WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Dragon Soul - taktyki

  tomek
permalink wysłany:
MORCHOK
http://www.warcraft.net.pl/wp-content/uploads/2011/11/morchok.png

Kompozycja

10man: 2Tank, 2-3Heal, Dps

20man: 2Tank, 5-6Heal, Dps

Taktyka

Mdps stoją na maksymalnym range do bossa na jego plecach. To pozwala rozkładać równo DMG od ataku specjalnego oraz pozwala również aby tankowie brali po 2 stompy.

Resonating Crystal - bazowo rozkłada dmg na 3 najbliższe osoby, ważne jest aby w momencie ukazania się kryształu podbiegło do niego jak najwięcej osób. (10m: 5dps; 25man: 10-15dps)

Black Blood of Earth – w pewnym momencie dookoła planszy pojawiają się skały, należy bardzo szybko schować się za nimi w taki sposób aby stały pomiędzy nami a bossem. W tym momencie cała strefa przy nim staje się czarna co przypominać powinno niektórym defile na LK. Osoby stojące w nim - giną.

Stomp – w momencie gdy boss szykuje atak, wszyscy muszą odsunąć się na 15yd od niego. W innym wypadku dostają stune.

Furia – gdy życie bossa spadnie do 20% dostaje on soft enrage który powoduje przyspieszenie ataków o 30%, oraz zwiększenie obrażeń o 20%, w tym momencie odpalany powinien być BL.

Film na początku troszkę skacze bo w tle przerzucałem inne nagrane na drugi dysk ;p

permalink wysłany:
Czy tylko ja mam wrażenie, że on ma model jednego z bossów Blackrock Caverns?
permalink wysłany:
Raczej ze stonecore ;)
  tomek
permalink wysłany:
tak, i stomp działa tak samo :) ogólnie wiele bosów ma coś zerżniętego z innych. w tym temacie bede dodawal kolejne takty z filmami, filmy już mam powrzucane tylko jeszcze poopisywać musze :)
  Caritas
permalink wysłany:
Dzięki za posta i taktyki :)

Wygląda rzeczywiście jak Ozruk ze Stonecore.
http://gifrific.com/wp-content/uploads/2013/12/Jon-Stewart-Stephen-Colbert-Bravo-Wow.gif
permalink wysłany:
brr... nie cieprie dziada. Przez ozruka znienawidziłem tankowanie ;|
http://i.imgur.com/P2jelhS.png
  tomek
permalink wysłany:
Yor'sahj the Unsleeping 3/8

http://www.warcraft.net.pl/wp-content/uploads/2011/11/yorsahj.png

Kompozycja

10man: 2Tank, 2-3Heal, Dps

25man: 2Tank, 5-6Heal, Dps

Taktyka



Walka jest dosyć monotonna, bijemy bosa – wychodzą ady – wyznaczony jeden kolor nie może dojść na środek planszy gdzie stoi tankowany boss, i tak w kółko. Ważne jest aby gdy tylko pojawia się komunikat o nadchodzących mobach – dpsi przyszykowali się do nuke wyznaczonego jednego – wyznaczony add nie ma prawa dojść do bosa. Dojdzie = wipe.

Priorytety zbijania add: PURPUROWY, ZIELONY, ŻÓŁTY – resztą się nie przejmujemy.

Zwrócić należy uwagę na to jakie właściwości mają i za co one odpowiadają, stąd taka kolejność a nie inna.

PURPUROWY (Shadowed Globule) – powoduje Deep Corruption
ZIELONY (Acidic Globule) – powoduje Digestive Acid
ŻÓŁTY (Glowing Globule) – powoduje Void Bolt
CZERWONY (Crimson Globule) – powoduje Searing Blood
NIEBIESKI (Cobalt Globule) – powoduje Mana Void
CZARNY (Dark Globule) – powoduje Corrupted Minions

Kombinacje add (jest ich 6):

NIEBIESKI, PURPUROWY, ŻÓŁTY - Zbijamy PURPUROWY, kolejno zbijamy Mana Void, stack na tyle bossa i healing AoE.
PURPUROWY, ZIELONY, NIEBIESKI - Zbijamy PURPUROWY, kolejno zbijamy Mana Void, rozproszenie.
PURPUROWY, CZERWONY, CZARNY - Zbijamy PURPUROWY, AoE dps małych add.
ZIELONY, CZERWONY, CZARNY - Zbijamy ZIELONY, AoE dps małych add.
ZIELONY, ŻÓŁTY, CZERWONY - Zbijamy ZIELONY, stack na tyle bossa i healing AoE.
NIEBIESKI, CZARNY, ŻÓŁTY - Zbijamy ŻÓŁTY, nuke Mana Void, AoE dps małych add.

