WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

rouoko

Idź do strony: 1, 2, 3 ... 8
permalink „Szukam Pl guild” wysłany:
To zależy czy chcesz grać na serwerze pvp czy nie? I po której stronie. Ja zrezygnowałem z Burning Legion ze względu na to że ma open pvp.
permalink „Szukam Pl guild” wysłany:
To zależy co masz na myśli przez dobre community. Znam gildie, które zrzeszają wielu polaków ale nie są z sobą zżyci znam też takie, w których liczba online to około 10-30 w godzinach szczytu i tam każdy każdego zna, i często spotykają się ze sobą(w miarę możliwości). Wszystko zależy od tego co ci potrzeba. np u mnie na Shadowsong masz 3 aktywne polskie gildie w Ally(Niewierni, Sarmatia i Zmierzch Lordaeronu) i jedną w hordzie(Bloody Pact). W stosunku do gildii na dużych realmach jak Aerie Peak, Silvermoon czy Burning Legion s ich gracze są bardziej zżyci, ale jest ich mniej. Wszystko zależy od tego co chcesz robić i jakich ludzi chcesz poznać. Na większych realmach trafia się też więcej trolli, ale łatwiej znaleźć gildie ludzi po podobnych zainteresowaniach.

Co do PvP realmów, to kiedyś zaproszono mnie na raid na Celestiala, przez pierwsze 15 minut starałem się przeżyć potem się poddałem padłem i wyszedłem z grupy.
permalink „Szukam Pl guild” wysłany:
Ale są też osoby które przez 2h próbują wbić sobie lvl żeby w końcu móc pójść na raidy. Dlatego nowym graczą bez doświadczenia polecam na początek serwery pve.
permalink „Monk WW jaka broń” wysłany:
Nie ważny spec i klasa zawsze 2x 1h jest lepszy ponieważ ma większe statystyki, jednak łatwiej jest zdobyć jedna broń 2h niż dwie bronie 1h, dlatego polecam korzystanie z 2h i powolne próbowanie zdobycia dwóch broni(nie opłaca się mieć dwóch broni z ilvl np. 528 i 540 zamiast jednej 2h z ilvl 540).
permalink „Figurki” wysłany:
Czy ktoś ma do sprzedania, lub orientuje się gdzie mogę kupić figurki z World of Wacraft? Interesują mnie głównie postacie kobiece, ale nie pogardzę jakimiś ciekawymi figurkami. Proszę o nie pisanei o allegro, bo tam już szukałem i znalazłem tylko jedną ciekawą sztukę.
permalink „Figurki” wysłany:
Dziekuję, na pewno zajrzę. Jeśli ktoś jeszcze ma coś do polecenia to czekam.
Cytujesz Eule, ale po co? Skoro sprawa wygląda inaczej.
Kupiłem wersję gry Warlords of Draenor i wydałem od 120-300 zł, więc oczekuję że w dniu premiery dostane w 100% sprawny produkt jak np. "samochód gotowy do jazdy". A tymczasem w dniu premiery dostaję "nowe ferrari", które ma dziurawe opony, silnik się przegrzewa zaraz po zapłonie, a z baku leje się benzyna). Tak mniej więcej mogę ci opisać premierę dodatku.
Kupiłem coś i oczekuję że będę mógł z tego skorzystać w 100% zgodnie z zawartą umową.
Takie błędy jak zbyt mała ilość serwera, i dł€gie zwlekanie z przerwą techniczną można wybaczyć i nowym małym produkcją. Ale w przypadku produktu, który jest od 10 lat na rynku, miał 5 dodatków taki błąd jest niepojęty.
Mam nadzieję że odbiję się to Blizzardowi czkawką. Bo po premierze Diablo 3 w europie miałem takie same wrażenia.
madhunt3r napisał :
Są ludzie który się od dnia premiery nie zalogowały do WoWa, ok a co jutro już WoW się kończy że nie pograsz już?
Ktoś chyba nie pojął o co cały czas chodzi.
Kupiliśmy produkt i nie możemy z niego skorzystać bo co? Tak trudno sprawdzić ile towaru się sprzedało i nie potrafić pojąć że jeszcze w dniu premiery dojdzie przynajmniej 20% tego? Tak trudno zapewnić dodatkowe serwery na pierwszy miesiąc po premierze?
Zobacz jakie problemy miało rok temu Sony gdy wchodził nowy FF. Oni codziennie dostawiali nowe serwery żeby zmniejszyć problemy. A mają w kwestii gier mmo mniejsze doświadczenie niż Blizzard.
Pozatym jeśli wchodzę na realm list i widzę że realm dla nowych graczy jest full, to coś jest nie tak.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Nie żeby coś ale poprzez np. zablokowanie latania(jakim cudem zwykłu żółnierz lata fly pathem a ja nie mogę nauczyć się latać będąc commandorem) część contentu została wycięta. Wiele osób porzuciło farmienie rarów, zbieranie roślin skałek, skór czy lvlowanie archeologi bo jest to frustrujące gdy biegamy pieszo w góre i w dół....
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
End game w wowie sprowadza sie obecnie do:
1. Siedzenia w garnizonie
2. Robienia 1 raidu w ciagu 2h
3. Robienia old contentu

