WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

hurray

Idź do strony: 1, 2
Pancer napisał :
gremigobles napisał :
Czy mi się wydaje czy ta holy krowa ma na pierwszym lvl Crusader Strike Przecie ten spell jest na ok. 50 lvl a dostaje się go z retri talentów... Chodziarz blizard sam przyznał ze postawił na szybkie lvlowanie postaci no i zmiany w talentach

Crusader strike jest teraz bazowa umiejetnoscia reta, tzn dodajesz 1 pkt w drzewko retribution i automatycznie dostajesz ten skill.

Raczej nie. ;) Spójrz na level paladyna z filmiku - Crusader Strike dostajesz zaraz na początku gry, tak jak hunter łapie steady shota na (chyba) drugim lvl'u. Za wybranie retri speca faktycznie masz nowe skille, ale inne. No chyba, że zmieniło się to u paladyna od czasu nagrania filmiku przez TotalBiscuit'a (niestety nie mam bety, żeby to sprawdzić, a nie śledzę zmian klasowych na bieżąco, bo to przed wydaniem finalnej wersji gry będzie sto razy ruszane i przerabiane).
To nie są e-maile od Blizza, a zwykłe próby dostania się do Twojego konta(zauważ, że żaden z tych linków nie prowadzi do stron Blizza). Po prostu to olej.
ELpabloo napisał :
Czy możesz sprawdzić Shamana najlepiej elemental i określić jak teraz jest potężny ?? Thx :D

Sporo filmików z shamanem w roli głównej masz tutaj: LINK Na dodatek gość naprawdę fajnie komentuje, więc nie ma potrzeby żeby Lifehunter nagrywał coś, co już jest. :)
permalink „Beta Cataclysm na życzenie.” wysłany:
Lorenco napisał :
A King Genn Greymane? Darius Crowley? Obaj zniknęli? Damm it...

Nie wiem gdzie się zapodziali, może się gdzieś bujają w Darnasus :F.
Genn Greymane obecnie siedzi sobie w Stormwind: LINK (1:56min). A tak btw, słyszałem, że w Cata mają wprowadzić "wspólny skill we władaniu poszczególnymi klasami broni" tzn. bez podziału na np. 2h Maces/Axes/itp. - orientuje się ktoś czy załapało się to do bety?
permalink „Beta Cataclysm na życzenie.” wysłany:
Sebuuu napisał :
Mam więc pytanie - W "Trisfal Glades" na zachodzie jest taki obszar, który na mapie jest zamalowany na zielono. Skoro możesz posiadać latającego mounta, to czy strzeliłbyś mi screena, na którym jest owy obszar z lotu ptaka? ;>

Niestety nie mam linków, ale ostatnio chyba na forum mmo-champion(albo i gdzieś tu) widziałem podobną prośbę, ze screenów pod nią zamieszczonych wynikało że nie ma tam nic oprócz małego jeziorka, wyspy i kilku drzew.

EDIT:
Sprawdziłem na wowwiki, jest tak jak mówiłem:
Western Tirisfal Glades
To the west of Deathknell is a blank area surrounded by mountains. For a long time this was simply unincorporated terrain. In World of Warcraft: Cataclysm the map now shows the entire area as being filled with mountains, while the actual terrain contains a small lake and some trees.
permalink „Beta Cataclysm na życzenie.” wysłany:
Sebuuu napisał :
rashasek napisał :
Dokładnie, nic ciekawego tam nie ma, jezioro trawa drzewa i tyle. Może w next buildzie będzie coś ciekawszego.

