WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Raider.io addon i m+

permalink wysłany:
Dzień dobry. dzisiaj zacząłem korzystać z addona raider.io i mam kilka pytań do osób które z niego korzystają.
Co składa się na ogólny wynik który pokazuje addon? Poziom dungeona? Czas w jakim go zrobimy? Ilość śmierci? Zrobiony healing/dps? a może ilość dungeonów zrobionych w ciągu tygodnia?

Jest jeszcze druga sprawa. M+ (na poziomie 12-13) robiłem jeden w ciągu tygodnia (po item). Kilka razy udało mi się zrobić 14. Z tego względu nie nie mam zbyt wiele czasu zajmowałem się ogólnie pvp i nie przeszkadzało mi na początku ze dungeon nie zostanie ukończony w wyznaczonym czasie. No ale teraz chciałbym porobić m+ trochę bardziej 'hard'. [P]: załóżmy że chce zrobić sobie m+15 to jaki wynik muszą mieć gracze aby poszło to dosyć gładko? Oczywiście nie chodzi mi tutaj o to żeby ktoś mnie boostował. Czasami po prostu zdarza się (tak jak pisałem wyżej)że przyjdzie człowiek który robi 700k dps na m+14 No i niestety nie da rady tego ukończyć w czasie. A mi osobiście szkoda wychodzić z pt gdy zrobiłem już połowę dunga i straciłem 20 minut.

Dzięki za pomoc!
permalink wysłany:
Najlepiej przed invem sprawdzić takiego delikwenta na wowprogress. Polecam do tego addon character links. Myślę, że 1300 - 1500 myth + score zupełnie wystarczy na kluczyk +15, ale wszystko zależy od affixów i od samego gracza.
permalink wysłany:
Dzięki wielkie Kasza :)

Pierwsza część pytania dalej aktualna. Mógłby ktoś wyjaśnić jak nalicza się ten ogólny wynik?
permalink wysłany:
Our scoring calculation provides an exponential increase in points as you push higher and higher keys (above M+10), and penalizes runs that go over a dungeon's par time.
Our scoring system, which was designed with two primary motivations in mind:
We wanted to reward players for successfully running higher and higher keys, and we wanted the amount of this reward to increase exponentially — just like the difficulty of the dungeons themselves.
We wanted to deter "score farming" abuse that we've seen elsewhere, where high level keys were repeatedly run while depleted, far over the timer, just to get additional ranking points.
We want players to push keys they can actually complete, and to strive for the best time they can, so we designed our system rewards for this.

LINK

Czyli w skrócie wynik jest tym wyższy, im więcej się zalicza M+ na wysokich poziomach i w wyznaczonym czasie.