WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Neshama

Idź do strony: 1, 2, 3
permalink „Rogue - Combat” wysłany:
ad1.
Sprawa jest bardzo prosta. Ze względu na pasywną umiejętność "Combat Potency", masz szanse na wygenerowanie 15 punktów energii dodatkowo, przy każdym uderzeniu lewą ręką, "broń offhand".

Dodatkowo bronie które są "wolniejsze", miecze, topory, mace oraz pięści, (generalnie wszystkie poza sztyletami) mają większą szansę na wygenerowanie tych 15 punktów. Im wolniejsza broń tym większa szansa.

Wolniejsze bronie, które mają większe bazowe obrażenia, również zadają więcej obrażeń za pomocą trucizn. Tak więc z wolniejszą bronią Instant Poison zrobi więcej obrażeń.

ad2.
Glyphy:
Glyph of Deadly Momentum - bardzo przydatny kiedy bijesz kilka mobów naraz
Glyph of Recuperate - można solować elity
Glyph of Stealth - szybsze skradanie i większy dmg z Ambush

Talenty:
Nightstalker - szybciej sie poruszasz
Combat Readiness - zmniejsza dmg ze wszystkie ataków wręcz
Leeching Poison - leczenie
Burst of Speed - zapierdalasz jak szalony za darmo będąc niewidzialny xD
Internal Bleeding - duży dmg po użyciu Kidney Shot,
Marked for Death - must have przy levelowaniu
Venom Rush - szybsza regeneracja energii

Generalnie jest to standardowy zestaw dla każdej specjalizacji.
Szybciej sie poruszasz, możesz sie sam leczyć, możesz bić duże grupki mobów.

ad3.
Dual Spec daje ci możwliość zapamiętania drugiego drzewka talentów. Np. W jednym masz Combat a w drugim Subtlety.

Możesz przełączać się dowolnie pomiędzy nimi, poza walką.
NIE uzupełniają się. Działają niezależnie. Albo jedno albo drugie :)
permalink „Combat guide - PVE 6.2.2” wysłany:
Combat - poradnik v1, patch 6.2.2

Specjalizacja Combat - Mechanika
- Adrenaline Rush
Po aktywacji zwiększa regeneracje energi o 100% i szybkość ataku o 20%. W czasie trwania zmniejsza czas odnowienia umiejętności korzystających z energi o 0.2 sekundy.

- Bandit's Guile
Pasywna. Każdy atak zadany za pomocą Sinister Strike powoduje zwiększenie zadawanych obrażeń aż do osiągniecia 30%. Pełen cykl składa się z 3 etapów: Shallow Insight (10% zwięszkone obrażenia), Moderate Insight (20%), Deep Insight (30%). Po osiągnieciu ostatenigo etapu (Deep Insight) mamy zwięszkone obrażenia (30%) przez 15 sekund. Każdy etap cyklu rozpoczyna się po użyciu 4 Sinister Strike. Empowered Bandit's Guild dostepny po osiągnieciu 92 levelu dodatkowo zwiększa obrażenia o 20% podczas etapu Deep Insight.

- Blade Flurry
Po aktywacji pozwala na zadawanie dodatkowo obrażeń czterem celom w około postaci. Obrażenia na dodatkowcyh celach jednak są zredukowane do 35%. Regeneracja energi również jest zmniejszona o 20% podczas trwania umiejętności. Empowered Blade Flurry dostępny po osiągnieciu 92 levelu pozwala na atakowanie wszystkich dostępnych celów w okło postaci, a nie tylko czterach.

- Combat Potency
Pasywna. Otrzymujesz o 5% więcej satystyki Haste ze wszystkich zródeł (przedmioty, buffki). Dodatkowo otrzymujesz szanse na wygenerowanie 15 punktów energii przy każdym udrzeniu lewą ręką (off-hand). Wolnijesze bronie mają większą szansę na wygenerowanie 15 punktów energii.

- Killing Spree
Po aktywacji teleportujesz się za plecy przeciwnika zadając mu 7 uderzeń w ciągu 3 sekund. Jesli Blade Flurry jest aktywne każdy z 7 ataków teleportuje cię za plecy innego przeciwnika zadając mu obrażenia.

