WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

lowczy

Idź do strony: 1
witam,
od jakiegoś czasu gram w WoW (serwer RP) i zauważyłem że zamiast zagłębiać się w fabułę sporo czasu poświęcamna wyposażanie swojej postaci w dobrej klasy sprzęt, odpowiedni do danego lvl, sprzedawanie itemów na AH. Raz - dwa razy dziennie, mając plecak wypełniony przedmiotami na których można było sporo zarobić latało się do stolicy do AH, śledziło kursy, odebrało pocztę, złoto, śledziło i ustawiało aukcje itp. Jednak ta gra chyba nie na tym polega...

Wiem że granie postacią wypasioną ułatwia grę, przyspiesza monotonne bicie mobów ale z drugiej strony mając większą ilość gotówki stać nas na dużo, dużo lepszy sprzęt niż dostajemy z questów, a co za tym idzie otrzymywane przedmioty nie mają już uroku, nie wypełnia się questów oczekując otrzymania itemka bo i tak ma się założone dużo lepsze, do sklepów prawie się nie zagląda bo człowiek i tak ma lepsze przedmioty. Z czasem gra zaczyna tracić urok bo na AH zawsze znajdzie się lepsze i bardziej dopasowane itemki.

Zastanawiam się nad grą BEZ korzystania z Auction House, bazując wyłącznie na tym co jest dostępne w sklepach lub za questy, sprzedawanie przedmiotów też w sklepach choć wiem że na AH np. za surowce można dostać 100x więcej. Oznacza to też o wiele, wiele mniejszy przypływ gotówki, bo za itemki sprzedawane w sklepach płacą bardzo mizernie.

Co sądzicie o takim stylu gry, czy da się zaliczyć fabułę i w miarę normalnie grać bez AH?
Może ktoś z Was też znudził się grindowaniem i gra tylko z tym co oferuje sama fabuła?
czemu chodziłem na AH? NO jakoś mi szkoda było sprzedawać mozolnie zdarte skóry i sztabki metali np. bronzu w sklepie za marne 2 silver, skoro na AH płacili 40gold...

No a potem jak już się sprzeda trochę surowca to co robić z całym tym złotem...siłą rzeczy szuka się co by tu sobie kupić fajnego, i kółeczko się zamyka.
no i poszło, pozbyłem się całego uzbieranego dotąd złota, wywaliłem przedmioty.
Tak więc jak na razie gram bez aukcji, ciułam groszowe nagrody żeby było mnie stać na cokolwiek i cieszę się jak nigdy dotąd każdym przedmiotem który dostanę za questy :). Fajnie jest, gram łowcą, i tak jest aż za łatwo, przy większości stworków nawet peta nie trzeba używać bo sam łuk wystarcza.

A rzadkie mounty - i tak w większości biegam pieszo, jakiś podstawowy też wystarczy. Troszkę tak myślę że ukierunkowanie gry na zbieractwo coraz to nowych itemków, ubrań i mountów to sprytny sposób wydawców na przytrzymanie ludzi przy abonamencie jak najdłużej się da.

Idź do strony: 1