WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Quass

Idź do strony: 1 ... 51, 52, 53
Cześć wszystkim,

Na ostatniej sesji Q&A z World of Warcraft pojawił się ciekawy temat - tzw. level squish, czyli zrobienie z poziomami postaci tego, co Blizzard od kilku lat robi już ze statystykami. Z każdym dodatkiem rośnie liczba poziomów do wbicia, a 120 to i tak już dosyć dużo.

Co byście więc pomyśleli, gdyby od następnego dodatku maksymalny poziom postaci zmniejszył się np. do 60 lub 80, zamiast dodawać kolejne 10? Sporo graczy narzeka obecnie na to, że przy levelowaniu z poziomu na poziom nie dostaje się już tak ciekawych nagród (np. nowy talent tylko co 15). Taka zmiana mogłaby częściowo rozwiązać ten problem.

Z drugiej strony jest kwestia czasu pomiędzy kolejnymi poziomami. Level squish na pewno by ten czas wydłużył, chyba że Blizzard wywaliłby potrzebę przechodzenia przez niektóre dodatki. Czyli np. maksymalny level 60 wbijałoby się tyle, co obecnie 80, ale np. na 40 zamiast do Eastern Plaguelands gracz mógłby wybrać się do Northrend lub Pandarii.

Tutaj klip z ostatniego Q&A: LINK

Co uważacie o takim rozwiązaniu? ;)

Jak zaproponował kolega w poprzednim wątku, rozpoczynamy nową dyskusję na temat aktualizacji 8.2: Rise of Azshara! W ten czwartek (11 kwietnia) odbędzie się stream z jej oficjalną prezentacją.

Co już wiemy z BlizzConu:
  • Nowa strefa: Nazjatar
  • Nowa strefa: Mechagon
  • Rajd: Azshara's Eternal Palace
  • Podziemie: Mechagon Megadungeon
  • Heroiczne fronty wojenne
  • Nowe wyspiarskie ekspedycje: Crestfall i Snowblossom
  • Zbroje rasowe gnomów i taurenów
  • Nowa arena PvP: Mechagon Arena
  • Odblokowanie latania w Zandalarze i Kul Tiras
  • Nowe questy fabularne
Na zachętę nowiutkie zdjęcie z Mechagonu:

https://i.imgur.com/9s7hPzD.jpg

Czego się spodziewacie, czego oczekujecie od nowej aktualizacji? Czy ma szansę "uratować" dodatek i przywrócić BFA reputację wśród graczy? ;)

/discuss
permalink „Wiedźmin Netflixa” wysłany:
Pierwszy w miarę wyraźny filmik-leak z planu. Pani w czerwonym to Triss: LINK

Kręcą w tym tygodniu w Polsce, w zamku Ogrodziniec.

Edit: Więcej zdjęć - LINK

https://i.imgur.com/ihUUiK6.jpg

permalink „Heroic” wysłany:
Heroic jest dostępny tylko na maksymalnym poziomie w danym dodatku (70, 80, 90, etc). Generalnie najłatwiej dostać się na aktualne dungeony z obecnego dodatku, gdzie tryb Heroic odblokowuje się na poziomie 120. Robisz to po prostu przez interfejs wyszukiwarki grup (skrót klaw. I z tego co pamiętam).
permalink „Classic na forum WoWCenter” wysłany:
Z przyjemnością ogłaszam otwarcie działu Classic na naszym forum! Zachęcamy do zakładania tematów i dyskusji na temat zrekonstruowanej, klasycznej wersji World of Warcraft! LINK

Premiera już 27 sierpnia!

Wszystkie rozmowy na temat Classica będą się teraz odbywać w tym miejscu. Reklamy gildii powinny pozostać w dziale gildiowym, ale przy oznaczaniu frakcji w nazwie tematu należy dodawać oznaczenie Classica - wystarczy np. [H/A][C] <NazwaGildii> <NazwaSerwera>
Idź do strony: 1 ... 51, 52, 53