WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 44, 45, 46, 47, 48 ... 117
permalink „Trinket i jego przydatność” wysłany:
Tak, zamień je - rozważasz sytuację wymiany ciulowego trinketa z inżynierii na najlepszy możliwy trinket dla shadow priesta (w wersji LFR) - obecnie nie ma lepszego trinketa niż Immerseusowy (no chyba, że ten sam trink w wersji flex/normal/hc)
permalink „Końcowy boss w WoD” wysłany:
1. Illidan dostał swoje oczka i przeklętą opaskę od Sargerasa
2. Illidan zjadł spaczoną przez demonów czaszkę Gul'dana
3. Prawie zjadł oko avatara Sargerasa
permalink „Końcowy boss w WoD” wysłany:
Nie żeby Demonology Lock miał Glyph of the Demon Hunting będący jego... pseudo tank speciem - i tak właśnie sobie demon huntera w WoWie wyobrażam, jako czwarty, tankowski spec locka - wiecie wykorzystuje swoją wiedzę nt demonów by je tropić / korzystać z ich esencji i sobie tankuje przy okazji bo tankowanie najlepsza rola w tej grze... aż bym wrócił do swojego loczka, którego po 6 latach odstawiłem wraz z premierą pandów
permalink „Końcowy boss w WoD” wysłany:
mamy Demon Huntera jako heroic class.
Blizz mówił wiele razy, między innymi na poprzednim Blizzconie, że idea heroicznych klas nie wypaliła i nie zamierzają jej kontynuować
permalink „Końcowy boss w WoD” wysłany:
Ja za to nie mogę doczekać do dodatku o Emerald Dream
Blizz powiedział w jednym z wywiadów, że Emerald Dream był planowany, jednak po dłuższej burzy mózgów doszli do wniosku, że to za mała / różnorodna zarówno fabularnie jak i settingowo kraina i bardziej widzą ją sobie jako jakiś raid lub zonę

Co do settingów się nie zgodzę, ale fabularnie tak - potencjał fabularny Emerald Dreamu został już prawie całkiem wykorzystany w książce "Stormrage" - tam naprawdę nie ma nic aż tak ciekawego poza widoczkami...
permalink „Gierczymy! ” wysłany:
2k Games to te kobiece - Lilith, Angel, Patricia Tannis, Tiny Tina, Moxxy, reszty nie da się słuchać.
Zapomniałeś o Ellie
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Biorąc pod uwagę, że w Draenorze mamy 2 HS - zwykły i ten do Garnizonu (który ni ma nawet CD na użycie i możecie nim spamować ile chcecie) nie widzę problemu by ustawić sobie zwykły w Org/SW i sobie skakać między Garnizonem, a stolicą gdy potrzebny jest AH... poza tym, w Garnizonie da się zbudować portale do każdej lokacji w Draenorze takoż tym bardziej nie widzę problemu
Na oqueue marna szansa na wejście jako DPS z 518 - oni tam chcą czystych, szybkich runów (jak w sumie każdy pug) - najlepiej znajdź sobie jakąś każualową gildię
permalink „Końcowy boss w WoD” wysłany:
Następną klasą najpewniej będzie rdps używający kusz/łuków/pistoletów jako, że mieliśmy dwóch meleesków już, i na 11 obecnych klas, tylko jedna używa wspomnianych broni (+ na chwilę obecną mamy 5 tanków, 5 heali i tylko 4 czystych dpsów)
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
nabitymi na pale czlonkami przymierze ;)
Przypominam, że oficjalnie Czwarta Wojna skończyła się rok temu i panuje pokój
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Jak Ashran właściwie funkcjonuje ? Tam też jest pokój ?
Fabularnie nasze postacie nie są związane z żadną ze stron, temu za Thralla radośnie się wyżynały na battlegroundach etc
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Jak to nie jesteśmy związani z żadną ze stron? Na podstawie czego taki wniosek? Skoro wybieramy postać w menu z ras Hordy lub Przymiera, przebywamy w ich miastach, wykonujemy achivementy "For The Horde" czy nawet walczymy na tych BG po danej stronie z tą drugą wrogą frakcją to sorry ale nie rozumiem?
Uproszczenie mechaniczne by Blizzard nie babrał się z neutralne/przenikające frakcje... musicie pamiętać, że fabuła =/= mechanika gry (a napisałem, że odnoszę się do fabuły). Nasze postacie zwane fabularnie "czempionami" są kompletnie neutralne i gdyby nie ograniczenia mechaniką gry, moglibyśmy służyć nawet karaluchom w Blackrock Temple - jest to jedna z podstaw fabuły tej gry...

Inny przykład fabuły =/= mechanice - fabularnie nie istnieją: trolle druidy/priesty, taureni paladyni/priesty czy gnomy priesty
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Totalnie się z Tobą nie zgadzam.
Wiesz... ze mną się możesz nie zgadzać, ale takie jest stanowisko twórców fabuły WoWa, nie tylko moje :D

To nie teoria, tylko oficjalne stwierdzenie Blizzarda z jednego Q&A i guidebooka - fabularnie postacie graczy tzw "czempioni" są w pełni neutralni, wrzuceni do jednego wspólnego neutralnego worka aby była możliwa ciągłość fabularna oraz przyczynowo-skutkowa w historii świata, gdzie 6 milionów ludzi wykonuje ten sam quest przez co Farmer w Goldshire przyczynia się do masowej ekstynkcji wilków czy innych dzików etc

Chcesz jeszcze ciekawostkę? Fabularnie żadna z naszych postaci tak naprawdę nie istnieje, istnieją tylko właśnie bezosobowi czempioni, neutralni najemnicy służący komu się im podoba - jest to zabieg konieczny dla fabuły, gdyż w WoWie jest ona globalna, w odróżnieniu od fabuły indywidualnej znanej z singlowych rpg czy GW2 i ToR

Ludzie to się chyba nigdy nie nauczą, że lore mówi jedno, a mechanika gry drugie, gdyż nie da się przenieść w pełni fabuły całego uniwersum do jednego medium tak by stanowiło wspólną całość. (temu zawsze zaznaczam gdy mówię o czymś w odniesieniu do fabuły, a kiedy w odniesieniu do mechaniki)

Draenei są częścią swojej społeczności i kultywują swoje zasady i tradycje i tak np. nie ma draenei warlocka
Są, ba nawet w WoD w Auchindoun walczymy z sektą Draenei, która nawróciła się na nauki Sargerasa już na Draenorze :D
permalink „Końcowy boss w WoD” wysłany:
Blizz nigdy sobie nie ustalał jakiś zasad że raz zrobi melasa raz to a potem to.
W WoWie może nie, ale w takim Diablo już tak gdzie Krzyżowiec został wprowadzony w dużej mierze dlatego, że była tylko jedna klasa STR, gdy INT/AGI były dwie

Poza tym im więcej klas tym większy balans jest wymagany co widać już w WoDowym systemie zmiany statów na itemach wraz ze zmianą speca, przez co eliminuje się problem z dropem spirit plate dla raidów, które nie mają palka heala
permalink „Końcowy boss w WoD” wysłany:
I nie zapominajmy, że z Nagami związane jest też Undermine - właściwie "królestwo" Goblinów
Idź do strony: 1 ... 44, 45, 46, 47, 48 ... 117