Przed dramatycznym upadkiem Gul'dana, dwóch wędrowców przybywa na Draenor: Garrosh Hellscream, obalony wódz Hordy oraz Kairozdormu, spiżowy smok, którego motywacje są otoczone obłokiem tajemnicy. Czy ich działania na Draenorze postawią żyjące rasy Azeroth przed śmiertelnym niebezpieczeństwem? Przypominam, że jest to pierwsze tego typu tłumaczenie z mojej strony, także jeśli znajdziecie jakieś błędy, niedociągnięcia, albo cały przekład będzie kompletnie zrąbany, to nie linczujcie mnie za bardzo. Jednak wszystkie opinie/sugestie/hejty są mile widziane. Starałem się nie tłumaczyć zbyt wiele nazw własnych, właściwie ograniczyłem się głównie do nazw klanów. Jak ktoś woli wersję z Piekłoryczem, Rzezimiotem, etc, to śmiało pisać. No, także miłego (mam nadzieję) czytania! Q. |
|
Dzięki, ludu WoWCenter!
Naprawione ;] |
|
W MoPie nienawidziłem 2 ostatnich krain, a w WoD wydaje mi się, że wszystkie są świetne Serio, każda z nich ma jakiś unikalny styl, historię, każda kończy się świetnym cinematikiem i każda wygląda genialnie.
Z najlepszą waham się pomiędzy Shadowmoon Valley i Nagrandem, ale to już zobaczymy po premierze. |
|
„Poziom 69 - Iść na northrend ?”
wysłany:
Jeśli zależy ci na np. achievementach z questów, to możesz zostać. W innym przypadku nie ma powodu żeby nie iść do Northrend Zresztą stare questy można zrobić zawsze.
|
|
„RP na serwerze Argent Dawn”
wysłany:
Kruczy Szpon 2.0?
|
|
|
|
|
|
Ja się zbliżam do 2000
|
|
Yhy. |
|
Post Bashioka z oficjalnego forum. Tłumaczyłem na szybko, także pardon za jakiekolwiek błędy.
|
|
„Czy warto zaczynać teraz grać?”
wysłany:
Taka naprawdę "prawdziwa" rozgrywka zaczyna się dopiero na maksymalnym poziomie Wtedy odblokowują się epickie raidy, rankingowe PvP i zbieranie porządnego gearu. Trzeba też pamiętać, że im wyższy level, tym fajniejsze questy. W krainach startowych zbierasz świeczki z koboldów, a ja przed chwilą na Draenorze zabiłem ogra, który miał z 20 metrów wysokości, mając za plecami armię opalonych orków.
Nie oznacza to, że podczas levelowania nie ma nic fajnego do roboty. Pośród questów typu "idź i podnieś", znaleźć można różnorakie perełki, jak np. ten quest o byciu quest giverem w Hillsbrad Foothills, czy przelot balonem nad Stonetalon Mountains Na 10 levelu odblokowują ci się pierwsze 2 pola bitwy PvP, a na 15 pierwsze kilka dungeonów, także to też warto wypróbować. No i są też Pet Battles, jak gustujesz w pokemonach Są profesje, np. inżynieria, gdzie możesz sobie zbudować dla przykładu taką wybuchającą owcę. Albo motocykl. Na wyższych poziomach gracze lubią zbierać żadkie mounty, pety, zabawki, a praktycznie z każdym poziomem przybywa więcej zajęć. Rozpisałem się trochu, ale kilku moich znajomych zniechęciło się kiedyś do WoWa właśnie przez te kilka pierwszych, nudnych questów. Nie warto oceniać całej gry po okładce ;] |
|
„Czy warto zaczynać teraz grać?”
wysłany:
Ten Super-Hiper-Wykokszony sprzęt staje się bezużyteczny z każdym dodatkiem, a dodatek wyszedł wczoraj. Zresztą Blizzard zawsze zapewnia jakiś sposób na pozwolenie nowym graczom nadążyć za coraz lepszym gearem, jak np. Timeless Isle
|
|
Lol. Obama napraw ;_;
|
|
Urodzinami się nie martwcie, bo trwają do 5 stycznia ;]
|
|
Tutaj się akurat wzorowałem przekładem WoWCenter kiedy tłumaczyli Lords of War :] Także tego raczej zmieniać nie będę. No i to co Kumbol napisał. |
|
„Battle.net”
wysłany:
Założenie konta na Battle.net jest całkowicie darmowe :]
|
|
„Poczta w grze”
wysłany:
Wiadomości są zwykle kasowane po 30 dniach. Nie wiem jak to się ma do tych z prezentami od Blizzarda :]
W każdym razie rocznica WoWa trwa do 5 stycznia, także jeszcze masz czas. |
|
Tym, że promocja była dostępna przed wyjściem dodatku :]
|
|
„Spolszczenie”
wysłany:
Był kiedyś taki addon, ale przedawnił się po Cata, a autor zaginął w czeluściach internetów :]
|
|
„Czy fabuła jest istotna?”
wysłany:
Na pewno w późniejszych questach fabuła jest o wiele lepiej opowiadana, pojawiają się cutscenki, questy są ciekawiej skonstruowane, coraz więcej NPCów ma nagrane dialogi itd. W "starym świecie" też jest dużo do odkrycia, ale fabułę masz głównie zawartą w opisach questów, (które czasami jednak warto czytać, bo przynajmniej będziesz wiedział dlaczego musisz zabić te 20 dzików).
A czy jest istotna? To już zależy od gustu. Na pewno jest bardzo bogata, pamiętam jak Blizzard wypuścił kiedyś infografikę, gdzie obliczyli że gra zawiera ilość tekstu równą długości 12 trylogii Władcy Pierścieni (a to było jeszcze przed wydaniem dodatku). A dodaj do tego książki, komiksy, opowiadania etc. |