Długo się zastanawiałem dlaczego garnizony wyglądają jakoś znajomo i wreszcie na to wpadłem.
Otóż przypominają mi te wszystkie gry przeglądarkowe typu Plemiona itd, tyle że graficznie bardziej jak Shakes&Fidget
Czy tylko ja odnoszę takie wrażenie?
![]() |
|
![]()
@Marios Po kilku postach potrafisz powiedzieć, że dyskusja tutaj nie ma sensu? Gratuluję umiejętności wnikliwej analizy.
1. Dopasowywanie statów do speca - nie na wszystkich itemach to raz, dwa że wchodzą teritary staty i usunięto reforge, w związku z czym dobrać gear i tak nie będzie tak łatwo, ten sam item może być potrzebny do różnych speców w zależności od zestawienia statystyk na nim. 2. Garnizony - nowa funkcja w grze zawsze na plus, przynajmniej będzie coś nowego do robienia. Nawet mniejsza o to, że mechanizm działania przypomina gry przeglądarkowe (i interfejs zresztą też). 3. Kupno 90lvl - owszem, ale za 50 euro - droższe niż przeciętny dodatek w wersji digital deluxe - trzeba bardzo nie mieć co robić z pieniążkami żeby się na to skusić. 4. Zmiany w klasach - no i to akurat klops, chyba najgorsze co zrobili w tym dodatku to właśnie to, rozwalili cały system w drobny mak. Najlepsze co mogliby zrobić to powrócić do MoPa. |
|
![]()
I oczywiście płacz w komentarzach, że Blizz faworyzuje alliantów, bo horda swojego odcinka nie dostała ^^
|
|
![]() Kontynuacjom mówimy stanowcze NIE, manga się skończyła tam gdzie miała się skończyć i chwała za to, lepiej nie przeciągać nic na siłę. |
|
![]()
To wcale nie musi oznaczać że ma jakiś aktywny wkład w grę, w napisach musi być umieszczony każdy, kto zrobił cokolwiek przy nowym dodatku.
|
|
![]()
No dużo tego było.
+ Lore wyszło świetnie, zarówno główna fabuła, jak i poboczne wątki + Pandaria (jako kontynent) + Flexible raidy, czyli coś, co powinno być od dawna + Świetne i klimatyczne raidy, szczególnie ToT mi się podobał + Walki petów + Model progresowania lore z Isle of Thunder + Tokeny na itemy umożliwiające dość szybki powrót do stawki + Mantidy. - Niski (zerowy) poziom trudności LFR i dungeonów - Na początku: tony daily do robienia, żeby cokolwiek wyfarmić. Nuda. Farma nie zawsze musi być nudna, ale ta akurat była. - Pewnie trochę więcej minusów, ale nie mogę teraz sobie skojarzyć. Dodatek ogólnie na duży plus, świetnie się bawiłem przez wiele godzin i będzie mi trochę smutno to zakończyć. Trzeba przyznać, że pomysł ze zrobieniem całego dodatku z primaaprilisowego dowcipu był szalony, ale wyszedł naprawdę nieźle. Choć to tylko udowadnia, że panom i paniom w Blizzardzie kończą się powoli pomysły, a Warlordsy są na to kolejnym dowodem (podróże w czasie, ehh, więcej z tego problemów niż pożytku). |
|
![]() Z takim ilvlem to możesz iść z pugami z oQueue... |
|
![]()
Tak jak powiedzieli koledzy, WoW to nie jest optymalizacyjna rewolucja, wręcz odwrotnie (zresztą to samo jest z Diablo i Starcraftem). PODOBNO na WoD ma się trochę zmienić na lepsze, ale nie spodziewałbym się jakiegoś super skoku FPS.
Generalnie polecam na czas raidów przesunąć ustawienia o jedno oczko w dół, ustawić cienie na low (bo i tak nie będziesz zwracać na nie uwagi a one pożerają duuuuużo mocy), no i ustawić particle density na fair (co pewnie i tak byś zrobił, jeżeli chcesz cokolwiek widzieć). Raidy to nie miejsce na podziwianie widoków, tu trzeba mieć maksimum wydajności ![]() We gotta peasant over here! LINK |
|
![]()
Heroic SoO - nieskończona mana, dpsi walą proporcjonalnie sporo więcej niż wcześniej, czyli trochę jak poziom Normala (wcześniejszego flexa). Czy to tylko z powodu nieprzystosowania gry na 90 poziom, czy na Highmaulu i Blackrock Foundry też tak będzie?
![]() |
|
![]()
Dobra, chyba nie zrozumiałem - o jakie skalowanie chodzi? Chyba nie o squish statów?
|
|
![]()
@Ludek Tyle czasu gram i o tym nie wiedziałem nawet xD No, to wyjaśnia sprawę.
Btw jak to w końcu jest z tym squishem? LK 25HC miał wczoraj 102m jak zawsze, Kaael'thas też, a bossy z Dragon Soula znacznie mniej niż wcześniej. |
|
|
|
![]()
Loot z bossa możesz zdobyć raz w tygodniu.
Resetuje się w środę. |
|
![]()
Opanowanie języka polskiego w stopniu komunikatywnym to nie jest wyczyn niemożliwy, naprawdę... Przeraża mnie to, że coraz więcej osób tego nie potrafi.
|
|
![]() KAŻDA klasa tak ma, o ile umiesz nią grać, a przeciwnik nie umie grać swoją. Gdyby istniała jedna super op klasa w WoWie, to ta gra nie miałaby sensu. |
|
![]()
To najprawdopodobniej coś do Hearthstona, nie sądzę, żeby zapowiadali szósty dodatek zanim piąty będzie live. Chociaż kto ich wie, jeżeli mają zamiar faktycznie szybciej wypuszczać dodatki.
|
|
![]() O kurczę, o tym nie pomyślałem. No to chyba wszystko jasne. |
|
![]()
@Up: Sądzisz, że Blizzard zrezygnuje z największego źródła dochodu, bo cyferki wydają się dziwne? :D
|
|
Która gra Blizzarda poza Diablo miała "mroczny" klimat? Warcraft, Starcraft? No chyba nie ![]() Co do Overwatch, wygląda jak fps, który nie jest fpsem tylko mobą. Wygląda zachęcająco, ale poczekam z pełną opinią aż położę na niej łapy. Trailer może rzeczywiście jest trochę jak kolejna bajka od Disneya, natomiast gameplay już nie robi takiego wrażenia. Nie ma co się przejmować takimi rzeczami ![]() Btw. jak to zobaczyłem pierwszy raz to doznałem lekkiego szoku - "jak to, Blizzard robi nową grę w 3D???" - poza WoWem raczej tego nie praktykowali. |
|
Dokładnie - wszystkie argumenty, że "zamiast Titana dostajemy to coś" są kompletnie pozbawione sensu, no bo Titana nigdy nie było, nie będzie, a wiemy o nim tyle, co nic. A devowie nie ukrywali, że Overwatch zawiera pozostałości z Titana. Mieli by je usunąć i zapomnieć? Po co, skoro można z nich stworzyć coś innnego? |