Ludek.
|
|
Ale na relację to nie liczcie ode mnie bo raz ja nie redaktor, dwa ja na gamescom ciężko pracować jadę... śmiem nawet wątpić czy uda mi się na czas dobić do stoiska Blizzarda by obaczyć zapowiedź :D
|
|
Po tym co słyszymy na końcu legendarnego qesta oraz po przeciekach (w każdym przecieku było coś o Sylvanas albo o vol'jinie) można śmiało powiedziec w jednej z frakcji(raczej hordzie) będzie spore zamieszanie + mam przeczucie że ktoś (bardzo mu bliski) zabije Variana :(
wysłane po 11 minutach 59 sekundach:kolejny przeciek |
|
Z tego przecieku drugiego to jedyne co mnie zainteresowało i chciałbym wierzyć to tankspec dla locka...
Od czasu MoPa marzę o powrocie na klasę, którą mainowałem przez 6 lat... tank spec byłby szansą by przestała być kupą... |
|
Ja również chciał bym se potankować moim lockiem by nie musieć czekać w kolejkach ale nich DH to będzie osobna klasa.
|
|
Eh . Rozwieje wasze wątpliwości
"The Guardian of Tirisfal, also known as Guardian of the Tirisfalen, was a single mortal champion magically empowered by the Council of Tirisfal to secretly fight the Burning Legion and other demons wherever they may appeared on Azeroth." chyba juz wszystko wiadomo ... |
|
No i co w tym takiego odkrywczego? Specjalnie po to utworzyłeś konto? |
|
Dzięki twojemu postowi dowiedziałem się w końcu że w nazwie council of tirisfal jest dugie "i" po "r" przedtem zawsze myślałem że to council of tir I myślę że to dzięki twojej wypowiedzi, a nie tego że przejrzałem cały temat żeby sprawdzić czy mogłaby się ona odnosić do kogokolwiek na forum w jakikolwiek sposób. |
|
Juz na MOP mówiłem, ze lock powinien mieć tank spec. Rozdzielić demology na 2 spece podobnie jak to bylo w przypadku druida. W kazdym z tych spec przemienialibyśmy sie w innego demona. jako ze blizz średnio po 3 latach wprowadza to o czym wcześniej mówiłem to jest jeszcze szansa:] Inna sprawa jaka nowy dodatek moze wprowadzić, pomijając kwestie fabularne, to zeskalowanie lvl. Perspektywa wbijania 110lvl moze trochę odrzucać graczy, poza tym taka liczba juz głupio wyglada. Teraz kiedy nie mamy co lvl nic nowego typu talenty, to taka liość jest niepotrzebna. Najłatwiejszym posunięciem było by podzielenie obecnego lvl cap przez 2. Czyli max lvl na wod był by 50, a kolejne 10 doszło by do wbijania na nowym dodatku i tak nowym capem stał by sie 60lvl jak za classica. Czyż to nie proste i genialne zarazem?> Inna sprawa to pasywne drzewka talentów. Kwestia nowego i starego systemu jest sporna wśród graczy. Dlatego tez proponował bym im dać jednoczesnie 2 zestawy drzewek. Trzewko skili aktywnych w obecnej formie z wywalonymi pasywnimi pierdołami i do tego drzewko skili pasywnych. Mogło by ono być jedno dla kazdej specializacji z np 50 pozycjami, z czego pkt do wydania było by z 25. Połączone w klasycznym stylu, z jakims miejscem startowym, mogł by sie w nim znajdować te częśc tych perków z wod itp. Oczywiście to zbyt ambitne propozycje jak na ich obecną polityke i pewnie skończy sie na fabularnej kupce z brakiem nowych mechanik w grze. Dodadza 3 nowe talenty z czego 2 beda bezużyteczne, starych nie rusza, a największa nowościa do chwalenia będzie brak garnizonu:/ |
|
Pewnie dodadzą przenośny garnizon w plecaku Kappa.
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
|
|
To, że będzie większy lvl do wbicia, nie jest jakoś straszne. Jeśli ktoś zaczyna od nowa, to ma mnóstwo czasu, by się wbić minimum jedną postać, z czego jest jeszcze raf. Od 90 do 100 też wcale nie jest trudno, tylko trochę większy nacisk na q.
Jak dla mnie, to czekam na jakieś ciekawe instancje i nowe mounty oraz pety do farmienia, chociaż starych też jeszcze nie wyłapałem :). |
|
Chodzi o to, że 110 wygląda jakoś "dziwnie".
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
|
|
Mogliby zatrzymać cap na 100. tak jak w dodatku do GW2, zmienić rozwój z wertykalnego na horyzontalny :p. Wtedy itemsy z WoDa nie przestałyby być użyteczne po premierze dodatku, boost do 90. wciąż pozwalałby na granie z nowymi. Na papierze fajnie to wygląda.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
|
|
Czy ja wiem, liczba jak liczba. :)
100, 110, 120 Nie widzę aż takiego problemu, ale można byłoby po prostu dodać lvlowanie speców zamiast rozwoju głównego poziomu. Mielibyśmy specjalne kampanie początkowe dla każdego speca i potem rozwój poprzez questy, daily, raidy, instancje, pvp. Ogólnie wszystko by się przewlekało i co jakiś czas moglibyśmy wzmocnić skill z danego speca. Mielibyśmy kilka wyborów i każdy wykreowałby swoją indywidualną postać. Tylko w takim wypadku ludzie musieliby nastawić się głównie na jednego speca, ewentualnie drugi robić w tym samym czasie. Chyba przekombinowałem xD. |
|
Nie, to by idealnie pasowało do obecnej polityki Blizzarda. Wbijaj level 3 razy na jednej postaci, nowy kontent nie jest nawet potrzebny, bo i tak będziesz musiał ostro grindować.
|