A są tam jakieś moby? Bo jeśli nie, to mogłoby to być fajne miejsce na spotkania... Lubię takie pierdoły

Z tego co wiem - nie(niestety nie mam bety, żeby na 100% potwierdzić ;]). Jedyna rzecz związana z tym miejscem to luźna spekulacja, jakoby miał tam być uwięziony jeden ze starych bogów, ale to już trochę zjazd z tematu. Link, jeśli ktoś ciekaw: LINK.
permalink „Beta Cataclysm na życzenie.” wysłany:
Hm, ponawiam pytanie:
hurray napisał :
A tak btw, słyszałem, że w Cata mają wprowadzić "wspólny skill we władaniu poszczególnymi klasami broni" tzn. bez podziału na np. 2h Maces/Axes/itp. - orientuje się ktoś czy załapało się to do bety?
permalink „Death Knight” wysłany:
Boss napisał :
zrobmy cos takiego: ja uwazam ze naj tank to war, a dk najgorszy:] wiec, war ma tarcze, dk ma dupe zamiast tarczy, war ma wiele pasywnych talentow ktore daja defence rating, block itd, war ma wiecej hp i strengh ( tez lepszy deff ).

DK rypie sie w dzialke warka, co mu wcale nie wychodzi, lepiej dps / arenke zrobi ( w tym calkiem dobry jest ), wystarczy?
wysłane po 43 sekundach:a jeszcze jedno, dk mozna wziac jedynie jako offtanka :]
Generalnie to o pve i tankowaniu mam dość małe pojęcie, ale z osobistych obserwacji oraz opinii zasłyszanych podczas gry, sądzę, że te Twoje argumenty są w większości nijakie.
Co z tego, że warr ma tarczę? Każda z klas tankujących opiera się na innej mechanice, przez co logiczne jest, że ma inną listę zalet i priorytetów. Nie można też powiedzieć, że warrior to jedyny słuszny tank, każda z klas tankujących sprawuje się lepiej lub gorzej, zależnie od sytuacji... Wracając do DK - znakomity na magiczne ataki, ciekawe skille AOE, na pewno nie jest "najbardziej syfnym tankiem". No to tyle z mojej strony, pewnie ktoś grający pve to bardziej rozwinie.
permalink „Paladyn” wysłany:
Skoro piszesz, że zaczynasz, to znaczy że jesteś na etapie levelingu. Tutaj zdecydowanie lepiej wypada drzewko retri, i nie ma co sobie utrudniać protem, jeśli mimo to dalej chcesz grać w protection, to łap: LINK. Buildy mogą nie być w 100% aktualne, ale ogólny sens danego speca na pewno zobaczysz. ;]
permalink „Paladyn” wysłany:
tapczan100 napisał :
hurray napisał :
Skoro piszesz, że zaczynasz, to znaczy że jesteś na etapie levelingu. Tutaj zdecydowanie lepiej wypada drzewko retri, i nie ma co sobie utrudniać protem, jeśli mimo to dalej chcesz grać w protection, to łap: LINK. Buildy mogą nie być w 100% aktualne, ale ogólny sens danego speca na pewno zobaczysz. ;]

Ja osobiście uważam ze prot koksa jak ale na późniejszych lvlach :)

Może i tak jest, sam nigdy nie levelowałem w prot, ale tak czy tak nie zrobi sobie krzywdy biegając w retri. ;] Ja osobiście skłaniam się do retri, ale paladynem grałem dawno temu, więc od tego czasu może prot przybrał na sile i jest tak jak mówisz. Jak nie zawsze może zrobić respec.
permalink „Cataclysm beta - wrażenia.” wysłany:
Co by się jakoś odwdzięczyć za klucz, postanowiłem zamieszczać tutaj mini-relacje z moich poczynań w becie.
Zaznaczam, że na chwilę obecną gram dzięki funkcji Data Streaming, która umożliwia zalogowanie się do gry, bez konieczności wcześniejszego pobierania całości przewidzianych akutalizacji, ale oczywiście przez to część lokacji jest uboższa, więc niektóre fragmenty lokacji z moich screenów mogą się różnić od wersji finalnej. Tyle tytułem wstępu.

