WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Centavo

Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ... 28
Pomysł z podziałem serwerów wg skilla jest moim zdaniem chybiony bo tak jak wyżej zauważono, ograniczałby on możliwość uczenia się od lepszych. Poza tym jakie kryterium byłoby na tyle ostre, że naprawdę dobrze odsiewałoby tych lepszych od ciut gorszych? Ilość achievementów? Przecież sporo achików można złapać specjalnie się nie starając, nawet przez przypadek. Jakiś trudny quest? Możesz go ukończyć albo fuksem albo z pomocą kolegi, który lepszy jest w te klocki.
Zresztą, nawet na tych serwerach dla ludzi z uber skillem były by osoby lepsze i słabsze. Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie by ktoś kto uważa się za najlepszego zebrał grupę zaufanych ludzi o podobnych umiejętnościach i grał tylko z nimi, olewając plebs.
permalink „Czwarty Dodatek ” wysłany:
Rummian napisał :
Trochę się zapędziłem, ale dostałem ataku kreatywności (co rzadko mi się zdarza).
Było całkiem nieźle do momentu w którym Horda i Sojusz podają sobie rękę na zgodę i żyją długo i szczęśliwie :)
Mi tez marzy się wielki battleground, gdzie nie ma celów typu zgromadź surowce, utrzymaj bazy, tylko taki prosty last man standing. Kupa ludzi, brak respawnu i sieczka aż któraś strona zostanie bez wojowników.
permalink „Czwarty Dodatek ” wysłany:
Dla mnie jedyne wyjście jest takie, że zawsze jedna strona będzie dostawać po tyłku. I tak na zmianę, raz Sojusz, raz Horda. Właśnie życie w pokoju do koniec WoWa jako MMO, jak sobie wyobrażasz wtedy battlegroundy? Są dwie strony i między nimi zawsze będzie konflikt. Tak było, jest i mam nadzieję, że będzie. A koniec WoWa to nie koniec uniwersum, przecież można z niego jeszcze wiele wycisnąć.
permalink „Czwarty Dodatek ” wysłany:
Rummian napisał :
Za czasów vainilli w WoWie panował względny sojusz. Chodzi mi o to, że nikt na nikogo nie najeżdżał, nikt nikomu nie rozdupcył stolicy itd. A battlegroundy były, bo zawsze znalazły się neutralne miejsca, gdzie interesy jednej z frakcji się krzyżowały. Nie było wtedy jednak jeszcze narwańców pokroju Garrosha i Variana. I o taki właśnie pokój mi chodzi. Chyba, że właśnie ten rozejm zdarzy się w ostatnim dodatku, kiedy trzeba będzie stanąć ze sobą ramię w ramię w obliczu najpotężniejszego wroga.
No nie wiem, już w samy cinematicu do podstawki jest mowa, że rozejm wziął urlop i Horda znowu się z Sojuszem nie lubi. Fakt, nie była to wojna totalna, ale jednak była.
permalink „Mgły Pandarii Trailer PL” wysłany:
Mam prośbę do wszystkich forumowiczów - ignorujcie posty Arymana, nie odpisujcie na nie, w ogóle ich nie czytajcie. Życie od razu będzie piękniejsze.
permalink „Mgły Pandarii Trailer PL” wysłany:
Fakt, udowodniłeś nam, że Blizzard zakończy działalność w 2015 roku bo wtedy kończy się ta rozpiska. Dzięki Ci o Wielki i Wszechwiedzący Arymanie!
permalink „Mgły Pandarii Trailer PL” wysłany:
Wniosek jest logiczny tylko jeśli przyjmiemy twoją popapraną logikę. Z biznesowego punktu widzenia nie ma nic dziwnego w robieniu dwóch gier MMO jednocześnie, zwłaszcza jeśli nie będą one dzielić uniwersum. Nie każdy gracz WoWa przerzuci się na Titana, więc logiczne jest to, że jeśli będą ludzie skłonni za Warcrafta dalej płacić to Blizzard będzie w tę markę pakował kolejne miliony, które zwrócą mu się z nawiążką.

A problemy ze sobą masz chyba ty, co można wywnioskować m.in. z pisania o sobie wielką literą i nieustannym obrażaniu innych osób. Wstąp do PiSu, będziesz ulubionym pachołkiem Jarosława K.
permalink „Mgły Pandarii Trailer PL” wysłany:
Widać do specjalnej chodziłeś bo cie nie nauczyli, że Ty, Wy itp. pisze się wielką literą by okazać szacunek adresatowi. Ja pisze się małą bo sobie szacunku nie trzeba okazywać, chyba, że ktoś jest niedowartościowany (jak np. ty) to widocznie musi się trochę pocieszyć przy okazji obrażając wszystkich by połechtać swoje ego.
permalink „Mgły Pandarii Trailer PL” wysłany:
Aryman napisał :
Ty naprawdę masz jakieś problemy ze sobą? Jaka firma planuje wydać dodatki do gry, skoro nie wydała, nawet podstawowej wersji gry?
Chciałeś argumentów to masz: Blizzard! W rozpisce są dodatki do Diablo 3 mimo, że gra wciąż jest w produkcji. Zaskoczony?
permalink „Mgły Pandarii Trailer PL” wysłany:
Twoje pytanie brzmiało: jaka firma zapowiada dodatki zanim wyda podstawkę. Moja odpowiedź: Blizzard. Ty oczywiście odwracasz kota ogonem bo okazuje się, że nie masz racji. Ponieważ mam prawdziwe życie to kończę "rozmowę" z tobą (celowo małą literą, domyśl się dlaczego). Mam nadzieję, że jak wstanę rano to twoje konto będzie już zbanowane za łamanie 9. punktu regulaminu forum.
Nie wysilaj się i nie odpisuj.
permalink „Mgły Pandarii Trailer PL” wysłany:
Nic nie udowodniłeś tylko wrzuciłeś rozpiskę (ktoś z Blizzard potwierdził w ogóle jej autentyczność?) z której wynika, że premiera piątego dodatku zbiegnie się z premierą nowego MMO. Ale z tego tak naprawdę nic nie wynika, chociaż ty nie jesteś w stanie tego pojąć. No chyba, że dysponujesz wypowiedzią pracownika Blizzarda w której mówi, że piąty dodatek będzie ostatnim.

