WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Lucjan

Idź do strony: 1 ... 6, 7, 8, 9, 10 ... 13
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Shadowmoon zacny, warsong też
Plate wygląda jakby ktoś chciał cosplayować pociąg
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Uwaga uwaga.
Dzisiaj bardzo duża część ludzi którzy betę widzieli tylko na obrazkach dostało zaproszenia (w tym ja)
Radzę sprawdzić skrzynkę pocztową
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Już dzisiaj w nocy/wieczorem nowe Lords of War-Durotan
permalink „Rola Alliance w WoD” wysłany:
nie mam nic przeciwko zabiciu Anduina, Malfuriona i Jainy w bonusie z Kalecem. Może być?;p
Dałbym Tyrande za Kaleca.
Jeśli ally ma zabijać racial leaderów to raczej sprzeciwu za dużego nie będzie bo:
-Tyrande,Anduin,Jaina - postacie denerwujące,nikt ich nie chce
-Malufrion- ulubiony bohater krUla Metzena, OCZYWIŚCIE musiał być neutralny
-krasnoludy-najciekawsza sprawa. Zostało im poświęcone o 14 minut więcej niż poniższym w ciągu całego Wowa
-reszta-nikt ich nie zna,nikt się do nich nie przywiązał. W lore mają poświęcone nie więcej niż minutę
-Varian-jedyna postać w ally która jest rozwijana w dobrym kierunku i jedyna postać po której śmierci byłoby mi smutno
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Orki zawsze miały zapał do wojny,tylko że nie miały nikogo kto by go "uaktywnił"
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Najlepszy odcinek i to nie tylko dlatego że jestem aliantem :)
permalink „MoP: dobre i złe strony” wysłany:
Jestem dość casualowym graczem (bez nella na forum da się to powiedzieć bez bycia zjedzonym :) )
A więc
Plusy
+monk. Bardzo fajna klasa ,w każdym specu, jedyny melee healer w grze (przynajmniej do WoD)
+Pet battles. Nie bawiłem się w to za dużo ale była to fajna rzecz by zająć trochę czasu na początku MoP, potem pojawiły się pvp teamy złożone z petów których na oczy nie widziałem i nie było szansy z nimi wygrać
+najlepsze opowiadanie historii w całym wowie. Lorewolker cho i jego opowieści były jedną z lepszych rzeczy w MoP
+Challenge mode. Fajny pomysł,niestety niektórych speców,klas zwykle nie biorą na pugi :(
+Jaina i Varian,czyli kompletna zmiana postaci. Można powiedzieć że zamienili się trochę rolami :)
+Isle of Thunder-czyli ta lepsza wyspa. Pamiętam polowanie w 1 dniu patcha na rary,pytania na czacie co gdzie jest i szukanie ludzie na achivmenty. Dodatkowo scenariusz ze skrzyniami jest fajny,ale czas jest trochę za krótki
Dodatkowo scenariusze przy odblokowywaniu były super
+Timeless Isle-"gorsza" wyspa. Strasznie dużo tam grindu ,ale nie wiem z jakiego powodu grindowało mi się tam fajnie
+Widać dodatek planowany od początku do końca. W 5.0 mogu mówiły o Thunder Kingu,a yaungole mówiły o Ordosie
+Flex-lepsze niż LFR..i w zasadzie tyle
+ World bossy. Wielki plus, strasznie fajnie zabijało się sha kiedy wszyscy gineli na nim po 5 razy :)
+Brawler Guild. Super i tyle
A teraz wady

-LFR-jest to coś co trzeba zmienić,ale nie za bardzo wiadomo jak
-PvP-odrzuciło mnie strasznie. Heal to zło,CC jest za dużo
-5.4-patch mi się podobał.Przez pierwsze pół roku
-Pandy.Tak tak,wszyscy mówią że były w warcrafcie od 3 części ,że krowy i wilki ,że MoP jest i tak dość brutalny i mhroczny.Sam tak kiedyś mówiłem. Ale wyobraziłem sobie co byłoby gdyby zamienić pandy na inną rasę i prawdopodobnie byłby to jeden z najlepszych dodatków wtedy
-Thrall nie umarł
-Levelowanie w strefach z mantidami było strasznie denerwujące
-Nie konieczenie podobały mi się daily,ale nie były takie straszne jak mówili ludzie
-Broń i transmogi. 5.0-5.1 klimaty azjatyckie które były słabe. 5.2 były trollami a i gear z SoO strasznie zajeżdzał trollami.Za dużo ich jest

Neutralne
-Legendary quest.Mówiąc to jako gracz który robił tylko LFR -peleryna powinna być tylko normal+. Kiedyś jak miałeś legendarkę miałeś gwarantowane miejsce w raidzie. Teraz nie mając jej masz gwarantowanego kicka.
Jednak gdy Lorewalker Cho opowiada naszą historię poczułem się naprawdę fajnie i dlatego to nie jest -
-Green Fire-jest to coś dla czego właśnie leveluje locka.Nie wiem czy zrobie quest przed 6.0 ale przynajmniej się postaram. Jednak jedyna rzecz dla której jest to minus to właśnie fakt że jest to tylko dla locka. Jak chciałym coś takiego dla maga,czy paladyna..meh
W WoD coś takiego dostaną hunterzy :(
permalink „Ogólnie o hearthstone” wysłany:
Face hunter LINK
Używam Loatheba zamiast TBK
Shamana możesz złożyć z czegokolwiek. Mój deck ma tylko 1 legendarkę - Sylvanę- i w dodatku nie jest ona konieczna
Idź do strony: 1 ... 6, 7, 8, 9, 10 ... 13