Na początku postanowiłem odwiedzić Vashj'ir. Trafiamy tam statkiem, wypływającym z portu obok Ogrimmar. Niestety zaraz po dopłynięciu wywaliło mnie z gry, gdy się już zalogowałem byłem we wraku statku, znajdującym się pod wodą. Tam też dostajemy pierwsze zadania.

http://img294.imageshack.us/img294/4286/wowscrnshot082410162321.th.jpghttp://img825.imageshack.us/img825/2048/wowscrnshot082410165944.th.jpg

Zaraz na początku otrzymujemy buff, który umożliwia nam oddychanie pod wodą oraz zwiększa naszą szybkość pływania o 60%. Początkowe questy nie są zbyt trudne, jesteśmy proszeni o pokonanie okolicznych nag, czy zebranie jedzenia dla ocalałych. W międzyczasie musimy także ratować przed utonięciem unoszących się w wodzie sojuszników. Prócz tego naszym zadaniem jest zbieranie ekwipunku rozrzuconego w pobliżu wspomnianego statku.
http://img836.imageshack.us/img836/9517/wowscrnshot082410165729.th.jpghttp://img443.imageshack.us/img443/511/wowscrnshot082410170110.th.jpghttp://img375.imageshack.us/img375/5035/wowscrnshot082410171257.th.jpg

Później przychodzi nam zadanie obrony owego "obozowiska" w postaci wraku statku. Niestety nasza postać ulega przed naporem wroga i jest wleczona w głębie, na szczęście nasi(również porwani) sojusznicy uciekają i likwidują nagę, która nas trzyma. W ten sposób na trafiamy w nowe miejsce, w którym otrzymujemy questy.

http://img682.imageshack.us/img682/9669/wowscrnshot082410174612r.th.jpghttp://img824.imageshack.us/img824/466/wowscrnshot082410174617.th.jpghttp://img822.imageshack.us/img822/280/wowscrnshot082410174730.th.jpg

W tym miejscu mamy dosłownie kilka questów, a wszystkie zmierzają do tego, żeby pomóc nam w otrzymaniu wodnego mounta(niestety można go używać tylko w Vashj'ir) . Od razu mówię, że mount ten jest darmowy, dostajemy go za krótki i łatwy chain, nie trzeba się wysilać. Wierzchowiec ten zwiększa naszą szybkość w wodzie o 280% co zdecydowanie wpływa na jakość podróży.
http://img178.imageshack.us/img178/7046/wowscrnshot082410175452.th.jpg

Po zdobyciu naszego mounta, pomagamy niejakiej Adarrah eksplorując pobliską jaskinię, żeby sprawdzić, czy może się ona(Adarrah, nie jaskinia ;>) bezpiecznie do niej przenieść. Gdy pomyślnie wykonamy jej zadanie, poprosi nas ona o sprowadzenie do ów jaskini jej dwóch kumpli.

To narazie tyle, wiem, że mało ale grałem krótko, a chce się trochę ów betą nacieszyć. ;) Poniżej wkleję kilka róznych ciekawych/fajnych screenów, żeby jakoś umilić czas ludziom bez klucza do bety. Z czasem będę ten temat aktualizował, chętnie usłyszę jakieś sugestie/propozycje - po prostu piszcie co chcecie zobaczyć, jak będę miał czas to to sprawdzę. Z góry jednak mówię, że nie będę kręcił nic w stylu gameplay'ów worgenem, bo tego jest od groma na YouTube.

No i na koniec pare screenów:
Dzielnica trolli w Orgrimmar.
http://img843.imageshack.us/img843/9710/wowscrnshot082410155847.th.jpg

Przykładowy item za pierwsze questy w cata.
http://img838.imageshack.us/img838/5776/86759454.th.png

"Flight" Master :>.
http://img839.imageshack.us/img839/7747/wowscrnshot082410175649.th.jpg

Powierzchnia.
http://img820.imageshack.us/img820/2172/wowscrnshot082410175604.th.jpg

No to tyle, pozdrawiam. Wszelkie uwagi mile widziane.

