WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Evrron

Idź do strony: 1
permalink „Hunter BFA” wysłany:
Jak sprawuje się hunter w BFA? Który spec dla niego będzie najodpowiedniejszy na early game? Przyglądałem się i wywnioskowałem, że BM byłby najlepszym wyborem, ale mogę się mylić. Co o nim sądzicie?
permalink „War Mode On/Off” wysłany:
Oczywiście, że będzie włączony, toż to grzech nie mieć. Przecież cała śmietanka w Wowie wg mnie to w dużej mierze wpvp, mordobicie i przeszkadzanie w questach itp, tak jak to było za classica tbc albo wotlka w stv :333
permalink „War Mode On/Off” wysłany:
bydlakk napisał :
jak world pvp bedzie wygladalo tak jak na legionie to mam to w dupie
nie bede meczyl sie z typem ktory nie ma rak tylko dlatego ze gra jakas tankopodobna klasa albo rogue ktory zabije mnie 1 envenomem
a poki co wszystko na to wskazuje czytaj boomkin,ret,rogue, enh? nie wiem pewnei jeszcze pare specow sie znajdzie
jakby pvp wygladalo jak na wotlku ewentualnie tbc i cata to bym w 100% optowal na wpvp

Fakt tankowaty syf powinien być wyjątkowo wytrzymały, ale dmg deal powinien być kilkukrotnie mniejszy niż był na legionie.
Chociaż zwróć uwagę na stat squish, łatwiej będzie o balans więc może być nawet całkiem całkiem.
Poczekamy zobaczymy :)
permalink „War Mode On/Off” wysłany:
Dwiga napisał :
Ciekawy temat :)
U mnie opcja będzie wyłączona-wybrałam server PVP ze względu na ilość grających polaków po stronie Hordy, ale wolę na spokojnie robić qesty i ubierać się na rajdy. Ale zdaję sobie sprawę z konsekwencji tego wyboru. Z tym, że o ile jestem w stanie przyjąć łomot od przeciwnika tego samego levela, to hmm..mówiąc delikatnie "denerwuje" mnie kiedy ktoś o 30 poziomów w górę specjalnie czai się na "wroga" w miejscu oddawania questa. To jednak niehonorowe, nie na tym polega PVP.
Gankowanie to również Player vs Player, bez znaczenia jaki kto ma level. Prawda, jest to niehonorowe ale dalej stanowi to część pvp.
Ludek napisał :
Zrobiłem w Legionie tyle WQ z włączonym PVP / na cross realmie z serwerem PVP, iż wiem że w ~80% przypadków ludzie nie będą się napierdzielać - będą zajęci wykonywaniem WQ, gdyż wykonywanie ich da więcej niż duelik z jakimś losowym aliantem / hordziakiem.

Nagrody w World PVP musiałby być jakieś sensowne by zachęcić ludzi do zarzynania się nawzajem. Satysfakcja i trochę honoru nie są dla większości warte potencjalnie straconego czasu na "farmę".

A i sporo ludzi nawet nie będzie korzystać w War Mode - o ile buff do levelowania +15% jest bardzo przyjemny, tak na 120 zyski na WQ są marginalne (przynajmniej niektóre PVP talenty ratują sytuację)
Fakt tu sie zgodzę WPVP było bardzo fajne np. na Isle of Thunder lub Timeless Isle. Wyspa nie była duża, daily questy przyciągały ludzi, także to sobie jakoś żyło, mimo niezbyt ciekawych nagród.
permalink „War Mode On/Off” wysłany:
Ludek napisał :
Imo jak już nerfić w jakiś sposób healerów i tanków to nie przez redukcję przeżywalności, a DPS-a.

Dla tanków to jest ich "nisza" - mają stać, bronić celu, być wrzodem na dupie przeciwników, ostatnią przeszkodą przed capnięciem punktu na takim AB.

W przypadku heali - cóż ich rolą jest bardziej leczenie party niż konieczność przeżycia samemu także jest w tym pewna mechanika, nawet jeśli heal utrzymuje się sam w nieskończoność, no nie leczy za pewne wtedy współtowarzyszy.

Oczywiście można się zastanowić to jaka byłaby idea takowego WPvP, questiowania w War Mode skoro tanka / healera nie da się zabić - podejrzewam, że z powodu obniżonego dmg szybkość robienia WQ w War Mode jako pure tank / heal jest znacznie wolniejsza / mniejszy zysk w czasie względem wesołego biegania i mordowania mobków w PvE jako DPS bez obawy że ktoś cię ganknie - zwłaszcza że jak wspominałem, po wylevelowaniu się bonus z War Mode jest marginalny jeśli chodzi o nagrody z WQ.
1. Zgadzam sie, nerf dps.
2. Chyba, że jesteś druidem ;P
3. Przecież mogliby zwiększyć dmg przeciwko potworom, a graczom znerfić.
Idź do strony: 1