Tankowie zmieniają się co 2-3 stacki Void Bolt (debuff trwa 15sek – każdy stack zwiększa shadow dmg o 100%).

Przy około 10% BL/TW.

wybaczcie nie chce mi sie bawic tez na forum w linkowanie spelli itd ;p najwazniejsze nauczyc sie kolorów i tego co sie dzieje gdy zbijemy ten ktory powinnismy :) ew na moim blogu jest kazdy npc i skill zlinkowany: LINK

jutro dodam kolejnego :)
permalink wysłany:
Fajne te poradniki robisz, a co do tekstury jego i ślimaczków się nie wypowiem ;)

Zeskanuj swojego bloga, bo mi kaspersky pokazuje, że masz trojana.
  calak
permalink wysłany:
Wszystko pięknie opisane:) czekamy na wiecej! pozdrawiam:)
permalink wysłany:
Teraz wszystko jest ok. Może się kaspersky zbugował- Sorry. Na przyszłość zawsze będę resetował komputer zanim coś napiszę :D
  tomek
permalink wysłany:
Czarnywilk napisał :
Teraz wszystko jest ok. Może się kaspersky zbugował- Sorry. Na przyszłość zawsze będę resetował komputer zanim coś napiszę :D

nie nie, miales racje, uchowal sie base64 w jednym pliku i usunelem :) musze bardziej zabezpieczyc chyba :) ale to pewnie przez czytnik rss ktory tam widnieje.
  tomek
permalink wysłany:
Warlord Zon’ozz

http://www.warcraft.net.pl/wp-content/uploads/2011/11/zonozz.png

Kompozycja

10man: 2Tank, 2-3Heal, Dps

25man: 2Tank, 5-7Heal, Dps

Taktyka

Raid musi być w rozbiegu na tym bosie, i nikt nie ma prawa stać przed nim - oczywiście po za tankami.

Główna przeszkoda dla graczy podczas walki to voidball, musi być on pod kontrolą graczy od momentu jak tylko się pojawia. Cała walka polega na poprawnym kierowaniu kulą i pilnowaniu stacków oraz leczeniu.

Disrupting Shadows - debuff który rzuca Warlord, i który musi być jak najszybciej ściągany z graczy poprzez dispell. W innym wypadku odrzuca graczy zadając im AoE dmg. Dlatego właśnie raid musi trzymać range.

Focused Anger - co 5 sekund boss używa skilla który zwiększa siłę zadawanych przez niego obrażeń o 10%, ilość tego debuffa może być resetowana poprzez Voidball.

Psychic Drain - co jakiś czas Zon'ozz używa Psychic Drain, w tym momencie nikt nie ma prawa stać przed bosem. Zaraz po tym pojawia się Void.

Void of the Unmaking - fioletowa kula, która po uderzeniu w gracza zadaje 200,000 dmg i zmienia kierunek "toczenia" o 180 stopni. Obrażenia te są rozkładane na graczy przy kuli. Każde jej uderzenie dodaje jej jeden stack dzięki którym później możemy skierować ją w strone bossa i zresetować stacki jego Focused Anger.

Kierowanie Voidballem - kiedy pojawia się kula, 3 graczy powinno szybko pobiec za nią i ją uderzyć po czym powinna się cofnąć. Cała minifaza w której kula jest na sali polega na kierowaniu nią tak aby od razu nie uderzyła w bosa. Kiedy Warlord zostanie nią uderzony, przechodzimy do fazy 2.

Mouth of Iso’rath - pojawia się w momencie gdy boss zostanie uderzony Voidballem. W tym momencie Zon'ozz dostaje enrage i pojawiają się ady. Wszyscy powinni stać w grupie pod bosem. W momencie gdy ady te łączą się z bosem (błyskawice) należy odpalać wszystkie CD AoE heal aby przeżyć do następnej fazy :D Ady te wyglądają jak te na ostatniej fazie u Chogala (oczy na mackach) :)

Ta faza trwa przez moment, po niej następuje powrót do fazy 1 opisywanej powyżej i wszystko dzieje się od początku.

  tomek
permalink wysłany:
Hagara the Stormbinder

http://www.warcraft.net.pl/wp-content/uploads/2011/11/hagara.png


Kompozycja

10man: 2Tank, 2-3Heal, Dps

25man: 2Tank, 5-6Heal, Dps

Taktyka



Walka ma miejsce w pomieszczeniu łudząco przypominające stary wotlkowy raid.

Hagara to boss posługujący się elementarami, walka z nią wiedzie graczy przez 3 fazy które są powtarzane: ICE, BLIZZARD, LIGHTING.

