WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

NecroMac

Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6
permalink „Diablo III” wysłany:
Temahemm napisał :
Diablu na konsole ...
Osobiście bardzo mi się podoba 4 osobowy coop na jednej konsoli. Są jakieś szanse by wprowadzili taką możliwość w wersji pc?
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
GzPet napisał :
Powitanie nietrafione, bo w "świat kolekcjonerskich gier karcianych" byłem mocno zaangażowany przez kilka długich lat i wiem co to znaczy mieć deck za kilka tysięcy złotych. Jest zasadnicza różnica: turnieje, na które jeździło się po praktycznie całej Polsce i zabijacz 15-20 minut czasu 2 razy dziennie. Od tego drugiego miałem inne oczekiwania. Niestety najwyraźniej nie zostaną one spełnione.

Jakim cudem mogłeś być "Mocno zaangażowany przez kilka długich lat" i nie rozumieć że deckiem z startera nie pokonasz wyjadaczy. Może jedynie w magicu kiedy twój przeciwnik ma cholernego pecha i nie ma landów przez 20 kolejek z rzędu.

Chyba że jesteś jednym z tych którzy zaczęli swoją przygodę z karciankami właśnie od kupna decka za kilka tysięcy.

Arena jest idealnym modem dla osób które mają małą kolekcje, gdyż tam ilość kart które posiadasz nie ma znaczenia. dostajesz 3 karty z których masz wybrac i tworzysz swój deck. Wszystko zależy od szczęścia/Umiejętności gracza, a nie od zasobności portfela.

Drafty są świetne, szczególnie kiedy nie kosztują ~40zł co event.
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Uważam że Heartstone jest o wiele lepszy od Duels Głównie z powodu Draft systemu. Dodatkowo bardzo miłym pomysłem jest disechantowanie kart aby zamienić je na dusty, a za te dusty możesz kupic te karty których ci brakuje. Niby w DoC jest to Inferno, ale tam musisz poświęcić 5 rare kart aby zdobyć jednego commona... W Heartstone wygląda to normalniej, ktoś z dostępem do bety może podać ile dane karty kosztują w dustach?
Dzięki temu systemowi nawet jeśli dostaniesz tone kart dla klas którymi nie grasz, albo karty które już masz, możesz je zamienić na dokładnie te karty których ci potrzeba i nie musisz całkowicie polegać na szczęściu z boosterów.


BTW. Czy wszyscy napaleni na Heartstone'a zdają sobie sprawę że farmowanie kart za gold w beta wersji heartstone nie ma sensu? Wiecie, blizz zwraca jedynie gold za wydane $ a nie boostery kupione za zdobytego golda/karty z dustow.
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
dan14nr napisał :
W Duelu też wprowadzają coś podobnego (Ołtarz Życzeń albo podobnie). W Duela przegrałem dziesiątki (jak nie setkę) godzin, mam wygrane paręset pojedynków (500+) a rozegranych gier koło 700 łącznie. Poza tym grałem w papierowego Yu-Gi-Oh! (całkiem fajne swoją drogą) i od karcianki trochę oczekuję. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.
Nie waż mi się porównywać disenchantowania kart do tego cholernego Infernal pit(Ołtarz Życzeń, czy jak mu tam w polskiej wersji) z DoC'a . W każdym razie W DoC'u nie dość że wybór karty(jednej co 12 godzin) z Inferno jest kompletnie losowy, to poza tym musisz poświęcić cholernie dużo kart aby dostać cokolwiek. 5 rarów za 1 uncommona?! defuc? a jeśli się zdarzy że akurat jest on foliowany to o 10 wiecej!
permalink „Anime” wysłany:
A widziałeś Hellsing Ultimate?

Sezon jesienny ciekawie się zapowiada:

Kyousougiga - Z OVki wydaje się bardzo dziwnym, ale bogatym i ciekawym światem, więc sądze że warto.

Log Horizon - anime z cyklku Game'erzy uwięzieni w wirtualnym świecie.Fajnie bo ostatnio nie było żadnego anime z settingiem w wirtualnym świecie .
Zanim zaczniecie krzyczeć że to ripoff, Light novel powstało na długo przed sukcesem tej-pewnej-gry, a jego autorem jest osoba odpowiedzialna za stworzenie "Maoyuu Maou Yuusha". Jak dla mnie warte dania szansy. Może wyjdzie lepiej niż pewne anime, które miało zenit doskonałości w połowie sezonu, ale zdecydowało że idelnym pomysłem będzie skoczyć do bagna i porzucić to co ludzie w nim uwielbili.

