WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Lucjan

Idź do strony: 1 ... 7, 8, 9, 10, 11 ... 13
permalink „''Lazalet''” wysłany:
Jest dużo ludzi nie lubiących opisów,ale żeby nie mieć ich w ogóle ?
Najbardziej łagodne słowo którym mogę określić to "coś" to grafomaństwo
Widziałem uczniów podstawówki którzy piszą lepsze rzeczy
permalink „Sposoby na szybką farmę expa” wysłany:
Ludzie życzą ci kicka przez brack loomów ? Raczej przez to że używasz itemów z agi i intelectem
A co do expienia,to poprostu questuj,jako że nie jesteś tankiem ani healem to dungi będą wyskakiwać bardzo wolno
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Że garnizony będą za nas walczyć w PvP?
Raidować będą oczywiście
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Grałem na becie i sprawdzałem też patch noty-frost mage nie jest jakoś drastycznie zmieniony,tylko wywalili kilka skilli które pasują do innego speca(rip living bomb)i w zasadzie tyle. Prismatic cristal jest za mocny jak narazie,ale pewnie to zmienią.
A jedyne zmiany w paladynie retri które są uznałbym za plus. Brak inquisition to znaczny plus. smuci odrobinę wywalenie "aniołka" ale można przeboleć. Inne spece też wyglądają fajnie lay on hands nadal jest instant , holy jest zmienione tak jak reszta healerów.
Nie wiem co jest takiego złego w innych klasach,ale mi przynajmniej patch 6.0 zabawy nie odbierze
Krasnoludy to pierwsze miejsce. Fizyka bród,mimika (choć niektórych emotek jak naprzykład /charge brakuje) i ten świetny bieg !
Reszta nie tak bardzo na + oprócz zwiększenia tekstur żadna rasa nie zrobiła się jakaś specjalnie lepsza (oprócz taurenów którymi nie gram)
No bo tank ma teraz nie pullować całego pokoju a healer ma nie ograniczać się do 2/3 przycisków. Zresztą balans przed 90 nie jest czymś co blizz miał zamiar zmieniać.
Ogółem zmian jest masa, rzeczy usuniętych według mnie za dużo ( a konkretniej to za wcześnie,np brawler guild które jest teraz martwe do premiery wod,tak samo proving ground)
Bugi są i każdy się tego spodziewał. Premade group są fajne,tak samo nowy,trudny dungeon
Dorzuce się do tematu bo mam podobne pytanie.
Każdy kto zrobił green fire przed 6.0 dostawał w dniu wejścia patcha na serwery tytuł i FoS. Niedawno widziałem jak ktoś zrobił scenario w trakcie 6.0 i także dostał FoS. A więc moje pytanie jest jak to działa i jeśli teraz dostaje się FoS to do kiedy to będzie trwać
permalink „Loremaster ” wysłany:
Dodam tylko że nie trzeba się śpieszyć ponieważ (narazie) nie istnieje coś takiego jak loremaster of draenor i w WoD ten achiv będzie tylko łatwiejszy
permalink „Mniejszy dmg” wysłany:
Cóż,stat squish. Nie działa on koniecznie tak jak powinien więc niektóre skille mogą być odrobinę zepsutę na niższych levelach.
Inną opcją jest to że dzisiaj wszedł patch który zmniejszył dmg frostbolta o 20% więc jeśli miałaś wczoraj 74 a dzisiaj już po patchu 75 to możliwe że to przez patch
permalink „HS - Gobliny vs Gnomy” wysłany:
Lud łołcenter odpowiada (z widłami i pochodniami)

Raczej jest to pewne że na bli$$conie zostanie pokazany nowy dodatek do HS.
Co do kart to jest to na 90% fake (pokazywanie 4 legend,czyli najciekawszych i najbardziej unikatowych kard naraz nie jest raczej możliwe) o tyle mechanika pierwszych 2 kard jest dobra - jeśli tą kartę dobierzesz to coś się stanie.

Szkoda tylko że Iron Juggernaut zabija niszczy,depcze z błotem i masakruje niczym Korwin lewaków handlocka.

Dodatkowym problemem będzie to co się stanie jak np taki Flame Leviatan pojawi się w naszej startowej ręce. Zadamy 2 obrażeń wszystkim w 1 turze ?
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Przecież w Wowie jest lokacja Azshara, a w jej centrum znajduje się goblińska wioska. Mechaniczny dodatek do HSa? Jak najbardziej.
Mamy zwycięzce. Szczególnie że następny dodatek ma być o tematyce mechanicznej,i przecieki też to zapowiadają
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Nie działające frost orb,wszystkie aoe celowane, wrogowie spadający ze wszystkich stron,za szybki respawn i w dodatku jeszcze jakieś klaustrofobiczne uczucie podczas levelowania. Moja niechęć do podwodnych lokacji pochodzi z wyżej wymienionych powowodów a nie jakiegoś "cebulactwa".
wysłane po 3 sekundach:Nie działające frost orb,wszystkie aoe celowane, wrogowie spadający ze wszystkich stron,za szybki respawn i w dodatku jeszcze jakieś klaustrofobiczne uczucie podczas levelowania. Moja niechęć do podwodnych lokacji pochodzi z wyżej wymienionych powowodów a nie jakiegoś "cebulactwa".
permalink „HS - Gobliny vs Gnomy” wysłany:
LINK
25 ze 120 kart z nowego dodatku.
Przyznam że spodziewałem się trochę lepszych mechanik niż "random" w co 2 karcie.Cóż,może chociaż ożywi to grę w HS
Nowa plansza
Spoiler (pokażukryj)
http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/6/728/goblins_vs_gnomes_gameboard.png

I trailer
Idź do strony: 1 ... 7, 8, 9, 10, 11 ... 13