WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Deadeye

Idź do strony: 1, 2
Przestańcie patrzeć na tą grę z punktu widzenia hardcore czy semi hardcore graczy. Ta gra nie jest pisana dla Paragonu, Method etc. bo takich graczy jest kilka %. Wow jest grą dla casuali, bo jest ich 90%+ i to oni utrzymują tą grę i nerfy są po to aby dać takim graczom marchewkę, żeby dalej grali, opłacali abonament etc. po to aby gildie mające 3/8 hc i nie spełniające wymogow dps-u mogły zabić kolejnych bossow na hc zamiast nudzić się czekając MoP.

Ambitni semi hardcore gracze co nie są w stanie zrobić contentu te 2-3 miesiące do czas wejścia nerfow dostają opcję ich wyłączenia.
Za to, że jak wejdzie debuf nie będziecie mieli jaj żeby go wyłączyć nie miejcie pretensji do Blizza.

Obecnie wygląda to tak:

''Brakuje nam dps-u na 25-ce Ultraxionie - nerf it please.
Mamy 4/8 po chuj nerfujecie pozostałych bossow, niech inni męczą się jak my - nie wprowadzajcie nerf buffa"

Inni

''Spine jest niezabijalny bez odpowiedniego setupu - nerf it please.
Mamy 6/8 po chuj nerfujecie pozostałcych bossow, niech inni męczą się jak my - nie wprowadzajcie nerf buffa"

Egoizm, elitizm etc. QQ more
Lilija napisał :
Czy Ty szczerze wierzysz, że ktokolwiek w Blizzardzie łudzi się, że ludzie będą ten buff wyłączać? Oni głupi nie są, natomiast ludzie najwyraźniej tak, jeśli dają się na tak prosty zabieg "no przecież macie wybór" nabrać. To tak samo, jak gildie "mają wybór", jaki rozmiar rajdów grają ... a potem drama, drama i jeszcze raz drama. Ludzie są ludźmi i jako duża grupa zachowują się w dość przewidywalny sposób. Ujmę to w ten sposób: w umyśle zdecydowanej większości osób, wyłączenie tego buffa będzie niczym więcej niż głupotą.

Nie wierzę, że ktoś wyłączy buffa, co nie zmienia faktu, że jak komuś tak przeszkadza może go wyłączyć. Nie wyłączy nikt bo tak na prawdę nikomu nie będzie przeszkadzał jak wejdzie, ale nim to się stanie można zrobić dramę.

Lilija napisał :
Tbh, nie spotkałam się z tym, żeby ludzie szczególnie chcieli nerfa Ultraxiona, bo jest to tak typowy dps check, że się wszyscy do takich walk już przyzwyczaili.
Polecam wyłaczyć elitizm i spojrzeć na wowprogress, albo pograć altem w jakiejś mniej progresowej gildii. Gram altem w gildii, w ktorej zaczynałem, rajdujemy for fun w weekendy mamy 3/8 hc i nie jesteśmy w stanie zabić ultraxiona (Yorshaj byłby pewnie lepszym wyjściem, ale chcą męczyć Ultra). Wg Ciebie co bardziej opłaca się Blizzowi? Nie wprowadzać nerf-a i stracic takich weekendowych graczy, czy wprowadzić i stracić jednostki?
Blizz testuje jak nerfować kontent aby z jednej strony za dużo gildii nie czyściło go za szybko, żeby nie stracić ich abonamentu z drugiej, żeby Ci co wolniej progresują nie utknęli na jakimś bossie za długo, żeby się nie znudzili i nie porzucili Wow-a. Na pt-rze nie da się sprawdzić jak to będzie działać.

Lilija napisał :
"bring the player not the class"'
Nie było żadnej walki, w której klasa by się nie liczyła. Dlaczego w topowych gildiach mają po kilka altów każda osoba. Po prostu na jednych walkach wymaganą zdolność ma więcej klas na innych mniej i wtedy zaczyna się drama - single target burst co 90sek na Spinie.

