mieć. Tak to nie rozwalam kart, zawsze moze sie jakaś przydać.

Mam juz jakoś 350 łacznie wygranych walki i jeszcze nie spotkałem wszystkich legendary na planszy. Nikt mi przykładowo jeszcze nie zagrał Antonidasa, mukla, Harrison Jones, edwina vanncleef.


Ostatnio padł złoty kurczak:p

http://wow.zamimg.com/images/hearthstone/cards/enus/animated/EX1_009_premium.gif?4443
permalink „Anime” wysłany:
Polecam:

LINK

Jest to epizodyczne i bardzo wyjątkowe anime. Każdy odcinek opowiada inna historie ludzi, w świecie w którym żyją istoty przypominające duchy. Bardzo zadko tego typu anime spotykam, wyłamujące sie z powielanych schematów, ostatnim razem było to chyba Shinsekai yori.
permalink „Laptop do Gamingu” wysłany:
laptopy nie nadają sie do grania w takim sensie, ze sa niewygodne, a nie dlatego ze nie uciągną nowych gier. Męczyć sie na niewygodnej klawiaturze i małym ekranie i płacić za to jeszcze 7-8tys?
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Nozdormu powini obniżyć koszt o 2 many, a Ragnarosa zmienić aby nie atakował w pierwszej turze, zaraz po wystawieniu.
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Temahemm napisał :
Przecież Nozdormu to karta-żart, po co go balansować ;_;?

Dlaczego twierdzisz ze żart? Prędzej bym powiedział, ze odnosi sie to do ETC. Nozdormu zasługuje aby byc normalna dobra karta.
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Czasami ludzie tak zamulają, ze mam ochotę zrobić im "coś". Jako ze Nozdormu nie ma żadnej OP mechaniki to niech zrobia z niego jednostkę z dobrym stosunkiem dmg/hp do many+ to skracanie czasu.
Ragnaros jest trochę op, ponieważ atakuj juz na starcie, nawet jak ma ZzZz..
Idź do strony: 1 ... 10, 11, 12, 13, 14 ... 52