Masz chyba trochę zawyżone standardy? Sorry, ale większość filmów ma 24 fps i dobrze się je ogląda. Dla mnie i większości ludzi 25-30 w zupełności wystarcza.25 FPS i throttling(lagować to może internet, nie hardware...) to desperacja nie granie. Grę możemy uznać za w pełni komfortową dopiero wtedy gdy utrzymuje 60 FPS niezależnie od sytuacji przy natywnej rozdzielczości ekranu...Mam laptopa o zbliżonych parametrach do 2 i działa na ultra, aczkolwiek zdziebko laguje. Na high fpsy 40-60 poza raidem, w raidach 10tkach do 80 (z 25-osobowymi gorzej bo potrafi spaść do 25 fps nawet), więc nie wiem co chcesz
„Laptop do gry”
wysłany:
|
|
„Anime”
wysłany:
Co się tyczy SAO...
Pierwsze pół serii, kiedy SAO to było SAO, pokusiłbym się nawet o 10/10. A jakby faktycznie zginęli w tej "ostatniej" scenie to już na pewno. Ale oczywiście trzeba ciągnąć kurę za złote jajka i wydoić jak najwięcej, czyli spierdzielić dodając drugą część o malowniczej nazwie AO. Tragedia. No i oczywiście hit minionego sezonu, czyli SnK lub jak kto woli Attack on Titan. Anime które wzbudziło tyle samo kontrowersji co okrzyków radości. Jak dla mnie... bardzo dobrze zrobione anime. Tak, mówię to z pełną świadomością. Po trailerach można się było spodziewać typowej siekanki w stylu pierwszej sagi Bleacha - bicie kolejnych tytanów aż zabraknie tchu. Poczułem się mile zaskoczony, że wcale tak nie było. Że główni bohaterowie nie są przekoksani jak w typowych shonenach, że ludzie giną w ilościach hurtowych (a nie cudem wychodzą z opresji - wyjątek to Eren, ale nie mogą zabić głównego bohatera, ofc, rozumiemy), że nie wygrywają za każdym razem po "ciężkiej" walce, że pojawia się tajemnica (bo nikt właściwie nie wie czym są tytani, skąd się wzięli, nie wiedzą czym są mury - chociaż to udało się już częściowo wyjaśnić, zainteresowanych odsyłam do ostatniej sekundy ostatniego odcinka lub mangi :) ). Potęga tytanów jest świetnie ukazana, zabijają bez wahania nawet tych najlepszych. Wbrew ogólnym opiniom dobra seria. Może nie masterpiece, ale... Opinię końcową pozostawiam wam. A z innych ciekawych anime to... Steins;Gate, Fullmetal Alchemist (ale Brotherhood), wspomniany wyżej Cowboy, serie Toaru... |
|
„SoG - Downfall”
wysłany:
SoG? A co to, Siege of Garrosh? :D
Jeżeli już to SoO od Siege of Orgrimmar. |
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Oczywiście, że będzie miał - wtedy będziemy mieli solidne fakty do przedyskutowania, a nie tylko domysły i spekulacje ;)
|
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Dają Nobla za osiągnięcia w epickości gier komputerowych? Jak tak to już wiadomo kto otrzyma :)
|
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Nie no, umówmy się że na pewno nie będzie tak, że kupujemy wszystkie dodatki i od razu 90. To by się kompletnie nie trzymało kupy ani w ogóle niczego. Podejrzewam, że coś na zasadzie "wymiany" postaci - jedna 90 za drugą. W ten sposób można by zasmakować gry dowolną klasą.
Ostatni kadr z trailera - kto tam stoi? Widzę Groma, Gul'dana (chyba), Garrego... Odrodzenie prawdziwej hordy? Powrót do przeszłości? Jednym słowem - jestem na TAK! Tak tak i jeszcze raz tak. Zastanawiałem się co z DK, ale po chwili zorientowałem się, że chodzi o podróże w czasie... Czyli obecni DK też się cofną :D Z emocji przestaję logicznie myśleć. |
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
MakaO, my cofamy się razem z Garroshem, więc wszystko co mamy również się z nami cofa :)
Śnieżna twierdza w 1:12, nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba :3 |
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
To trochę bez sensu. 10 lvli żeby nauczyć nowego gracza wszystkiego o grze? Już widzę te LFRy, dungeony...
|
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Kiedy był? Ja w sumie świeży jestem, dopiero rok gram. Ale moim zdaniem to nie jest najlepszy pomysł właśnie udostępniania go dla każdego.