Lilija napisał :
Z tymże, jako osoba grająca w tę grę już dość długo, troszkę mi zależy na tym, żeby była jak najlepsza. I jako taka osoba uważam, że nerfy całych instancji, to najgorszy pomysł Blizzarda. Uciekają się do niego, bo jest łatwy i przykrywa problem, zamiast go rozwiązywać. Jak widać, skutecznie, bo wiele osób się na to nabiera.
Ile gildii dotyka problem tzw. balansu klas na Spinie? 150 gildii na 25-ce.
Ile gildii dotyka problem za wysokich wymagań na Zon'ozzie, Yorshaju? ponad 1000 gildii
Czy nerf pomoże obu tym grupom dokonać progresu? Tak. Więc w czym problem? W tym, że niektórzy to egoiści i jak dla nich boss nie jest wyzwaniem to po chuj go nerfować przecież mamy go na farmie. Niech blizz ''naprawi'' (znerfuje hp) boss-a z którym mamy problem ale nie rusza reszty, bo tylko ten jest zepsuty.
Szkoda tylko, że patrzę na logi z 22-23.01 i widze jedna ruska gildia na 25-ce (first kill) 3 magów 2 rogali, inna 2 magow 3 rogali, 4 magow 2 rogali następna etc. Zamiast napierdalać jak głupi aoe damage każda klasa miała dopracowaną single target rotację na te 20 sek i dali radę. Jak nie brakuje skilla nie trzeba 10+ magów i rogali.

Pozdro 600
Blgns napisał :
A ile gildii ma 6/8 i progressuje spine na 25? A ile ma 2/8 czy 3/8 i progressuje zon'ozza ? Z du** przyklad...

Z dupy to jest odpowiadanie chamsko na coś czego się nie rozumie.
Postaram się jaśniej. W w/w przykładzie dowodziłem, że Spine jest problemem dla tych lepszych gildii, ale gildie ktore do niego doszły stanowią ułamek całości, dużo więcej gildii ma problem z wcześniejszymi bossami i dlatego nerfienie całęj instancji ma sens bo dla jednych dopiero Spine jest przeszkodą nie do przejścia a dla innych już Zonozz.
Jak nie możesz przestać o Burym myśleć, to weź może poproś go o zdjęcie. Postawisz sobie na biurku, a może Ci się przyśni.

Love is in the air?
Kolejny temat z serii "Płacę wymagam".

Nie zachowujcie się jak stara babcia, której akwizytor wcisnął jakąś umowę obiecując złote góry, a ta podpisała nie czytając jej i dziwi się, że zgodziła się zapłacić 1000PLN za przyjemność rozmowy z nim.

Przeczytaliście do czego macie prawo za te 40 zł miesięcznie? A po co. Nie ma tam nic o mountach z Blizz stora. To jest dodatkowa usługa, którą możecie sobie wykupić. Nikt przed wami nie ukrywał działania Blizz stora, raczej jest on w wielu miejscach reklamowany, bo to dodatkowa kasa dla Blizza więc skąd zaskoczenie jego istnieniem.

Skoro już wyjaśniliśmy sobie co wam się należy za abonament (na marginesie jak leży serwer logowań i nie możecie grać to nie należy się wam za to żadna rekompensata - a tego typu topiki to plaga battle.netu - sami się na to zgadzacie) to przejdźmy do samego mounta.

O ile mnie pamięć nie myli to mamy wolny rynek, a nie komunę, gdzie wszyscy mają mieć po równo, tylko niczego dostać nie można. Dlaczego dziwi was, że Blizz stosuje najpopularniejszy model sprzedaży - podstawową usługę stara się sprzedać jak najtaniej aby mieć możliwie dużo użytkowników, a potem wcisnąć tym, których na to stać dodatkowe usługi? Jakby nie było zapotrzebowania na takie usługi nie byłoby Blizz stora. Są ludzie, którzy płacą po 500 euro za glada, 400-500 euro za mounta z Madnessa hc, 150-200 euro z Rangnarosa hc, glory etc., polecam przejrzeć strony topowych gildii z ofertami sprzedaży - oni są detalistami, jeszcze więcej jest takich co zapłaci 20 euro za jeszcze fajniejszego mounta mimo, że dużo bardziej popularnego. Tak jak nie każdego stać na kupienie glada, tak nie każdego stać na kupienie mounta z Blizz stora. Nie masz kasy, masz zasadę że nie płacisz za piksele etc. to ta oferta nie jest dla Ciebie, płacze nie mają sensu dopóki setki tysięcy ludzi kupi tego mounta, bo co to dla nich 20 euro, ale po co poruszać temat siły nabywczej złotówki i dolara.

