WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Tomia

Idź do strony: 1 ... 8, 9, 10, 11, 12 ... 52
permalink „warcraft 3 a wow” wysłany:
Proponuje przemilczeć wątek śmierci Cenariusa. Jest to chyba najgorsza fabularnie wtopa w wc3.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Mamy jeszcze Velena z aktualnego czasu:p Generalnie cały ten dodatek jest strasznie naciągany. Idąc rozumowaniem i argumentacja blizza w jeszcze następnym dodatku cofniemy sie do czasów starozytnych walczyć z legionem i będą mieć okazje odnowić cały świat[1 kontynent].
Iron Horda tak samo jest przereklamowana. Logicznie nie miała by szans z wspólnymi siłami Azzeroth.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
W Wod Ner'zhul juz chyba nawiązał kontakt z Kil'Jadenem i został przez niego zmanipulowany, wiec jakis wątek demonów moze być. Jednak mam nadzieje, ze teraz obijemy szybko mordy kilku orkom i doczekamy sie prawdziwego dodatku z Legionem. Chce Ilidana walczącego wraz z nami przeciwko Legionowi, może tak za 3 lata:/
permalink „Jakaś gra mmo.” wysłany:
Zainstalowałem sobie TERA online i trochę pograłem. Musze przyznać ze mnie ta gra pozytywnie zaskoczyła. Grafike ma bardzo dobra przy jednoczesnych niskich wymaganiach. Głównie system walki mnie zainteresował. Przeciwników biło sie przyjemnie. W odróżnieniu do takiego TESO, gdzie muszę przyznać męczyłem sie próbując grac magiem. Wbiłem jak na razie 12 lvl i nie mam pojęcia jak wygląda endgame, czy wymaga dużej ilości farmy, bądź jest p2w itp. Z tego co zdążyłem zauważyć system rozwoju postaci wygląda dość marnie w porównaniu do wowa, lecz teso tez ma slaby system. Jednak Tera jest darmowa i po pograniu 2 dni zaciekawiła mnie bardziej od TESO, za które chca horrendalnie duzo pieniędzy.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Chyba nie zapowiedzieli. Mam nadzieje, że będzie to NE lub human facet.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Najnowsze zmiany w talntach, zaobserwowane w Koreańskich filmikach:
Spoiler (pokażukryj)

Death Knight

The level 100 talent Breath of Sindragosa received some modifications. It now reads: Continuously deals 2000 Shadowfrost damage every 1 sec to enemies in a cone in front of you within 12 yards, and affect them with Mark of Sindragosa for 6 sec. You will continue breathing until canceled or Runic Power is exhausted. Mark of Sindragosa causes you to be healed for 5% of spell damage dealt by afflicted enemies.

Rogue

The level 75 talent Paralytic Poison has been replaced by Internal Bleeding -- Your successful Kidney Shots now also cause Internal Bleeding on the target, dealing 1026 Damage per combo point over 12 seconds.
The level 100 talent Master the Basics has been replaced with Venom Zest--sadly, the player didn't mouseover this ability so we can't tell what it does.

Warlock

The level 100 talent Chaotic Resources received changes to Demonology and Destruction.
Demonbolt (Demonology): Consumes 30% of your current Demonic Fury to deal up to 3000 damage, and refund up to 300 Demonic Fury the next time you have less than 50 Demonic Fury.
Charred Remains (Destruction): Incinerate and Conflagrate deal 60% less damage but generate 300% more Burning Embers. Fire and Brimstone can now also affect Chaos Bolt.

Warrior

The level 100 talent Blade Barrier is replaced with Anger Management -- Every 15 rage that you spend reduces the remaining cooldown of your Readiness-affected abilities by 1 sec.
Arms and Fury Warriors get Ignite Fury as a new level 100 talent, replacing Masochism from Extreme Measures -- Ignites your weapon and deal 100% weapon damage (140% if a one-handed weapon is equipped) as Fire, and cause your auto attacks to deal Fire damage for 10 sec. This ability is not on the global cooldown. Replaces Heroic Strike.
Tooltips now only show spec-specific details, so while Gladiator Stance wasn't visible in the video as a level 100 talent, that's because it will only show up for Protection warriors (source).
The level 60 talent Bladestorm is now a level 90 talent.
The level 90 talent Storm Bolt is now a level 60 talent.