Kwestia lvlowania z 90 do 100 wbiłem w 5h. Więc lvlowanei nie jest trudne. Natomiast teraz jak np ide pieszo farmic roslinki to jakis lvlujacy gracz ma pretensje bo zabilem wszystkie moby w okolicy bo mi przeszkadzaly po drodze...
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Canaton napisał :
Mnie się wydaje, że frustracja graczy wynika z tego ile Blizz obiecał, a ile zostało zrobione.

Kwestia braku latania z tym i następnych dodatkach przelała czarę goryczy. Zresztą dali mounta z możliwością latania tydzień temu, a teraz co?
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
U mnie w dniu premiry wowa było ponad 100 online, teraz ledwo mamy 20.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Gdybym był wydawcą i co miesiąc na forach widziałbym masę krytycznych opinii na temat mojego głównego produktu zabrałbym bonusy pracownikom odpowiedzialnym za produkt. Do czasu aż nie zrobią czegoś by notowania wśród klientów wzrosły. Zatrudnili pełno młodych ludzi, którzy chyba nie do końca wiedzą co mają tam robić. Kontent w WoD jest tylko powierzchowny reszta to sama grafika, która jest jedynym dużym plusem tego dodatku.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Od ponad dwóch miesięcy szukam Blood elfów do zabicia. Ale nigdzie ich nie ma. Ale potem myślę polecę do starych krain i co? Tam jest ich od cholery latają, zbierają roślinki, biegają. W WoD nie wychodzisz z Garnizonu i masz wszystko co potrzebujesz, a nawet jak wyjdziesz to podróż jest bardziej męcząca niż spływ kajakowy. Na amerykańskim forum ktoś wyjaśnił to na podstawie wytrzymałości graczy do robienia różnych rzeczy.

Kiedy muszę grindować na mobach by wbić reputacje, która ma tylko jedną nagrodę jaką jest achievement, męczę się bo nie po to rzuciłem L2, Tibie czy RO. Kiedy biegam na mouncie i zostaje zrzucony przez otaczające mnie hordy bestii, które padają od moich dwóch skili czuję zmęczenie i frustrację. Bo nie mam nic z zabicia ich, a muszę bo mi przeszkadzają. A może ktoś ich potrzebował do questu.

Cały czas kiedy farmię profki, jak herbalism, mining czy archeologie poza garnizonem czuję narastającą niemoc i frustrację. Że moja epicka postać jest gorsza od przeciętnego żołnierza który lata obok mnie na rylaku lub gryfie. To jest smutne.

A czara wciąż się napełnia i w końcu się przelewa i wtedy gracz odchodzi. Jak grać RP w draenorze gdy wyciągam smoka i próbuję na nim leciec. Jak mam to fabularnie wyjaśnić? Wszyscy latają wokół tylko nie mój smok...
wysłane po 3 minutach 32 sekundach:
Ludek napisał :
I weź powiedz tym ludziom że spełnił ich oczekiwania ;p.
Zresztą, Preach którego film tu wrzuciłeś (wytykający braki w levelowaniu za vanilli) wytykał jak miał się np. wzrost populacji w stosunku do trudności rajdów, tj. pierwszy boss w TBC padł w bodajże 13 dni, w WotLK? 48 godzin.
Analogicznie mogę Ci podesłać taki sam filmik Preacha na którym on sam wyjaśnia, że bossy w Vanilli/TBC... te "super omg ciężkie" były "super omg ciężkie" gdyż
1. Klasy nie działały
2. Bossowie byli źle wyskalowani (co zresztą gracze nie-Vanilli mogli zobaczyć sami w rocznicowym Molten Core)
3. Wtedy nie było otawartych testów na PTR na taką skalę - boss mody za TBC i Vanilli powstawały stopniowo, jak ludzie odkrywali daną walkę. Dziś miesiąc przed wyjściem patcha masz już komplet timerów/aur do najpopularniejszych modów opisujący każdy możliwy atak bossa co do sekundy, krzyczące na ciebie jak tylko stoisz w najmniejszym możliwym gównie zadającym ci obrażenia.
Także winę za "ułatwienie" walk ponosi zarówno Blizzard ("naprawiając" klasy / przyspieszając progresję gearu) jak i sami gracze, tworząc dla siebie narzędzia mające na celu ułatwienie tych walk w postaci boss modów :D