--UPDATE--
Czas na małą aktualizacje, nie będzie tego dużo, ponieważ w obecnym buildzie bety jest całkiem sporo bugów, które uniemożliwiają jakikolwiek progress. ;]

Dalsza część Vashj'ir.
Kilka następnych questów to kilka zabawnych, kilka zapychaczy, w sumie nie ma o czym pisać. Dopiero potem zostajemy odesłani do pobliskiej jaskini i cała historia skupia się wokół nag, których to przyjdzie nam całkiem sporo rozwalić. Na początek bronimy członków Earthen Ring przed atakiem nag, po pomyślnym odparciu szturmu naszym zadaniem jest pogoń za ocalałymi i wykończenie ich włócznią, która na szczęście nie zrzuca nas z mounta po użyciu. Niby nic, ale zawsze jakieś urozmaicenie.
http://img299.imageshack.us/img299/6289/wowscrnshot082410232705.th.jpg
Potem znów mamy kilka zapychaczy, coś tam zebrać, coś tam zabić - żadna nowość. Po wykonaniu tych paru zadań, zaczyna się robić ciekawie, razem z kilkoma NPC'ami wchodzimy DO istoty zwanej Nespirah(dla zainteresowanych LINK ). Stwór ten jest naprawdę ogromny, zajmuje nawet sporą część mapy, od środka niestety nie zachwyca. Jak się okazuje został on zniewolony przez nagi i prosi nas o pomoc(zanim to zrobił, trzeba było wykonać kilka questów, ponieważ nasz NPC-druid nie mógł się z nim porozumieć). Podczas questowania tam, musimy oswobodzić niewolników z Hordy i Przymierza, których nagi zmuszają do wydobywania z owej istoty pereł. Z czasem natrafiamy na garstkę wojowników Hordy, których spotkaliśmy już podczas wcześniejszych questów. Także dają nam kilka misji, które mają na celu sabotowanie nag i wspomaganie hordy. Po tym wszystkim jesteśmy proszeni o zniszczenie ostatecznego celu, swoistego "szefa" nag - Overseer'a Idra'kess(niestety zapomniałem mu zrobić screena).Walka z nim nie jest specjalnie wymagająca, ale na swój sposób ciekawa. Po naszych działaniach Nespirah odzyskuje władzę nad swoim ciałem, prosi nas byśmy uciekali a on sam rozprawi się z resztą nag. Tyle o nim.
http://img820.imageshack.us/img820/4649/wowscrnshot082510161059.th.jpghttp://img830.imageshack.us/img830/8965/wowscrnshot082510161244.th.jpg
Gdy już skończymy z Nespirah'em zostajemy odesłani w pobliże właściwego miasta Vashj'ir, a raczej tego co z niego zostało. Tutaj Blizz odwalił naprawdę świetną robotę, wizualnie lokacja jest niesamowita i do tego naprawdę spora. Questy także stoją na b. wysokim poziomie, jedne z najlepszych jakie przyszło mi robić w czasie gry. Przez całkiem długo uczestniczymy w wizji z przeszłości grając nagą, naprawdę niesamowity chain. Całość historii skupia się na walce nag z Kvaldir'ami, którzy zaatakowali miasto Vashj'ir. W miarę postępu w questach inne nagi powierzają nam coraz ważniejsze misje, które są zrobione naprawdę solidnie i ciekawie. W przerwach między "wizjami" pomagamy członkom hordy znajdującym się w pobliżu, jak łatwo się domyślić robimy wszystko, żeby namieszać nagom. :] Nie chcę Wam psuć zabawy, powiem tylko, że naprawdę świetnie się Blizz sprawił, jeśli chodzi o questy w rejonie właściwego Vashj'ir. Poniżej kilka screenów:

http://img829.imageshack.us/img829/2577/wowscrnshot082610121443.th.jpghttp://img202.imageshack.us/img202/5990/wowscrnshot082610121434.th.jpghttp://img576.imageshack.us/img576/2898/wowscrnshot082610124938.th.jpghttp://img834.imageshack.us/img834/7432/wowscrnshot082510132558.th.jpghttp://img837.imageshack.us/img837/8252/wowscrnshot082610133122.th.jpghttp://img842.imageshack.us/img842/9203/wowscrnshot082610133909.th.jpghttp://img245.imageshack.us/img245/5407/wowscrnshot082610121446.th.jpg

