1. Zgadzam sie, nerf dps.Imo jak już nerfić w jakiś sposób healerów i tanków to nie przez redukcję przeżywalności, a DPS-a.
Dla tanków to jest ich "nisza" - mają stać, bronić celu, być wrzodem na dupie przeciwników, ostatnią przeszkodą przed capnięciem punktu na takim AB.
W przypadku heali - cóż ich rolą jest bardziej leczenie party niż konieczność przeżycia samemu także jest w tym pewna mechanika, nawet jeśli heal utrzymuje się sam w nieskończoność, no nie leczy za pewne wtedy współtowarzyszy.
Oczywiście można się zastanowić to jaka byłaby idea takowego WPvP, questiowania w War Mode skoro tanka / healera nie da się zabić - podejrzewam, że z powodu obniżonego dmg szybkość robienia WQ w War Mode jako pure tank / heal jest znacznie wolniejsza / mniejszy zysk w czasie względem wesołego biegania i mordowania mobków w PvE jako DPS bez obawy że ktoś cię ganknie - zwłaszcza że jak wspominałem, po wylevelowaniu się bonus z War Mode jest marginalny jeśli chodzi o nagrody z WQ.
2. Chyba, że jesteś druidem ;P
3. Przecież mogliby zwiększyć dmg przeciwko potworom, a graczom znerfić.