Cześć, właśnie dobijam 100 poz. mojej pierwszej postaci (hunter), potem oczywiście wezmę się za zbieranie gearu, raidowanie, dokończenie warowni itp. Jednak w niedalekiej przyszłości stworzę nową postać i będzie to na pewno rogue (który posłuży mi m.in. do farmienia mountów i jeśli przypadnie mi do gustu to być może będzie moją główną postacią). Ale przejdżmy do rzeczy: wszedłem sobie na serwer testowy, stworzyłem rogue w assassination na 90 lvl, zapoznałem się z jego skillami oraz systemem combo points, a następnie poszedłem przetestować postać na dummy. Podszedłem na stealth i użyłem Cheap Shot, który zestunował target na 4 sekundy zgodnie z opisem i dał mi 2 combo points. Następnie przetestowałem Kidney Shot, który przy 5 combo p. powinien zestunować target na 6 sekund i o dziwo po użyciu zjadł 5 combo p. ale zestunował target na 2 sekundy a nie na 6... dobra zbieram kolejne 5 combo p. i używam ponownie, znowu to samo... za 3 razem dopiero weszło 6 sekund stuna. Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi? Musi minąć jakiś czas pomiędzy stunami żeby można było korzystać z pełnego czasu stuna czy jak?
|
|
To co cię spotkało to tak zwane DR(Diminishing returns) które ucina każde kolejne CC o zdaje się 50%(przy 3 powtórzeniu jest to wartość 75% od pierwszej aplikacji) i resetuje się po 30 sekundach(z tego co dobrze pamietam), jest to wprowadzone dla balansu na pvp, nie uważasz ze trzymanie ludzi w stunie po 10 sekund albo blind który trwałby minute byłoby OP?:D resetuje sie po 30 sekundach od pierwszej aplikacji danego rodzaju crowd control(umiejętności do kontroli "tłumu") od dzieli się tym cooldownem z innymi umiejętnościami danego typu "stuny dzielą się miedzy stunami z innych klas etc(ta sama regułka z fearem u róznych klas czy innymi CC)"...
Tu o tym więcej LINK |
|
Ze stuna można też wyjść np. trinketem i chyba jakimś potionem (nie jestem pewien), co nie zmienia faktu, że i tak stun na 10 sekund jest op :) No nic w takim razie będzie mi musiał wystarczyć stun 7 sekundowy na przyszłe zabawy pvp. Dzięki za odpowiedź, temat do zamknięcia :)
@edit Swoją drogą to Blizzard powinien zaznaczyć to DR w widoczny sposób w formie jakiegoś debuffa czy coś z widocznym czasem trwania... |
|
Są od tego pewne addony, lecz uważam ze Blizzard juz i tak zniszczyl tą gre pod kątem pvp na tyle ze bardziej już tego zrobić nie może, wystarczająco ucieli już skill-cap żeby jeszcze ułatwiać takie "pierdółki"...
|