WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

kuturin

Idź do strony: 1 ... 15, 16, 17, 18, 19 ... 23
permalink „Nowa klasa !” wysłany:
Nazwa: Necromancer
Dostepne dla ras:
Horda:Orc, Troll, Undead, Blood Elf
Alliance:Human, Dwarf, Gnome
Typ itemów: Cloth
Spece:
Nazwa speca: Summoner
Rola: DPS
Statystyka główna: INT
Spec ten to typowy nekromanta z innych gier. Opiera się na przyzywaniu różnego typu undeadów by walczyły za niego, zadanie necromancera w tym specu to bufowanie minionow.

Nazwa speca: Sacreficer
Rola: Healer
Statystyka główna: INT
Sposób w jaki leczy ten spec jest dość specyficzny. Przyzywa miniony które biegną do danego sojusznika a następnie leczą samemu ginąc, Gdy one giną zadają także obrażenia Necromancerowi więc musi on przy okazji leczyć siebie zaklęciami które działają tylko na niego.

Nazwa speca: Death walker
Rola: Tank
Statystyka główna: INT
Kolejny specyficzny spec. Necromancer zmienia się na pewien czas w nieumarłego. Gdy jest już w nowej formie dostaje "pasek" zgnilizny, jest on równy jego życiu oraz zwiększany przez intelect. Każde obrażenie zmniejsza ten pasek. Gdy dojdzie do 0 forma schodzi co równa się zerową szansą na obronę przed atakiem bossa. Każdy otrzymany heal Necromancer może zamienić na zgniliznę i doładować swój pasek dzięki czemu się utrzymuje się w formie.
permalink „Nowa klasa !” wysłany:
Mówicie że mechanik nie pasuje to co powiecie na takiego Tinkera czyli coś co istniało w warcrafcie

Nazwa: Tinker
Dostepne dla ras:
Horda: Goblin, Blood Elf, Orc
Alliance: Gnom, Dwarf, Draenei
Typ itemów: Mail
Tinker za użyciem spella zakładałby na siebie odpowiedni "plecak" (coś na plecach z silnikiem i 3 rabionami) w zależności od speca
Spece:
Nazwa speca: Protector
Rola: Tank
Statystyka główna: STR
Tinker używa tarczy i broni jednoręcznej a ramiona plecaka posiadają 3 repliki tej samej tarczy. Posiada energie ale spelle ma podobne do warriora i dk (wykorzystywanie tarcz itp)

Nazwa speca: Saper
Rola: DPS
Statystyka główna: INT
Tinker używa stafa lub one handa i offhanda. Ramiona trzymają: dynamit, rakiete i bombę. Tinker używa różnego rodzaju ładunkow wybuchowych.

Nazwa speca: rifler
Rola: DPS
Statystyka główna: agi
Tinker używa strzelb. Ramiona trzymają repliki jego broni. Podobny do huntera w marksmanie ale jego spele opierają się na nabojach.

Nazwa speca: Steam warrior
Rola: DPS
Statystyka główna: STR
Używa broni jednoręcznych. Ramiona trzymają 2 repliki mainhanda i 1 offhanda. Ten spec jest połączeniem fury warriora i rogala. Trzyma się z tyłu bossa i leje przeciwnika.
permalink „Tabard rep.” wysłany:
orgrimar/stormwind gdyż max repa zmniejsza koszty zakupów w tym mieście a tam kupuje się latanie
permalink „Ulubione cytaty” wysłany:
Szoszu napisał :
Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie.
Friedrich Nietzsche
Spoglądanie w otchłań mam za zupełny idiotyzm. Na świecie jest mnóstwo rzeczy o wiele bardziej godnych tego, by w nie spoglądać.
Jaskier
Jest też kilka błędów jeśli chodzi o mounty
Kolejny smok . Tym razem niebieski. Moim zdaniem idealny latający wierzchowiec dla magów . Zdobycie go to bułka z masłem. Na końcu dungeona o nazwie The Oculus ( tylko na wersji Heroicznej ) może wylecieć z worka ze skrzynki na końcu . Jest 2 % szansy że go zdobędziesz . Życzę powodzenia i do roboty .
Z Oculusa nie dropi od końca wotlka, teraz trzeba iść na Malygosa

Dostojny smok zagubiony w czasie. Jeździec który go dosiada na pewno przyciągnie uwagę nie jednej damy. Jak go zdobyć ? Proste ! Wystarczy polować na niego w Storm Peaks gdzie lata sobie jego replika . Po zabiciu wylatuje nam właśnie taki smoczek . Jedyny problem jest taki że po zabiciu jego resp trwa 24 - 245 h około ;p.
Inny jest jego respawn, jeśli dobrze kojarzę to 6-12h

Kolejny niedźwiedź ;p. Tym razem czarny. Można go dostać za achiv za zabicie wszystkich bossów hordy / przymierza . Łatwe ? Dostępny jest chyba tylko na dodatku WOTLK nie wiem czy dalej też działa ;p.
Czy to jest fanpage dla privów czy jak? A poza tym achiv jest dalej
permalink „problem z wejsciem do gry” wysłany:
Nie wiem czym to jest spowodowane, ale nie tylko ty masz taki problem, u mnie w gildii też się to dzieje, wiec to najprawdopodobniej wina blizza
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
oj tam oj tam, zapomniałeś o faceless manipulatorze i bufach na świetlistej istocie (zapomnialem nazwy tej kary po angielsku), albo na zmianie heala w dmg dzięki np shadowformie (której nie mam a żałuje)
Idź do strony: 1 ... 15, 16, 17, 18, 19 ... 23