No i to tyle z Vashj'ir obecnie. Chciałem zmienić klimat i poleciałem do Maelstorm'u, który niestety jest zabugowany i każdy kto postawi tam stopę ginie z miejsca. ;)

Teraz na koniec sam komentarz do Cataclysmu, jako, że już trochę pograłem to mogę coś powiedzieć.
Moim zdaniem to zdecydowany krok do przodu, ogromną zmianę widać w questach, są lepiej rozłożone, mamy zdecydowanie mniej latania, Blizz stara się bo same questy były jakoś urozmaicone, jak np. opisany wyżej chain z nagami. Tego jest naprawdę sporo. Chainy są ciekawe, wciągające - zdecydowanie plus dla Blizzarda. PvP i PvE nie testowałem, ale sądzę, że będzie podobnie jak z questami - duża poprawa.

Jak ktoś ma jakieś pytania czy coś - pisać, postaram się w miarę możliwości odpowiadać. Pozdrawiam.


--UPDATE-- Kolejny.

Niestety nie ma jak wejść do Deepholm, to się nudzę i gram nowymi postaciami. Teraz pokażę początki Trolli, moim zdaniem całkiem fajne.

Zaczynamy na wybrzeżu wyspy Darkspear i jesteśmy proszeni o zameldowanie się u trenera klasowego, ten, co by nas trochę podszkolić, poleca nam rozwalić 6 kukieł, podobnych do tych w stolicach. Po tym, dostajemy pierwsze prawdziwe zadania, mamy zebrać trochę skóry z okolicznych tygrysów, oraz pokonać uwięzioną nagę, żeby udowodnić naszą wartość. Gdy już to zrobimy, zachwycony trener odsyła nas do samego Vol'jina, żeby wykorzystać cały nasz potencjał.
http://img521.imageshack.us/img521/8505/wowscrnshot082710142458.th.jpghttp://img821.imageshack.us/img821/1331/wowscrnshot082710142617.th.jpghttp://img838.imageshack.us/img838/4908/wowscrnshot082710143251.th.jpg
Vol'jin pokazuje nam bardzo ciekawy dialog, między nim a Garroshem, sporo się wyjaśnia, ale tego nie chcę spojlerować, chyba każdy chce to zobaczyć sam.
Po tych wydarzeniach otrzymujemy kilka questów. Mamy zebrać trochę mięsa krabów, "ocalić" młode raptorów, a także wybić spaczone raptory, które są wrogo nastawione do trolli Darkspear. Dostajemy także misję wyeliminowania źródła spaczenia - nagi imieniem Naj'tess. Po wykonaniu tych zadań, jesteśmy proszeni o złapanie raptora zwanego Swiftclaw i dostarczenia go na główną wyspę. Po wszystkim jesteśmy odsyłani na drugi brzeg, by pomóc w walce z nagami. Ale nie musimy tam iść na piechotę, dostajemy raptora, który w szybki sposób dostarcza nas na miejsce.
http://img64.imageshack.us/img64/9594/wowscrnshot082710144128.th.jpghttp://img831.imageshack.us/img831/1313/wowscrnshot082710144353.th.jpghttp://img408.imageshack.us/img408/5396/wowscrnshot082710144744.th.jpghttp://img208.imageshack.us/img208/2517/wowscrnshot082710144900.th.jpg
Na miejscu, okazuje się, że walka trwa w najlepsze. Naszym zadaniem jest eliminacja nag, oraz "znaczenie" terenu, poprzez stawianie w miejscu flag wroga naszych własnych symboli. Gdy już się z tym rozprawimy, udajemy się do Vol'jina by pomóc mu w walce z Zar'jirą, przywódczynią okolicznych nag.
http://img827.imageshack.us/img827/8778/wowscrnshot082710145219.th.jpghttp://img836.imageshack.us/img836/3668/wowscrnshot082710145020.th.jpghttp://img839.imageshack.us/img839/5185/wowscrnshot082810112133.th.jpg
Po jej śmierci kończymy przygodę w lokacji startowej, i wyruszamy do Sen'jin Village. Najbardziej widoczną tam zmianą jest mniejsza ilość questów, niektóre są (chyba, dawno tam nie grałem) nowe, inne praktycznie się nie różnią.
Na początek musimy zlikwidować kilka krabów, a także mamy pierwsze zatargi z przymierzem. Musimy zniszczyć skrzynie z zaopatrzeniem oraz tych, którzy je noszą. Gdy już to zrobimy, otrzymujemy polecenie zniszczenia planów ataku(tym razem autorstwa przymierza) na okoliczne fortyfikacje hordy, przy okazji musimy znów zabić kilku aliantów. I... to tyle naszej przygody w Sen'jin - zostajemy odesłani dalej, z tym, że teraz nie musimy biec przez pół mapy - znów dostajemy transport!
http://img375.imageshack.us/img375/3161/wowscrnshot082810170207.th.jpghttp://img837.imageshack.us/img837/3161/wowscrnshot082810170207.th.jpghttp://img842.imageshack.us/img842/9655/wowscrnshot082810171130.th.jpghttp://img245.imageshack.us/img245/6367/wowscrnshot082810171710.th.jpg

