WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Flexible raid w 5.4

  Lilija
permalink wysłany:
LINK

Dla mniej obeznanych z angielskim ogólnie o co chodzi:
- raid, w którym liczba graczy może zmieniać się pomiędzy 10-25, a trudność bossów jest dostosowana do ilości osó w rajdzie
- można zapraszać ludzi przez battletag i realID
- nowy raid lockout
- poziom trudności pomiędzy LFR a Normal mode
- ilvl pomiędzy LFR ilvl a Normal mode
- loot rozdawany na tej samej zasadzie co w LFR
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
Imho idealna mechanika by wsadzić ją do starych raidów... w nowych będzie za duży bajzel z 4 poziomami trudności.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Pomysł fajny, nie powinien być teraz taki szok między LFR a Normal, a ponadto gildie które mają więcej niż 10 osób a nie mogą nazbierać 25 nie będą miały problemu.
  tomek
permalink wysłany:
Ciekawe ciekawe. Nie pomoże to zbytnio osobom które raidują hc, bo kiedy niby mieli byśmy to robić :)
Ale - z pewnością fajna opcja dla Casualowych gildii i Pug'ów.
permalink wysłany:
Nadeszla odpowiedz na narzekania ze normal za trudny dla pug'o z trade'a.
permalink wysłany:
idealna mechanika by wsadzić ją do starych raidów
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Szkoda, że poziom nie będzie skalował się w drugą stronę, tzn. im mniej osób poniżej 10 tym łatwiej, tak by można było solować najnowsze raidy zaraz po ich wypuszczeniu.

;)

A tak na serio to sam pomysł brzmi ciekawie, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
permalink wysłany:
Nummus napisał :
Szkoda, że poziom nie będzie skalował się w drugą stronę, tzn. im mniej osób poniżej 10 tym łatwiej, tak by można było solować najnowsze raidy zaraz po ich wypuszczeniu.

;)

A tak na serio to sam pomysł brzmi ciekawie, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.

Założenie raid'u jest takie że potrzeba większej grupy ludzi aby go wykonać, więc nie widzę powodu czemu mieliby robić 1 osobowe "raidy".

Brzmi jak dobry sposób raidowania altami lub pokazywania nowym graczom w formie mniej patologicznej niż LFR, czegoś co przypomina właściwe raidowanie.

Natomiast użycie Loot system'u z LFR to dokonały "content" dla ludzi którzy lubią narzekać na ciągły brak loot i wypłakiwać się na forach.

Z perspektywy high-end pve, rewelacji nie ma zbytniej, ot kolejny poziom trudności żeby farmić set bonusy kiedy nowy raid wyjdzie. (Tu tutaj też whine się szykuje pewnie niesamowity "OMGG BLIZZ MUSZE ROBIC TEN SM RAID 3 RAZY W TYGODNIU TERAZ QQ" ze strony pewnych środowisk)

Ogólnie zmiana na duży +.
permalink wysłany:
Myślałem że nic głupszego niż LFR blizzard nie wymyśli... jednak potrafią nadal zaskoczyć człowieka! Gj blizz.... Kolejny raz gdy gównixy składają sety i legendary szybciej niż człowiek bijący HCki.
  Lilija
permalink wysłany:
Mnie się pomysł bardzo podoba. Chociaż oczywiście na ostateczną ocenę trzeba poczekać, aż go zobaczymy w akcji.

Na forach już oczywiście zaczyna się narzekanie, że będzie jak w WotLK, że trzeba będzie robić tą samą instancję x razy w tygodniu. Ja jednak uważam, że to demonizowanie i tak nie będzie, bo model rajdów w MoP jest inny. Z własnego doświadczenia wiem, że o ile LFRka na samym początku kontentu to jest obowiązkowe źródło dodatkowego gearu do progressu, to dość szybko gear zdobywany w regularnych rajdach redukuje konieczność zaglądania do LFRki. Dlatego nie uważam, żeby stało się takim obciążeniem, jak była konieczność farmienia 10tek w WotLK dla tego jednego BiSowego trinkentu

No i mam taką nadzieję, że to dobry krok w kierunku wygładzania wzrostu poziomu trudności pomiędzy poszczególnymi rodzajami rajdów. Na pewno jest to długo oczekiwana rzecz.
wysłane po 3 minutach 1 sekundzie:
Shirai napisał :
Myślałem że nic głupszego niż LFR blizzard nie wymyśli... jednak potrafią nadal zaskoczyć człowieka! Gj blizz.... Kolejny raz gdy gównixy składają sety i legendary szybciej niż człowiek bijący HCki.
A co ci zależy, kto co składa szybciej? Gear rzecz nabyta, a heroiki nie każdy jest w stanie grać.
http://i.imgur.com/cznxz.gif
  Darkelf
permalink wysłany:
Biorąc pod uwagę, że LFR to nie jest rajd tylko jakiś samouczek gry ( coś takiego, jak np. w Quake grasz solo z botem, który pokazuje Ci jak się gra) a poziom wersji Normal jest żałosny - w ogóle to nie wiem po co to istnieje w grze, chyba po to by ubierać alty i farmić valory, to stwierdzam że te nowe rajdy 'flexible' będą czymś jeszcze głupszym. Zapytam Wujków może będziemy rajdować razem, zabijając trudne smoki ziejące ogniem.
  Lilija
permalink wysłany:
Biorąc pod uwagę, jak wiele gildii jeszcze nie przeszło przez normale i jak wiele osób nigdy nic wyżej niż LFR nie widziało na oczy, to szczerze wątpię, czy z perspektywy całości populacji WoWa normale są takie żałosne Blizzard nie wkładałby kasy w coś, na co nie byłoby wyraźnego zapotrzebowania.
http://i.imgur.com/cznxz.gif
  Darkelf
permalink wysłany:
Jestem wstanie jeszcze zrozumieć, że nie wszystkie gildie wyczyściły ToT normal. Bo jeśli chodzi o Tier 14 to trzeba być ( bez urazy) jakimś...nie teges żeby nie potrafić tego wyczyścić na 10-man normal.

No, ale są jeszcze ludzie którzy szukają tanka i heala na HC scenario, więc nic mnie już nie zaskoczy chyba.

Flexible rajdy wejdą online to ocenimy, pewnie znowu rzesza ludzi będzie płakać że są za trudne.
permalink wysłany:
Jestem wstanie jeszcze zrozumieć, że nie wszystkie gildie wyczyściły ToT normal. Bo jeśli chodzi o Tier 14 to trzeba być ( bez urazy) jakimś...nie teges żeby nie potrafić tego wyczyścić na 10-man normal.
Ale przecież fakt nie ukończenia jakiegoś raidu może wynikać nie tylko i wyłącznie z jego trudności / braku skilla... a dajmy na to braku czasu osoby zainteresowanej - także ograniczmy jeżdżenie po "casualach"...
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Lilija
permalink wysłany:
Darkelf napisał :
No, ale są jeszcze ludzie którzy szukają tanka i heala na HC scenario, więc nic mnie już nie zaskoczy chyba.
Robiłeś WSZYSTKIE HC scenario? Bo na niektórych (nie wszystkich ofc) z nich objectivowy boss potrafi tłuc jak ciężarówka. Dla postaci, które ledwo wbiły wymagany ilvl na HC scenario pójście z tankiem i/lub healem może sporo ułatwić.
http://i.imgur.com/cznxz.gif