Co się stanie z Lich Kingiem w przyszłości, jeżeli nie daj boże zabijemy Ner'zhula w tym dodatku? :C |
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Mi sie chyba wydaje, ale heroiki nadal zostają takie jakie były, biorą tylko system skalowania z flexi. Tryb Mythic będzie dla takich koksiarskich gildii jak Method albo Blood Legion, które naprawdę są pierwsze w tym co robią. Pisałem, że wolałbym The Dark Below, ale po głębszej analizie zmieniam zdanie :D Pytanie w takim razie czym jest to tajemnicze TDB? |
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Czyli tak: jednak nie cofamy się w przeszłości. Garrosh modyfikuje (albo ktoś to robi za niego, mniejsza) portal w taki sposób, żeby przenosił w czasy starego Draenoru. Tam chce zbudować nową Hordę złożoną ze starych, potężnych wojowników, która przejdzie przez portal do teraźniejszości, żeby ją podbić. Wychodzi na to, że to, co namieszamy w starym Draenorze nie będzie miało żadnego wpływu na czasy obecne (a przynajmniej nie w takim sensie jak zmiana fabuły - to będzie ciąg dalszy złożony ze starych postaci ;) ). I bardzo dobrze. To chyba najlepsze z możliwych rozwiązań. |
|
Coś czuję, że pod wpływem nacisku graczy przerobią Mythic na 10/25, tak jak było do tej pory. Mi to w sumie wsio ryba, bo i tak nie będę ich grał :D Ale świetna myśl żeby Normale i Heroiki były oparte na mechanice skalowania jak flexi.
|
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Jak orki wypiły krew to stały się zielone więc portal też był zielony. Teraz, w alternatywnym świecie, krwi nie wypiją, więc portal będzie czerwony xD Garrosh nie chce ani nawet nie próbuje zmienić przeszłości, aby zmienić teraźniejszość. On chce ściągnąć najświetniejszych wojowników z dawnych czasów w obecne czasy i z ich pomocą podbić Azeroth. @Kolega na dole: TAK, dokładnie tak. Nie ma podróży w czasie, jest przywrócenie Draenoru z przeszłości do teraźniejszości. |
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Za soundtrack to się nagroda Nobla należy. Nawet mój sąsiad czuje ten klimat :D
Co do premiery, obstawiam maj/czerwiec/lipiec 2014. |
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Swoją drogą ciekawi mnie pierwsze spotkanie Garrosha z ojcem :D "Hej tato, wiesz, cofnąłem się w czasie bo za parę lat dostanę ostro w tyłek od całego świata, mógłbyś mi pomóc? Tylko pamiętaj żeby nie pić nic co podają ci dziwni nieznajomi."
|
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Wczoraj mówili, że jak starczy czasu to wszystkie rasy (prócz worgenów i goblinów ofc) dostaną nowe modele. Jeżeli nie to tylko te, które tego najbardziej potrzebują.
Nie mogę się doczekać aż dorwę się do bety :3 O ile w ogóle się dorwę. |
|
„Jak szybko zarobić 3,400 golda”
wysłany:
Rób questy.
