WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Vengir

Idź do strony: 1 ... 11, 12, 13, 14
permalink „Monk DPS” wysłany:
Padasz na bossach grupowych w instancjach czy jak? Bo jeśli tak, to chyba problemem większym jest chyba przeżywalność, unikanie niepotrzebnych obrażeń typu ogień na ziemi, pozwalanie tankowi na zbieranie wrogów i takie tam. Nie wszystko da się przeżyć ślepo zabijając wszystko jak najszybciej.
permalink „Tainted Scroll” wysłany:
Zrobiłem od wejścia patcha 7.1.5 już kilka nowych postaci i potwierdzam, że zadania klasowe na 3 poziom zostały najwyraźniej usunięte z gry.
permalink „Tainted Scroll” wysłany:
Akurat te konkretne zadania klasowe, o których mowa w temacie, zostały usunięte dopiero niedawno. Nawet dla Worgenów/Goblinów/Pandarenów dodali (choć tego ostatniego nie jestem pewien).
permalink „Problem z kontem” wysłany:
W sprawie wyjaśnienia powodu blokady pomóc może tylko kontakt z Blizzardem aż do skutku. Może komuś nieupoważnionemu udało się uzyskać dostęp do twojego konta pod twoją nieobecność i nawet o tym nie wiesz.
permalink „Server hop” wysłany:
Tak, jest legalny (mimo że trochę uciążliwy dla osób postronnych), chociaż działa na Legionie gorzej niż za czasów Warlords of Draenor.

Server Hop korzysta z możliwości formowania zorganizowanych grup międzyserwerowych dostępnych normalnie w grze (opcja Premade Groups domyślnie pod przyciskiem I). Aby cię przerzuciło na inny serwer. Musi znaleźć na liście taką grupę, gdzie jakiś członek już będący w niej przed tobą, będzie się w danym momencie znajdował w tej samej strefie, co ty (na przykład Highmountain).
permalink „the relic's emanation” wysłany:
A czytałeś komentarze do zadania na Wowheadzie z patcha 7.0 i późniejsze? Czasem w zadaniach coś się przypadkiem zmienia i to jest własnie jeden z takich przypadków.
Danelar napisał :
szlachetna napisał :
a nieumarli w ściekach orgrimmaru
Od kiedy to Orgrimmar ma ścieki?

Zawsze można dorobić. Nie tylko w Cata zmieniano stolice.
permalink „battlechest” wysłany:
Chyba najlepiej zalogować się na swoje koto na stronie battle.net. Tam na liście gier powinno być napisane.
permalink „dalaran” wysłany:
Kirin Tor to frakcja jeszcze z dodatku Wrath of the Lich King. Najwięcej aktywności z nimi związanych znajdziesz w Northrendzie. W Broken Isles czasem z tej frakcji pojawia się codzienny emisariusz i world questy, ale to rzadkość.

W Legionie reputacja u nich w zasadzie nie jest do niczego potrzebna, tylko standardowo zniżki w sklepach dostajesz.
permalink „Raider.io addon i m+” wysłany:
Our scoring calculation provides an exponential increase in points as you push higher and higher keys (above M+10), and penalizes runs that go over a dungeon's par time.
Our scoring system, which was designed with two primary motivations in mind:
We wanted to reward players for successfully running higher and higher keys, and we wanted the amount of this reward to increase exponentially — just like the difficulty of the dungeons themselves.
We wanted to deter "score farming" abuse that we've seen elsewhere, where high level keys were repeatedly run while depleted, far over the timer, just to get additional ranking points.
We want players to push keys they can actually complete, and to strive for the best time they can, so we designed our system rewards for this.

LINK

Czyli w skrócie wynik jest tym wyższy, im więcej się zalicza M+ na wysokich poziomach i w wyznaczonym czasie.
W tej chwili z dostaniem przetłumaczonego pełnego WoW-a może być problem, ale wprowadzenie języka dla serwerów Classic powinno być raczej wykonalne (nie wnikając w to, jak takie częściowe przetłumaczenie by wyglądało pod względem technicznym).

Opłacalność to na pewno spory problem. Po stronie polskiej problem widzę głównie w małej zamożności fanów, bo patrząc po liczbie wyświetleń naszej wersji animacji Hearthstone'owej, gdzie przewyższamy kilka innych wersji językowych, to liczebnie u nas byłoby raczej dobrze, nawet uwzględniając tych, co woleliby po polsku.

Po stronie Blizzarda największa przeszkoda to koszty przygotowania polonizacji, zwłaszcza na start. Tutaj w perspektywie najbliższych kilkudziesięciu lat (o ile WoW tyle wytrzyma) może przyjść z odsieczą rozwój sztucznej inteligencji. Chociażby SDI już duma nad tym, jak w przyszłości wykorzystać komputery do automatycznego tłumaczenia czy syntezy głosów aktorów.

Wiem, że od razu myślicie sobie, że to beznadziejny pomysł i czasem łatwiej zrozumieć tekst nieprzetłumaczony niż z translatora, ale nawet tutaj technologia staje się stopniowo coraz lepsza. Taka właśnie może być przyszłość, gdy tylko te mechanizmy staną się lepsze od ludzi. Słowo klucz: „lepsze od”, nie idealne. Nawet ludziom zdarza się mylić i wystarczy, że komputer będzie się mylił tyle samo lub rzadziej.
permalink „WoW Classic - Dyskusja” wysłany:
Progres raczej na pewno zostanie, bo rezygnacja z tego to by było za duże odstępstwo.

Jak wprowadzą jakieś nagrody dla postaci na głównych serwerach (na przykład Plagued Proto-Drake dla tych, co ubiją Kel'Thuzada), to chętni się zawsze znajdą.

EDIT: Blizzard pewnie chciał po części zamknąć usta krytykom za uniemożliwianie gry po staremu. Jak nie wypali, to Blizzard powie „A nie mówiliśmy, że myślicie, że chcecie, ale tak naprawdę nie chcecie?”.
permalink „Pomoc przy Addonach” wysłany:
Jeśli chodzi o to drugie, to w opcjach powinna być opcja, żeby to pokazywać cały czas, ale nie pamiętam, jak to się nazywało.
permalink „Battlechest, dodatek Legion.” wysłany:
Deadly Boss Mods (DBM) da ci wskazówki podczas walk. Skada powie ci, ile zadajesz obrażeń. Co do reszty, to sam musisz trochę pograć i przekonać się, co jest ci potrzebne. Są nawet addony jak ElvUI, przerabiające cały interfejs.

Na stronie LINK znajdziesz ich pełno do wyboru.
Czy to starter, czy to BattleChest, wszystkie zmiany klasowe, interfejsu, itp i tak obowiązują z najnowszego dodatku. To, co się na wykupione jedynie ogranicza, gdzie można pójść i jaki kontent można robić.

Sam starter to w istocie wersja BattleChest z pewnymi ograniczeniami. Jeśli dany gracz na starterze wie jak, to nawet i na Draenor trafi (mnichem można nawet bez pomocy).
permalink „pytanie o profesje” wysłany:
Profesje chyba już od WoD-a nie dają żadnych unikalnych bonusów do walki, jeśli się nie mylę.
Idź do strony: 1 ... 11, 12, 13, 14