WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Stuny rogue - jak to z nimi jest?

permalink wysłany:
Cześć, właśnie dobijam 100 poz. mojej pierwszej postaci (hunter), potem oczywiście wezmę się za zbieranie gearu, raidowanie, dokończenie warowni itp. Jednak w niedalekiej przyszłości stworzę nową postać i będzie to na pewno rogue (który posłuży mi m.in. do farmienia mountów i jeśli przypadnie mi do gustu to być może będzie moją główną postacią). Ale przejdżmy do rzeczy: wszedłem sobie na serwer testowy, stworzyłem rogue w assassination na 90 lvl, zapoznałem się z jego skillami oraz systemem combo points, a następnie poszedłem przetestować postać na dummy. Podszedłem na stealth i użyłem Cheap Shot, który zestunował target na 4 sekundy zgodnie z opisem i dał mi 2 combo points. Następnie przetestowałem Kidney Shot, który przy 5 combo p. powinien zestunować target na 6 sekund i o dziwo po użyciu zjadł 5 combo p. ale zestunował target na 2 sekundy a nie na 6... dobra zbieram kolejne 5 combo p. i używam ponownie, znowu to samo... za 3 razem dopiero weszło 6 sekund stuna. Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi? Musi minąć jakiś czas pomiędzy stunami żeby można było korzystać z pełnego czasu stuna czy jak?
  driki
permalink wysłany:
To co cię spotkało to tak zwane DR(Diminishing returns) które ucina każde kolejne CC o zdaje się 50%(przy 3 powtórzeniu jest to wartość 75% od pierwszej aplikacji) i resetuje się po 30 sekundach(z tego co dobrze pamietam), jest to wprowadzone dla balansu na pvp, nie uważasz ze trzymanie ludzi w stunie po 10 sekund albo blind który trwałby minute byłoby OP?:D resetuje sie po 30 sekundach od pierwszej aplikacji danego rodzaju crowd control(umiejętności do kontroli "tłumu") od dzieli się tym cooldownem z innymi umiejętnościami danego typu "stuny dzielą się miedzy stunami z innych klas etc(ta sama regułka z fearem u róznych klas czy innymi CC)"...

Tu o tym więcej LINK
permalink wysłany:
Ze stuna można też wyjść np. trinketem i chyba jakimś potionem (nie jestem pewien), co nie zmienia faktu, że i tak stun na 10 sekund jest op :) No nic w takim razie będzie mi musiał wystarczyć stun 7 sekundowy na przyszłe zabawy pvp. Dzięki za odpowiedź, temat do zamknięcia :)

@edit
Swoją drogą to Blizzard powinien zaznaczyć to DR w widoczny sposób w formie jakiegoś debuffa czy coś z widocznym czasem trwania...
  driki
permalink wysłany:
Są od tego pewne addony, lecz uważam ze Blizzard juz i tak zniszczyl tą gre pod kątem pvp na tyle ze bardziej już tego zrobić nie może, wystarczająco ucieli już skill-cap żeby jeszcze ułatwiać takie "pierdółki"...