Mount fajny, ale za piksele nie płacę więc go nie kupię.
permalink „heart of the aspects” wysłany:
Niby, że co sprawdzili whispy albo to, że moment przed tym jak wprowadził kod na mounta wydał 30k golda?

Jakby tak zrobili to gościu miałby bana i wiadomość na mailu. Jak nic takiego nie miało miejsca to po prostu typek, od którego kupował dokonał kupna kartą i podał mu kod i albo sam anulował transakcję albo miał przekroczony limit i transakcja została anulowana automatycznie, wróciło info do Blizza, że transakcja się nie powiodła usnął mounta. Więc nie ma mounta i nie ma golda. Jak się robi szemrane interesy to warto sprawdzić czy ktoś znajomy robił interesy z daną osobą i nie został wyrolowany.

End of story

Edyta: Blizz na niczym Cię nie złapał po prostu dezaktywował kod na mounta, za który mu nie zapłacono więc bana nie dostaniesz, chyba że zaczniesz pisać do Blizza wiadomości proszące o wyjaśnienie czemu Ci mounta skasowali.
permalink „Flying mounts” wysłany:
Kumbol napisał :
Żeby móc wykupić tę licencję musisz mieć Cataclysm.

Umiemy czytać ze zrozumieniem? Piszą Ci wszyscy, że musisz mieć Cataclysm a ty w kółko czy się nie da bez niego.
NIE DA SIĘ
permalink „Blood DK-what the f*ck?” wysłany:
1. Self healing. Blood dk wg logów topowych polskich gildii na bossach, na których tankowie mają jednakowe zadania Morchok/Ultraxion ma około 20% wiekszy damage taken. Self healing ma na poziomie właśnie tej różnicy, jakby tego nie miał kto brałby dk do tankowania? Grając czasami healerem wolę leczyć kogoś kto dostaje mniej damagu niż kogoś kto się sam leczy oczywiście jak damage jest w miarę stały, zapobieganie jest zawsze lepsze niż leczenie rezultatów. Dk jest bardzo dobry jak ogólnie damage jest niski ale boss od czasu do czasu przywala plombę, bo może sobie ładnie nastackować tarczę oraz jak walka ma mechaniki limitujące healing jak Yorshaj gdzie self healing ownuje, ale to nie jest przykład tego że Dk jest op tylko przykład tego, że różni tankowie są stworzeni do różnych walk patrz warek i walki polegające na kitowaniu czegokolwiek - Nefarian i 90% warków kitujących addy.

2. Damage. W pve blood nie robi wiecej niż inni tankowie, oczywiscie nie mówimy tu o przypadku gdy jest zreforgowany pod hit capa z dps trinketami etc., bo jak zrobicie tak samo innych tanków to też wyciągną więcej. A jeśli idzie o pvp to rozmawiałem z osobami grającymi w gildii sporo pvp i mogącymi pochwalić się pewnymi osiągnięciami i jednogłośnie stwierdzili, że mogą grać cały czas przeciwko 2x blood bo przynajmniej będą mieli pewne wygrane. Wszyscy stwierdzili, że są dużo bardziej chore setupy (prawie każdy kto nie gra nim narzekał na priesta) a z 2x blood trzeba wiedzieć jak grać ot cała filozofia.
Poza tym nie mogę znaleźć żadnego teamu 2x blood z 2,2k lub więcej więc poza tym że jest to dla niektórych niewygodny setup nie ma nic w sobie z bycia op. A opowieści o bloodach wbijających 2,7k z palcem w tylnej częsci ciała można włożyc między bajki.
Głupi pomysł niepoparty żadną sensowną argumentacją.

Co spowoduje zamknięcie tego tematu:
1. Osoby udzielające się w nim przestaną się udzielać, zaczną spamować w innych tematach nie na temat lub stworzą sobie nowy śmietnik. Która z tych opcji jest taka zajebista, że należy zamykać im temat?

2. Forum jest martwe bo Ci co byli aktywni na początku dowiedzieli się tego czego chcieli więc spamują po próżnicy w Śmietniku. Forum nigdy nie będzie super aktywne bo ilość polskich graczy jest ograniczona i jak ktoś chociaż troszkę liznął angielskiego to elitist/arena jerks dostarcza wszelkiego info na temat pve/pvp na temat petów/mount/lore etc też są dużo lepsze fora, dlatego to co pozostaje to rola forum dla początkujących, dla ciekawych poczynań Polaków w świecie Wowa i spamerów zabierz temat tym trzecim i forum będzie uboższe o 1/3.

