|
||||||||||||||||||||||
Jakiś czas temu Ghostcrawler zamieścił na swoim blogu wpis pt. "Dungeons are HARD!" , w którym omawiał problem poziomu trudności heroików, oraz najczęstszych błędów graczy wpływających na jakość rozgrywki. Po obeznaniu się z tematem, kieruje pytanie do was: czy te wszystkie heroiki dodane w Cataclysmie są rzeczywiście za trudne? Czy zdarzyło się wam nie ukończyć instancji przez zachowanie graczy? Czy potrzebne są zmiany? Wyraźcie swoje opinie na ten temat.
|
||||||||||||||||||||||
Są za łatwe, większość trashu z HC bierzemy na AoE (w gildii), a i taktyki nie są jakieś skomplikowane, jeśli chodzi o bossy.
Głównym problemem PUGów jest to, że nie chce im się czytać taktyk i oczekują cudu, tyle. |
||||||||||||||||||||||
Na pugu. I zdarza sie to czesto, dlatego poki co najlepiej hc robic w grupie gildiowej. |
||||||||||||||||||||||
nie są za łatwe, są w sam raz
wymagają tylko troche myślenia |
||||||||||||||||||||||
z pugami to tragedia ! najlepiej gildijnie tylko :)
|
||||||||||||||||||||||
Są w sam raz, w końcu to dungeony a nie raidy... zresztą i tak ich nie robię bo mi się nie chce |
||||||||||||||||||||||
ja też ich nie robię uważam to za stratę czasu wole pójść polvlowac profke albo pvp pofarmic : ))
|
||||||||||||||||||||||
Są równie trudne co ICC [Normal. Za czasów WotLK, oczywiście]. Czyli nie są trudne, jeżeli grupa ogarnia :)
|
||||||||||||||||||||||
jak każdy zna swoją role i umie grać postacią to są łatwe ale początki heroic'ów były tragiczne ludzie wipe na trash i leave party przed 1 bossem ;S
wtedy naprawdę mnie to drażniło |
||||||||||||||||||||||
Ja powiem tak: ostatnio miałem przyjemność przejść hero z moją gildią i rzeczywiście różnica kolosalna. Gadamy przez Ventrillo, jedna osoba szybko tłumaczy taktyki, CC i idzie wszystko płynnie ( parę razy tylko zaliczyliśmy wipe przez zadymę na ekranie).
Czyli reasumując - CC over all, PUGi muszą się jeszcze doszkolić. |
||||||||||||||||||||||
sa trudne i to jest super
|