- Mastery: Main Gauche Każdy twój atak wykonany prawa ręką (main-hand) ma 17.6% szansy na wykonanie dodatkowego ataku lewą ręka (off-hand) który zada 140% obrażeń od broni. Procent szansy na zdanie dodatkowego ataku wzrasta z każdym otrzymanym punktem statystyki Mastery.

- Revealing Strike
Atak który zwięszka obrażenia wszystkich ataków kończących (finishing moves) przeciwko danym przeciwniku o 35%, trwa 24 sekundy. Zwiększa również szansę na otrzymanie dodatkowego punktu combo o 25% przy każdym użyciu Sinister Strike.

- Ruthlessness
Pasywna.Każdy wydany punkt combo za pomocą ataków kończących (finishing moves) zmniejsza czas odnowienia umiejętności Adrenaline Rush, Killing Spree i Spring o 2 sekundy. Dodatkowo każdy wydany punkt combo na atak kończący ma szanse 20% na wygenerowanie dodatkowego punktu combo i odnowieniu 25 punktów energii.

- Vitality
Pasywna. Zwiększa regeneracje energii o 20% i siłe ataku o 50% (attack power).

Talenty
- Level 15
Różnica pomiędzy trzema dostępnymi talentami to 0.2% obrażeń. Wybór dowolny. Rekomendowałbym jednak Shadow Focus.

- Level 30
Zerowy wpływ na obrażenia. Wybór dowolny.

- Level 45
Zerowy wpływ na obrażenia. Natomiast bardzo mocne talenty redukujące otrzymywanie obrażeń. Pro gracze najczęściej wybierają Cheat Death ze względu na możliwość przeżycia bardzo trudnych sytuacji. Elisiveness również zwiększa bardzo mocno przeżywalność na walkach gdzie otrzymujemy duże obrażenia obszarowe, Feint nie tylko redukuje obrażenia obszarowe ale również zmniejsza wszystkie obrażenie o 30% w trakcie trwania.

- Level 60
Zerowy wpływ na obrażenia. Talenty zwiększające mobilność podczas raidów. Najczęściej wybierany Shadow Step pozwala na szybkie przemieszczanie się bez utraty obrażeń. Blurred Speed również znacząco zwiększa nasza mobilność pozwalając szybko dobiec do celu lub uciec z zagrożonego obszaru. Minusem Blurred Speed jest kosz energii który może przełożyć się na minimalne zmniejszenie obrażeń.

- Level 75
Zerowy wpływ na obrażenia. Aczkolwiek Pray on the Weak zwiększa o 10% otrzymywane obrażenie dla każdego celu który został ogłuszony za pomocą Kidney Shot, Cheap Shot, Sap, Gouge, Blind. Można wykorzystać podczas walk z duża ilością addów. Podobnie Internal Bleed który po użyciu Kidney Shot powoduje krwawienie przez 12 sekund. Stosunkowo duże obrażenia od krwawienia również mogą się przysłużyć podczas raidu z duża ilością mobów.

- Level 90
Zarówno Antycipation jak i Marked For Death zwiększają znacząco zadawane obrażenia. Najczęstszym wyborem jest Anticipation bardzo ułatwiając kontrolę punktów combo. Marked for Death jest bardzo dobrym wyborem podczas walki z duża ilością addów. Osobiście rekomenduje poćwiczyć Marked For Death na każdej walce gdzie jest więcej niż 3 przeciwników.

- Level 100
Venom Rush jest oceniany jako najlepszy wybór zarówno na walki przeciwko jednemu przeciwnikowi jak również na walki z duża ilością addów. Zwiększa regenreacji energi o 5%, maksymalnie do 15% za każdego przeciwnika otrutego trucizną. Działa z Blade Flurry. Shadow Reflection również jest mocnym wyborem aczkolwiek wymaga większej wprawy w użyciu ponieważ należy dobrze współgrać go z innymi umiejętnościami. Rekomendował bym Shadow Reflection dla walk gdzie liczy się szybki burst w krótkim czasie.

Dodałbym również, że Death from Above posiada bardzo ciekawą mechanikę. Nie jest to do końca najgorszy z trzech dostępnych talentów. Problemem jest jednak nauczenie się poprawnego korzystania z umiejętności co w praktyce jest o wiele trudniejsze niż korzystanie z 2 poprzednich. Umiejętność bardzo dobrze współgra z Blade Flurry nie dość, że zadając obrażenia obszarowe sama z siebie to jeszcze łącząc je z obrażeniami z Blade Flurry. Polecam potrenować.