I najważniejsze - co z tego że wszystko jest tak super zbalansowane skoro bossy padają w parę godzin od zaczęcia rajdu a ludzie tego po prostu nie lubią?
Pytanie - czy raidujesz?
Jeśli raidujesz, to na jakim poziomie?
Tak długo jak nie zarżniesz Blackhanda na Mythicu wyzwanie zawsze będzie.
Niezależnie od tego czy inni zabiją te bossy w godzinę czy miesiąc od wyjścia raidu.
Ludzie nie lubią jak bossy za szybko padają... to prawda... ale na chwilę obecną - 3 miesiące od wprowadzenia BRF, tylko 384 gildie ukończyły ten raid na Mythicu... co daje nam +/-7680 ludzi z 7 milionowej populacji, którzy naprawdę mogą powiedzieć, że w tej grze, na chwilę obecną nie ma wyzwania.
Jakoś trudno mi zgodzić się z argumentem, że ludzie odchodzą bo raidy są za łatwe i bossy padają w godzinę od wyjścia raidu skoro w przeciągu trzech miesięcy tylko 0,1% populacji wyczyścił faktycznie dany tier...
Wiesz, zgodzić bym się mógł jakby twoim argumentem było "BRF ma nudny design, BRF jest mdłe" etc... ale przytaczanie wyzwania jest trochę z tyłka.

Popraw mnie jeśli się mylę ale czy nie wjeżdżałeś może na mythic dungeony podsumowując je tym że może conajwyżej nie będziesz mógł pullować całego dunga?
Poprawiam Cię gdyż się mylisz.
Owszem, wjechałem na mythic dungeony za to że różnicą w nich jest tylko dmg mobów... ale jak już się odnosisz do mojej wypowiedzi, odnoś się do całego kontekstu - wjeżdżałem na nie wtedy gdyż Blizzard tylko je zapowiedział - nie podobało mi się, że miast dać nam obiecane Timewalking Dungi, lub nowe Dungi po prostu dorzucili nowy poziom trudności do WoDowych podziemi. Potem zapowiedziano Timewalking w 6.2, temu moje wyrzuty na ten temat przestały mieć znaczenie.


Mythic nei jest wyzwaniem dla gracza, to wyzwanie dla gildii. By znaleźć na pustych serwerach osoby które grają i są na tyle zainteresowane raidowaniem by nauczyć się taktyk na mythica i wipować kilka nocy w tygodniu. Takich osób jest coraz mniej właśnie przez usuwanie skili, talentów, i upraszczanei rozgrywki. Poza tym im się też nudzi zdobywanie słabych nagród które nijak nie odzwierciedlają ich zaangażowania w daną rzecz.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Dla mnie zabicie bosa pierwszy raz jest nagrodą, ale zabijanie go raz, po raz i wipowanie(sorry nie jestem z Paragonu) kolejne razy mnie boli. Innych też bo jest to frustrujące że giniesz na czymś co zabiłeś. Na moim main realmie jest bardzo mało graczy z którymi można grac pve na wysokim poziomie. Oczywiście mógłbym się przenieść na zapchany silvermoon, ale co z resztą moich przyjaciół z którymi spędziłem wiele lat i jestem naprawdę zżyty? W tym roku do mojej gildii dołączyło tylko 3 graczy z czego obecnie tylko 1 jest aktywny. Tak wygląda granie w gildiach na serwerach o małym zaludnieniu.

Mówiąc o słabych nagrodach miałem na myśli braki w mountach, petach, za reputacje tudzież zrobienie całego raidu z achievmentami. Przykładem jest hipopotam za apexisy i gold, czy dzik za raidera.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Wiesz odnośnie WoD-a to np. w Pandarii robiłem reputacje dowiadując się o społeczności dla której pracuje, poznając ich od każdej strony (klaxxi, mieszkańcy valley of four wind, jeźdźcy serpentów). A teraz mam do wyboru tylko grind. Nie mam jak poznać historii draenoru i frakcji z nim związanych bo nie ma żadnych questów nic, kompletna pustka. Spędzając czas na żmudnych daily czułem że otrzymuję nagrodę w postaci polepszenia relacji z frakcją i poznaniu jej jednocześnie przywiązując się do niektórych z jej członków. Dlatego do dziś uwielbiam Lorewalkera Cho.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Ja bym chciał więcej eventów pvp w draenorze, jakieś odbijanie wierz jak w hellfire czy strefa z maszynami jak za czasów wotkl. I jako gracz pve byłbym wtedy spełniony. A co do PvE to wrócić do starego systemu nagród jak Badge of justice albo valor pointy. Bo teraz dostajemy "aż" 50 garrison resorce....
Idź do strony: 1, 2, 3 ... 8