Rewardy z questów sprzedawaj u vendora. Do 80 lvla powinieneś dać radę uzbierać. |
|
„WoD - Gear”
wysłany:
Tak naprawdę dalej trzeba będzie dobierać itemy na drugi spec, tyle że już nie wszystkie. To trochę ułatwia gearowanie. Poza tym wiadomość dla healerów - z itemów, które dostosowują się do speca znika Spirit. Będzie tylko w ringach, trinketach, cloakach i broni. W zamian za to base regen jest zwiększony oraz jeden punkt Spiritu daje znacznie więcej, niż do tej pory. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu ;)
Z innych zmian - znikają staty: Hit, Expertise, Dodge Parry. Będą ustawione na sztywno, z ewentualnymi bonusami ze speca (czyli tank miałby większą szansę na dodge niż healer, logiczne). To akurat najlepsza zmiana. Cała zabawa z tymi statami ograniczała się do zrobienia reforga za pomocą addonu. Sam reforg też już nie istnieje w świecie WoWa. Co otrzymujemy w zamian? Pojawia się kilka trzeciorzędowych statów (nowość!): - Cleave (szansa na zadanie AoE przy normalnych atakach) - Sturdiness (zmniejsza podatność itemu na uszkodzenia) - Speed (szybkość poruszania) - Avoidance (szansa na uniknięcie AoE) - Lifesteal (kradzież życia) Trzy nowe secondary staty: - Readiness (zmniejsza CD niektórych skilli) - Multistrike (szansa na dodatkowe 30% obrażeń przy ataku) - Amplify (zwiększa moc ciosów krytycznych) Pierścienie, trinkety itd. nie będą zawierał main statów Agi/Int/Str. W zamian będą miały Attack Power lub Spell Power, Spirit, Armor, Secondary i Tertiary staty. Tertiary staty będą przydzielane losowo przy loocie lub crafcie, więc jeden i ten sam item będzie miał wiele różnych wersji z różnymi statami (ale TYLKO tertiary - secondary i primary są ustawione sztywno dla itemu). Znikają także meta gemy i bonusy z zapełnienia wszystkich socketów. Będzie mniej itemów z socketami na gemy, ale będą potężniejsze niż do tej pory. Ogólnie zmiany na plus. Większa różnorodność itemów, można się dopasować wedle upodobań, wiele ciekawych statów, usunięcie bzdurnych mechanik. Będzie w czym przebierać. Martwi mnie natomiast jedna rzecz. Z tego co czytałem na forach, Blizzard nie zamierza wprowadzić tych zmian (prócz usunięcia czterech statów) do poprzednich dodatków. I teraz tak - levelujący gracz musi z każdym dodatkiem dostosowywać się do zmian, jakie w nich nastąpiły. Wiadomo, większość z itemów jest przechodnia lub tylko na transmo, ale jednak dla zasady mogliby pozmieniać to wszędzie. |
|
„WoD - Gear”
wysłany:
Po usunięciu ze WSZYSTKICH itemów czterech statów - Hit, Exp, Dodge, Parry - w starych itemach będzie jeszcze mniejsza różnorodność. Późniejszy przeskok na Warlords może się okazać szokiem dla nowych graczy (dla starych zresztą też).
|
|
„Warlock Green Fire ”
wysłany:
Odświeżam bo mam problem.
Walka z bossem. W całym WoWie nie ma bardziej irytującej i wkurzającej rzeczy od tego cholerstwa. Jest kilka problemów których ominięcie z mojego punktu widzenia jest niemożliwe, może ktoś ma jakiś pomysł. (oczywiście gram w destro, w demo lub affli ten boss jest niewykonalny) 1. Healowanie. Burning Ember schodzą bardzo szybko, heal z Pit Lorda ma 20s cooldown, w dodatku trzeba być w zasięgu, co czasem jest niemożliwe. Jak się healować? 2. Felhoundy. Co zrobić, żeby nie zdejmowały z Pit Lorda Enslave? Stoję dosyć daleko, zwrócony w inną stronę a dalej mu zdejmują. 3. Chaos Bolt. To dopiero cholerstwo. Jak odciągam Felhoundy to jestem zbyt daleko od bramy i nie ma opcji żeby zdążyć dobiec. Czytałem, że trzeba przekierować aggro bossa na Pit Lorda, ale jak to zrobić? Soushatter nie działa, pet nie ma taunta... 4. Plamy na ziemi. Jest jakaś reguła, z którą je rozstawia? Szło mi całkiem nieźle, aż poleciałem za słupek a tam plama, wyrzuciło mnie, Chaos Bolt i śmierć na miejscu. |