Glyfy
- Glyph of Energy statystycznie zwiększa obrażenia o 2%.
- Glyph of Disappearance statystycznie zwiększa obrażenia o 1.5%.

Pisząc "statystycznie" mam na myśli obliczenia który zostały przeprowadzone przez pro graczy. Nie znaczy, że wybierając je po prostu zwiększą się obrażenia o 2%. Zwiększą się jeśli poprawnie zostaną wykorzystane.

Statystyki
- Główną zasadą jest dobieranie przedmiotów które zwiększają statystykę Agility.
- Aktualny priorytet dla 6.2 to Agility -> Haste -> Multistrike -> Mastery.

Proszę zauważyć, że pro gracze mogą używać priorytetu Agility -> Multistrike -> Haste ponieważ Multistrike współgra z obrażeniami obszarowymi jak również, pozwala na używanie drugiej specjalizacji Subtlety która również ma taki sam priorytet. Dodatkowo polecam śledzić na bieżąco fora na temat priorytetu statystyk, ponieważ bardzo często zdarza się, że nowy patch przynosi również zmiany w statystykach.


Bronie

Bardzo ważna informacja, ponieważ zauważyłem na forum dużo nieścisłości.

ZAWESZE używamy 2x wolnych broni w Combat. ZAWSZE

Jak się domyślacie ma to związek z umiejętnością pasywną Combat Potency.
Wolniejsza broń = większa szansa na dodatkowe 15 punktów energii.


Rotacja
- Ambush -> Revealing Strike -> Sinister Strike -> Slice and Dice -> Killing Spree -> Adrenaline Rush > Eviscerate
- Utrzymujemy Slice and Dice cały czas. Możemy odświeżyć Slice and Dice przy mniej niż 11 sekundach.
- Utrzymujemy Revealing Stike cały czas. Możemy odświeżyć Reaveling Strike przy mniej niż 7 sekundach.
- Używamy Eviscerate przy 5 punktach combo, zawsze.
- Budujemy punkty combo za pomocą Sinister Strike. Revealing Strike wyłącznie aby odświeżyć buffkę.
- Nigdy nie używamy Killing Spree i Adrenaline Rush jednocześnie.

Nowa mechanika pozwala na wcześniejsze odświeżenie obu umiejętności nie tracąc czasu ich trwania. Jeżeli odświeżamy umiejętność poniżej 30% czasu jego trwania to czas ten doliczany jest do odświeżonego czasu. Przykładowo zamiast 24 sekund nasza umiejętność będzie trwać 32 sekundy.

Adrenaline Rush jak pisałem wcześniej, zmniejsza czas odnowienia umiejętności. Jeśli Killing Spree jest w trakcie odnawiania to użycie Adrenaline Rush zacznie zmniejszać czas odnowienia przez co możliwe będzie użycie Killing Spree wcześniej. Prosze pamiętać ze Ruthlessness również powoduje zmniejszenie czasu odnowienia. Tym samym podczas trwania Adrenaline Rush gdzie mamy możliwość spamowania Eviscerate nasz czas dla Killing Spree znacznie się zmniejszy, przez co użyjemy go o wiele wcześniej. To właśnie dlatego nie wolno używać Adrenaline Rush przed Killing Spree ani w trakcie jego trwania.

Polecam również zainstalować addon który pozwoli na śledzenie Bandit's Guild. Aktualna mechanika nie pozwala na tak precyzyjne rotowanie umiejętności aby wstrzelić się w Deep Insight i odpalać na 30% zwiększonych obrażeń. Natomiast, wraz z doświadczeniem będziecie w stanie mniej więcej określić kiedy najlepiej odpalać się aby korzystać ze zwiększonych obrażeń od Bandit's Guile. Polecam poćwiczyć na kukłach.

