WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ofkorse

Idź do strony: 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Długo się zastanawiałem dlaczego garnizony wyglądają jakoś znajomo i wreszcie na to wpadłem.

Otóż przypominają mi te wszystkie gry przeglądarkowe typu Plemiona itd, tyle że graficznie bardziej jak Shakes&Fidget
Czy tylko ja odnoszę takie wrażenie?
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
@Marios Po kilku postach potrafisz powiedzieć, że dyskusja tutaj nie ma sensu? Gratuluję umiejętności wnikliwej analizy.

1. Dopasowywanie statów do speca - nie na wszystkich itemach to raz, dwa że wchodzą teritary staty i usunięto reforge, w związku z czym dobrać gear i tak nie będzie tak łatwo, ten sam item może być potrzebny do różnych speców w zależności od zestawienia statystyk na nim.

2. Garnizony - nowa funkcja w grze zawsze na plus, przynajmniej będzie coś nowego do robienia. Nawet mniejsza o to, że mechanizm działania przypomina gry przeglądarkowe (i interfejs zresztą też).

3. Kupno 90lvl - owszem, ale za 50 euro - droższe niż przeciętny dodatek w wersji digital deluxe - trzeba bardzo nie mieć co robić z pieniążkami żeby się na to skusić.

4. Zmiany w klasach - no i to akurat klops, chyba najgorsze co zrobili w tym dodatku to właśnie to, rozwalili cały system w drobny mak. Najlepsze co mogliby zrobić to powrócić do MoPa.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
I oczywiście płacz w komentarzach, że Blizz faworyzuje alliantów, bo horda swojego odcinka nie dostała ^^
permalink „Anime” wysłany:
damian8228 napisał :
Za anime to za bardzo nie przepadam ale spodobało mi się Fullmetal Alchemist (ta pierwsza wersja i brotherhood). Jeśli się ktoś orientuje to czy słychać jakieś plotki lub nie żeby zapowiadało się na jakąś kontynuacje?
Kontynuacjom mówimy stanowcze NIE, manga się skończyła tam gdzie miała się skończyć i chwała za to, lepiej nie przeciągać nic na siłę.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
To wcale nie musi oznaczać że ma jakiś aktywny wkład w grę, w napisach musi być umieszczony każdy, kto zrobił cokolwiek przy nowym dodatku.
permalink „MoP: dobre i złe strony” wysłany:
No dużo tego było.

+ Lore wyszło świetnie, zarówno główna fabuła, jak i poboczne wątki
+ Pandaria (jako kontynent)
+ Flexible raidy, czyli coś, co powinno być od dawna
+ Świetne i klimatyczne raidy, szczególnie ToT mi się podobał
+ Walki petów
+ Model progresowania lore z Isle of Thunder
+ Tokeny na itemy umożliwiające dość szybki powrót do stawki
+ Mantidy.

- Niski (zerowy) poziom trudności LFR i dungeonów
- Na początku: tony daily do robienia, żeby cokolwiek wyfarmić. Nuda. Farma nie zawsze musi być nudna, ale ta akurat była.
- Pewnie trochę więcej minusów, ale nie mogę teraz sobie skojarzyć.

Dodatek ogólnie na duży plus, świetnie się bawiłem przez wiele godzin i będzie mi trochę smutno to zakończyć. Trzeba przyznać, że pomysł ze zrobieniem całego dodatku z primaaprilisowego dowcipu był szalony, ale wyszedł naprawdę nieźle. Choć to tylko udowadnia, że panom i paniom w Blizzardzie kończą się powoli pomysły, a Warlordsy są na to kolejnym dowodem (podróże w czasie, ehh, więcej z tego problemów niż pożytku).
permalink „SOO - Garrosh” wysłany:
MATiASSek napisał :
Jeśli ktoś jeszcze planuje tworzyć jakąś grupe na Garłacza na normalu to jestem chętny bardzo, 564 arms Matiassek#2152 ;)
Z takim ilvlem to możesz iść z pugami z oQueue...
permalink „Wymagania PC na Raidy” wysłany:
Tak jak powiedzieli koledzy, WoW to nie jest optymalizacyjna rewolucja, wręcz odwrotnie (zresztą to samo jest z Diablo i Starcraftem). PODOBNO na WoD ma się trochę zmienić na lepsze, ale nie spodziewałbym się jakiegoś super skoku FPS.

