WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Właściwości Kart

Właściwości kart

W tym artykule przyjrzymy się bliżej właściwościom kart.

Pierwszą z nich jest koszt, jaki musimy ponieść wchodząc kartą do gry. Walutą są Surowce, które można dodawać pojedynczo co turę.

Play Cost

Od mocy ataku zależy ile dany Sprzymierzeniec zada przeciwnikowi obrażeń. Wartość ta może ulec zmianie pod wpływem różnych Umiejętności. Ikonka, która znajduje się pod liczbą ataku symbolizuje jego typ - Shadow, Holy, Nature lub Frost.

Damage

Na wielu kartach (w większości Sprzymierzeńców i Bohaterów, lecz zdarza się także na Questach) jest znacznik frakcji, do której przynależą - Hordy lub Przymierza. Dodatkowo większości kart Umiejętności i oraz wszystkich Ekwipunku, a rzadziej Questów i Sprzymierzeńców, jest/są znacznik/znaczniki klasy która jest wymagana by móc ich używać.

Frakcja i klasa

Następnie punkty życia.

Życie

Jeżeli spadną poniżej zera - Bohater lub Sprzymierzeniec ginie, a kartę odkłada się na Cmentarzysko. W wypadku śmierci bohatera, gracz, który nim władał, przegrywa.

Życie

Tak samo jak w przypadku ataku, istnieją Umiejętności, dzięki którym przez kilka rund możemy sie leczyć lub zwiększyć maksymalną ilość punktów życia i tym podobne. Są też karty zadające zadające obrażenia lub zmniejszajace efektywność danej karty w walce.

Życie

Moce specjalne sprzymierzeńców można aktywować tylko, gdy karta znajduje się w grze. Ich efekt jest naprawdę różny - od zadawania obrażeń i leczenia po przywracanie pokonanych kart z Cmentarzyska lub ich dobieranie, a nawet niszczenie kart przeciwnika. Najczęściej trzeba za ich użycie w jakiś sposób zapłacić, najczęściej surowcami, ale zdarzają się również dodatkowe wymagania, jak np poświęcenie części punktów życia danego sprzymierzeńca.

Życie