Magi: The Labyrinth of Magic 2 - Obowiązek !!

Arpeggio of Blue Steel: Ars Nova - Czytuje Mange, jest świetna. Opis w skrócie, bezzałogowe okręty wojenne, niewiadomego pochodzenia, wyposażone w nieznaną technologie opanowały wszelkie oceany i teraz ludzkość ma problem. Have fun!

Pupa - Widziałem kilka chapterów mangi tego... i powiem szczerzę że jest to ostro zryte. Aż dziw że robią z tego anime. Definitywnie nie dla ludzi o słabych nerwach, odruchach wymiotnych itp. choć to w dużej mierze zależy od tego co zaserwują nam animatorzy.

Z filmów:
Code Geass: Akito the Exiled 2 - Wiiiiiiiiiiii-u aż łezka się w oku zakręciła.
Madoka 3: czy to ta cześć ma być niby inna?
Kara no Kyoukai: - Kiedyś musze dokończyć oglądanie tej serii...

Z OVA:
Seitokai Yakuindomo OVA - Obowiązkowo! Doskonała komedia!
Miyakawa-ke no Kuufuku - sukcesor Lucky Star. Obowiązkowo!
Ansatsu Kyoushitsu - Pewnie ma być to reklamówka mangi(całkiem zabawnej swoją drogą). Do obejrzenia.
Monogatari - No Cholera jasna gdzie Kizumonogatari?!
Fate/kaleid liner Prisma☆Illya - Fate/Zero, Carnival Fantasm, Hill of Swords, oraz Sword Dancer całkowicie mi zawróciły w głowie i przekonały do Type-moona, oraz postaci które kreują. Sadly, Mahou Shoujo Illya Magica jest lepsze od Fate/Stay Night... Ufotable PLX buff FSN!
Pokemon: The Origin - Z czystej niczym nie zmąconej ciekawości. Ah te czasy gdy na kompie zagrywało się w emulatora GBC i Pokemon Yellow...

Source:
LINK
permalink „Anime” wysłany:
Fate/Zero i Baccano! skoro już mamy się przekrzykiwać.
Z mangi : Übel Blatt i Gate: Thus the JSDF Fought There
permalink „Anime” wysłany:
żeście się uwzięli na tą Bayonette kiedy tyle innych ciekawszych anime jest.
permalink „Anime” wysłany:
Widziałeś Attack On Titan?
Danganronpa również warte uwagi, szczególnie jeśli lubisz zagadki detektywistyczne to można zatrzymać anime tuż przed "sądem" i samemu próbować zgadnąć kto był osobą odpowiedzialną (wszystkie wskazówki są możliwe do znalezienia dla spostrzegawczego widza)

No i oczywiście The World God Only Know sezon 3 ! (ale i tak mam im za złe skipnięcie Yui Arc ...)

Jest też Railgun sezon 2
Spoiler (pokażukryj)
http://4.bp.blogspot.com/-omJUKUHMUn8/UZqV7uaUDLI/AAAAAAAAi8w/DBwrSwZZ9ZA/s1600/079.png

Yup Misaka Clone arc oczami Mikoto. Doskonałe przedstawienie. Niestety po 16 odcinku, wzorem sezonu 1, zaczynają się fillery.
permalink „Anime” wysłany:
leauheoflehendas napisał :
a no i z mang jeszcze noblesse bylo nawet fajne
Osobiście Noblessa lubiałem, ale każda z walk jest identyczna. Mniej OP bohaterowowie są pokonywani potem pojawia się Rai lub Frankenstein i masakrują przeciwnika... Po 3cim razie mi się znudziło.