W Razor Hill w sumie podobnie - znów atak na pobliski zamek, znów szukamy narzędzi gnomów. Z nowości to(chyba:>) walka z żywiołakami i ratowanie rannych wojowników. Po tym wbiłem 8 level i zdobyłem cat form, więc narazie tyle o trollach. ;)
http://img576.imageshack.us/img576/7185/wowscrnshot082810172353.th.jpghttp://img829.imageshack.us/img829/2143/wowscrnshot082810173156.th.jpghttp://img820.imageshack.us/img820/9255/wowscrnshot082810173643.th.jpg

Jeszcze na koniec parę screenów ukazujących funkcję "sunshafts" w akcji.

http://img836.imageshack.us/img836/9383/wowscrnshot082610164525.th.jpghttp://img819.imageshack.us/img819/3192/wowscrnshot082610164541.th.jpghttp://img824.imageshack.us/img824/3872/wowscrnshot082610164634.th.jpghttp://img837.imageshack.us/img837/3043/wowscrnshot082610164711.th.jpghttp://img375.imageshack.us/img375/6005/wowscrnshot082610165630.th.jpg







permalink „Szukam serwera” wysłany:
Za czasów TBC grałem na Burning Steppes - było tam sporo Polaków, nie wiem jak to wygląda teraz. Jedynym minusem tego servera była wielka przewaga liczebna hordy nad ally, przez co ciężko było o jakieś walki podczas questowania itp. Więc polecam Ci zobaczyć sobie ten realm. Co do BL'a - faktycznie dużo Polaków, niestety większość rodem z Tibii, trade często gęsto jest pod oblężeniem złotych myśli(najczęściej niestety) naszych rodaków. Kolejną śmieszną rzeczą na tym serverze jest GS, który przybrał tam rozmiar religii, przez co czasami można trafić na super pro grupę, która pada co chwile, ale za to ma X GSu. :) Ale jeśli nie przeszkadzają Ci tego typu rzeczy to realm jest ciekawy, sporo osób(i ciekawych i tych nie), raczej równo rozłożone siły ally-horda.
permalink „Beta Cataclysm na życzenie.” wysłany:
W sumie to nie sprawdzałem, a teraz nie mam jak się zalogować do gry, ale na 99,9% jestem pewny, że trzeba przejść przez portal. Rzeczy z BC są na oddzielnych serverach, dalej działają jak strefy instance, nie można tam latać. Jedyna zmiana w tych strefach jest taka, że można przyzywać flying mounta, ale nie oderwie się on od ziemi. Z tego wynika, że chcąc tam wlecieć napotkamy niewidzialną ścianę, albo będziemy latać nad "pustą" wersją danej strefy, bez mobów itp. jak w przypadku latania nad instancjami w Azeroth.

