Akurat to zależy od klasy i speca...Usuwanie skilli to dla mnie wielki minus.
Dla przykładu jestem bardzo zadowolony z tego co pousuwali/połączyli przy Blood DK, gdzie faktycznie usunięto/połączono dublujące się skille (jak np Bloodboil+Rolling Blood / Pestilence, czy też podwójna zrzutka RP/Blood Run gdzie z drugich wariantów rzadko kiedy korzystano).
Teraz przynajmniej czuję, że używam wszystkich dostępnych skilli, a nie jak w MoP - Death Coil siedzi sobie na najdalszym możliwym pasku, bez binda w oczekiwaniu na mega okazjonalną walkę typu Thok (już pomijam fakt, że jego koszt jest tak śmieszny, że na tego Thoka polecą max 2-3 coile).
Jeszcze tylko naprostują płynność w regeneracji run (która jest obecnie imo strasznie losowa i podczas jednego pulla nie mogę zrzucić wszystkich, gdy na następnym spamuje autoattack gdyż nic nie raczy się odnowić) i będę zadowolony