WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Temahemm

Idź do strony: 1 ... 124, 125, 126, 127, 128 ... 177
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
witheltz, swoją wiedzę opierasz na doświadczeniu z gry, czy z filmików na jutubie XD?

wiesz, że zanim dojdziesz do karty z odpowiednio dobrym aoe, to te murloki już zdążą się nawzajem zabuffować :D? poza tym, idąc tą logiką najlepiej w ogóle nie brać tanich w manę kreatur, bo przecież padną od paru aoe!
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
No z gościem, który opiera swoje opinie na cudzych doświadczeniach, na dodatek nie zna zbytnio kart i nie umie w język polska przecinkowa, to rzeczywiście trudno prowadzić merytoryczną dyskusję, drogi witheltzie XD.

Polecam sobie sprawdzić, ile kosztują Murloki, a ile AoE:
Cone of Cold - LINK - 1dmg i freeze
Swipe - LINK - pada jedna kreatura, reszta spokojnie żyje
Blizzard - LINK - 2dmg i freeze
Lightning Storm LINK - potencjalnie skuteczne 2-3dmg
Consecration - LINK - 2dmg

reszta jest droższa

Murloki 1-4 many, AoE 3 wzwyż (w zasadzie 4, bo tylko szaman ma na 3, na dodatek z overloadem), które w przewadze nie pomogą <3.

Murloki SĄ dobre. Nie da się złożyć z nich talii na arenie, więc Blizzard tak bardzo ich nie nerfi. Tak samo masz w LoLiku, gdzie np. Rengar i Kha'Zix mogą dostać buffa za zabicie siebie, ale nie działa to na rankingowych meczach.


@down - to nie jest tak, że ja coś myślę, to po prostu wychodzi w praniu, jak sobie rozpiszesz tury . Jak coś to mogę nawet teraz z Tobą zagrać, battletag już masz.
Jak zarabiasz na swojej pasji to jesteś szczęśliwy 24/h :)
No tak się może wydawać, potem przychodzi czas, że nie wiesz, czy to rzucić, czy odłożyć na jakiś czas, a nie możesz, bo z tego żyjesz :)). Szczęście jest takie ważne w życiu!

@MoP dla kasy - zauważ, że dodatek miał pokazać wojnę między Hordą a Przymierzem i udało się to zrobić, nie ma póki co części Warcrafta, która bardziej koncentrowałaby się na tym temacie. Pandareni to tylko tło, które jeszcze 10 lat temu ludzie uznaliby za "mega epickie".
permalink „Gra w skojarzenia” wysłany:
drugie śniadanie w przedszkolu

edit ojoj a ja o budyniu skojarzowałem :<
Lilija napisał :
Temahemm napisał :
Jak zarabiasz na swojej pasji to jesteś szczęśliwy 24/h :)
No tak się może wydawać, potem przychodzi czas, że nie wiesz, czy to rzucić, czy odłożyć na jakiś czas, a nie możesz, bo z tego żyjesz :)). Szczęście jest takie ważne w życiu!
Szczęście to stan świadomości, a nie to co mamy bądź nie ;)
Źle sformułowałem to, o co mi chodziło. Kolega forumowicz napisał to tak, jakby to szczęście miałoby być jakimś ważnym celem, co skomentowałem drugim zdaniem :d.
permalink „Dalsze losy Hordy” wysłany:
Ach ten roszczeniowy nogananoge! Zamiast rasy mającej długą historię, wiele motywów i odrębną kulturę, lepiej żeby Blizz dał taką, która nic nie wprowadzi do fabuły, bo jej przedstawiciele są w większości ułomni umysłowo!
permalink „Dalsze losy Hordy” wysłany:
@nogananoge - co "na przykład" xD? Już wszystko powiedziałem, Ogry nie są na tyle interesującą rasą, żeby mogły wnieść do Warcrafta coś nowego. Dostaniesz stolicę z patyków i niepotrafiące się wysłowić keki. Cho'Gall jest ewenementem, który zresztą bawił się z Old Godami, trudno o drugiego tak rozwiniętego przedstawiciela Ogrów, a chyba nie o to chodzi, żeby dodawać grywalne rasy, które są jedynie pocieszne.
permalink „Dalsze losy Hordy” wysłany:
Co by uściślić, to nie jest tak, że ja nie lubię Ogrów, bo te dwugłowe, które ze sobą się kłócą, są super, ale wprowadzenie ich jako grywalnej rasy, przy takim, a nie innym sposobie rozwijania WoWa, jest, krótko mówiąc, nierealne :d. Pandareni jednak mieli większy potencjał i ich dodanie nie wymagało "wymazania wszystkiego, co dotąd wiedzieliśmy", a stworzenia paru wątków, które jakoś wpasowywały się w to, co wydarzyło się wcześniej (np. Imperator Szuruburu i Wojna Starożytnych).
permalink „Dalsze losy Hordy” wysłany:
Jakoś nie moge cię zrozumić co niby musieli byśmy wymazać i niby czemu ogry nie mają potencjału?
Jasny gwint, przecież wyraźnie napisałem :(.
Z wymazaniem zwracałem się do mikbura, chodzi o to, że teoretycznie Blizz mógłby udać, że głupie Ogry to nieprawda. Nie mają potencjału, bo nie posiadają na tyle rozwiniętej kultury, żeby mogły w przyszłości przydać się na coś więcej, niż pojedyncza frakcja w lokacji.
permalink „Dalsze losy Hordy” wysłany:
ale worgeni wzięli się z du***
czy dupa to tak brzydkie słowo
pupa, tyłek?

Quest typu "ja być głodny, ty mi przynieść mięso" nie musi być wcale zły.
Coś mi się tu kłóci, lubisz smak waniliowych questów, ale nie pamiętasz, z kim się bito w pierwszej wersji Shadowfang Keep :<.
permalink „Dalsze losy Hordy” wysłany:
Gapcio napisał :
Równie dobrze mogli zrobić heirloomy na dwa dodatki ;).
Tylko jaki w tym sens jest?
Heirloomy te są w SoO dlatego, żeby przy wprowadzaniu nowych level capów ludzie mieli po co ten rajd czyścić. Blizz mógł więc rozplanować to na jeden dodatek, albo i na więcej.

im większy wybór tym lepiej
Przekładanie ilości nad jakość hej.
permalink „Dalsze losy Hordy” wysłany:
@nogananoge - to nie jest tak, że tylko moje zdanie się liczy, po prostu nie doczekałem się od Ciebie porządnej argumentacji.

Powiedz mi chociaż, jak myślisz, jakie nowe wątki fabularne mogłyby dodać Ogry i czy ich lokacja startowa ma potencjał być czymś innym, niż Durotarem z bardziej liniowymi questami przepełnionymi phasingiem ;_:.

@down - czy ja napisałem, że ich lokacją będzie Durotar ;__;. Chodziło mi o wygląd i feel lokacji.
permalink „Levelujące eq” wysłany:
Heirloom - zdobywasz to najwcześniej gdy zarobisz 150g, wtedy możesz kupić z gildii taki przedmiot. Z każdym levelem rosną jego statystyki, więc bardzo się przydaje, dodatkowo daje bonus do zdobywanego doświadczenia. Porządne Heirloomy dostaniesz raczej na 90, na średnio dobre możesz zacząć zbierać już około 75 (wtedy, gdy odblokuje Ci się Random Wrath of the Lich King Dungeon, który bodajże daje potrzebne tokeny).
Idź do strony: 1 ... 124, 125, 126, 127, 128 ... 177