EDIT:
Sprawdziłem, niewidzialna ściana.
permalink „Czyżby WoW po Polsku???” wysłany:
A mnie tam nie ciągnie do polonizacji gry. Na dobrą sprawę angielski w WoW'ie nie jest specjalnie trudny i zdecydowana większość powinna dać sobie z nim radę na chociaż znośnym poziomie. No to skoro tak jest to na co to polonizować? Nikt mi nie wmówi, że wersja polska będzie lepsza od oryginału, bo chociażby przez samą niemożność przetłumaczenia niektórych gier słów czy nazw przedmiotów będzie ona uboższa. Patrząc na WarCraft'a 3 może i można się spodziewać bdb. tłumaczenia, ale nic więcej, tłumaczenie jest tłumaczeniem i zawsze coś ucieka. O ile sam klient mi nie przeszkadza, bo zostałbym na oryginale, to boję się, że to pociągnie za sobą polskie serwery. Niby nic, kto chce ten pójdzie itp. Ale gdy inni zobaczą, że teraz już nawet i Polska ma swoje realmy też będą chcieli, i powoli WoW zacznie tracić moim zdaniem jedną z największych zalet czyli wielokulturowość, bo każdy zostanie zamknięty w obrębie swojego kraju. Podsumowując: klient gry - obojętnie, polskie serwery - nie.
Temahemm napisał :
I chciałbym, żeby każda rasa dostała swojego zone'a na 20-30lvl, bo Ashenvale jest dla Nelfów i Draenei, co mi się strashnie nie podoba :O.
Przecież możesz iść gdzie Ci się podoba. ;)
Osobiście chciałbym od Cata wywalenia machin oblężniczych z pvp, poprawy modeli starych ras, łatwiejszej dostępności początkowego sprzętu do pvp dla nowych postaci(chodzi mi o odejście od modelu z WotLK, gdzie gracze przez długi czas biegali z łatwo dostępnymi broniami z hero, co niejako wymusza granie pve przez jakiś czas). Tyle mi wystarczy. ;)
permalink „Jaxternikus Cataclysm PoV” wysłany:
rashasek napisał :
Co do worgenów i goblinów to mają być w następnym patchu. Ja nie mogę ich nawet wybrać.

Dziwne, o ile gobliny rzeczywiście są wyłączone to worgenem chyba można grać, sam nabiłem 7level, faktycznie ciągle mi gra padała ale myślałem że winny jest mój klient bety. Wpisując (oczywiście grając ally) /who Gilneas widać naprawdę sporo osób. ;)
Tak btw, orientuje się ktoś, kiedy naprawią ten Maelstrom? Chciałbym trochę pograć mainem, a nie mam jak wleźć do Deepholm.
permalink „Cataclysm beta - wrażenia.” wysłany:
Muszą odwiedzić Sen'jin, ich droga jest taka sama jak wcześniej, jedyna zmiana jest taka, że w Valley of Trials zaczyna tylko postać orka, trolle rozpoczynają grę od swoich wysp, kroki po opuszczeniu startowych wiosek są takie same dla obu ras.
permalink „Kto jest Naj” wysłany:
magicman napisał :
Czemu?!
Lol a ja myslalem ze cos z tej strony jest a tu jacys Debile siedza LOL!!!!!!!!!!!...Pedaly
Tak jest! Fight the power!
Mistrzostwo...
Idź do strony: 1, 2