Gemy i Enchanty
- Dobieramy gemy tak aby odpowiadały aktualnym priorytetom w statystykach.
Specjalnie nie podaje "najlepszych" ponieważ chcę nauczyć was grać a nie odtwarzać gry innych graczy.
Najlepszym rozwiązaniem jest odwiedzenie strony

shadowcraft.com - koniecznie musicie zajrzeć.

gdzie znajdziecie kalkulator statystyk dla waszej postaci. Jest to dedykowany serwis dla rogów tworzony przez pro graczy.


Created
Neshama
permalink „słaby dps rogal” wysłany:
Cześć,

Masz 699i level. co nie jest źle, ale nie urywa. Tego musisz być świadomy. Nie wykręcisz większych liczb.
Rogue skaluje się bardzo dobrze z item levelem, że względu na agility. Im wiecej "agi" na sprzecie, tym więcej będziesz robił "dps'a".

Jeśli robisz 40-45K to jest to dobry wynik.

Zerknij na shadowcraft.com i sprawdź czy przypadkiem na twoim item levelu Critical nie jest mocniejszy.

High end statystyki dla Assaination to: Agility -> Mastery -> Crit
natomiast dla słabszego sprzętu priorytet się zmieniają: Agility -> Crit -> Mastery.

Shadowcraft obliczy i wskaże ci co możesz zmienić w sprzęcie.

ROTACJA:
Opener:
Stealth -> Mutilate 5cp -> Shadow Reflection -> Vendetta -> 5CP Rupture
Zrobisz niezły burst na starcie i podbijesz sobie dps'a.
Shadow Reflecion ZAWSZE używasz przed Vendetta i Rupture, po to aby twój Klon też miał zwiększone obrażenia i żebyś miał 2x Rupture, co zwiększy twoje obrażenia na starcie.

Rotajca po openerze pozostaje taka sama, Mutilate/Dispatch - poniżej 11 sekund 5cp Rupture - 5CP Envenom jako wypełniacz.

NAJWAŻNIEJSZE
Energy Pooling - przed każym użyciem Envenom, poczekaj chwilę aby naładowąć energie, powiedzmy tak około 75% i dopiero wtedy użyj Envenom. Będziesz mógł użyć więcej Mutilate/Dispatch podczas trwania buffki od Envenom która zwiększa dmg od trucizn.

W skrócie, cała idea Assasination polega na tym, aby wcisnąć jak najwięcej Mutilate/Dispatch podczas trwania Envenom buffki.

Assasination to głownie single target.
Natomiast, na takich walkach jak Archimonde, sprawdza się lepiej od Combat.
Wszystko zależy od tego ilu masz przeciwników.
Jeśli jest to Boss + 2 Addy, Assasination jest w stanie zrobić więcej niż Combat, dzięki "dotowaniu" wszystkich celów Rupture. 3x Rupture, 3x więcej regeneracji energii, 3x więcej Mutilate/Dispatch.
Combat, natomiast sprawdza się znacznie lepiej kiedy celów jest więcej. Jeśli masz 5-10, to nie będziesz wstanie "dotować" wszystkich w Assasination. Za to w Combat tłuczesz wszytko do okoła.


Wytłumaczę pokrętnie, ale zasada jest mniej więcej taka:
Combat, robi większy dmg dla celu głównego ale mniejszy dmg dla celów pobocznych.
Assasination robi mniejszy dmg dla celu głownego od Combat ale za to robi trochę większy dla celów pobocznych :)


permalink „Legion: Rogue - zmiany” wysłany:
Witam,

Jak wam się podobają nowe zmiany "rogali" ?? :)

Assasination wygląda bardzo przyjemnie jeśli chodzi o stały mocny dps. Garrota wchodzi do podstawowej rotacji.

Outlow nie do końca pasuje mi do PVE, natomiast ilość stunów na pewno sprawdzi się na PVP.

Subtely, z jednej strony jestem zachwycony zmianami, z drugiej, jakoś pasywny Shadow Dance nie do końca mnie przekonuje. Wolałbym aby działo na zasadzie procentowej szansy przy każdym "finiszerze" bez mnożenia przez punkty combo. Bo wygląda to bardzo podobnie do mechaniki utrzymywania buffki z Envenom.


