Dzisiaj rano zainstalował mi się nowy patch do gry. Podczas logowania się wyskakuje Error 112. Przejrzałem internety i znalazłem kilka sposobów rozwiązania tego problemu. Zastosowałem sposób polegający na usunięciu kilku plików z folderu gry, później próbowałem uruchomić grę jako administrator, następnie w bit64, bit32, usuwałem pliki z kosza (gdzieś wyczytałem o tym). Koniec końców odinstalowałem grę, łącznie z battlenetem i zastosowałem wszystkie kroki po kolei. Wciąż wyskakuje mi błąd 112. Co ciekawe, tworząc nowe konto w US mogę normalnie się zalogować i grać. Problem dotyczy tylko i wyłącznie konta w EU.
Proszę o odpowiedź kompetentnej osoby i o wyrozumiałość (naprawdę przejrzałem internety, również strony anglojęzyczne i rozwiązania nie znalazłem). Zależy mi na odzyskaniu postaci i ekwipunku. Pozdrawiam.
PS Nie gram na serwerach prywatnych, tylko legalnie, jeżeli to ma jakieś znaczenie. Serwer nazywa się Lightbringer.
|
|
Też mam ten error. Pewnie to jakiś ogólny błąd, który niedługo naprawią.
|
|
Oczywiście Blizz spierniczył patcha i w pliku Config.wtf masz ustawioną grę na enUS.
Rozwiązanie: Otwórz plik Config.wtf (w folderze WTF) w notatniku i zamień wszystkie "enUS" na "enGB". Tylko rób to na wyłączonym launcherze, bo Ci podmieni zaraz te zmiany. Na koniec ustawiasz we właściwościach tego pliku tylko do odczytu!! I odpalasz grę. Jakby launcher wariował i coś sprawdzał to robisz to samo od nowa i uruchamiasz grę przez WOW64.exe i wybierasz europę. Działa, ale to i tak Blizz totalnie spieprzył sprawę. |
|
Dziękuję bardzo za szybką i trafną odpowiedź ; )
Pozdrawiam |
|
Sposób podany powyżej jest krótkotrwały bo problem wraca. Najlepszym rozwiązaniem które działa u mnie jest:
1. Skasować plik config WTF 2. Zalogować się na aplikacje Battle net 3. zmienić język na English (US) 4. z powrotem zmienić język na English (UK) 5. uruchomić grę. |
|
Mialam to samo,skasowalam pliki battle neta i zaczelo dzialac
|