3. Imo lepszy jest jeden temat z 500 pytaniami i odpowiedziami niż 500 tematow z pojedynczymi odpowiedziami lub bez odpowiedzi (tak wygląda forum blizza miliony tematow i w ponad połowie nie ma żadnej odpowiedzi, ale forum żyje trololololol), w których i tak nie będziesz w stanie nic znaleźć. Masz Śmietnik czyli temat szybkich pytań i odpowiedzi, w którym cały czas ktoś jest i jak coś cię nurtuje zadajesz pytanie zaglądasz później i masz odpowiedź.
Aryman napisał :
@Deadeye
Powodzenia w szukaniu odpowiedzi na jedno pytanie w temacie ze 100 stronami.

Dobra, inaczej. Ten Śmietnik aktualnie wygląda tak, że ludzie tam piszą o swoich przygodach z badziewnymi grami, o swoich przeżyciach i innych niepotrzebnym spamie, który nikogo nie obchodzi. Załóżcie sobie jakiś blog jak luney, zareklamujcie się tutaj właśnie i kto będzie chciał to czytać to będzie wchodził.

Resztę normalnych rzeczy ludzie będą mogli pisać w tematach do tego przeznaczonych i każdy inteligenty po zamknięciu tego spamu w końcu może by coś zrozumiał

Powodzenia szukania czegokolwiek pośród 500 tematów zatytułowanych pytanie etc. Chyba się wczoraj urodziliście jak ktoś coś chce znaleźć na forum zakłada nowy temat mimo, że 6 identycznych już na nim jest zamiast użyć opcji szukaj. Nie lepiej jak zada po raz 6 to pytanie w tym samym temacie?
Zamiast szukać odpowiedzi wchodzisz i piszesz pytanie i dostajesz odpowiedź tak ten temat działa.

Btw: Dlaczego wyrzucacie ludzi z tego forum, po co mają zakładać sobie bloga gdzieś indziej, mają swój temat jak się nie podoba to go nie czytajcie nikt was nie zmusza wolny kraj.

A teraz nie moga pisać w innych tematach? Śmietnik im tego zabrania? :O
Pomijając fakt, że uważam usuwanie śmietnika za jakieś fanaberie, to administracja nic nie zrobi z tym tematem bo woli stracić dwa trole niż kilka innych osób zaglądających na tą stronę. Ilość osób przekłada się na ilość otworzeń strony, a trzeba tłumaczyć co znaczy większa ich ilość?

A jak nie dociera jeszcze to spójrzcie na największe forum o Wow-ie Mmo-champion, teraz mają jakieś dodatkowe podfora do innych gier ale ilość postów na nich to bieda. Jakie są najpopularniejsze tematy?

1. My Little pony - 6 edycja - ponad 500 stron już, poprzednie edycje w sumie jakieś 25k stron
2. Players vs. Mods! 3 edycja - w sumie 8k stron postów
3. Chat thread - 4k stron postów

Wszystko to jest offtop. Patrząc ile mają odpowiedzi w pozostałych tematach to główny ruch generuje offtop i komentarze do głównej strony pozostała dyskusja zajmuje moze 10% forum, więc zamiast pitolić, że gdzie indziej jest lepiej przyjmijcie do świadomości, że to co jest na tym forum to normalna sprawa. Minimalna ilość graczy udziela się na forach bo woli sobie pograć, a że Polaków gra bardzo mało to fora polskie o Wow-ie są prawie martwe i marudzenie czy nawet zamykanie Śmietnika tego nie zmieni.
Gracze z konta World of Warcraft z następujących państw mogą używać Zwoju wskrzeszania: Austria, Belgia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Irlandia, Włochy, Łotwa, Holandia, Norwegia, Portugalia, Federacja Rosyjska, Hiszpania, Szwecja, Ukraina, Wielka Brytania.

Pozdro dla wszystkich co mają ustawioną Polskę na battle.necie.

Nummus o czym ty piszesz. Przecież ludzie opłacają abonament żeby grać, nikt nie kończy gry po to żeby za rok skorzystać z jakiejś promocji. Poświęcisz przyjemność z grania (ile rok dwa?) po to, żeby chuj wie kiedy skorzystać z jakiejś promocji?
Zupełnie nie rozumiem czemu ta promocja miałaby wkurzać regularnie płacących jeśli część osób kiedyś grających wróci do gry to tylko wyjdzie na plus im więcej ludzików tym lepiej.
Mnie nie wkurza. Mimo, że mnie nie obejmie ta promocja, to cieszę się z niej bo może dzięki niej chociaż trochę osób wróci do gry.