Ostatecznie cała idea i większość zmian dla mnie są na plus. :)
permalink „Legion: Rogue - zmiany” wysłany:
@ liq
Własnie dlatego blizzard usunął bronie dystansowe dla rogali. Niepotrzebnie się ludzie kłócili o łuki i strzelby
No strzał będzie z pistoletu, każdy rogal ma pistole i tyle ale rozumiem, że chodziło o zachowanie odrobiny realizmu :)

@ Tomia
Poisony i krwawienia tylko w Assa. Zgadzam sie, jak najbardziej na plus. W rotacji zbytnio zmian nie będzie. Nadal otrzymujemy energie za każde obrazenie od krwawienie kiedy przeciwnik jest zatruty. Do rotacji dochodzi Garrota, którą można używać bez "stealth". Więc pewnie będziemy trzymać dotę Rupture oraz Garroty na celu. Vendetta pozostaje nadal jako odpałka. Envenom się nie zmienia.

Combat jak najbardziej na plus. Outlaw fajnie wpasuje się styl grania. No i nowe skille wydają się atrakcyjne. Linka do przyciągania oraz finisher który skraca dystans.

Bardzo podoba mi się idea, że w Subtlety rogue podczas walki może nagle stać się niewidzialny na parę sekund. Osobiście uważam, że byłaby to super mechanika gdyby to było losowe. Masz procent szans, że znikniesz i musisz ogarniać, jak nie ogarniasz to spada twój dps.

Poczekamy, poczytamy, potestujemy, zobaczymy. :)
permalink „Rotacja dla rogala Subtely” wysłany:
Cześć,

Jest bardzo dobrze. Oczywiście, nadaj się jak najbardziej.
W aktualnym contencie, HFC, subtlety jest najmocniejszym single-target specem.

Rotacja jest bardziej wymagająca od Combat i Assasination.

Najważniesze są dwie debuffki.
Sanguinary Vein - zwiększa o 30% dmg Rupture, oraz o 30% cały dmg zadawny przeciwnikowi który jest zarażony Rupture.
Find Weakness - po każdym użyciu Ambush lub Garroty, niweluje 100% pancerza przeciwniki co powoduje zwiększony dmg.

Zasada jest bardzo prosta:
1) Należy utrzymywać Rupture na przeciwniku, tak aby mieć zwiększone obrażenia od Sanguinary Vains.
2) Należy wykorzystywać każdą sposobność do użycia jak największej ilości Ambush aby otrzymać Find Weakness.

Rotacja:
Slice and Dice -> Rupture -> Eviscerate

Combo point buildier:
Backstab -> Hermorrhagge

Finisher:
Eviscerate

Cooldowns:
Shadow Dance -> Vanish

Subtlety to tak na prawdę kilka prostych trików które zwięszą znacznie twój Damage.
- Największy dmg robi Ambush, dlatego trzeba prostymi trikami zwiększyć jego użycie.
- Vanish z talentem Suberfuge daje ci dłuszą niewidzialność, przez co możesz użyć więcej Ambushy
- Shadow Dance + Shadow Reflecion, to nic innego jak jeszcze więcej Ambushy :), twój klon tez będzie je spamował.
- Za każdym razem jak widzisz, że zaraz będziesz mógł użyć Vanish albo Shadow Dance, poczkaj chwilę, uzbieraj tak z 80-90% energii i dopiero w tedy odpal Vanish albo Shadow Dance. Będziesz miał dużo energii i użyjesz 2 albo 3 więcej Ambushy xD
- Aktualnie nadal jest bug dla rogali, że jak użyjesz Vanish i zaraz po Vanishu Ambush (Tak maksylanie szybko, najlepiej zrobić makro) to wydłużasz działanie Suberfuge o 2-3 sekundy. MOAR Ambushe!!!!!!
- Generalne staraj się maksymalnie wyciągnać jak największa ilość Ambushy + Eviscerate podczas Shadow Dance i Vanish. Im więcej tym lepiej. Poćwicz na kukłach.


BARDZO WAŻNE - JEŚLI NIE MASZ TRINKETÓW, Soul Capacitor i Bleeding Hollow Toxin Vessel to CHUJA ZROBISZ NIE DMG.
Niesety bez tych trinketów Subtlety ssie pałe.

Mój dmg w subie bez trinketów to było jakies 50-60k, po zdobyciu trinketów robię 80-90k, a z pierścieniem legendarnym można spokojnie do 120-160k dobić zależnie od walki.

