WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Legion: Rogue - zmiany

  Neshama
permalink wysłany:
Witam,

Jak wam się podobają nowe zmiany "rogali" ?? :)

Assasination wygląda bardzo przyjemnie jeśli chodzi o stały mocny dps. Garrota wchodzi do podstawowej rotacji.

Outlow nie do końca pasuje mi do PVE, natomiast ilość stunów na pewno sprawdzi się na PVP.

Subtely, z jednej strony jestem zachwycony zmianami, z drugiej, jakoś pasywny Shadow Dance nie do końca mnie przekonuje. Wolałbym aby działo na zasadzie procentowej szansy przy każdym "finiszerze" bez mnożenia przez punkty combo. Bo wygląda to bardzo podobnie do mechaniki utrzymywania buffki z Envenom.


Ostatecznie cała idea i większość zmian dla mnie są na plus. :)
permalink wysłany:
A jak zmiany u warlocka ? bo u mnie slabo z angielskim wiec bym prosil o streszczenie
permalink wysłany:
Najbardziej podoba mi się Outlaw. Jeszcze gdyby tak dali nam nosić dystansową broń (wkońcu z czegoś ten strzał z pistoletu musi być)...najlepszy rage jaki w życiu widziałem to jak na początkach mojej gry a końcówce cata przerollowałem hunta o łuk :D
Nie wiem czy gra Subtlety z pasywnym Shadowdance będzie nadal tak ciekawa jak jest. Właściwie zmieniają tyle, że warto wszystkie spece sprawdzić.
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
  Tomia
permalink wysłany:
- Posiony maja być tylko w assa. Mi to odpowiada, nie widzę powodu aby combat/sub miało bawić sie w dmg z nich, a slow mozna załatwić skilami. Poza tym assa sie nie zmieni za wiele
- Zmiana combat spec jest na plus. Ten spec był zawsze wyjątkowo nudny i toporny.
- Osoba odpowiedzialna za pasywne shadowdance powinna wylecieć na zbity pysk z swego stanowiska. Podejrzewam ze maczał w tym palce Jay Wilson[osoba odpowiedzialna za definitywne pokonanie diablo].
- Usuniecie nieskończonego sprint na plus

Od wotlk nie gram za wiele rogalem, więc ciezko mi coś więcej powiedzieć. Bym musial więcej poczytać.
  Neshama
permalink wysłany:
@ liq
Własnie dlatego blizzard usunął bronie dystansowe dla rogali. Niepotrzebnie się ludzie kłócili o łuki i strzelby
No strzał będzie z pistoletu, każdy rogal ma pistole i tyle ale rozumiem, że chodziło o zachowanie odrobiny realizmu :)

@ Tomia
Poisony i krwawienia tylko w Assa. Zgadzam sie, jak najbardziej na plus. W rotacji zbytnio zmian nie będzie. Nadal otrzymujemy energie za każde obrazenie od krwawienie kiedy przeciwnik jest zatruty. Do rotacji dochodzi Garrota, którą można używać bez "stealth". Więc pewnie będziemy trzymać dotę Rupture oraz Garroty na celu. Vendetta pozostaje nadal jako odpałka. Envenom się nie zmienia.

Combat jak najbardziej na plus. Outlaw fajnie wpasuje się styl grania. No i nowe skille wydają się atrakcyjne. Linka do przyciągania oraz finisher który skraca dystans.

Bardzo podoba mi się idea, że w Subtlety rogue podczas walki może nagle stać się niewidzialny na parę sekund. Osobiście uważam, że byłaby to super mechanika gdyby to było losowe. Masz procent szans, że znikniesz i musisz ogarniać, jak nie ogarniasz to spada twój dps.

Poczekamy, poczytamy, potestujemy, zobaczymy. :)
  Tomia
permalink wysłany:
Tyle ze losowe shadowdance jest całkowicie bezużyteczne na pvp, tracisz kontrole nad postacią. Chcesz sie odpalić na arenie bo heal ma cc? Nie masz shadowdance pod reka itp.
  Neshama
permalink wysłany:
Zauważ, że wraca Shadow Blades jako odpałka.