LINK
Trochę dziwny system.

ziomziozio spokojnie, wiecznie szczęście nie będzie mi dopisywać. Moje talie są w większości podstawowe.
Magus uratował honor:]

Potwierdzam z ziomziozio przeggrałem 1-2. Mam tylko 2 screeny, zapomniałem zrobić jednego.


---------

Z kuturin94#2484

Mecz 1: Wygrana

http://i.imgur.com/0cuNCpi.jpg

Mecz 2: Przegrana

http://i.imgur.com/vJrR4hc.jpg

Mecz 3: Wygrana

http://i.imgur.com/z9PEVNH.jpg

Tomia - 2
Kuturin - 1

Nie wiem jak te punkty liczysz. ziomziozio wygrał 2 mecze i ma Pierwsze miejsce. Ja wygrałem jeden mecz i mam 2 miejsce, a kuturin nie wygrał żadnego i ma 3. Z reszta ja żadnych nagród tak i tak nie chce.

Robienie turniejów z tylko podstawowymi kartami nie ma sensu. Za mocno ograniczyło by to ilość strategii.
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
MakaO za bardzo narzekasz na wszystko. Jak nie wyskakują ci co chwila przeciwnicy z legedary to teraz niby mag taki zły. Rozumiem frustracje po przegranych walkach, ale nie można przesadzać.
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Nigdy nie wybierałem w żadnej grze klasy pod względem jej siły. W wowie i w większości gier gram klasami czarującymi, ponieważ kocham ich klimat. Sam mag w HS nie jest jakiś super. Nie ma żadnej ciekawej mechaniki jak hp druid [karty z 2 zastosowaniami].
Klasa którą najczęściej gram poza magiem to szaman. Wydaje mi sie silniejszy od maga. Ma ciekawe karty i mechanike z przeciązeniem. Często i dość łatwo mozna zbufowac stronnika do ponad 10 ataku i dac mu furie wichru na 2 ataki. Juz nie raz traciłem przeciwnikowi 30hp jednym stronnikiem w 1 turze. Mozesz tez ustawiac duzo totemów i słąbych stronników. Po czym dać BL za tylko 5 many i oklepać przeciwnika totemami:p Dlatego nie wiem w tzym niby mag jest taki straszny.
permalink „Nowe Talenty w Wod ” wysłany:
Te talenty w wiekśżości jeszcze są niedopracowane, zrobione na szybko pod blizzcon.
Maja usunąć na Wod około 20% skilli u każdej klasy. Rozumiem usunaąc jakis pojedyńczy, niepotrzebny skill. Lecz tak na siłe u każdej klasy w myśl zasady, aby sie łatwiej grało, jest niepokojące. Z tych koreańskich filmików wiemy, ze warek nie ma cleave, Demoralizing Banner, Disarm, Overpower, Shattering Throw, Sunder Armor, Whirlwind oraz:

Heroic Strike is replaced by Ignite Weapon (new talent)
Skull Banner was baked into Recklessness
Spell Reflection is replaced by Mass Spell Reflection
permalink „Nowe Talenty w Wod ” wysłany:
2 spell reflecty to idiotyzm. Magowi pewnie skasują fire blast, pozostanie tylko inferno blast w fire specu. Pewnie jeszcze spellsteal, które to po nerfie[63k many wymaga] jest bezużyteczne.
permalink „Nowe Talenty w Wod ” wysłany:
Infernale zawsze były fajne i klimatyczne. Doomguardowi mogli by troche zmienic model. Ten obecny jest strasznie brzydki i dziwny. Mam nadzieje, ze dodanie ich na stałe spowoduje danie im paska z komendami i jakieś skile do użycia.
Cataclysm był chyba juz na ptr 5.2 patchu. Spel może i klimatyczny, ale raczej jako kolejny aoe niepotrzebny. Szczególnie dla mojego ulubionego destro spec.
Chotic Resources dla starego demo było ciekawsze, zmieniając rotacje i styl gry. Licze ze przebudowanie rotacji demo w wod. Spec fajny i tak sie marnuje przez te udziwnienia. W destro za to ciekawie bedzie wyglądać aoe chaos bolt:p

Szykuje sie sporo zmian u maga. Podobno cały tier z bombami będzie jako jeden talent. W zależności jaki spec wybierzemy to dostaniemy odpowiednio Nt/living/frost bombe.
permalink „Czy naprawde warto?” wysłany:
Monk jest strasznie irytujący jako przeciwnik, szczególnie dla castera. Super mobilnośc, masa stunów i gigantyczny heal nawet w dps specu.
Idź do strony: 1 ... 8, 9, 10, 11, 12 ... 52