Dzisiaj rano zainstalował mi się nowy patch do gry. Podczas logowania się wyskakuje Error 112. Przejrzałem internety i znalazłem kilka sposobów rozwiązania tego problemu. Zastosowałem sposób polegający na usunięciu kilku plików z folderu gry, później próbowałem uruchomić grę jako administrator, następnie w bit64, bit32, usuwałem pliki z kosza (gdzieś wyczytałem o tym). Koniec końców odinstalowałem grę, łącznie z battlenetem i zastosowałem wszystkie kroki po kolei. Wciąż wyskakuje mi błąd 112. Co ciekawe, tworząc nowe konto w US mogę normalnie się zalogować i grać. Problem dotyczy tylko i wyłącznie konta w EU.
Proszę o odpowiedź kompetentnej osoby i o wyrozumiałość (naprawdę przejrzałem internety, również strony anglojęzyczne i rozwiązania nie znalazłem). Zależy mi na odzyskaniu postaci i ekwipunku. Pozdrawiam.
PS Nie gram na serwerach prywatnych, tylko legalnie, jeżeli to ma jakieś znaczenie. Serwer nazywa się Lightbringer.
Idź do strony: 1
„Error 112”
wysłany:
|
|
„Error 112”
wysłany:
Dziękuję bardzo za szybką i trafną odpowiedź ; )
Pozdrawiam |
Idź do strony: 1