A jeśli idzie o bonusy:
- mount -> szczur czy to będzie spectral czy nie dalej jest najbrzydszym mountem w grze
- 7 dni gry za darmo - serious business, jakiś czas musi być żeby osoby, które chcą wrócić mogły sprawdzić czy mają ochotę na grę, w ten sposób więcej osób spróbuje niż jakby od razu kazali im płacić za miesiąc gry, chociaż Ci nie wiedzą czy chcą wrócić
- upgrade konta - no faktycznie boost, nie grać 2 lata po to żeby dostać upgrade do Cata za free, prawie 4 żeby dostać Wotlk i Cata. Pamiętaj o tej promocji i nie kupuj MoP-a pewnie za dwa lata od jego wejścia będzie podobna hahahahaha
- darmowa zmiana frakcji/realmu - imo jak najbardziej na miejscu np.: znajomi z którymi grałem zmienili realm/frakcję, namowili mnie do gry, jakbym miał wywalić kasę na początek żeby grać z nimi to na pewno bym nie wrócił.

Jak dla mnie bonusy są jak najbardziej przemyślane i ukierunkowane na przyciągnięcie byłych graczy go gry, co samej grze może wyjść tylko na zdrowie i dlatego powinniśmy się z tego cieszyć. To jest promocja mająca na celu nakłonienie do gry tych co skończyli grać, a nie zaspokajać potrzeby tych co grają czyt. transfer postaci/zmiana realmu. Jak komuś to tak przeszkadza niech skończy grę i czeka na ponowną taką promocję.

Nummus zachowujesz się jak typowy Polak nie możesz mieć wszystkiego, to trzeba pohateować tych co mają coś ekstra
Nummus napisał :
Masz rację, boli mnie, że wydałem na Cata 130 zł a ktoś dostanie za darmo bo przestał grać. Chyba nie tędy droga - niech robią dobre dodatki to ludzie nie będą odchodzić, ergo nie trzeba będzie namawiać ich do powrotu bonusami.

Widziałeś taką grę, z której nikt nie odszedł? Jedynymi takimi grami są te których nie wydano.

Wiesz, że mamy 21 wiek, a to co opisałeś nazywa się marketing? Nie zdziwiło Cię, że w momencie premiery np. telefonu komórkowego nawet z przyzwoitym abonamentem trzeba za niego zapłacić, a po roku masz go za zlotówkę z najtańszym abonamentem? Z grami masz to samo, która gra 1,5 roku po premierze kosztuje tyle co w jej dniu, a Blizz doszedł do wniosku, że więcej zarobi dając dodatek za darmo i kosząc abonament i zarabiając na MoP bo jak ktoś teraz wroci to raczej nie skończy za 3 miesiące, a na świętach chyba wotlk i bc były po promocyjnej cenie więc kto miał kupić to kupił.

Haters gonna hate.
Celtowie pojawili się tylko na Śląsku i w Małopolsce patrząc na współczesną Polskę to po pierwsze.
Po drugie mają się nijak do języka angielskiego (prawie nijak), może do walijskiego szkockiego czy irlandzkiego ale nie angielskiego. Angielski jest pochodzenia czysto niemieckiego (germańskiego) - początek V wiek naszej ery najazd Anglow, Sasów i jakieś trzecie plemię germańskie na wyspy, nastepnie pod silnymi wpływami języków skandynawskich -> Wikingowie i francuskich po najezdzie Normanów i tyle co pamiętam.

Imo żaden z języków nie jest uboższy. Problem z językiem angielskim jest taki, że jest uważany za język międzynarodowy w związku z czym jak jakiś kraj nie ma własnej wersji językowej danej gry to ma angielską a przez to szczyle, które nie miały okazji dobrze nauczyć się tego języka spotykają się w grach z nazwami których nie potrafią przetłumaczyć przez co przyswajają je, a że są one inne od języka polskiego to są takie super. Poźniej te szczyle dorastają i mimo, że już potrafią przetłumaczyć sobie nazwę, to brzmi ona tak pospolicie a angielska jest dalej taka super, bo do tej angielskiej się przyzwyczailiśmy. Weźcie może słownik i postarajcie się przetłumaczyć angielskie nazwiska, nazwy ulic etc. brzmią one nadzwyczaj pospolicie, więc nie ma co mówić, że Polska wersja jest biedna po prostu jesteście pokoleniem wychowanym na wersjach angielskich i nic na to nie poradzicie.