Ok, miałem z tobą nie polemizować, ale już nie mogłem się powstrzymać.

PS Nie ma takiego wyrazu jak plebstwo.
permalink „Mgły Pandarii Trailer PL” wysłany:
Aryman napisał :
@Nummus
Kolejny co musi ciągl wypominać tą rozpiskę... To jest link, który w jakiś 80% potwierdza to co napisałem - LINK Wrzucam go już 3 raz tutaj, jakim trzeba być ignorantem... Nie będę wyjaśniał dlaczego Blizzard podał tylko co wyda w ciągu trzech lat, bo każdy INTELIGENTNY człowiek sam to zrozumie. O i w moim słowniku też nie ma pewnego słowa na literę "K", nie muszę pisać jakiego?
Nadal nie widzę (i nikt poza tobą też) związku pomiędzy planami Blizzarda na najbliższą przyszłość a ogólna liczbą dodatków do World of Warcraft. Powtórzę więc abyś zrozumiał - w żadnym miejscu nie udowodniłeś, że będzie tylko 5 dodatków. To są tylko i wyłącznie spekulacje (głównie twoje).

PS To kup sobie lepszy słownik, taki dla ludzi co skończyli już podstawówkę to znajdziesz tam wiele nowych, ciekawych słów.
permalink „Mgły Pandarii Trailer PL” wysłany:
Aryman napisał :
@Nummus
Patrząc na twoją "inteligentną" odpowiedź coś mi się przypomniało... Kiedyś ludzie myśleli otóż, że Ziemia jest wyspą którą do około otaczają wody.
Ok, rozumiem, zabrakło ci argumentów, albo w końcu zrozumiałeś swój błąd i teraz wstydzisz się przyznać.
Dobra to nie ma sensu, nic nie potraficie udowodnić mi.
To nie tak, że my nie potrafimy ci nic udowodnić, tylko ty jesteś po prostu za głupi by pewne rzeczy zrozumieć. To jest tym bardziej śmieszne, że sam wyzywasz innych od idiotów.
permalink „Moderator, zgłoś się!” wysłany:
Erisdar napisał :
Wraafum napisał :
Nie banujcie Arymana, jest przynajmniej z kogo sie posmiac - na kazde forum przyda sie forumowe posmiewisko.

Popieram. Zostawcie dzieciaka, niech się czuje lepsiejszy :D
Co za dużo to nie zdrowo, fajnie się pośmiać dzień czy dwa, ale nie sądzę by forum mogło normalnie funkcjonować z takim kolesiem na pokładzie. No chyba, że Szanowna Administracja dorobi opcję Ignoruj posty tego użytkownika
Temahemm napisał :
To samo pewnie czuli ludzie, kiedy w WC3 pojawił się Hydralisk :D.

Porzucam Ratchet & Clank: Tools of Destruction O_o. Ta gra jest strasznie wnerwiająca. Spadasz - poziom od początku. Giniesz z rąk bossa, który ma cię na dwa hity - cały poziom łącznie z mobkami od początku. Zapisujesz grę w połowie poziomu, mimo że dwa razy był checkpoint - wstajesz rano, grasz poziom od początku. A teraz jeszcze mam taki poziom, gdzie Clank (ten robocik) musi przejść przez takie kręcące się pierścienie, i jasna cholera one kręcą się bez rytmu, a Clank ma 5HP, więc jak gram już 15 minut, i widzę że następny etap to "przed tobą kręcące się pierścienie na sunącej taśmie x2, zostało ci 2HP", to mnie krew zalewa :D. Najgorsze jest to, że to nie jest wcale kwestia opanowania gry, możesz grać 7 godzin i dalej będziesz ginął od takich pierdółek. Trudno mi taką grę nazwać hardcore'ową, co najwyżej niedopracowaną.
Spoiler (pokażukryj)
I nie ma trofeów żadnych :'<.
Ok, ale co mają twoje wrażenia z "Ratchet & Clank: Tools of Destruction" do pytania zadanego w temacie?
Steelkill napisał :

Most of the subscriptions were lost in China.
Chińscy farmerzy wystraszyli się konkurencji ze strony legalnego handlu goldem (pety z Blizzard Store)? :D
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ... 28