WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ofkorse

Idź do strony: 1 ... 6, 7, 8, 9, 10 ... 12
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Hwarra napisał :
Time Lost Proto Drake w Nagrand! :D

Spoiler (pokażukryj)
http://i.imgur.com/Sy5e2eZ.jpg
Podobno ma być ich 7 i będą latać po całym Draenorze.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Nie znam historii Groma, ale ludzie mówią, że ta na tym filmiku różni się od historii z Warcrafta. Czy to prawda? Niby jest ta cała akcja z alternatywną rzeczywistością, ale ona powinna się w 100% zgadzać z naszą do momentu przyjścia Garrosha. Chyba, że jego przybycie zrobiło jakiś czasoprzestrzenny miszmasz i pozmieniało więcej niż tylko to, co wydarzyło się później.

A, no i skąd wziął się Gorehowl? Na filmiku przez większość czasu trzyma dwa toporki.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Z tego co wyczytałem, Wrathion i Kairoz specjalnie zmienili historię nowego Draenoru, żeby nie było dwóch Garroshów.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
@Nafur Jakie short story? Co gdzie jak, bo nie w temacie jestem?

@Reek Czyli generalnie zadziałało tak samo jakby zmienili "ręcznie", takie tam techniczne sprawy :>
permalink „Końcowy boss w WoD” wysłany:
Glineass napisał :
@Daval
Czy Blizzard mało razy dowiódł, że nie ma dla niego rzeczy niemożliwych? Myślisz, że osłabienie Sargerasa do poziomu 10NM jest dla nich problemem? Chyba za krótko znasz tą firmę :)
Albo wykoszenie nas, żebyśmy mieli siłę 1/10 Sargerasa każdy



W następnym dodatku: otwieramy portal czasoprzestrzenny, który przeniesie nas na Argus sprzed odwiedzin Sargerasa, oszczegamy Kiljaedena, Archimonda i Velena przed nim i robimy kontrofensywę, jeeeee.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Przecież oni w rotacji klas i tak niewiele zmieniali. Mistweaver jak był popsuty tak dalej jest, ReM leczy dosłownie nic (300hp za tick), Uplift jest nadal kompletnie nieopłacalny. A to tylko wierzchołek kupy gnoju. To już lepiej byłoby gdyby zostawili tak, jak było na MoPie i dodali tylko perki.
No i prawidłowo, witamy w gronie prawdziwych graczy WoWa.

Żeby odmrozić konto wystarczy kupić prepaida (koszt około 90zł).

Następnie najlepiej byłoby kupić Mists of Pandaria, chyba, że lewelujesz postać od nowa, to na razie nie musisz. Koszt tego dodatku jest teraz w granicach 70zł.

Żeby zboostować postać musisz wpisać klucz do Warlords of Draenor na koncie (wymaga wcześniejszego zakupu Mists of Pandaria). Wtedy na ekranie wyboru postaci pojawi ci się opcja boostu.
Nie za bardzo wiem, czy i gdzie można dostać klucz od razu, bez czekania na premierę (można oczywiście w sklepie Battle.net). Koszt dodatku jest różny u różnych sprzedawców, ale zazwyczaj powyżej 120zł.

Boost możesz wykorzystać na każdej postaci, nawet na świeżutkiej-nowiutkiej z 1 lewelem.
Noooo to będzie tak:

Blizzard robisz to źle:
- Zmiany w klasach. To jest jakaś niedosmażona kaszana to co oni teraz robią. Na MoPie dobrze się to trzymało, teraz w ten system wsadzili bombę i rozwalili go od środka bez naprawienia szkód. W dodatku ci lepsi gracze piszą całe eseje o tym jak zrobić żeby było dobrze, ale panowie w Blizzardzie najwyraźniej lubią mieć wszystko po swojemu.

- Stolice. Okej rozumiem, podali do wiadomości solidne argumenty zarówno lorowe (to Draenei/Frostwolf pomagają nam, nie na odwrót, my jesteśmy tylko goścmi) jak i natury czysto technicznej (Karabor jest za duży żeby go jakoś sensownie wypełnić i trzebaby biegać z jednego końca w drugi - bez latania to będzie problematyczne). Ashran jest fajne, ale nie jako stolica frakcji. Czemu nie można po prostu dorzucić jakiejś innej stolicy, np. na wyspie (latającej hehe), ale bez PvP? Żeby była duża, przestronna i nie wiała nudą? Nie wiem.