Consuetudo altera natura est.
permalink „Scroll of Resurrection” wysłany:
Za 30 sek, które zajmuje wysłanie SoR-a domagasz się 100% gwarancji opłacenia konta. trolololol

Jak ktoś potrzebuje SoR-a i nie ma znajomych w wow-ie, a chce wypróbować 7 dni triala to niech pisze na pm, nic nie musicie opłacać bawicie się 7 dni i kończycie grę, żadnych zobowiązań.
permalink „Scroll of Resurrection” wysłany:
Konto było nieaktywne przed 4 marca 2012 więc spełniasz ten warunek.

Nie musisz być w gildii z osobą, która wysyła Ci SoR-a.
permalink „Diablo III Beta - Wrażenia” wysłany:
Nie dostałeś wiadomości od Blizza na maila z kodem pozwalającym Ci dodać na koncie battle.netu Betę Diablo?
Może sprawdź czy wiadomość nie została wrzucona do spamu etc.

Na temat poziomu trudności nie ma się co dyskutować. Wiadomo, że gra musi być na tyle łatwa aby casuale dobrze się bawiły, a dla wymagających graczy są wyższe poziomy trudności.
Lilija dla kogo problematycznych? Dla gildii top 100 Spine był problematyczny, w tym samym czasie dla tych top 500 Warmaster, a dla tych top 1000 Zon'ozz. Dlaczego znerfić Spine a nie Warmastera albo Zon'ozza. Gracze grający w tych wszystkich gildiach dla Blizza są jednakowo wartościowi płacą ten sam abonament więc zasługują na jednakowe traktowanie. Nerfić należy tych tylko bossów których nie może zabić gildia Liliji? loled
Jak jesteście tacy pro to może niech Blizz robi Bossów pod gildie typu Paragon, jak na przykład Lich King i nigdy nie wprowadza nerfów bo im go nie potrzeba. Ciekawy jestem jakbyście jęczeli jakby Blizz zostawił ICC bez debuffa i po 3-4 miesiącach 10 gildii może by go zabiło. Z tego co pamiętam jedynie Paragon wysilił się aby zabić go bez debuffa z BiS gearem, a z polskich gildii to żadna nie podchodziła do bossa na serio do wejścia buffa 15%, więc może porzućcie swoj elityzm żeby nie przyszedł znów taki czas jak w ICC, że sami będziecie czekać na nerfa podczas gdy topowe gildie będące dawno na farmie będą krytykować takie posunięcia Blizza.

Archangel zły troll zły.

To po wyczyszczeniu kontentu jest jeszcze jakieś wyzwanie? Przecież najlepsze gildie czyściły DS w 3h jeszcze przed wejściem buffa, więc może zastanów się co piszesz.

Wow zawsze szedł w kierunku Casuali jest ich w końcu dziesiątki jak nie setki razy więcej niż hardcore rajderów, więc to się nie zmieni. Masz skilla, grasz w dobrej gildii, czyścisz insty bez buffów, po czym jak nie jesteś zapatrzonym w siebie egoistą to masz w nosie, że wchodzą buffy po to aby gildie/gracze grający na niższym poziomie stawali przed bossami, z którymi mają szansę zamiast walić głową w mur.
A kontent ta czy siak trzeba farmić aby mieć bis gear przed następnym kontentem zawsze tak było więc o co halo? coś się zmieniło (wyjątek to wchodzący kolejny dodatek do gry, gdzie przed nim nie trzeba farmić ostatniego kontentu).
MoP niczego nie zmieni, Blizz nie będzie wydawał kolejnych kontentów co miesiąc tylko dlatego ze 10 gildii typu Paragon/Method etc już go wyczyściło.
Progres hc wg wowprgress.com (dodajcie sobie 7 dni na normale)
DS - Kin Raiders - 13 dni
FL - Paragon - 14 dni
T11 (11 bossów przypominam) - Paragon - Nef 26dni, Sinestra 37 dni, Al'akir 39 dni
Idź do strony: 1, 2