Undermine znajduje się na wyspie położonej gdzieś między Pandarią, a MaelstromemKiedyś nikt prawie nie wiedział o pandari i myśleli iż jest tam królestwo goblinów
|
|
„Trinket i jego przydatność”
wysłany:
Tak, zamień je - rozważasz sytuację wymiany ciulowego trinketa z inżynierii na najlepszy możliwy trinket dla shadow priesta (w wersji LFR) - obecnie nie ma lepszego trinketa niż Immerseusowy (no chyba, że ten sam trink w wersji flex/normal/hc)
|
|
„Końcowy boss w WoD”
wysłany:
1. Illidan dostał swoje oczka i przeklętą opaskę od Sargerasa
2. Illidan zjadł spaczoną przez demonów czaszkę Gul'dana 3. Prawie zjadł oko avatara Sargerasa |
|
„Trinket i jego przydatność”
wysłany:
http://askmrrobot.com - pobaw się z tą stroną
|
|
„Los Arioka w WoD”
wysłany:
W tytule masz spoiler tak czy siak
|
|
„Końcowy boss w WoD”
wysłany:
Nie żeby Demonology Lock miał Glyph of the Demon Hunting będący jego... pseudo tank speciem - i tak właśnie sobie demon huntera w WoWie wyobrażam, jako czwarty, tankowski spec locka - wiecie wykorzystuje swoją wiedzę nt demonów by je tropić / korzystać z ich esencji i sobie tankuje przy okazji bo tankowanie najlepsza rola w tej grze... aż bym wrócił do swojego loczka, którego po 6 latach odstawiłem wraz z premierą pandów
|
|
„Końcowy boss w WoD”
wysłany:
Blizz mówił wiele razy, między innymi na poprzednim Blizzconie, że idea heroicznych klas nie wypaliła i nie zamierzają jej kontynuować |
|
„Końcowy boss w WoD”
wysłany:
Blizz powiedział w jednym z wywiadów, że Emerald Dream był planowany, jednak po dłuższej burzy mózgów doszli do wniosku, że to za mała / różnorodna zarówno fabularnie jak i settingowo kraina i bardziej widzą ją sobie jako jakiś raid lub zonę Co do settingów się nie zgodzę, ale fabularnie tak - potencjał fabularny Emerald Dreamu został już prawie całkiem wykorzystany w książce "Stormrage" - tam naprawdę nie ma nic aż tak ciekawego poza widoczkami... |
|
„Gierczymy! ”
wysłany:
Zapomniałeś o Ellie |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Biorąc pod uwagę, że w Draenorze mamy 2 HS - zwykły i ten do Garnizonu (który ni ma nawet CD na użycie i możecie nim spamować ile chcecie) nie widzę problemu by ustawić sobie zwykły w Org/SW i sobie skakać między Garnizonem, a stolicą gdy potrzebny jest AH... poza tym, w Garnizonie da się zbudować portale do każdej lokacji w Draenorze takoż tym bardziej nie widzę problemu
|
|
Na oqueue marna szansa na wejście jako DPS z 518 - oni tam chcą czystych, szybkich runów (jak w sumie każdy pug) - najlepiej znajdź sobie jakąś każualową gildię
|
|
„Końcowy boss w WoD”
wysłany:
Następną klasą najpewniej będzie rdps używający kusz/łuków/pistoletów jako, że mieliśmy dwóch meleesków już, i na 11 obecnych klas, tylko jedna używa wspomnianych broni (+ na chwilę obecną mamy 5 tanków, 5 heali i tylko 4 czystych dpsów)
|
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Przypominam, że oficjalnie Czwarta Wojna skończyła się rok temu i panuje pokój |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Fabularnie nasze postacie nie są związane z żadną ze stron, temu za Thralla radośnie się wyżynały na battlegroundach etc |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Uproszczenie mechaniczne by Blizzard nie babrał się z neutralne/przenikające frakcje... musicie pamiętać, że fabuła =/= mechanika gry (a napisałem, że odnoszę się do fabuły). Nasze postacie zwane fabularnie "czempionami" są kompletnie neutralne i gdyby nie ograniczenia mechaniką gry, moglibyśmy służyć nawet karaluchom w Blackrock Temple - jest to jedna z podstaw fabuły tej gry... Inny przykład fabuły =/= mechanice - fabularnie nie istnieją: trolle druidy/priesty, taureni paladyni/priesty czy gnomy priesty |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Wiesz... ze mną się możesz nie zgadzać, ale takie jest stanowisko twórców fabuły WoWa, nie tylko moje :D To nie teoria, tylko oficjalne stwierdzenie Blizzarda z jednego Q&A i guidebooka - fabularnie postacie graczy tzw "czempioni" są w pełni neutralni, wrzuceni do jednego wspólnego neutralnego worka aby była możliwa ciągłość fabularna oraz przyczynowo-skutkowa w historii świata, gdzie 6 milionów ludzi wykonuje ten sam quest przez co Farmer w Goldshire przyczynia się do masowej ekstynkcji wilków czy innych dzików etc Chcesz jeszcze ciekawostkę? Fabularnie żadna z naszych postaci tak naprawdę nie istnieje, istnieją tylko właśnie bezosobowi czempioni, neutralni najemnicy służący komu się im podoba - jest to zabieg konieczny dla fabuły, gdyż w WoWie jest ona globalna, w odróżnieniu od fabuły indywidualnej znanej z singlowych rpg czy GW2 i ToR Ludzie to się chyba nigdy nie nauczą, że lore mówi jedno, a mechanika gry drugie, gdyż nie da się przenieść w pełni fabuły całego uniwersum do jednego medium tak by stanowiło wspólną całość. (temu zawsze zaznaczam gdy mówię o czymś w odniesieniu do fabuły, a kiedy w odniesieniu do mechaniki) Są, ba nawet w WoD w Auchindoun walczymy z sektą Draenei, która nawróciła się na nauki Sargerasa już na Draenorze :D |
|
„Końcowy boss w WoD”
wysłany:
W WoWie może nie, ale w takim Diablo już tak gdzie Krzyżowiec został wprowadzony w dużej mierze dlatego, że była tylko jedna klasa STR, gdy INT/AGI były dwie Poza tym im więcej klas tym większy balans jest wymagany co widać już w WoDowym systemie zmiany statów na itemach wraz ze zmianą speca, przez co eliminuje się problem z dropem spirit plate dla raidów, które nie mają palka heala |
|
„Końcowy boss w WoD”
wysłany:
I nie zapominajmy, że z Nagami związane jest też Undermine - właściwie "królestwo" Goblinów
|
|
„Reputacja emperor shaohao”
wysłany:
Bić yaungole na Timeless Isle
|
|
„Reputacja emperor shaohao”
wysłany:
Takie płonące krowy na północy
|