- Lore. Im bliżej wyjścia dodatku tym częściej wydaje mi się, że to się wszystko kupy nie trzyma i zaraz sie rozleci. W dodatku Blizzard otwiera sobie furtkę na kilka dodatków o podobnej tematyce (np. wspomniany przeze mnie motyw z podróżą na Argus przed odwiedzinami Sargerasa). Stwarza to zresztą wiele problemów, np. co by się stało jakby otworzyć kilka(set, tysięcy) takich samych portali i stworzyć armię Gromów czy Blackhandów? Czy nie wynosi nas to na poziomy mocy podobne tytanom? Możemy przecież tworzyć światy i zmieniać bieg ich historii. Wydarzenia z przeszłości przestają mieć zdarzenie, skoro możemy je zmienić.
Co raz zginęło nie powinno żyć po raz drugi.
Aczkolwiek Żelazna Horda jak najbardziej na plus i pewnie dlatego mam problem czy polubić to lore czy nie.

Neutral:
- 2 tiery raidowe: o ile ten drugi będzie duuuuży i o ile to rzeczywiście przyspieszy następny dodatek to okej, niech wam będzie. Szkoda tylko zmarnowanego potencjału.

Blizzard robisz to dobrze:
- Modele, czyli coś co powinno być od dawna. Koniec z kanciastymi mordami.
- Zmiany w itemach: nowe, ciekawe statystyki i usunięcie starych, brzydkich, niepotrzebnych. Daje to większe pole do popisu w kwestii konfiguracji postaci.
- Zmiany UI. W większości kosmetyczne, mniej lub bardziej ważne, ale generalnie wszystkie poprawiają jakieś stare wady.
- Garnizony. Zawsze to coś nowego, jakaś odskocznia od farmy.
- Kontynent. To akurat jak zwykle, nowe strefy są piękne, świetne i cacy.
- Brak latania, przynajmniej na początku.
I wiele więcej, nie chce mi się pisać.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Mistweaver monk też.

I każda inna klasa też.




Zastanawiam się czy to czasem nie jest tak, że Blizzard chce po prostu skończyć z WoWem, ale nie mogą po prostu wyłączyć serwerów, więc zabijają go powoli robiąc takie numery.


Chyba najlepsza rzecz jaką mogliby teraz zrobić to cofnąć stan klas do tego z MoPa. Nie jestem pewny czy z tego bajzlu który jest teraz da sie jeszcze coś odratować.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
The Southshore vs. Tarren Mill battleground is now 40v40, down from 100v100.
Dzięki bogu, przy 200 osobach to byłby pokaz slajdów (Oondasta pozdrawia!)
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Czy tylko mi modele (wszystkie) ładują się bardzo wolno? Wchodzę do Taanan i muszę poczekać pare minut aż wszystko się pojawi. Niby to beta, ale i tak mnie to martwi.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Garnizony prócz Trade chatu mają też General - Garrison.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
nogananoge napisał :
W sumie to w mopie były 2 raidy nie licząc tych 3 pierwszych które były jak dla mnie zbędne, to że będą 2 raidy to nie oznacza że bedą 2 patche blizz ma też wypuszczać nowe dungi w patchach.
Wth zbędne? Wyobrażasz sobie czekanie na pierwszy raid w dodatku do 5.2? Bo ja nie. Że nie wspomnę o kwestii lore (raidy zazwyczaj zwieńczają jakąś część fabuły).
permalink „Lore po Katakliźmie.” wysłany:
Nie marudźcie, czasem fajnie poczytać jak ludzie wyobrażali sobie przyszłość (czyli aktualną teraźniejszość, lol). A sam bym nie odkopał bo za leniwy jestem.
permalink „Nowości niefabularne w WoD” wysłany:
Morgan napisał :
Dlatego powiem brzydko ze wkur... sie kiedy blizz znowu zabawił się czasem... teraz trzeba rozkminiać kto zyje a kto nie -.-
Też mnie to irytuje. Najbardziej się obawiam, że będzie drugi raz Legion taki jaki już widzieliśmy (Kiljaedeny, Archimondy i inne wielbłądy). Większość graczy by się ucieszyła, ale ja byłbym raczej zażenowany.

liq napisał :
a to nie jest tak, że tamtym obcym Maaradem jest Yrel? Bo z kolei w naszym Dreanorze żadnej wzmianki o naszej Yrel. A skoro to krewna Velena to pewnie by ją zabrał na Exodar przy ucieczce.
Według WoWWiki Yrel to najprawdopodobniej siostra albo kochanka (yyy) Maarada. Aczkolwiek twoje wyjaśnienie podoba mi się znacznie bardziej :D


W sumie jak wpadłem na to, że 6.2 mógłby być Falochron (czy jak to się tam zwie, Netherstorm) z jakimś raidem a'la Tempest Keep to jednak chcę dłuższy dodatek z większą liczbą tierów.
Idź do strony: 1 ... 6, 7, 8, 9, 10 ... 12