Generalnie polecam na czas raidów przesunąć ustawienia o jedno oczko w dół, ustawić cienie na low (bo i tak nie będziesz zwracać na nie uwagi a one pożerają duuuuużo mocy), no i ustawić particle density na fair (co pewnie i tak byś zrobił, jeżeli chcesz cokolwiek widzieć). Raidy to nie miejsce na podziwianie widoków, tu trzeba mieć maksimum wydajności 6.0.2 wprowadza opcję osobnych ustawień dla instancji raidowych i battlegroundów, przez co nie będzie trzeba ich zmieniać ręcznie.


Gari napisał :
Masz pewnie zblokowane by było maks 60fps( potrzeba ci więcej jak ludzki oko nie widzi różnicy od 30fpsów)
We gotta peasant over here!
LINK
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Heroic SoO - nieskończona mana, dpsi walą proporcjonalnie sporo więcej niż wcześniej, czyli trochę jak poziom Normala (wcześniejszego flexa). Czy to tylko z powodu nieprzystosowania gry na 90 poziom, czy na Highmaulu i Blackrock Foundry też tak będzie?
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Dobra, chyba nie zrozumiałem - o jakie skalowanie chodzi? Chyba nie o squish statów?
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
@Ludek Tyle czasu gram i o tym nie wiedziałem nawet xD No, to wyjaśnia sprawę.

Btw jak to w końcu jest z tym squishem? LK 25HC miał wczoraj 102m jak zawsze, Kaael'thas też, a bossy z Dragon Soula znacznie mniej niż wcześniej.
permalink „Already Looted” wysłany:
Loot z bossa możesz zdobyć raz w tygodniu.
Resetuje się w środę.
permalink „Kupno mek giners choper” wysłany:
Opanowanie języka polskiego w stopniu komunikatywnym to nie jest wyczyn niemożliwy, naprawdę... Przeraża mnie to, że coraz więcej osób tego nie potrafi.
permalink „Jaka klasa pod pvp?” wysłany:
Incipit napisał :
Chodzi o jak największy dps żeby dało się nukować kogoś w kilka sekund.
KAŻDA klasa tak ma, o ile umiesz nią grać, a przeciwnik nie umie grać swoją.
Gdyby istniała jedna super op klasa w WoWie, to ta gra nie miałaby sensu.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
To najprawdopodobniej coś do Hearthstona, nie sądzę, żeby zapowiadali szósty dodatek zanim piąty będzie live. Chociaż kto ich wie, jeżeli mają zamiar faktycznie szybciej wypuszczać dodatki.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Hantus napisał :
Na 100% nowy dodatek nie zostanie ogłoszony na tym Blizzconie. Wystarczy popatrzeć na jego plan. Nie ma tam niczego typu "Co dalej w Wowie?" A poza tym bardzo wiele osób nie zauważyło jednego.
http://mmorpg.org.pl/ckeditor_assets/pictures/1095/content_1.jpg?1414921082
Przecież w Wowie jest lokacja Azshara, a w jej centrum znajduje się goblińska wioska. Mechaniczny dodatek do HSa? Jak najbardziej.
O kurczę, o tym nie pomyślałem. No to chyba wszystko jasne.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
@Up: Sądzisz, że Blizzard zrezygnuje z największego źródła dochodu, bo cyferki wydają się dziwne? :D
Kazak napisał :
Nooo i właśnie, za dużo cukierków jak na jedną firmę. Szkoda, że Blizzard nie potrafi już robić poważnych gier, a szczytem ich mroczności jest Diablo 3 :/
Która gra Blizzarda poza Diablo miała "mroczny" klimat? Warcraft, Starcraft? No chyba nie

Co do Overwatch, wygląda jak fps, który nie jest fpsem tylko mobą. Wygląda zachęcająco, ale poczekam z pełną opinią aż położę na niej łapy.
Trailer może rzeczywiście jest trochę jak kolejna bajka od Disneya, natomiast gameplay już nie robi takiego wrażenia. Nie ma co się przejmować takimi rzeczami

Btw. jak to zobaczyłem pierwszy raz to doznałem lekkiego szoku - "jak to, Blizzard robi nową grę w 3D???" - poza WoWem raczej tego nie praktykowali.
Anginsan napisał :
Zacznijmy od tego, czy w ogóle Titan kiedykolwiek instaniał oprócz na papierze ?
Dokładnie - wszystkie argumenty, że "zamiast Titana dostajemy to coś" są kompletnie pozbawione sensu, no bo Titana nigdy nie było, nie będzie, a wiemy o nim tyle, co nic. A devowie nie ukrywali, że Overwatch zawiera pozostałości z Titana. Mieli by je usunąć i zapomnieć? Po co, skoro można z nich stworzyć coś innnego?
Idź do strony: 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12