Jeśli masz więcej pytać, smiało daj znać.

permalink „Rotacja dla Rogala combat” wysłany:
Cześć,

Kilka małych sprostowań.

Aktualnie w combat, nie jesteś w stanie celować w Bandits Guile tak jak dawniej.
Dlatego używasz Killing Spree i Adrenaline Rush co cooldown.
Nie czekaj, aż wbijesz Deep Insight, bo to strata czasu.
Lepiej jak użyjesz 2, 3 Killing Spree więcej, niż jak użyjesz tylko raz podczas walki.

Rotacja jest mega prosta

Priorytety:
Slice and Dice -> Eviscerate

Opener:
Ambush -> 2cp Slice and Dice -> Revealing Strike -> Sinister Strike -> Killing Spree -> Adrenaline Rush.

- Nigdy nie używaj Killing Spree i Adrenaline Rush jednocześnie.

- Najpierw Killing Spree, potem Adrenaline Rush.

- Zawsze zużyj maksymalnie energie przed użyciem Killing Spree i Adrenaline Rush.

- W trakcie walki, budujesz combo point Sinister Strike i używasz 5cp Eviserate jako finisher. Nic więcej.

Tutaj masz pełny guide dla Combat.
LINK

permalink „Rotacja dla Rogala combat” wysłany:
Nie wiem czy się dobrze rozumiemy,

ale jeśli użyjesz KS + AD na początku walki Shadow Lord Iskar, to spokojnie zdążysz użyć drugi Killing Spree na addach w fazie drugiej.

CD dla Killing Spree to jakieś 40 do 60 sekund mając end-game sprzęt.

Faza druga Shadow Lord zaczyna się przy 70%hp bossa.

Spokojnie użyjesz KS na starcie + na pierwszych adach.

permalink „Dekacz i pytanko DPS” wysłany:
"For single target damage and sustained multiple target damage, the dual-wielding Frost specialisation currently outperforms Two-Handed Frost and is behind Unholy. Dual-wielding Frost is the best Death Knight DPS spec for burst AoE DPS and for fights against 2 targets, however". Icy-Veins.com

"DW Frost is competitive and viable as is Unholy in Hellfire Citadel, with 2h Frost no longer being viable."

Z tego co czytam, wygląda, że DK 2x sprawdza się znacznie lepiej w raidach Hellfire Citadel niż DK 2H.

Zerknij tutaj
LINK

Gigantyczny poradnik dla DK 6.2.2.

Pzdr.
permalink „Dekacz i pytanko DPS” wysłany:
Z tego co przeczytałem, zależy wszytko od statystyk.

Podczas raidów Highmaul na początku WoD, lepiej było używać 2x ponieważ miały lepsze statystyki. 2H z Highmaul, dropił Tectus, miała po prostu gorsze statystyki. Dlatego Monkowie biegali z 2x.

Natomiast, 2H Staff z Blackrock Foundry, z 3 bosa już był o niebo lepszy niż 2x.

Z tego co widzę aktualnie widzę, monk w mojej gildii używa 2H, Rune Infused Spear, dlatego że ma Multistrike na niej.

Aktualny priorytet statystyk.
Agility -> Multistrike > Versality -> Critical -> Haste -> Mastery

Więc, jeśli masz 2x bronie z Multistrike to graj z nimi.
Jeśli masz 2H z Multistrike a 2x maja np. Mastery i Haste, to graj z 2H.
Zawsze wybieraj te z najlepszymi statystykami.


Zerknąłem na twoją postać.
Masz aktualnie 2H z +91 Haste i +69 Mastery.
Jeśli zdobędziesz 2x bronie z Multistrike to spokojnie zamieniaj :)
I na odwrót, jeśli potem znajdziesz lepszą 2H to zamień 2x :)



P.S.
Złota zasada którą przeczytałem kiedyś na blogu Fairydemise, pro-rogue.
Zakładaj zawsze taki sprzęt który daje ci lepsze statysyki.
Jeśli masz broń która ma większy item level i więcej agility, to jej używaj.
permalink „Dekacz i pytanko DPS” wysłany:
Obejrzyj ten filmik.
LINK

Statystyki dla PVP
Versatility>Haste>Multistrike=Crit>Mastery

Dla PVP zmieniają się nieco w stosunku do PVE.
Z tego co widzę, większość monków 2v2 i 3v3 Windwalkers uzywają Warmongering Gladiator's Staff, czyli 2H.

