WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

matstry

Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ... 34
permalink „Demon's fall nowy dodatek?” wysłany:
Cała reszta to też spaczone rasy zdaje się. Nienazwanie Archimonda czy Kil'jadeana demonami to tak troche...
permalink „Demon's fall nowy dodatek?” wysłany:
No, gracze tak sobie zarządzili world PvP, że umarło ;) GJ

To co cię zabija kiedy robisz questy ? ;)

Serwer PvP szczególnie widać w 3 ostatnich patchach. Grupy ludzi walczących na Isle of Thunder, Karasang Wilds czy Barrnes. Napradę piękne. Faktycznie, przydałaby się jakaś nowa forma pvp, teren na którym byłyby "rzeczy" tylko do pvp, a nie byłby to teren instancjonowany. Mimo to, nie można stwierdzić, że PvP umarło, bo to bzdura. A ludzie lubią walczyć z czystej chęci/wrogości do drugiej frakcji (zabijanie low leveli też jest nielogiczne, a jednak ludzie to robią <pogwizduje sobie>) nie tylko dla itemów.

No i do diabła to serwer PvP xD

PS. Erm, offtopujemy trochę.
permalink „Demon's fall nowy dodatek?” wysłany:
Zabicie moba w ICC daje loot. Zabicie gracz przeciwnej frakcji daje jedno wielkie nic.

A co daje ci loot ? To tylko piksele na ekranie :)
Obie rzeczy dają satysfakcje, wybraź sobie, że dla niektórych na tym polega zabawa.
permalink „Stworzyć nową postać?” wysłany:
Przez rok/półtora (przed cata) w mojej WoW-owskiej karierze chorowałem na syndrom dobijania postaci do pewnego lvl-a (zwykle 40-60) i porzucałem, najczęściej usuwając, "żeby skupić się na nowej" i tak przeleciałem przez większość klas, wracając nie jeden raz do tej samej ..... To naprawdę ciężka choroba ...
permalink „Stworzyć nową postać?” wysłany:
Leczy się ją poprzez wbicie maksymalnego levela zależnie od obecnego dodatku, ale wymaga samozaparcia :D
permalink „Flexible raid w 5.4” wysłany:
Swoją drogą, blizz myśli, że będziemy zakładali rodzinne klany/gildie ??
permalink „Flexible raid w 5.4” wysłany:
Bah, też uważam, że to dobre narzędzie, ale ciekawy jest ten wpis, dot. rodziny i znajomych, który powtórzył się ze 3 razy :D
permalink „Flexible raid w 5.4” wysłany:
Może tak, a może nie. Nie można brać całego życia, jako jednej wielkiej metafory.
permalink „SAURFANG w 5.4!” wysłany:
Jeśli ork miałby być wodzem, to myślę, że to mógłby być tylko on (no chyba, że Thrall wraca na stare śmieci). Honorowy, wie czym ma być horda, wrogowie go szanują.
permalink „SAURFANG w 5.4!” wysłany:
Przecież jak trzeba było zająć się ludźmi, to robił swoje Lok Tar Ogar ! i za ojczyznę (no, przyszłą)
permalink „Siege of Orgrimmar - Screeny” wysłany:
To pewnie będzie do 4 bossów (Sha of pride) w Vale, a później orgri. Ciekawe czy będzie widoczna różnica skąd będzie atakowało przymierze, a skąd horda.
permalink „Siege of Orgrimmar - Screeny” wysłany:
No tak, ale to alliance ma atakować od morza. Co dostałaby horda ? Jeśli coś innego, czy któraś ze stron, nie byłaby pokrzywdzona ?
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ... 34