WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Quass

Idź do strony: 1 ... 30, 31, 32, 33, 34 ... 53
http://i.imgur.com/rFmFlSP.jpg
https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/page_media/U6MJITSGPOO81402093138183.png

Przed dramatycznym upadkiem Gul'dana, dwóch wędrowców przybywa na Draenor: Garrosh Hellscream, obalony wódz Hordy oraz Kairozdormu, spiżowy smok, którego motywacje są otoczone obłokiem tajemnicy. Czy ich działania na Draenorze postawią żyjące rasy Azeroth przed śmiertelnym niebezpieczeństwem?



https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/page_media/U6MJITSGPOO81402093138183.png

Przypominam, że jest to pierwsze tego typu tłumaczenie z mojej strony, także jeśli znajdziecie jakieś błędy, niedociągnięcia, albo cały przekład będzie kompletnie zrąbany, to nie linczujcie mnie za bardzo. Jednak wszystkie opinie/sugestie/hejty są mile widziane.

Starałem się nie tłumaczyć zbyt wiele nazw własnych, właściwie ograniczyłem się głównie do nazw klanów. Jak ktoś woli wersję z Piekłoryczem, Rzezimiotem, etc, to śmiało pisać.

No, także miłego (mam nadzieję) czytania!
Q.
W MoPie nienawidziłem 2 ostatnich krain, a w WoD wydaje mi się, że wszystkie są świetne Serio, każda z nich ma jakiś unikalny styl, historię, każda kończy się świetnym cinematikiem i każda wygląda genialnie.

Z najlepszą waham się pomiędzy Shadowmoon Valley i Nagrandem, ale to już zobaczymy po premierze.
Jeśli zależy ci na np. achievementach z questów, to możesz zostać. W innym przypadku nie ma powodu żeby nie iść do Northrend Zresztą stare questy można zrobić zawsze.
Post Bashioka z oficjalnego forum. Tłumaczyłem na szybko, także pardon za jakiekolwiek błędy.

Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem Warlords of Draenor na serwery i odkrywaniem z wami tego nowego świata, jednak zdajemy sobie sprawę, że związane ze startem nowego dodatku doświadczenia mogły nie być w pełni idealne, kiedy zbliżamy się do końca pierwszego dnia.

Dodatek zawitał jako pierwszy na serwerach europejskich, gdzie napotkaliśmy na kilka problemów, spowodowanych liczbą graczy próbujących dostać się na Draenor z jednej strefy. Opracowaliśmy kilka nowych sposobów na dostanie się do nowego świata, co pozwoliło na zmniejszenie części wstępnego tłoku, ponieważ gracze byli od tamtej pory w stanie dostać się do Draenoru ze Stormiwnd/Orgrimmaru oraz świątyń w Pandarii.

Mimo że to rozwiązanie bardzo pomogło nam przy rozpoczęciu dodatku a Ameryce Północnej, to napotkaliśmy kilka innych problemów, wliczając w to atak DDoS, który spowodował znaczne opóźnienia w grze.

Aby rozwiązać te problemy, tymczasowo zmniejszyliśmy limit populacji na większości realmów. Będzie to skutkować długimi kolejkami na serwerach o wysokiej populacji.

Oto kilka innych problemów, nad którymi obecnie pracujemy:
- Timeouty na serwerach do instancji, mogące wpłynąć na dostęp do dungeonów.
- Problemy z serwerem kontynentów, powodujące DC i błędy przy logowaniu na postacie.
- Problemy z serwerem garnizonów, skutkujące błędami w fazowaniu i wydajności gry.

O wszelkich zmianach będziemy informować w tym temacie. Dziękujemy za waszą gorliwość w walce z Żelazną Hordą, oraz za dalszą cierpliwość, kiedy pracujemy nad usprawnieniem waszych doświadczeń w grze.
Taka naprawdę "prawdziwa" rozgrywka zaczyna się dopiero na maksymalnym poziomie Wtedy odblokowują się epickie raidy, rankingowe PvP i zbieranie porządnego gearu. Trzeba też pamiętać, że im wyższy level, tym fajniejsze questy. W krainach startowych zbierasz świeczki z koboldów, a ja przed chwilą na Draenorze zabiłem ogra, który miał z 20 metrów wysokości, mając za plecami armię opalonych orków.

Nie oznacza to, że podczas levelowania nie ma nic fajnego do roboty. Pośród questów typu "idź i podnieś", znaleźć można różnorakie perełki, jak np. ten quest o byciu quest giverem w Hillsbrad Foothills, czy przelot balonem nad Stonetalon Mountains Na 10 levelu odblokowują ci się pierwsze 2 pola bitwy PvP, a na 15 pierwsze kilka dungeonów, także to też warto wypróbować.

No i są też Pet Battles, jak gustujesz w pokemonach Są profesje, np. inżynieria, gdzie możesz sobie zbudować dla przykładu taką wybuchającą owcę. Albo motocykl. Na wyższych poziomach gracze lubią zbierać żadkie mounty, pety, zabawki, a praktycznie z każdym poziomem przybywa więcej zajęć.

Rozpisałem się trochu, ale kilku moich znajomych zniechęciło się kiedyś do WoWa właśnie przez te kilka pierwszych, nudnych questów. Nie warto oceniać całej gry po okładce ;]

Ten Super-Hiper-Wykokszony sprzęt staje się bezużyteczny z każdym dodatkiem, a dodatek wyszedł wczoraj. Zresztą Blizzard zawsze zapewnia jakiś sposób na pozwolenie nowym graczom nadążyć za coraz lepszym gearem, jak np. Timeless Isle

Zetwoo napisał :
Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to tłumaczenie "Shattered Hand" (dla mnie lepiej pasuje "Roztrzaskana Dłoń"), ale poza tym - żadnych uwag.
Tutaj się akurat wzorowałem przekładem WoWCenter kiedy tłumaczyli Lords of War :] Także tego raczej zmieniać nie będę.

No i to co Kumbol napisał.
permalink „Poczta w grze” wysłany:
Wiadomości są zwykle kasowane po 30 dniach. Nie wiem jak to się ma do tych z prezentami od Blizzarda :]

W każdym razie rocznica WoWa trwa do 5 stycznia, także jeszcze masz czas.


permalink „Spolszczenie” wysłany:
Był kiedyś taki addon, ale przedawnił się po Cata, a autor zaginął w czeluściach internetów :]
permalink „Czy fabuła jest istotna?” wysłany:
Na pewno w późniejszych questach fabuła jest o wiele lepiej opowiadana, pojawiają się cutscenki, questy są ciekawiej skonstruowane, coraz więcej NPCów ma nagrane dialogi itd. W "starym świecie" też jest dużo do odkrycia, ale fabułę masz głównie zawartą w opisach questów, (które czasami jednak warto czytać, bo przynajmniej będziesz wiedział dlaczego musisz zabić te 20 dzików).

A czy jest istotna? To już zależy od gustu. Na pewno jest bardzo bogata, pamiętam jak Blizzard wypuścił kiedyś infografikę, gdzie obliczyli że gra zawiera ilość tekstu równą długości 12 trylogii Władcy Pierścieni (a to było jeszcze przed wydaniem dodatku). A dodaj do tego książki, komiksy, opowiadania etc.
Idź do strony: 1 ... 30, 31, 32, 33, 34 ... 53