MDPS: stoją przy tanku ale w żadnym wypadku na sobie, najlepiej /range 4.

RDPS & HEAL: stoją na środkowym jasno-niebieskim okręgu.

Przed walką należy sprawdzić jakie Hagara ma nałożone buffy na bronie. Jeżeli widzimy płatki śniegu i białą poświatę, to znaczy że w pierwszą fazą będzie ICE, jeżeli natomiast widać na jej broniach błyskawice oznacza to że czeka nas faza LIGHTING.


Faza ICE

Focused Assault – skill którego Hagara używa na Main Tanku, w momencie gdy to robi MT powinien szybko odskoczyć lub używać CD na przeżycie.

Ice Tomb – RDPS oraz HEAL zostają zamrożeni, w tym momencie pozostali gracze powinni jak najszybciej zbić tomby w których znajdują się pozostali – spokojnie, stanie obok tombów nie zamraża pozostałych tak jak w ICC.

Ice Lance – Hagara wybiera 2 losowych graczy na których kieruje strumień lodu zadając im dosyć duże obrażenia, to musi być wyleczone w jak największym stopniu. W momencie gdy boss robi swój czar, nikt nie ma prawa przebiec przez jego promień.

Frost Orb – Boss wybiera losowego gracza i kieruje na niego strumień małych orbów, nie zadają zbyt dużych obrażeń więc nie ma co panikować.

Po chwili Hagara zmienia fazę.


Faza BLIZZARD

Jeżeli wokół bossa pojawia się białą poświata oznacza to że zaraz nastąpi zmiana fazy, w tym momencie WSZYSCY muszą się znaleźć na zewnętrznym okręgu sali (coś jak u LK międzyfaza z duchami).

Wszyscy muszą od razu zacząć poruszać się zgodnie z ruchem wskazówek zegara aby uniknąć obrażeń od promieni, na zewnętrznym okręgu po którym biegamy są 4 ciemnego koloru totemy (wyglądają bardziej jak kryształy no ale..) które biegnąc trzeba jak najszybciej zbijać. Gdy rozwalimy wszystkie 4, kończy się faza.

Ice Weave – jego animacja wygląda jak o 50% mniejszy Ring of Frost maga, należy z tego jak najszybciej wybiec i się odsunąć. Biały okrąg pod nogami = uciekam.

Frostflakes – debuff pojawiający się na losowo wybranych graczach który należy szybko zdispelować.

Icicles – mały lodowy meteor który obiera sobie jeden cel i ląduje w miejscu gdzie dana osoba stoi, wystarczy się odsunąć na bok :)

Po zbiciu 4 totemów o których pisałem wyżej, boss wystawiony jest na przez 10 sekund na zwiększone o 100% obrażenia. Wiadomo co się wtedy robi. Jeżeli zdarzy się że faza BLIZZARD jest ostatnią, w tym momencie odpala się BL.


Faza LIGHTING

Jeżeli nad Hagarą pojawiają się chmury, to znaczy że będzie właśnie ta faza. W tym momencie wszyscy gracze muszę się rozbiec na środkowy okrąg ale tak, by mieć zasięg do bosa.

Lighting Totem – pojawiają się w losowych miejscach na planszy.

Lighting Add – moby te pojawiają się na całej platformie, w tym momencie Tank je zbiera i prowadzi pod totemy tak aby te w momencie uśmiercenia dawały debuff totemom. Należy pamiętać że zbijamy WYŁĄCZNIE JEDNEGO ADA PRZY JEDNYM TOTEMIE. Faza ta kończy się gdy wszystkie totemy będą miały debuff od add.

Łączenie totemów – totemy posiadające debuff łączą się z najbliższym graczem wiązką która wygląda jak Chain Lighting shamana, inni gracze mogą wtedy zbliżyć się do totemów bez debuffa aby przejąć od gracza przy zarażonym totemie debuff poprzez tą wiązkę. Działa to na takiej zasadzie: TOTEM Z DEBUFFEM > NAJBLIŻSZY GRACZ > GRACZ PRZY INNYM TOTEMIE > TOTEM NA KTÓRY PRZESKAKUJE DEBUFF.

W momencie gdy na wszystkich totemach jest debuff kończy się faza, Hagara jest zestunowana na 10 sekund po czym następuje zmiana fazy na ICE lub BLIZZARD i tak w kółko :)

Learn 2 Raid Video


LINK
  tomek
permalink wysłany:
dziś dodam Ultraxiona... najbardziej banalną walkę na której wykłada się najwięcej ludzi :D
permalink wysłany:
Czekamy ;).