Używają gemów +Versality
Enchanty +Versality
Broń Mark Of Warsong
permalink „utrata konta” wysłany:
Masz założone konto Standard Edytion:
- nie ma ograniczenia czasowego
- możesz miec tylko 20 level
- poniżej pełna lista możliwości i ograniczeń

LINK

Ograniczenie czasowe występuje tylko na koncie typu TRIAL - i jest to 10 Dni.
- nie masz ograniczenia na level
- ale możesz jedynie grać 10 dni, po 10 dniach musisz kupić abonament inaczej się nie zalogujesz.

Jeżeli jednego dnia loguje się do gry i masz postać, a dnia następnego logujesz się tym samym kontem i nie masz postaci to proponuje:
- zmienić hasło poczty
- zmienić hasło konto Battlenet
- sprawdzić komputer programem antywirusowym
- polecam zainstalować token na telefon albo kupić token ze strony blizzarda.

permalink „Sub czy Assa pvp” wysłany:
Combat: Agi>Mastery
Assisnation: Agi>Mastery
Subtlety: Agi>Mastery

Z tego co widzę wyszyscy rogue, niezależnie od specu, powyżej 2400 ratingu uzywają wszystkich enchantów Mastery + Bleeding Hollow na broniach.
permalink „Rotacja dla rogala Subtely” wysłany:
Diixox, zacznij od robienia questów w TANNAN JUNGLE. Przedmioty wypadają z losowych mobków oraz elitek. Możesz również kupiować sprzęt za kryształy które zdobywasz z questów. Sprzedawca jest w mieście w TANNAN JUNGLE.

Możesz również robić Dungeony w wersji Mythic. Oczywiście raidy LFR, nawet te starsze pozwolą ci zdobyć sprzęt. Poluj na trinkety i pierścionki.

Spróbuj znaleźć grupę przez PREMADE GROUPS na raidy NORMAL albo nawet HEROIC jak już złapiesz około 690 item level

Statystyki
PVE: Agility -> Multistrike -> Mastery
PVP: Agility -> Mastery

Skup się na robieniu qestów na LEGENDARNY pierścień oraz poluj na klasowy trinket z Archimonda. Dzięki nim znacznie zwiększysz obrażenia.
Witam,

Dla wszystkich którzy zastanawiają się jakim specem grać na początku LEGIONU.

1. Outlaw, aktualnie najsilniejszy spec. Znacznie wyprzedza pozostałe spece w statystykach.
2. Assasination i Subtely są na podobnym poziomie. Assa wygląda nieco lepiej na niskim item levelu.



Po nerfie też wrzucę info który jest lepszy.

Post dodałem dla tych którzy chcą wskoczyć szybko na Dungeon Mythic i przygotować się do raidów.

Często pojawiają się pytania co jest aktualnie najsilniejsze. Dostałem też kilka zapytań w grze, więc wrzuciłem post dla wszystkich.

Kompletnie nie widzę problemu.

1. Jeśli chodzi o high-end progress, od zawsze tak było, że zwiania się spec, co kontent albo nawet co patch. Nikt nie robi problemu. Wiadomo, jest to uciążliwe, majac sprzet w Haste nagle trzeba rolować na Mastery. Ale i tak nie pamiętam żeby ktokolwiek narzekał a gram ponad 8 lat.

2. Co do AP, wbiłem połowę drzewka w 3dni. Więc nie widzę problemu aby wbić teraz połowę drzewka dla Assa lub Sub.

3. Co wiecej, multispecing jest teraz polecany jako lepsze rozwiązanie niż inwestowanie tylko w jeden Legendarny.

4. Jeśli chesz grac pve i pvp polecam wylevelować drugą postać. Ja mam rogala do PVE i do PVP na innym serwerze.
permalink „Realm” wysłany:
1. Burning Legion, dużo polaków. Głownie grających PVE. Horda.
2. Twisting Nether, mieszanka ludzi. Głownie PVE. Horda.
3. Kazzak i Dreanor, bardzo duza liczba graczy. Porządne serwery PVE. Horda.
Idź do strony: 1, 2, 3