Zato polecam Tower of God ( LINK ) Tona ciekawych bohaterów, niesamowite zwroty akcji i doskonale zrealizowane walki.
w mailu od blizza dotyczącym tej promocji pisze:
aby odebrać darmowy czas gry. Nie zwlekaj – promocja kończy się 21 października 2013.
wiec jest jeszcze czas
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
witheltz napisał :
sorry ale to co gadacie niema sensu AOE i giną dodajcie do tego spell power a ich buff nie jest na tyle silny
LINK
LINK
LINK

Te trzy karty są powodem dla którego murlocki mają bardzo dobrą przezywalność i odporność przeciw AoE.
Coldlight seer wystarczy by twoje murlocki mogły przeżyć większość AoE (takich jak blizzard bijących za 2), a są przecież jeszcze blood impy, są wręcz idealne dla takiego decku.


permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
witheltz napisał :
no albo nie zdążą się zbuffować
a i gadałem z osobą która zna sie i potwierdza to co mówie
a logika one padną bo są słabe

to jest tak zwane "ryzyko zawodowe".
Murlocki to typowy rush, jeśli do tej 7 tury (Flamestrike/Twisting Nether) nie zabijesz przeciwnika, twoje szanse na win maleją drastycznie.

Dla porównania decki w których Win Condition są legendary jak Ysera/Deathwing mają ryzyko w postaci:
a: Rush, zabiją cię zanim rzucisz go.
b: Twój Win Cond dostanie twardym removalem, albo silencem w pysk.

Również proszę cię, zamiast cytować bez zrozumienia jakąś "osobę która się zna", podawaj konkretne argumenty. Ja też mogę wymyślić sobie, kolegę mistrza polski w Heartstone'a który na 1000% istnieje i potwierdza wszytko co mówię. Ale co z tego? W jaki sposób wzbogacasz tą dyskusję powołując się na jego autorytet?
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Dobry gracz Murlockami nie powinien ci pozwolić utrzymać spell power na stole. w takim wypadku najwcześniej można zkombić kobolta + arcane explosion za 2 dmg w 4tej turze (trzeciej), lub cone of cold w 5tej.
Ofc nie zmienia to faktu że mag, jest swoistą kontrą na murlocki:
Cone of cold moze i nie zabije przeciwnika, ale zatrzyma groźnie stwory na ture, to samo frost nova, dając ci turę bez ataku murlocków.
Przed blizzardem uchroni murlocki tylko bonus to hp, oraz daje ci spokojną następną ture, nawet jeśli przezyją. Zbliżając cię do flame Strike'a.
Sorcerer's Apprentice pozwala ci na turn 3 arcane explosion z koboldem.
Arcane Missiles może łatwo ściągnąć początkowe murlocki kiedy mają jeszcze 1 hp.
Arcane explosion zawsze można użyć by ściągnąć
Ale przedewszystkim HERO power, ściągasz większość murlocków zanim się zbuffną.
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Ludek napisał :
Całość opiera się na fakcie, że do bajerów związanych z zakupem biletu na Blizzcon dołączone są jakieś karty do Heartstona, a co by miały one dać potencjalnym kupcom jeśli by nie mieli dostępu bo nie mają klucza...

Ofc całość to tylko teoria.

Najgłupsza teoria na świecie. Przecież blizzard może wraz z tym kodem dać po prostu dostęp do bety.
Eliska napisał :
Problem w tym, że ten cały Mythic to obecny Heroic i gildie które już złozyly sklad pod Heroici dzisiejsze i zgrały się będą teraz zmuszone robić fuzje i rekrutacje co jest całkowicie nie fair.

Sądzę natomiast, że blizz przed tą decyzją zapewne rozmawiał z Top gildiami na ten temat.

Pozatym wszystko moze sie zmienic, bo ludzie beda plakac i lamentowac wiec spokojna glowa :)


Moim zdaniem pomysł nie trafiony, ale gdyby Mythic był czymś jeszcze trudniejszym niż Heroic to wtedy bym zgodził się na te 20, a takto Normal który juz byl łatwy bedzie teraz jako Heroic to akurat śmiechu warte jest :)


Ludzie dawali rade zbierać 40 ogarnientych ludzi w Vanilli by robić Naxxa? Dawali
Ludzie dawali rade zbierać 25 ogarnientych ludzi w tBC by robić BT/MH/Sunwell? Dawali
Ludzie dawali rade zbierać 25 ogarnientych ludzi w WotLK by robić HC 25 ICC? Dawali

Jak ktoś chce robić Mythici to musi dostosowywać się do gry, a nie na odwrót.

Do tego już mówicie jakbyście doskonale wiedzieli jakie i jak trudne bossy będą w pierwszym tierze WoD'a. Ogarnijcie się ludzie. informacji o raidach nie ma wieć nie macie podstaw by gadać jak łatwe będą normale/heroici czy Mythicale.
@Shirai Proszę odpowiedz mi na jedno pytanie:

Czy dla ciebie Heroic jest poziomem trudności który powinien być dostosowywany do graczy, Czy gracze powinni dostosowywać się do heroiców?

Aktualnie to ty brzmisz jak osoba z LFRa której nie podoba się to, że musi trosze się więcej pomęczyć aby zrobić te heroici. Czyż nie na tym polega cały koncept raidów heroicznych?
Poprzez pokonywanie bossów na heroicznym poziomie trudności pokazujesz że jesteś lepszy od tych tzw. "casuali". Że poświęcasz grze więcej niż pierwszy lepszy lfr hero.

Z momentem gdy wymagasz od blizza by to on dostosował Mythical raidy do TWOJEJ wygody, momentalnie wyrównujesz się z każdym lfr hero który whinuje na to że boss za trudny, że potrzeba wiecej lootu, że raidy za łatwe.

Heroiców to przywilej, nie prawo. Coś ci nie pasuje, patrz normale!
Co do wojny 10hc vs 25hc, problem głównie polega na tym iż na różnych poziomach trudności dane encountery są to na tej trudnejsze, to na tamtej, a skoro łatwiej ogarnać mniej osób to częściej wybiera się 10hc(mniejsza szansa że komuś brakinie prądu, czy się nie pojawi). Jak będzie wiadomo że 20 osób to optymalna liczba, ludzie się znajdą by raidować.

Nie przecze że wiele się zmieni w wielu gildiach, ale czy nie uważacie że czasem taka dynamika jest potrzeba?
@Shirai Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

4 tankow 8 healerów?
Wiesz że coś takiego jak dual spec istnieje. Poza tym nowy dodatek, reset wszystkiego, jest okazja by zmienić swój main spec.
A nie uważasz że może jesteś po prostu zbyt przywiązany do aktualnego sposobu raidowania na 10hc?

Aktualnie nie ma dużej potrzeby by zbierać 20 osób na hc, jak sie niema tankow i healerow, to nie ma potrzeby na 10 osób na rezerwie.
Shirai napisał :
NecroMac napisał :
A nie uważasz że może jesteś po prostu zbyt przywiązany do aktualnego sposobu raidowania na 10hc?

Aktualnie nie ma dużej potrzeby by zbierać 20 osób na hc, jak sie niema tankow i healerow, to nie ma potrzeby na 10 osób na rezerwie.

Znam wiele osób z różnych gildii 10m, które mają dobry progres i chyba jednogłośnie mówią że 20stki, sprawią że przestają grać. Uważasz, że to jest dobre? Zbieranie nowych graczy do gildii to syzyfowa praca, dziś koleś gra, jutro boli go pupa i już nie gra. Tak to wygląda.

Jeśli patrzysz na to jako osoba nie raidująca w 10tach o progresie na chwile obecną powiedzmy 8hc+ to nie rozumiesz jak trudne jest pozyskiwanie ludzi.

Więc powtarzam po raz któryś, nie da się z wszystkich 10m gildii zrobić 20m w pół dodatku. To jest niemożliwe...
To jest jak najbardziej poprawna obawa.

Ale spójrz na to z perspektywy nowego dodatku, a nie aktualnego stanu gry. Wszystkie gildie 10hc mają ten sam problem, za mało ludzi. Wszyscy będą dobierać ludzi aby uzupełnić swoje składy.

Niektóre gildie zostaną wchłonięte, inne przetrwają. Taka jest rzeczywistość i póki blizzard nie zdecyduje inaczej jest to nieuniknione.

Zalety jednej ilości graczy na najwyższym poziomie trudności to:
Mythic would have taken more resources to maintain the 10 and 25 structures for the top 1% of players, so the decision to fix the size at 20 was made in order to focus more on raid design and less on balancing two sizes.
Co pozwoli na lepiej zrobione walki, które nie będą to na 10 to na 25 łatwiejsze/trudniejsze.
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6